نگاه کلی به پاسپورت کشور هلند

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور هلند
  • روش های دریافت پاسپورت کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق دریافت ویزای کاری کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق متولد شدن در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق ازدواج در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق پناهندگی در هلند

میزان اعتبار پاسپورت هلند

پاسپورت کشور هلند در رتبه بندی جهانی (global) با دارا بودن 141 امتیاز در کنار 6 کشور دیگر به صورت مشترک رتبه چهارم را گرفته است. یعنی افراد دارنده این پاسپورت می توانند بدون دریافت ویزا به 105 کشور سفر کنند و همچنین جهت ورود به 36 کشور نیاز به ویزای هنگام ورود در فرودگاه است. و جهت ورود به 57 کشور دنیا نیز نیازمند دریافت ویزا از کشور مبدا یعنی کشور هلند است.

روش های دریافت پاسپورت هلند

  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق دریافت ویزای کاری کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق متولد شدن در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق ازدواج در کشور هلند
  • دریافت پاسپورت کشور هلند از طریق پناهندگی در هلند

دریافت پاسپورت هلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور هلند

تحصیل در کشور هلند سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری هلند اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت هلند را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور هلند اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت هلند اقدام کند .

دریافت پاسپورت هلند از طریق دریافت ویزای کاری کشور هلند

دریافت پاسپورت هلند از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار هلند اقامت و تابعیت هلند را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور هلند ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در هلند ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور هلند درخواست ارسال می کند و معمولا طی 90 روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . افراد می توانند پس از 2 تا 5 سال کار در کشور هلند و پرداخت مالیات به دولت این کشور اقامت دائم هلند را اخذ کنند و بعد از 1 الی 2 سال درخواست پاسپورت هلند دهند .

دریافت پاسپورت هلند از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند

پاسپورت کشور هلند می تواند به روش سرمایه گذاری در کشور هلند و دریافت اقامت آن کسب شود .کشور هلند رتبه اول جذب سرمایه گذاری در جهان را داراست و کشور آمریکا پس از آن قرار گرفته است . انواع و اقسام روش های سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد که در این بخش از آتیه آفرینان به سه نوع سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، استارتاپ و خرید ملک اشاره خواهیم کرد .

  • سرمایه گذاری در هلند از طریق ثبت شرکت با حداقل سرمایه اولیه 1250000 میلیون یورو
  • سرمایه گذاری در هلند از طریق استارتاپ با ارائه ایده نو و خلاقه که در این روش سرمایه از سمت خود دولت تامین خواهد شد، اما فردی که اقدام می کند باید دارای مدرک آیلتس 6 باشد و یک استارت آپ واقعی به وجود آورد و طی 3 الی 5 سال می تواند اقامت دائم این کشور را اخذ کرده و با دریافت اقامت دائم بعد از 1 الی 2 سال پاسپورت هلند را درخواست کند .
  • سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات در هلند
دریافت پاسپورت هلند از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند
دریافت پاسپورت هلند از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند

دریافت پاسپورت هلند از طریق متولد شدن در کشور هلند

کشور هلند در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور هلند باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک هلند مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت هلند را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور هلند جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت هلند نخواهد شد .

دریافت پاسپورت هلند از طریق ازدواج در کشور هلند

در کشور هلند ازدواج با تبعه هلند سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه هلند ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در هلند اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت هلند باید زوجین طی 5 سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج لازم است طرفین حداقل 18 سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ،مجرد باشند و در صورت مطلقه بودن مدت شرعی لازم را سپری کرده سپس می توانند برای ازدواج اقدام نمایند . پس از گذشت 3 سال از تاریخ ثبت ازدواج و اثبات صوری نبودن ازدواج می توان جهت دریافت پاسپورت هلند درخواست داد ، البته در طی این مدت نباید قوانین شهروندی را پایمال کنند و نیز جرم و جنایتی مرتکب نشوند . آشنایی با زبان هلندی نیز به معنای ادغام در جامعه است و شانس دریافت پاسپورت هلند را افزایش می دهد .لازم به ذکر است در کشور هلند ازدواج افراد با جنس مخالف نیز امکان پذیر است .

دریافت پاسپورت هلند از طریق پناهندگی در هلند

کشور هلند عضو کنوانسیون ژنو است اما معمولا از پذیرفتن پناهنده خودداری می کند کسانی که برای چنین پروسه ای اقدام می کنند به صورت کذب و دروغین در صدد تحمیل خود به کشور هدف می باشند ، به صورتی که در ماه های گذشته تعداد پناهندگان ایرانی در این کشور حتی از کشور سوریه که کشوری جنگ زده است افزایش یافت . به همین دلیل دولت هلند سخت گیری های خود را در این زمینه شدیدتر کرده تا از تراکم پناهجویان دروغین جلوگیری کند . کسانی که از طریق پناهندگی اقدام می کنند برای کلیه دولت ها سربار و هزینه بر هستند و به همین دلیل حتی در جامعه مقصد نیز دید منفی نسبت به آن ها دارند . علاوه بر این ها زندگی در کمپ و نداشتن بسیاری از حقوق شهروندی و خطرات فراوانی مالی و روانی مجموعه دلایلی را شامل می شود به همین دلیل دریافت پاسپورت یا اقامت کشورها از طریق پناهندگی توصیه نمی شود .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button