نگاه کلی به پاسپورت کشور صربستان

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور صربستان
  • روش های دریافت پاسپورت کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت صربستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت صربستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت صربستان از طریق سرمایه گذاری در کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت صربستان از طریق متولد شدن در کشور صربستان

پاسپورت کشور صربستان – میزان اعتبار پاسپورت صربستان

پاسپورت کشور صربستان در رتبه چهل و یکم جهان واقع شده است . با دریافت پاسپورت کشور صربستان فرد متقاضی می تواند بدون دریافت ویزا به 131 کشور در دنیا برود. پاسپورت صربستان یکی از 5 پاسپورتی است که در سال 2006 میلادی بیشترین پیشرفت را داشت. بعد از گذشت ماه می سال 2019 شهروندان کشور صربستان بدون دریافت ویزا به کشور چین، کشور روسیه سفر می نمایند. این کشور در قاره اروپا می باشد اما هنوز وارد حوزه شنگن و اتحادیه اروپا نشده است.

پاسپورت کشور صربستان – روش های دریافت پاسپورت صربستان

  • دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق سرمایه گذاری در کشور صربستان
  • دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق متولد شدن در کشور صربستان

پاسپورت کشور صربستان – دریافت پاسپورت صربستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور صربستان

تحصیل در کشور صربستان باعث اخذ پاسپورت این کشور نمی شود بلکه لازم است پس از پایان تحصیلات شخص متقاضی پس از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری صربستان اقامت کاری این کشور را دریافت کند یا ویزای خود را تبدیل به ویزای سرمایه گذاری کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت رومانی را دهند همچنین فرد متقاضی می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور صربستان اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت صربستان اقدام کند .

پاسپورت کشور صربستان

پاسپورت کشور صربستان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کشور صربستان مقاله ” نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های صربستان ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور صربستان – دریافت پاسپورت صربستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور صربستان

دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار صربستان اقامت و تابعیت صربستان را اخذ کرد.  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور صربستان ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در صربستان ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور صربستان درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . متقاضیانی که به صورت مستمر به مدت 5 سال در کشور صربستان کار کنند و مالیات پرداخت کنند می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند. بعد از دریافت اقامت دائم و گذشت مدت زمان معین می توانید تابعیت و پاسپورت صربستان را دریافت کنید.

پاسپورت کشور صربستان – دریافت پاسپورت صربستان از طریق سرمایه گذاری در کشور صربستان

دریافت پاسپورت کشور صربستان از طریق سرمایه گذاری در این کشور ممکن است. کشور صربستان دارای مناسبات تجاری با کشورهای عضوء اتحادیه اروپا و کشور روسیه است. جهت سرمایه گذاری در این کشور روش های مختلفی وجود دارد، افراد متقاضی می توانند به روش خرید ملک و مستغلات یا ثبت شرکت در صربستان سرمایه گذاری در این کشور را تجربه نمایند. حداقل میزان سرمایه جهت سرمایه گذاری در کشور صربستان 130.000 دلار آمریکا است. فرد با سرمایه گذاری در این کشور قادر است تابعیت و پاسپورت صربستان را جهت خود و اعضاء خانواده و حتی پدر و مادر با سن بالای 65 سال دریافت نماید.

پاسپورت کشور صربستان – دریافت پاسپورت صربستان از طریق متولد شدن در کشور صربستان

کشور صربستان در مورد تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور صربستان باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک صربستان مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت صربستان را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور صربستان جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت صربستان نخواهد شد . اگر هیچکدام از والدین کودک صربستانی نباشند اما در ۵ سال اخیر در این کشور زندگی کرده باشند و اقامت ۵ ساله صربستان را دارند به کودک متولد شده آن ها نیز از همان زمان تولد تابعیت و پاسپورت این کشور ارائه می شود . در این صورت این کودکان مانند یک شهروند اروپایی می توانند از کلیه امکانات این کشور برخوردار شوند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور مالزی پاسپورت کشور مالزی

میزان اعتبار پاسپورت کشور مالزی روش های دریافت پاسپورت کشور مالزی دریافت پاسپورت کشور م...

نظرات کاربران
Call Now Button