ویزای همراه کشور فنلاند

همان طور که می دانید راه های مختلفی برای اخذ اقامت در کشور فنلاند وجود دارد . اخذ ویزای همراه کشور فنلاند نیز دارای شرایط خاصی می باشد که به موجب آن افراد متقاضی می توانند به اعضای خانواده خود که در کشور فنلاند اقامت دارند ملحق شوند . برای اخذ ویزای همراه فنلاند ، شرایطی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فنلاند توضیح دادیم .

ویزای همراه کشور فنلاند اخذ ویزای همراه کشور فنلاند برای همسر

افرادی که همسر آنها در کشور فنلاند دارای مجوز اقامت و یا تابعیت این کشور هستند ، به‌ سادگی می‌ توانند نسبت به دریافت ویزای همراه کشور فنلاند اقدام کنند و اجازه اقامت در کشور فنلاند را به دست بیاورند. آن دسته از افرادی که با همسر خود همجنس نیز هستند می توانند به‌ راحتی نسبت به دریافت ویزای همراه فنلاند اقدام کنند و مجوز اقامت در کشور فنلاند برای آنها صادر خواهد شد. البته یکی از شرایط اخذ ویزای همراه در فنلاند برای این دسته از افراد این می باشد که ازدواج آنها به‌ صورت رسمی ثبت شده باشد. دریافت ویزای همراه در فنلاند برای همسر بسیار ساده و آسان بوده و متقاضیان به‌ سادگی می‌توانند ویزای همراه فنلاند را دریافت کنند.

اما اگر متقاضی دریافت ویزای همراه فنلاند همسر غیر رسمی فردی باشد که تابعیت فنلاند را دریافت کرده این امکان برای او فراهم خواهد بود که به ‌سادگی و از طریق پیوند خانوادگی ویزای همراه فنلاند را دریافت کرده و به همسر خود که در فنلاند اقامت دارد ملحق شود. البته لازم به ذکر است که چنانچه به مدت 2 سال با همسر خود به ‌صورت مشترک زندگی کرده باشند و یا دارای فرزندی مشترک با همسر خود باشند می ‌توانند به ‌سادگی ویزای همراه کشور فنلاند را دریافت کرده و مجوز اقامت در فنلاند برای آنها صادر خواهد شد.

یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای همراه در فنلاند از طریق ازدواج ، داشتن دلیل محکم برای درخواست اقامت فنلاند می باشد و متقاضیانی که با دلیل دو سال زندگی مشترک درخواست اقامت فنلاند را دارند باید در نظر داشته باشند که در صورت اثبات این مسئله مجوز اقامت فنلاند برای آنها صادر خواهد شد. قرارداد اجاره مسکن یکی از مدارکی می باشد که در صورت زندگی مشترک با همسر خود می‌ توان ارائه داد، البته در این قرارداد باید نام مرد و همسرش ثبت شده باشد. اما متقاضیانی که در دو کشور مجزا زندگی کنند نمی ‌توانند این موضوع را به ‌عنوان یکی از شرایط اخذ ویزای همراه در فنلاند به شمار آورد زیرا متقاضیان باید یک کشور را انتخاب کرده و زندگی مشترکی را با یکدیگر داشته باشند و مدارک لازم برای اثبات ازدواج خود را داشته باشند. در چنین شرایطی که متقاضی دریافت ویزای همراه کشور فنلاند می ‌توانند در صورت دریافت پاسخ مثبت از دولت فنلاند بدون هیچ محدودیتی در کشور فنلاند به کار مشغول باشند. در صورتی که متقاضیان اخذ ویزای همراه کشور فنلاند مجوز کار در فنلاند را دریافت کرده باشند امکان کار در کشور فنلاند برای آ‌نها وجود خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به فنلاند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به فنلاند ” بیاندازید.

ویزای همراه فنلاند

ویزای همراه فنلاند

ویزای همراه کشور فنلاند شرایط اخذ ویزای همراه کشور فنلاند از طریق پیوستن به خانواده 

متقاضیانی که درخواست اخذ ویزای همراه در فنلاند را دارند در صورتی می‌ توانند اقامت فنلاند را از طریق پیوند خانوادگی دریافت کنند که همسر او بر اساس قوانین حمایتی بین ‌المللی در کشور فنلاند اقامت داشته باشد. همسر غیر رسمی فردی که در کشور فنلاند از طریق پناهندگی اقامت دریافت کرده می‌تواند بر اساس پیوند خانوادگی ویزای همراه در فنلاند را دریافت کند. درصورتی که همسر فرد مقیم فنلاند در مدت 3 ‌ماه تعیین شده نتواند نسبت به دریافت اقامت فنلاند اقدام کند این امکان برای وی وجود دارد که برای ملحق شدن به همسر خود برای دریافت ویزای همراه فنلاند مراجعه کرده و درخواست اقامت در فنلاند را مطرح کند که در این صورت فردی که تقاضای اخذ ویزای همراه فنلاند را دارد باید علت تأخیر بیشتر از 3 ماهه خود را در تقاضانامه به‌ صورت شفافی توضیح دهد.

افراد متقاضی اخذ ویزای همراه در کشور فنلاند پس از مدتی می ‌توانند برای ملحق شدن به خانواده خود درخواست دهند اما در این زمان باید پیش‌ شرط درآمد کافی برای آنها مطرح خواهد شد. همچنین چنانچه متقاضیان دریافت ویزای همراه فنلاند پس از ورود همسر به فنلاند ازدواج خود را رسمی کرده باشند باید پیش ‌شرط داشتن درآمد کافی برای امرار معاش در فنلاند را در نظر داشته باشند. البته اگر منافع کودک در خطر باشد و یا دلایلی خاص و ویژه وجود داشته باشد این احتمال وجود دارد که پیش‌شرط داشتن درآمد کافی برای امرار معاش در فنلاند در نظر گرفته نشود و فرد متقاضی بتواند به‌ راحتی ویزای همراه کشور فنلاند را دریافت کند.

 ویزای همراه کشور فنلاند شرایط اخذ ویزای همراه کشور فنلاند از طریق پناهندگی

همسر برخی از متقاضیانی که از طریق پناهندگی ، اقامت کشور فنلاند را دریافت کردند ، با شرط درآمد مکفی می توانند برای دریافت ویزای همراه کشور فنلاند اقدام کنند . گاهی اوقات نیز می ‌توان با توجه به شرایط ویژه ‌ای که وجود دارد و یا منافع کودک درخطر باشد می‌توان از شرط تأمین هزینه کافی برای امرار معاش چشم‌ پوشی کرده و ویزای همراه در فنلاند را درخواست کرد . لازم به ذکر است که چنانچه فرد متقاضی پیش از سال ۲۰۱۶ میلادی از طریق پناهندگی اقامت فنلاند را دریافت کرده باشد همسر وی می ‌تواند ویزای همراه فنلاند را دریافت کرده و وارد کشور فنلاند شود ولی اگر فرد مقیم فنلاند پس از تاریخ ۱/۷/۲۰۱۶ از طریق پناهندگی وارد کشور فنلاند شود همسر او موظف می باشد 3 ماه پس از زمانی که همسرش جواب تقاضای خود را از سوی دولت فنلاند دریافت کرده نسبت به اخذ ویزای همراه فنلاند اقدام کرده و درخواست اجازه اقامت فنلاند را مطرح کند . تاریخ دقیق از زمانی محاسبه می شود که فرد متقاضی اقامت فنلاند نامه اداری درخواست خود را دریافت کرده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فنلاند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در فنلاند ” است .

 ویزای همراه کشور فنلاند اخذ ویزای همراه در کشور فنلاند برای دوستان

افرادی که تحت عنوان دوست قصد اخذ ویزای همراه فنلاند را دارند باید در نظر داشته باشند که بر اساس قوانین کشور فنلاند ، اخذ ویزای همراه فنلاند و یا اقامت این کشور برای آن ‌ها امکان پذیر نمی باشد و بر اساس قوانین موجود در کشور فنلاند ویزای همراه و اقامت کشور فنلاند تنها برای اعضای خانواده اعطا خواهد شد و دوستان به ‌عنوان اعضای خانواده شناخته نمی ‌شوند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور ایتالیا ویزای همراه کشور ایتالیا

سالانه افراد زیادی جهت تحصیل در ایتالیا، این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند لذ...

ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می...

نظرات کاربران
فرنام

سلام. آیا دانشجو میتواند کار غیرمرتبط با تحصیل در طی دوره تحصیل انجام دهد؟ آیا همسر دانشجو اجازه کار دارد؟ با تشکر

آتیه آفرینان

سلام بله امکان کار پاره وقت برای دانشجو و کار برای همراه وجود دارد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button