نگاه کلی به پاسپورت کشور نیوزلند

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور نیوزلند
  • روش های دریافت پاسپورت کشور نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق ازدواج در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق پناهندگی در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق متولد شدن در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق دریافت ویزای کار نیوزلند

پاسپورت کشور نیوزلند  – میزان اعتبار پاسپورت کشور نیوزلند

پاسپورت کشور نیوزلند در سطح بین المللی در رتبه هفتم قرارگرفته است یعنی فرد با داشتن این پاسپورت می تواند به ۱۱۳ کشور جهان بدون ویزا مسافرت کند و همین موضوع یکی از دلایل درخواست بالای مهاجرین نیوزلند جهت دریافت شهروندی و دریافت پاسپورت نیوزلند است . دارندگان پاسپورت نیوزلند به محض ورود به ۴۸ کشور جهان ویزای آن کشور را دریافت می کنند و همچنین شایان ذکر است دارندگان این پاسپورت جهت ورود به ۳۷ کشور جهان نیازمند دریافت ویزا هستند.

پاسپورت کشور نیوزلند  – روش های دریافت پاسپورت نیوزلند

  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق ازدواج در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق پناهندگی در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق متولد شدن در نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند
  • دریافت پاسپورت کشور نیوزلند از طریق دریافت ویزای کار نیوزلند

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از جمله روش های دیگر دریافت پاسپورت این کشور است. شخص متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند می تواند بعد از ۵ سال اقامت در نیوزلند از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و همچنین انجام فعالیت های اقتصادی سودآور در این کشور درخواست اقامت دائم نیوزلند را به اداره مهاجرت این کشور ارائه کند . بعد از 3 الی 5 سال از دریافت کارت اقامت دائم متقاضی می تواند درخواست پاسپورت نیوزلند را به اداره مهاجرت این کشور ارائه کرده و آن را اخذ نماید . روش های سرمایه گذاری در این کشور عبارت است از :

  • ویزای سرمایه گذاری نیوزلند یا investor visa با حداقل سرمایه 3 میلیون دلار طی 4 سال برای افراد زیر 65 سال
  • ویزای سرمایه گذاری ویژه نیوزلند یا investor plus visa با حداقل 10 میلیون دلار سرمایه اولیه طی 3 سال بدون شرط سنی
پاسپورت کشور نیوزلند | نگاه کلی به پاسپورت کشور نیوزلند | میزان اعتبار پاسپورت کشور نیوزلند
پاسپورت کشور نیوزلند | نگاه کلی به پاسپورت کشور نیوزلند | میزان اعتبار پاسپورت کشور نیوزلند

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق ازدواج در نیوزلند

دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق ازدواج با تبعه این کشور نیز میسر است . همچنین در صورت ازدواج با فردی که اقامت دائم این کشور را دارد نیز می توان پاسپورت نیوزلند را اخذ کرد . جهت ازدواج در کشور نیوزلند لازم است هر دو طرف متقاضی مجرد باشند و همچنین تمکن مالی مناسب برای تامین همسر خود نیز از جمله شرایط لازم برای ازدواج در کشور نیوزلند می باشد .همچنین لازم است سن افراد متقاضی برای ازدواج در کشور نیوزلند حداقل 18 سال باشد و اگر فرد متقاضی ازدواج در نیوزلند بین بازه 16 الی 18 سال داشته باشد ، می تواند با مراجعه کردن به دادگاه و دریافت تاییدیه برای ازدواج اقدام کند . در صورت ازدواج فردی با تبعه نیوزلند جهت شخص متقاضی دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق ازدواج در مرحله اول اقامت یکساله صادر خواهد شد و بعد از 3 سال زندگی با تبعه نیوزلند قادر به دریافت کارت اقامت دائم می باشد . بعد از گذراندن حداقل 4 سال از دریافت کارت اقامت دائم متقاضی دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق ازدواج می تواند درخواست دریافت پاسپورت خود را به اداره مهاجرت نیوزلند ارائه کرده و آن را اخذ کند .

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق پناهندگی در نیوزلند

کشور نیوزلند پناه جویانی را که از این کشور درخواست پناهندگی داشته باشند را طبق امضای کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو که مرتبط با وضعیت پناهندگان می باشد به عنوان پناهجو می شناسد. فرد پناهجو درخواست پناهندگی خود را ارائه می کند و طی حدود ۴ الی ۶ ماه از تاریخ تحویل درخواست پناهندگی ، شعبه رسیدگی به درخواست های پناهجویان جهت وضعیت پناهجو بعد از مصاحبه حضوری اخذ تصمیم خواهد کرد . بیشتر درخواست های پناهندگی به صورت دروغین بیان می گردد و در صورتی که دولت نیوزلند متوجه دروغ فرد شود ، شخص را به کشورش بازمی گردانند و در صورتی که درخواست پناهندگی او قبول شده باشد دیگر نمی تواند به کشور خود بازگردد . لازم به ذکر است بیشتر درخواست های پناه جویان مورد قبول واقع نخواهد شد به همین دلیل مهاجرت و اخذ پاسپورت از این طریق توصیه نمی شود .

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق متولد شدن در نیوزلند

قبل از ژانویه سال ۲۰۰۶ اخذ تابعیت کشور نیوزیلند از طریق سیستم خاک بود. اما پس از این تاریخ اخذ تابعیت این کشور به سیستم خون تغییر یافت از این رو پس از این تاریخ حتی افرادی که در خاک این کشور به دنیا آمدند جز اتباع این کشور محسوب نمی شوند و افرادی که در این کشور متولد می شوند صرفا در صورتی تبعه این کشور محسوب می شوند که حداقل یکی از پدر و مادر آن ها دارای تابعیت یا اقامت دائم کشور نیوزیلند در زمان تولد فرزند باشند.

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند

تحصیل در نیوزلند به تنهایی سبب دریافت اقامت دائم این کشور نمی شود بلکه لازم است شخص مورد نظر پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور از طرف یک کارفرمای معتبر پیشنهاد کاری داشته باشد و در این کشور مشغول به کار شود سپس بعد از ۵ سال کار در کشور نیوزلند و پرداخت مالیات این کشور شخص متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت دائم و پس از آن دریافت پاسپورت نیوزلند اقدام نماید .

پاسپورت کشور نیوزلند  – دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق دریافت ویزای کار نیوزلند

برای دریافت پاسپورت کشور نیوزلند لازم است از طرف یک کارفرمای معتبر در این کشور برای فرد متقاضی کار در این کشور دعوت نامه کاری ارسال شود. ارسال دعوت نامه کاری برای فرد متقاضی کار در این کشور سبب دریافت ویزای کاری نیوزلند و همچنین اقامت کاری نیوزلند خواهد شد، همچنین لازم است کارفرمای نیوزلند ثابت کند که در اتحادیه اروپا و همچنین کشور نیوزلند شخصی با تخصص کار مورد درخواست موجود نیست و اگر شخص متقاضی دریافت پاسپورت نیوزلند از طریق کار ، رزومه کاری قابل توجه و قوی داشته باشد که هیچ شخص متقاضی از اتباع نیوزلند و همچنین اتحادیه اروپا جهت موقعیت کاری مورد نظر داوطلب نگردد ، کارفرما قادر است دعوتنامه کاری جهت شخص متقاضی ارسال کند که پس از آن فرد متقاضی می تواند ویزای کاری نیوزلند را دریافت کند و سپس بعد از چند سال اقامت موقت و تایید اقامت موقت شخص مورد نظر می تواند برای دریافت پاسپورت و اقامت دائم این کشور اقدام نماید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button