پاسپورت کشور قبرس

نگاه کلی به پاسپورت کشور قبرس

  •  میزان اعتبار پاسپورت کشور قبرس
  • روش های دریافت پاسپورت قبرس
  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق دریافت ویزای تحصیلی قبرس
  • دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق دریافت ویزای کاری قبرس
  • دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق پناهندگی در کشور قبرس
  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق ازدواج در قبرس
  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق متولد شدن در قبرس
  • دریافت پاسپورت کشو قبرس از طریق سرمایه گذاری در قبرس

پاسپورت کشور قبرس – میزان اعتبار پاسپورت قبرس

رتبه و اعتبار پاسپورت کشور قبرس در رتبه بندی جهانی  7 است . از طریق پاسپورت قبرس می توان به 77 کشور دنیا ، بدون نیاز به ویزا مسافرت کرد همچنین جهت مسافرت به   29کشور دنیا ، نیازمند دریافت پاسپورت هستند و نیز با دارا بودن پاسپورت کشور قبرس ،92  کشور دنیا ، نیازمند دریافت ویزا می باشد .

پاسپورت کشور قبرس – روش های دریافت پاسپورت قبرس

دریافت پاسپورت کشور قبرس از روش های زیر میسر است :

  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق دریافت ویزای تحصیلی قبرس
  • دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق دریافت ویزای کاری قبرس
  • دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق پناهندگی در کشور قبرس
  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق ازدواج در قبرس
  • دریافت پاسپورت قبرس از طریق متولد شدن در قبرس
  • دریافت پاسپورت کشو قبرس از طریق سرمایه گذاری در قبرس

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق دریافت ویزای تحصیلی قبرس

دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق تحصیل در قبرس میسر است اما تنها در صورتی که پس از اتمام تحصیل در این کشور فرد متقاضی اقامت دائم در قبرس ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کند یعنی شغل مورد نظر خود را بیابد و سپس پس از چند سال اقامت موقت در قبرس ، می تواند برای اقامت دائم در قبرس و دریافت پاسپورت این کشور اقدامات لازم را انجام دهد . همچنین لازم است فرد متقاضی کار در قبرس مالیات این کشور را نیز پرداخت نماید .

پاسپورت کشور قبرس

پاسپورت کشور قبرس

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق دریافت ویزای کاری قبرس

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که قصد کار کردن در کشور قبرس را دارند ، لازم است پیش از ورود به این کشور اجازه کار و همچنین ویزای کار این کشور را دریافت کنند .جهت ارائه مجوز کار از طریق وزارت کار لازم است اتباع کشور قبرس یا شهروند اتحادیه اروپا با تخصص مورد نظر در آن کشور موجود نباشد همچنین لازم است جهت استخدام فرد متقاضی برای شغل مورد نظر به مدت 3 ماه آگهی استخدام در کشور قبرس و نیز 3 ماه در کل اتحادیه اروپا برای نیروی کار مورد نظر منتشر شود در صورتی که فردی جهت استخدام یافت نشد شخص متقاضی می تواند مجوز کار در قبرس را دریافت کند مجوز کار معمولاً برای سه ماه یا یک سال معتبر خواهد بود و فقط تا ۴ سال قابل تمدید است و بعد از آن تمدید آن امکان پذیر نخواهد بود ، مگر هنگامی که فرد در یک شرکت بزرگ با گردش مالی بسیار بالا استخدام شود .

جهت شهروندان اتحادیه اروپا نیز لازم به ذکر است این افراد به راحتی می‌توانند با گذرنامه یا کارت شناسایی خود وارد قبرس شوند و طی ۹۰ روز کار کنند و تنها باید طی هشت روز پس از ورود به اداره مهاجرت قبرس این موضوع را اعلام نمایند همچنین در صورتی که بخواهند بیشتر از این مدت در کشور بمانند ، لازم است در اسرع وقت برای اجازه اقامت موقت خود درخواست کنند .

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق پناهندگی در کشور قبرس

در صورتی که فرد متقاضی دریافت پاسپورت قبرس از طریق پناهندگی در این کشور قصد دریافت پاسپورت را دارد لازم است بداند که پس از اینکه شخص وارد قبرس شود و با درخواست پناهندگی او موافقت کنند ، بعد از تایید مدارک و آزمایشات پزشکی، بعد از 5 سال جهت اقامت دائم و بعد از 7 سال می تواند جهت دریافت پاسپورت قبرس اقدام کند .

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق ازدواج در قبرس

دریافت پاسپورت قبرس از طریق ازدواج نیز امکان پذیر است . در صورتی که فردی با یک تبعه قبرس ازدواج کند ، جهت اخذ پاسپورت قبرس ، لازم است حتما یک سال از ازدواج او سپری شده باشد  همچنین دو سال پیش از تاریخ درخواست خود ، لازم است در کشور قبرس اقامت کنند . اگر فرد تبعه قبرس در خارج از کشور قرار دارد ، فرد متقاضی دریافت پاسپورت قبرس از طریق ازدواج باید 3 سال از تاریخ ازدواج با او گذشته باشد و یک نامه جهت ارائه توضیح اینکه چرا تابعیت و پاسپورت قبرس را درخواست داده است را نیز باید ارائه کند . درصورتی که 5 سال از تاریخ ازدواج او می گذرد و حداقل یک فرزند داشته باشد، نیازی به ارائه این نامه نخواهد بود .

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق متولد شدن در قبرس

تولد در کشور قبرس  به خودی خود نمی تواند سبب دریافت پاسپورت قبرس و همچنین دریافت شهروندی این کشور شود . کشور قبرس برای ارائه تابعیت پیرو قاعده خون می باشد ، یعنی تنها به کودکانی که حداقل یکی از والدین آن ها شهروند کشور قبرس باشند تابعیت و اقامت ارائه می نماید . لازم به ذکر است اگر فرزند شما از طریق تولد در این کشور تابعیت این کشورها را دریافت کند ، سبب دریافت تابعیت پدر و مادر کودک نخواهد شد . همچنین کشور قبرس تابعیت دوگانه را نیز پذیراست و به شهروندان خود اجازه می دهد تا علاوه بر تابعیت خود، تابعیت خارجی را نیز قبول کنند .

پاسپورت کشور قبرس  – دریافت پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری در قبرس

برای دریافت پاسپورت قبرس به روش سرمایه گذاری در قبرس لازم است تا فرد متقاضی اصلی حداقل 18 سال سن داشته باشد و دارای اقامت خصوصی در این کشور باشد همچنین لازم است که شخص متقاضی سابقه کیفری نیز نداشته باشد . لازم به ذکر است شخص متقاضی دریافت پاسپورت قبرس می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود و همچنین والدین خود نیز پاسپورت دریافت نماید برای دریافت پاسپورت قبرس برای والدین فرد متقاضی لازم است مبلغ 500 هزار یورو به مبلغ سرمایه اولیه اضافه شود . دریافت پاسپورت کشور قبرس از طریق سرمایه گذاری نیز میسر است که سرمایه گذری در قبرس از چند طریق امکان پذیر خواهد بود . روش های سرمایه گذاری در قبرس عبارت است از :

  • خرید سهام شرکت یا تاسیس یک شرکت در کشور قبرس که سرمایه گذار آن 2 میلیون یورو را سرمایه گذاری نموده و حداقل 5 فرد تبعه قبرس اروپایی را جهت حداقل 5 سال استخدام می کند
  • سرمایه گذاری در قبرس با حداقل سرمایه اولیه به مبلغ 2 میلیون یورو به صورت ترکیبی در املاک و مستغلات
  • سرمایه گذاری در قبرس به مبلغ 2 میلیون یورو در املاک مسکونی که لازم است حداقل طی 3 سال باقی بماند و سپس فرد متقاضی می تواند تا مبلغ 500 هزار یورو آن را کاهش دهد .
  • سرمایه گذاری در قبرس در یک صندوق سرمایه گذاری جایگزین (AIF) دارای مجوز توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CySec) با فعالیت در این کشور

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button