نگاه کلی به پاسپورت کشور انگلیس

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور انگلیس
  • روش های دریافت پاسپورت کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت انگلیس از طریق متولد شدن در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت انگلیس از طریق پناهندگی در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت انگلیس از طریق سرمایه گذاری در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق ازدواج در کشور انگلیس

پاسپورت کشور انگلیس – میزان اعتبار پاسپورت انگلیس

پاسپورت کشور انگلیس اعتبار بالایی دارد و شهروندان این کشور بدون دریافت ویزا می توانند به ۱۶۴ کشور مسافرت کنند . رتبه پاسپورت انگلستان در جهان هم تراز رتبه کشورهایی مانند فنلاند، اسپانیا و .. است که در رده ال جهان قرار دارند. روند دریافت اقامت دائم انگلستان به این صورت است که بعد از ۵ سال اقامت موقت در خاک این کشور ، شما به اقامت دائم این کشور خواهید رسید و بعد از گذشت یک سال می توانید جهت دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور درخواست نمایید .

روش های دریافت پاسپورت انگلیس

  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق متولد شدن در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق پناهندگی در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق سرمایه گذاری در کشور انگلیس
  • دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق ازدواج در کشور انگلیس

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری کشور انگلیس

دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری از جمله روش های دریافت پاسپورت این کشور است  برای دریافت پاسپورت کشور انگلیس از طریق کار فرد متقاضی باید با یافتن شغل مورد نظر و دریافت دعوت کاری از کارفرمای معتبر می تواند سبب دریافت مجوز کار شود و با اخذ اقامت کاری در این کشور می توان در کشور انگلیس مشغول به کار شد .  این ویزا تا زمانی که مشغول به کار باشید معتبر است و. پس از ۵ سال می توان درخواست اقامت و پاسپورت انگلستان را ارائه کرد و همچنین ویزا را به اقامت دائم انگلیس تغییر داد.

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری کشور انگلیس
دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای کاری کشور انگلیس

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلیس

تحصیل در انگلیس نیازمند دریافت ویزای تحصیلی این کشور است مدت زمان ویزا و اقامت ، بستگی به مقطع تحصیلی شخص متقاضی خواهد داشت معمولا طی 6 ماه به دانشجو زمان خواهند داد تا وضعیت خود را تعیین نماید و بتواند با تمدید ویزا و پیدا کردن کار اقامت موقت را کسب کند . اقامت بعد از تحصیل در انگلستان به این صورت است که باید درخواست ویزای tier 2 داد. با داشتن این ویزا تا ۵ سال امکان اقامت پس از تحصیل در انگلیس را خواهید داشت . در صورتی که طی ۶ سال در انگلیس زندگی کنید می توانید جهت پاسپورت انگلیس درخواست دهید . جهت تمدید این ویزا باید ۴۷۵ پوند پرداخت کنید .

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق متولد شدن در کشور انگلیس

دریافت تابعیت و پاسپورت کشور انگلیس از طریق متولد شدن در این کشور نیز میسر خواهد بود لازم به ذکر است کشور انگلیس در خصوص اعطای تابعیت بر اساس تولد پیرو قانون خون است یعنی در صورتی که فرزند متولد شده پدر یا مادر تابع انگلیس داشته باشد می تواند پاسپورت و تابعیت این کشور را دریافت کند .

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق پناهندگی در کشور انگلیس

بر اساس قوانین کنوانسیون ژنو ، کشور انگلیس به پناهنده ها در صورت تایید صحت پناهنده و تایید مدارک اثبات آن از طریق قاضی، اقامت و اسکان خواهد داد و پس از چند سال می توان جهت اخذ پاسپورت اقدام کرد . پیشنهاد می شود از روش های قانونی و صحیح جهت اقامت در انگلیس اقدام کنید .

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق سرمایه گذاری در کشور انگلیس

سرمایه گذاری در انگلیس ، از دیگر روش های دریافت پاسپورت این کشور است . سرمایه گذاری با حداقل سرمایه اولیه ۲۰۰ هزار پوند برای دریافت اقامت دائم انجام می شود ، این نوع سرمایه گذاری و دریافت اقامت جهت راه اندازی کسب و کار در انگلیس است . در این نوع سرمایه گذاری امکان دریافت اقامت برای اعضای خانواده نیز امکان پذیر است . پس از تایید طرح بیزینس پلن از طریق سفارت ویزای ۳ ساله صادر خواهد شد و بعد از پرداخت کردن مالیات و استخدام دو شهروند انگلیسی می توان طی ۲ سال این ویزا را تمدید کرد و پس از آن دریافت اقامت دائم امکان پذیر است .

سرمایه گذاران پس از ۶ سال زندگی در انگلیس می توانند جهت اخذ پاسپورت و تابعیت اقدام کنند اما باید ۵ سال در خاک انگلیس زندگی کنند و در این ۵ سال نباید بیشتر از ۴۵۰ روز خارج از انگلیس باشند . پس از گذشت ۵ سال ، اقامت دائم انگلستان برای فرد اصلی و خانواده ارائه خواهد شد .

دریافت پاسپورت انگلیس از طریق ازدواج در کشور انگلیس

ازدواج با اتباع کشور انگلیس نیز می تواند سبب دریافت تابعیت و اقامت این کشور شود فرد متقاضی جهت ازدواج با فرد تابع انگلیس باید با ارائه تمکن مالی و شغل و درآمد ثابت پس از دریافت شرایط اولیه می تواند برای درخواست ویزای ازدواج اقدام کند . همچنین لازم است واقعی بودن ازدواج اثبات گردد یعنی بعد از تایید توسط سفارت یک ویزای ۳۳ ماهه صادر خواهد شد که بعد از گذشت ۳۳ ماه مجددا پرونده بررسی خواهد شد و طی ۳۳ ماه دیگر تمدید خواهد شد . در صورت عدم مشکل در این مدت زوجین قادرند درخواست اقامت دائم انگلستان را دهند و تابعیت و پاسپورت آن را اخذ نمایند .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button