نگاه کلی به پاسپورت کشور دانمارک

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور دانمارک
  • روش های دریافت پاسپورت کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق دریافت ویزای کاری کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق سرمایه گذاری در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق متولد شدن در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق ازدواج در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق پناهندگی در دانمارک

میزان اعتبار پاسپورت دانمارک

پاسپورت کشور دانمارک در رتبه سوم پاسپورت های جهان قرار دارد . دارندگان پاسپورت دانمارک می توانند به 165 کشور مسافرت کنند که از این تعداد جهت 127 کشور بدون دریافت ویزا و برای 37 کشور باید ویزای ورودی تهیه کنند و برای 33 کشور دیگر قبل از اقدام به سفر باید ویزا دریافت خواهند داشت .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در دانمارک ” به طور مفصل درباره شرایط  اطلاعات کسب کنید .

روش های دریافت پاسپورت دانمارک

  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق دریافت ویزای کاری کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق سرمایه گذاری در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق متولد شدن در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق ازدواج در کشور دانمارک
  • دریافت پاسپورت کشور دانمارک از طریق پناهندگی در دانمارک

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق دریافت ویزای تحصیلی دانمارک

تحصیل در کشور دانمارک سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری دانمارک اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت دانمارک را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور دانمارک اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت دانمارک اقدام کند . همچنین لازم به ذکر است که به دانشجویان اجازه می دهند که بعد از اتمام تحصیلات خود طی 6 ماه در کشور دانمارک اقامت کنند و به جستجوی کار مشغول شوند . در این فاصله زمانی اگر فرد در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول به کار شود می تواند اقامت کاری دانمارک را اخذ کرده و روند دریافت اقامت دائم و سپس پاسپورت دانمارک را آغاز کند .

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق دریافت ویزای کاری دانمارک

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار دانمارک اقامت و تابعیت دانمارک را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور دانمارک ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در دانمارک ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور دانمارک درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . کسانی که ویزای کاری دانمارک را دارند امکان اینکه خانواده را همراه با خود ببرند برای آن ها فراهم است . علاوه بر همسر و فرزندان اگر فرد بتواند ثابت کند که پدر و مادر او وابسته او هستند و درآمد او جوابگوی هزینه زندگی همراهان او باشد، می تواند آن ها را نیز به دانمارک آورد . اگر در دانمارک 3 سال و 6 ماه به صورت مداوم کار کنید می توانید تقاضای اقامت دائم دانمارک را دهید و پس از آن تقاضای تابعیت دانمارک کرده و پاسپورت دانمارک را دریافت کنید .

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق دریافت ویزای کاری دانمارک
دریافت پاسپورت دانمارک از طریق دریافت ویزای کاری دانمارک

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاری در دانمارک نیز سبب دریافت اقامت و پاسپورت این کشور خواهد شد روش های سرمایه گذاری در دانمارک متنوع است اما از طریقخرید ملک در کشور دانمارک نمی توان اقامت دائم و پاسپورت دانمارک را دریافت کرد . برای سرمایه گذاری در دانمارک که سبب دریافت اقامت دائم این کشور شود باید بیشتر از 100،000 یورو در صنایع کشتی سازی و دریایی، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات، علوم زیستی و انرژی های پاک سرمایه گذاری گردد و بعد از 5 سال زندگی در این کشور می توان اقامت دائم دانمارک را اخذ کرد و بعد از 9 سال زندگی می توان پاسپورت دانمارک را دریافت کرد .

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق متولد شدن در دانمارک

کشور دانمارک در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور دانمارک باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک دانمارک مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت دانمارک را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور دانمارک جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت دانمارک نخواهد شد .

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق ازدواج در دانمارک

در کشور دانمارک ازدواج با تبعه دانمارک سبب دریافت اقامت این کشور می شود یعنی اگر فرد خارجی با تبعه دانمارک ازدواج کند و ازدواج به صورت کاملا قانونی ثبت گردد ، می توان برای زندگی و اقامت دائم در دانمارک اقدام کرد .جهت دریافت اقامت و پاسپورت دانمارک باید زوجین طی 2 سال در کنار هم زندگی کنند . البته جهت ثبت این ازدواج ارائه تمکن مالی لازم است همچنین طرفین حداقل ۱۸ سال را داشته باشند همچنین در صحت عقل و اراده ازدواج انجام شده باشد ، مجرد باشند و در صورت مطلقه بودن مدت شرعی لازم را سپری کرده سپس می توانند برای ازدواج اقدام نمایند .  بعد از 2 سال اقامت موقت تمدید خواهد شدو می توان برای اقامت دائم درخواست داد .

دریافت پاسپورت دانمارک از طریق پناهندگی در دانمارک

کشور دانمارک عضو کنواسیون حقوق بشر سازمان ملل و معاهده دوبلین و دوبلین 3 است . این کشور از اواخر سال 2015 قوانین سختی برای پناهندگان اعمال می کند و به همین دلیل دریافت اقامت دانمارک از طریق تحصیل و یا کار در دانمارک شرایط آسان تری دارد . برای پناهندگی در دانمارک باید در ابتدا در اداره پلیس ثبت نام کرده و فرم های مربوطه را تکمیل نمود ، پس از حدود 8 تا 10 ماه در اداره مهاجرت یک مصاحبه بدوی انجام شده و پس از مدتی مصاحبه اصلی از پناهجو در اداره مهاجرت انجام خواهد شد . این مصاحبه ممکن از به مدت یک روز زمان ببرد و پس از آن اعطای پناهندگی یا رد شدن ادعای پناهجو تعیین می شود که در صورت رد ادعای پناهجو، فرصت درخواست برای تجدید نظر به او ارائه خواهد شد .

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button