بر اساس قانون کلی حداکثر زمانی که توریست کانادا می تواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند 6 ماه می باشد. نکته قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این است که داشتن ویزای بازدید از کانادا به معنای داشتن اجازه ورود به این کشور نمی باشد بلکه افسر در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضور فرد در کانادا موقت خواهد بود و متقاضی بازدید از کانادا، قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارد.

در این مقاله به طور کامل در مورد ویزای توریستی کانادا صحبت کرده ایم، در صورت هرگونه سوال در مورد تحصیل در کانادا و کار در کانادا با کارشناسان مجموعه آتیه آفرینان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

خبر فوری

طبق پالیسی جدید اداره مهاجرت کانادا، ایرانیان می‌توانند ویزای توریستی کانادا را تبدیل به ویزای کاری کنند. با توجه به این که مدت این سیاست، بسیار محدود است، توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید هرچه سریع تر به هدف خود برسید. خبر خوب این است که شما با پرداخت تنها ۵۰۰ دلار کانادا، می توانید برای ویزا شدن خود اقدام کنید.
موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای اخد ویزای توریستی در کشور کانادا و ده ها کشور دیگر با شرایط استثنایی اقدام می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره فرم زیر را ارسال نمایید.

آخرین اخبار اخد ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

مشاوره رایگان

ویزای توریستی کانادا در یک نگاه

  • مدت ویزا: حداکثر ۵ ساله
  • نوع ویزا: مولتیپل ۵ ساله یا سینگل
  • امکان اخذ ویزای همراه:‌ باید جداگانه اقدام کنند
  • امکان اخذ ویزای کار پس از ورود: در صورت یافتن شغل دارای تائیدیه، وجود دارد
  • هزینه: ۱۰۰ دلار برای ویزا و ۸۵ دلار برای انگشت نگاری
  • مدت زمان: میانگین ۱۰۰ روز پس از درخواست

پادکست ویزای توریستی کانادا

از شما دعوت می کنیم برای اطلاعات تکمیلی حتما این پادکست را که توسط کارشناس ارشد موسسه آماده شده است، گوش دهید.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

متقاضیانی که دارای ویزای توریستی کانادا هستند، از تاریخ شروع تا پایان تاریخ ویزای درج شده در پاسپورت خود امکان سفر به کانادا را خواهند داشت. در هر بار ورود به کشور کانادا شما میتوانید تا سقف ۶ ماه در کانادا بمانید. امکان تمدید این ۶ ماه از داخل خاک کانادا با داشتن دلیل قانع کننده وجود خواهد داشت.

در صورتی که دلیل قانع کننده نداشته باشید ملزم به ترک خاک کانادا هستید ولی میتوانید بلافاصله پس از ترک خاک کانادا (منظور از خاک مرز میباشد) مجدد وارد کانادا شده و ۶ ماه دیگر در کانادا باشید. پس در هر ورود متقاضی مجاز به ماندن حداکثر ۶ ماه میباشد.

ولی برای تعداد روزهایی که در هر سال یا در طول مدت ویزا، در کانادا هستید هیچ محدودیتی وجود ندارد. به طور کلی مدت زمان صدور این ویزا  ۱۳۳ روز است. اما در اکثر مواقع خیلی کمتر از این وقت صادر می شود.

دلایل اخذ ویزای توریستی کانادا

  • بازدید اقوام و دوستان
  • بررسی موقعیت‌های تجاری
  • سیاحت
مشاوره و تماس
021-72207

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

  1. تکمیل فرم ارزیابی توریستی
  2. ترجمه و تائید مدارک طبق دستورالعمل، ارسال مدارک
  3. اقدام برای اخذ ویزا و انجام انگشت نگاری
  4. دریافت نتیجه ویزا در حدود سه ماه بعد

برای اخذ انواع ویزاهای کانادا، متقاضیان میتوانند به صورت شخصی اقدام فرمایند و الزامی برای استخدام وکیل یا مشاور نیست. در صورتی که قصد استخدام وکیل مهاجرت یا مشاور رسمی مهاجرت را دارید، مشاور شما باید حتما در سازمان های معتبر که اداره مهاجرت کانادا به رسمیت می شناسد عضویت داشته باشد.

تمامی امور مربوط به دریافت ویزای توریستی در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان توسط مشاورین رسمی مهاجرت کانادا عضو سارمان ICCRC کانادا انجام میپذیرد. تجربه موفقیت در بیش از ۹۰٪ پرونده های ویزای توریستی کانادا، اطمینان کافی را برای انجام به بهترین نحو ممکن در پرونده های موکلین ما داده است.

چنانچه ذکر شد متقاضی ویزای توریستی کانادا باید بتواند افسر ویزا را متقاعد کند که این سفر فقط توریستی است و به هیچ عنوان قصد اقامت در کانادا را ندارد. داشتن نامه اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل نفر اصلی یا سایر افراد خانواده و همینطور داشتن اسناد ملکی و گردش مالی مناسب در اخذ ویزا تاثیر شایانی دارد.

مدارک لازم اخذ ویزای توریستی کانادا

  • اخذ ویزای توریستی کانادا نیازی به انجام آزمایشات پزشکی ندارد. اما چنانچه متقاضی دریافت ویزای توریستی قبل از سفر به کانادا به کشورهای خاصی سفر داشته باشد باید آزمایشات ویژه ای را بدهد.
  • دریافت نامه عدم سوءپیشینه نیز برای این ویزا ضروری است
  • داشتن تمکن مالی لازم و مناسب
  • انگشت نگاری در سفارت کانادا که البته این سفارت در ایران فعالیت نمی کند و علاقمندان به اخذ ویزای توریستی کانادا باید به کشورهای نزدیک جهت انگشت نگاری مراجعه کنند
  • اصل پاسپورت های جدید و قدیمی متقاضی و اعضای خانواده در صورت اقدام دریافت ویزای خانوادگی
  • ترجمه شناسنامه تمام افراد خانواده
  • ترجمه سند ازدواج چنانچه هر دو نفر تمایل به دریافت ویزای توریستی داشته باشند
  • تکمیل کامل فرم نفر اصلی برای درخواست ویزا Application form
  • تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی (همسر و فرزندان Family Information)
  • دو قطعه عکس تمام رنگی در اندازه  ۳٫۵ در ۴٫۵ زمینه سفید
  • ترجمه سند رسمی ملک فرد اصلی یا نفرات دیگر
  • ترجمه مدارک شغلی و بیمه نامه کاری در صورت وجود
  • گردش حساب 6 ماهه آخر حتما بانک باشد و موسسه مالی اعتباری قابل قبول نمی باشد
  • نامه تمکن Bank Statement مالی که حتما باید به زبان انگلیسی باشد
  • دعوتنامه در صورت وجود با مدارک مالی دعوت کننده
  • رزرو کردن بلیط رفت و برگشت به کانادا بصورت رزرو قطعی باشد

چنانچه متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا هستید. باید کلیه مدارک مورد نیاز را به طور کامل و صحیح فراهم نمایید. توصیه می شود در این راه از کارشناسان و متخصصان این امر یاری بگیرید.
علاقمندان به دریافت ویزای توریستی کانادا باید در نظر داشته باشند که اشخاص سن زیر ۲۵ سال شانس بسیار بالایی برای دریافت این ویزا نخواهند داشت. برای این اشخاص اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا و دریافت ویزای تحصیلی بسیار منطقی تر و مطمئن تر است.

اعضای خانواده شخصی که ویزای تحصیل در کانادا دارند می توانند از طریق ویزای توریستی به نفر اصلی ملحق شوند که شانس دریافت این ویزا بسیار بالا می باشد.
همچنین عزیزانی که سفرهایی را به اتحادیه اروپا یا حوزه شینگن داشته اند شانس بهتری برای دریافت ویزا دارند. اگر تا بحال سفری به حوزه شینگن یا اتحادیه اروپا نداشته اید اقدام به همراه کل خانواده برای شما ریسک ویزا خواهد داشت.

حتی اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید. این مساله شامل حال کسانی که دعوتنامه معتبر از خانواده درجه یک داشته باشند نمی شود یا اشخاصی که از طرف شرکت یا کمپانی دعوت به حضور در کانادا برای زمان خاصی دعوت می شوند با ارائه تمکن مالی مناسب می توانند به کانادا سفر کنند.

تغییر ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی و اقامت

طبق قوانین جدید اداره مهاجرت به کانادا در صورتیکه توریست وارد شده به کانادا در یکی از موسسات آموزشی مورد تایید اداره مهاجرت کانادا ثبت نام نماید، امکان تغییر وضعیت او از حالت توریستی به دانشجویی وجود خواهد داشت. موسسه آتیه آفرینان ایرانیان دارای نمایندگی اکثر کالج ها و برخی از دانشگاه های کانادایی آمادگی خود را جهت اخذ ویزای توریستی کانادا و همچنین در مرحله بعدی ثبت نام دانشجو در کالج و اخذ ویزای تحصیلی و در ادامه اخذ اقامت دائم را اعلام میدارد، لازم به ذکر است که این روش دارای جزئیات زیادی بوده که نیاز به تجربه و دانش فنی و شناخت دقیق از مفاهیم حقوقی مهاجرت دارد.

اگر قصد اقدام برای تبدیل ویزای توریستی به دانشجویی را دارید با مشاور یا وکیل مهاجرت خود مشورت کنید. در صورت تمایل برای همکاری با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان ، اگر ویزای توریستی کانادا را داشته و قصد تبدیل آن به انواع ویزاهای دیگر را دارید، لطفا قبل از تماس با شرکت، ابتدا فرم ارزیابی ویزای تحصیلی را تکمیل کنید.

ما شرایط شما را برای ویزای تحصیلی بررسی میکنیم و در صورت واجد شرایط بودن امکان همراهی را خواهیم داشت. لازم به ذکر است که همیشه امکان تبدیل یا تغییر ویزای توریستی به ویزای دانشجویی از داخل خاک کانادا وجود ندارد.

سوالات متداول

مدت زمان ویزای توریستی کانادا چند سال است؟

حداکثر 5 ساله هست.

آیا ویزای توریستی رو میشه به ویزای تحصیلی تبدیل کرد؟

طبق قوانین جدید اداره مهاجرت به کانادا در صورتیکه توریست وارد شده به کانادا در یکی از موسسات آموزشی مورد تایید اداره مهاجرت کانادا ثبت نام نماید، امکان تغییر وضعیت او از حالت توریستی به دانشجویی وجود خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور کانادا ویزای همراه کشور کانادا

سیاست های مهاجرتی سخاوتمندانه کشور کانادا این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا هم...

سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

نظرات کاربران
Call Now Button