ویزای همراه کشور قبرس

اغلب دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور قبرس را دارند علاقه مند به اخذ ویزای همراه کشور قبرس هستند که این موضوع برای دانشجویان متاهل بسیار حائز اهمیت است . از نظر حقوقی افراد وابسته یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال ( همچنین در برخی اوقات پدر و مادر وابسته به شخص) به عنوان همراه می توانند در کنار شخص حضور فیزیکی و اقامت قانونی داشته باشند . طبق قوانین اداره مهاجرت کشور قبرس ، همراهان دانشجو نمی توانند در زمان تحصیل متقاضی ویزای همراه قبرس و یا اقامت را دریافت کنند . در واقع قوانینی و حتی اجباری برای صدور ویزای همراه وجود ندارد . به طور کلی کشور قبرس قانونی را در خصوص ویزای همراه برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور قبرس تعیین نکرده است اما در صورتی که خانواده متقاضی در زمان تحصیل وی تمایل به حضور در قبرس را داشته باشند می توانند از طریق ویزای توریستی کشور قبرس اقدام کنند البته این نوع ویزا کوتاه مدت می باشد و امکان تمدید اقامت وجود ندارد و معمولا برای درخواست اول ویزای همراه کشور قبرس ، مجوز 3 ماهه و یا کمتر صادر می شود و درصورت درخواست مجدد احتمال صدور مجوز برای زمان بیشتر وجود دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت قبرس مقاله ” اقامت در قبرس ” را مطالعه بفرمایید .

توصیه می شود که دانشجویان متاهل برای همسر و حتی فرزندان خود درخواست پذیرش دهند. معمولأ درخواست پذیرش خانواده برای دوره آموزش زبان انجام می شود و در زمان اقامت همه اعضای خانواده در هر شرایط سنی می توانند در قبرس زبان انگلیسی را آموزش ببینند . ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی در کشور قبرس برای دو هفته تا یک سال امکانپذیر می باشد و اغلب کالجهای بین المللی دوره های آمادگی امتحان آیلتس را نیز به صورت تخصصی ارائه می کنند. لذا امکان اخذ ویزای همراه قبرس برای خانوده دانشجویان متأهل وجود ندارد و آنها بایستی از طریق ثبت نام در دوره های زبان و ویزای توریستی در قبرس اقامت داشته باشند. البته توصیه می شود به جای اخذ ویزای همراه کشور قبرس ، از طریق ویزای آموزش دوره زبان انگلیسی اقدام شود .

ویزای همراه قبرس

ویزای همراه قبرس

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در قبرس ” را مطالعه فرمایید .

در صورتی که همراهان دانشجو از طریق ویزای توریستی در قبرس اقدام کنند، نمی توانند از بیمه درمانی استفاده کنند و قوانین اقامتی دانشجویان و یا افراد مقیم این کشور برای این افراد اجرا نمی شود . تنها در صورتی اخذ ویزای همراه قبرس برای خانواده متقاضی امکانپذیر می باشد که اقامت شخص اصلی از طریق استخدام و یا کارآفرینی ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت باشد. لذا دانشجو در صورت تأهل نمی تواند برای ویزای همراه همسر و فرزندان خود اقدام کند و امکان اخذ ویزای همراه برای خانواده وابسته وی وجود ندارد.

شما می توانید برای مهاجرت به قبرس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به قبرس ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که در نزدیکی کشور هند و در اقیانوس هند و...

نظرات کاربران
Call Now Button