نگاه کلی به پاسپورت کشور نروژ

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور نروژ
  • روش های دریافت پاسپورت کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق دریافت ویزای کاری کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق سرمایه گذاری در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق متولد شدن در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق ازدواج در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق پناهندگی در نروژ

پاسپورت کشور نروژ – میزان اعتبار پاسپورت نروژ

پاسپورت کشور نروژ در رتبه بندی جهانی دارای رتبه 6است و به همراه کشورهایی همانند فرانسه ، بلژیک ، ژاپن ، یونان و مالتا در یک رده واقع شده است . با داشتن پاسپورت کشور نروژ می توان به 183 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا , و یا به صورت صدور ویزا در پس از ورود سفر و رفت و آمد کرد .

پاسپورت کشور نروژ – روش های دریافت پاسپورت نروژ

  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق دریافت ویزای کاری کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق سرمایه گذاری در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق متولد شدن در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق ازدواج در کشور نروژ
  • دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق پناهندگی در نروژ

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور نروژ

تحصیل در کشور نروژ سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری نروژ اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت  نروژ را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور نروژ اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت نروژ اقدام کند . اگر حدود ۳ سال از اقامت کاری گذشته باشد می توانند درخواست اقامت دائم داده و بعد از ۵ الی ۶ سال نیز می توانند درخواست شهروندی و پاسپورت نروژ را ارائه کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ مقاله ”  تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق دریافت ویزای کاری کشور نروژ

دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار نروژ اقامت و تابعیت نروژ را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور نروژ ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در نروژ ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور نروژ درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود در این صورت بعد از صدور ویزا برای این افراد یک اقامت ۱ ساله کاری صادر می گردد که قابل تمدید است و بعد از ۳ سال می تواند سبب دریافت اقامت دائم و همچنین بعد از گذشت ۵ الی 7 سال به شکل مداوم و پیوسته می تواند سبب دریافت پاسپورت نروژ شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه یافتن کار در نروژ مقاله ”  نحوه یافتن کار در نروژ ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق سرمایه گذاری در کشور نروژ

دریافت پاسپورت کشور نروژ از طریق سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است . یکی از روش های دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در برخی از کشورها خرید ملک است . قیمت املاک در شهر اسلو پایتخت نسبت به شهر های دیگر گران تر می باشد . به صورت کلی قیمت املاک در نروژ در طول سال های اخیر افزایش داشته و سیر صعودی خود را طی کرده است . اتباع خارجی جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور محدودیتی ندارند و کسانی که دارای اقامت دائم یا موقت نروژ هستند ، می توانند نسبت به خرید املاک در این کشور اقدام کنند ، اما خرید ملک سبب دریافت اقامت این کشور نمی شود .

پاسپورت کشور نروژ | میزان اعتبار پاسپورت نروژ | روش های دریافت پاسپورت نروژ | دریافت پاسپورت نروژ از طریق پناهندگی
پاسپورت کشور نروژ

ثبت شرکت در کشور نروژ یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در نروژ است . جهت ثبت شرکت در کشور نروژ نیاز به یک بیزینس پلن جهت توضیح نوع تجارت و برنامه های آینده شرکت است . همچنین حداقل سرمایه لازم جهت ثبت شرکت در این کشور بیشتر از 250 هزار یورو می باشد . سه سال بعد از ثبت شرکت و اقامت در کشور نروژ می توان اقدامات لازم جهت اقامت دائم این کشور را انجام داد که از طریق آن بدون هیچ محدودیتی می توان در نروژ اقامت و کار کرد و بعد از اخذ اقامت دائم ، اگر فرد متقاضی 7 سال از 10 سال را در نروژ بماند و سابقه کیفری نداشته باشد و به زبان نروژی نیز مسلط باشد ، می تواند جهت اخذ پاسپورت نروژ اقدام کند .

 

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق متولد شدن در کشور نروژ

کشور نروژ در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور نروژ باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک نروژ مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت نروژ را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور نروژ جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت نروژ نخواهد شد .

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق ازدواج در کشور نروژ

در کشور نروژ ازدواج با تبعه نروژ سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه نروژ ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در نروژ اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت نروژ باید زوجین طی ۵ سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج لازم است طرفین حداقل ۱۸ سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ، مجرد باشند. پس از گذشت ۳ سال از تاریخ ثبت ازدواج و اثبات صوری نبودن ازدواج می توان جهت دریافت پاسپورت نروژ درخواست داد ، البته در طی این مدت نباید قوانین شهروندی را پایمال کنند و نیز جرم و جنایتی مرتکب نشوند . آشنایی با زبان نروژ نیز به معنای ادغام در جامعه است و شانس دریافت پاسپورت نروژ را افزایش می دهد . لازم به ذکر است که کارت اقامت دائم نروژ بعد از گذشت ۳ سال از ازدواج جهت فرد خارجی صادر خواهد شد و بعد از آن می تواند پس از گذشت 7 سال جهت دریافت پاسپورت نروژ اقدام کند . شهروند نروژی که خواستار درخواست الحاق همسر خود است باید حداقل 3 سال از 10 سال گذشته را در نروژ باشد و اقامت او نیز به صورت قانونی باشد . همچنین لازم است شغل مناسب برای اداره زندگی خود و همسرش داشته باشد .

پاسپورت کشور نروژ – دریافت پاسپورت نروژ از طریق پناهندگی در نروژ

بر اساس کنوانسیون بین المللی ژنو کسانی که به دلیل ترس از مورد اذیت و آزار واقع شدن و مرگ در کشور خودشان به دلیل وابستگی به گروه اجتماعی خاص ، گرایشات و انحرافات جنسی، عقاید سیاسی و اجتماعی و … دارند ، می توانند جهت پناهندگی اقدام کنند . در صورتی که برخی از افراد این روش را جهت مهاجرت خود انتخاب کرده و به همین دلیل با دروغ گفتن سعی می کنند پناهندگی این کشور را دریافت کنند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور مالزی پاسپورت کشور مالزی

میزان اعتبار پاسپورت کشور مالزی روش های دریافت پاسپورت کشور مالزی دریافت پاسپورت کشور م...

نظرات کاربران
Call Now Button