ویزای همراه کشور اسپانیا

اخذ اقامت همراه در کشور اسپانیا مستلزم آگاهی از شرایط اخذ ویزای همراه اسپانیا می باشد . کشور اسپانیا شرایط خاصی را برای اخذ ویزای همراه کشور اسپانیا در نظر گرفته شده است و بدون توجه به این شرایط امکان اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا وجود ندارد . البته در برخی از موارد ، سفارت اسپانیا در خصوص برخی از ویزاها هیچ گونه ویزای همراه را صادر نمی کند.

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسپانیا ” اطلاعات کسب کنید .

معمولا اقامت در اسپانیا به دو شکل کوتاه مدت و بلند مدت ممکن می ‌شود . اقامت کوتاه مدت در کشور اسپانیا به اقامت هایی گفته می شود که مدت زمان آنها کمتر از شش ماه می باشد اما اقامت ‌هایی که مدت زمان آن‌ها بیشتر است به نام اقامت بلند مدت اسپانیا محسوب می شوند . در حال حاضر افراد بسیاری به دنبال اخذ اقامت دائم در کشور اسپانیا هستند و متقاضیان باید بدانند که اخذ تابعیت کشور اسپانیا به سرعت ممکن نیست. به جز اقامت در اسپانیا از طریق پناهندگی  ، در بیشتر موارد سفارت کشورهای مختلف ابتدا اقامت یک ‌ساله‌ ای را به متقاضیان می ‌دهند و پس از چندین بار تمدید این اقامت، در زمانی که متقاضیان زبان رسمی کشور مورد نظر، زبان اسپانیایی را آموختند و پس از طی آزمون زبان و آزمونی که در خصوص قوانین کشور انتخاب شده است تابعیت را برای فرد متقاضی صادر می کنند .

ویزای همراه کشور اسپانیا راه های اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا

شرایط اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا به دریافت اقامت این کشور بستگی بسیاری دارد که در ادامه قصد داریم راه های اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا معرفی کنیم :

اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق تحصیل

کشور اسپانیا این امکان را برای افراد مختلف فراهم کرده که بتوانند تحصیلات خود را در این کشور آغاز کرده و یا حتی برای ادامه تحصیل خود وارد این کشور اروپایی شوند. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در کشور اسپانیا را دارند باید مدرک زبان اسپانیایی سطح B1 و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ را داشته باشند . در خصوص این نوع ویزا سفارت اسپانیا برای همسر فرد دانشجو ویزای همراه را در یک زمان صادر نخواهد کرد و فرد دانشجو پس از اینکه توانست وارد کشور اسپانیا شود و کارت اقامت اسپانیا را دریافت کرد می ‌تواند نسبت به دریافت ویزای همراه برای همسر خود اقدام کند .

در مقاله ” اقامت در اسپانیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اسپانیا اطلاعات کسب کنید .

ویزای همراه کشور اسپانیا

ویزای همراه کشور اسپانیا

اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق ازدواج

ازدواج با فرد اسپانیایی یکی از راه ‌های اخذ اقامت در اسپانیا محسوب می شود و همسر فردی که دارای تابعیت اسپانیایی می باشد امکان دریافت تابعیت اسپانیا را خواهد داشت. شرایط اخذ اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج عبارتند از حضور مستمر به مدت ۵ سال در کشور اسپانیا و زندگی مشترک با همسر اسپانیایی. در صورتی که فرد بتواند ثابت کند ازدواج او با فرد اسپانیایی واقعی می باشد ، می‌ تواند نسبت به دریافت اقامت دائم اسپانیا اقدامات لازم را انجام دهد. افرادی که شهروند اتحادیه اروپا نمی باشند جهت اخذ اقامت دائم اسپانیا باید حداقل به مدت ۱۰ سال در کشور اسپانیا حضور داشته باشند. در خصوص اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق ازدواج می توان گفت که اگر فردی با یک فرد اسپانیایی ازدواج کرده باشد امکان این را ندارد که با خود همراهی داشته باشد؛ مگر اینکه فرزند قانونی‌ داشته باشد که هنوز به سن بلوغ نرسیده است . در این صورت فرد می ‌تواند پس از این که کارت اقامت اسپانیا را دریافت کرد این امکان را خواهد داشت که فرزندش را به عنوان همراه خود ببرد.

اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق تولد

آن دسته از فرزندانی که دارای پدر و یا مادر اسپانیایی می باشند ، بدون این که کشور محل تولد در نظر گرفته شود و فرزند پس از ازدواجی که کاملاً رسمی است متولد شده باشد امکان اخذ تابعیت کشور اسپانیا را خواهند داشت. در خصوص اخذ ویزای همراه اسپانیا از طریق تولد هیچ ‌گونه ویزایی تحت عنوان ویزای همراه صادر نخواهد شد و علت آن نیز این است که پدر و مادر فرزند مسلماً خود تابعیت اسپانیا را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسپانیا  می توانید مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق کار

برای اخذ ویزای همراه در کشور اسپانیا از طریق کار ابتدا فرد متقاضی باید کارفرمایی که در کشور اسپانیا حضور دارد بتواند ثابت کند که در کشور اسپانیا نیروی کاری با شرایط فرد متقاضی وجود ندارد و او باید نیروی مورد نظر خود را از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا تأمین کنند . در خصوص ویزای همراهی که برای این نوع از ویزا صادر می‌شود فرد متقاضی باید ابتدا اقامت کشور اسپانیا را کسب کند و پس از آن نسبت به دریافت ویزای همراه برای خانواده خود اقدامات لازم را انجام دهند.

برای   پس ‌از اینکه پرونده فرد متقاضی مورد تأیید قرار گرفت می ‌تواند نسبت به دریافت ویزای همراه برای خانواده و همراهان خود اقدام کند . البته فردی که متقاضی دریافت اقامت از طریق پناهندگی می باشد باید پاسپورت اسپانیایی را دریافت کند که با این پاسپورت حداقل تا ۵ سال حق بازگشت و سفر به کشور خود را ندارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه چیست؟ ویزای همراه چیست؟

اگر شما یک دانش آموز یا دانشجوی بین المللی هستید یا یک فرد پذیرفته شده برای کار و یا حتی بیم...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه سریلانکا کشور سریلانکا از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا می...

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه برزیل – دری...

نظرات کاربران
Call Now Button