نگاه کلی به پاسپورت کشور استرالیا

  • اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور استرالیا
  • روش های دریافت پاسپورت کشور برزیل
  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق دریافت ویزای تحصیلی استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه سرمایه گذاری در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق متولد شدن در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه ازدواج در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق دریافت ویزای کاری در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه پناهندگی در استرالیا

پاسپورت کشور استرالیا – اعتبار و رتبه بندی پاسپورت استرالیا

پاسپورت کشور استرالیا از جمله معتبرترین پاسپورت های دنیا می باشد . اگر اعتبار پاسپورت یک کشور بالا باشد امکانات خاصی را مانند امکان سفر به سایر کشورهای دنیا برای شهروندان این کشور ارائه می کند  . با داشتن پاسپورت استرالیا سفر بدون محدودیت به 181 کشور دنیا می توان مسافرت کرد . رتبه جهانی پاسپورت استرالیا هفتم می باشد ،

پاسپورت کشور استرالیا – روش های دریافت پاسپورت کشور استرالیا

  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق دریافت ویزای تحصیلی استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه سرمایه گذاری در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق متولد شدن در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه ازدواج در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا از طریق دریافت ویزای کاری در استرالیا
  • دریافت پاسپورت استرالیا به واسطه پناهندگی در استرالیا

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا از طریق دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

 زبان رسمی و زبان تحصیل در کشور استرالیا زبان انگلیسی می باشد که سبب شده که افراد بتوانند در این کشور مشغول به تحصیل شوند کسانی که تمایل به تحصیل در این کشور داشته باشند معمولا از دانشجویان بین المللی هستند و در واقع از مقاطع کارشناسی به بعد ، گرایش به تحصیل در این کشور نیز بیشتر می شود . افراد متقاضی دریافت پاسپورت استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا باید تحصیل خود را به اتمام برسانند و سپس اگر بتوانند فرصت شغلی مناسب پیدا کنند و مشغول به کار شوند می توانند ویزای کار استرالیا را دریافت کنند ، سپس می توانند بعد از ۴ سال اقامت دائم بعد از گذشت ۲ الی ۳ سال می توانند درخواست تابعیت استرالیا را کنند و در صورت واجد شرایط بودن پاسپورت استرالیا را دریافت کنند .

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در کشور استرالیا از جمله روش های دریافت پاسپورت استرالیا می باشد . دلایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذری در استرالیا کسب سود و دریافت اقامت و تابعیت استرالیا می باشد . کار آفرینی در استرالیا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری انجام می شود و حداقل سرمایه گذاری در این کشور ۴۰۰،۰۰۰ دلار استرالیا می باشد و تا 5 میلیون دلار استرالیا هم میرسد. سابقه بیزنس فرد متقاضی ، سن، نمره آیلتس ، گردش مالی و…. گزینه های دریافت امتیاز برای فرد متقاضی می باشد .اگر امتیازات فرد به حد مجاز ۶۰ امتیاز برسند جهت دریافت این نوع ویزا اقدام می کند . مراحل آن نیز بین ۱ الی ۱٫۵ سال زمان می برد . همچنین همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال فرد سرمایه گذار نیز می توانند برای دریافت اقامت و تابعیت این کشور اقدام نمایند .

پاسپورت کشور استرالیا | نگاه کلی به پاسپورت کشور استرالیا | اعتبار و رتبه بندی پاسپورت استرالیا
پاسپورت کشور استرالیا | نگاه کلی به پاسپورت کشور استرالیا | اعتبار و رتبه بندی پاسپورت استرالیا

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا از طریق متولد شدن در استرالیا

کشور استرالیا جزو کشور هایی که از قاعده خاک پیروی می کنند نمی باشد و به فرزند متولد شده در خاک این کشور تابعیت و پاسپورت کشور استرالیا ارائه نمی شود . کشور استرالیا پیرو قاعده خون می باشد یعنی تولد فرزند در خاک این کشورها مستقیما باعث ایجاد حق تابعیت برای فرزند نمی شود مگر اینکه پدر یا مادر فرزند متولد شده تبعه کشور استرالیا باشند و اصالت از طریق خون به فرزند منتقل شود ( فارغ از محل زادگاه ) در این صورت می تواند سبب اعطای تابعیت استرالیایی و در واقع دریافت پاسپورت استرالیا شود . همچنین کشور استرالیا نیز مانند بسیاری از کشورها قاعده مقابل را می پذیرد ، یعنی اگر اثبات شود کودکی فاقد تابعیت است و هویت پدر یا مادر او نامعلوم می باشد می تواند پاسپورت و تابعیت این کشور را دریافت نماید .

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا به واسطه ازدواج در استرالیا

دریافت پاسپورت کشور استرالیا می تواند به روش ازدواج با یک شهروند استرالیایی و طی کردن مراحل قانونی انجام شود . ازدواج با یک شهروند استرالیا یا مقیم دائم آن سبب می شود بتوان از طریق ویزای الحاق خانواده به این کشور مهاجرت کرد . این مراحل نیازمند ثابت کردن مراحلی است تا شخص واجد شرایط بتواند جهت دریافت ویزا اقدام کند . از جمله شرایط لازم برای دریافت ویزای استرالیا از طریق اثبات ازدواج عبارت است از :

  • داشتن حداقل ۱۸ سال سن
  • تعهد زوجین به زندگی مشترک
  • رابطه واقعی زوجین و ثبت ازدواج بدون هیچ اجباری
  • داشتن زندگی مشترک زوجین حداقل به مدت یک سال
  • ارائه مدارم و اسناد مالی جهت تامین هزینه های زندگی مشترک در استرالیا

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا از طریق دریافت ویزای کاری در استرالیا

هر سال افراد متقاضی زیادی تمایل دارند به روش دریافت ویزای کار Skilled Worker وارد استرالیا و مشغول به کار شوند . دولت استرالیا قوانین خاصی دارد تا افراد متخصص و ماهر بر اساس مشاغل مورد نیاز این کشور برای دریافت ویزای کار استرالیا اقدام کنند . ویزاهای کاری استرالیا مبتنی بر امتیاز است و برای دریافت آن پارامترهای مختلفی در خصوص افراد متقاضی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان مورد بررسی قرار داده می شود و اگر فرد متقاضی امتیازات لازم را دریافت کند و واجد شرایط باشد می تواند ویزای کار استرالیا را دریافت کند . همچنین برای دریافت پاسپورت کشور استرالیا از طریق دریافت کلیه ویزاهای کاری استرالیا لازم است شخص متقاضی حداقل 4 سال در این کشور اقامت داشته باشد .

انواع ویزای کاری کشور استرالیا :

  • ویزای Skilled Nominated کلاس ۱۹۰ : افرادی که حد نصاب امتیازات ۶۵ امتیاز را اخذ کنند می توانند از حمایت ایالتی برخوردار شوند و تا ۵ امتیاز در ویزای کلاس ۱۹۰ به آن ها ارائه می شود .
    ویزای Skilled Regional کلاس ۴۸۹ : این نوع ویزا نیز با ارائه اسپانسر یا حمایت ایالتی این امکان را فراهم می کند تا کسانی که با ۱۰ امتیاز کسری رو به رو می شوند در ایالات خاصی مشغول به کار و زندگی گردند .اما از سال 2019 این ویزا به ویزای 491 تبدیل شده و برای کارگران ماهر این شرایز را بوجود  می اورد که برای مهاجذت با استرالیا اقدام کنند.
  • ویزای Skilled Independent کلاس 189 : ویزای کلاس 189 ویزایی است که برای افراد دعوت شده به کاراجازه می دهد در هر کجای خاک استرالیا اجازه کار و زندگی داشته باشند . فرد متقاضی برای دریافت این ویزا باید در سنین بین 18 تا 45 سال باشد . اگر شخص امتیازات مربوط به سن ، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کار را تا سطح 65 امتیاز دریافت کند می تواند بدون نیاز به هیچ اسپانسری جهت دریافت این ویزا اقدام کند .
 

پاسپورت کشور استرالیا – دریافت پاسپورت کشور استرالیا به واسطه پناهندگی در استرالیا

دریافت پاسپورت استرالیا از طریق پناهندگی در استرالیا توصیه نمی شود زیرا علاوه بر شرایط نامطلوب موجود در کمپ ها، دولت استرالیا و مردم این کشور نیز افراد پناهنده را به عنوان سربار جامعه و هزینه ای برای جامعه استرالیا می دانند . همچنین ممکن است شخص پناهنده قادر به بازگشت به کشور خود نباشد و صدمات روحی و جانی فراوانی در این راه در انتظار او باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button