گرفتن وقت سفارت سوئد کاری است که قبل از سفر به کشور سوئد باید برای گرفتن ویزای سوئد انجام شود . سفارت سوئد در این کشور بسیار سخت گیر می باشد و اگر فردی قبل از سفر اقدام به گرفتن وقت سفارت سوئد نکند و مدارکش را ارائه ندهد، نمی تواند ویزا بگیرد و در نهایت اجازه ورود به کشور سوئد را پیدا نمی کند . برای گرفتن وقت سفارت باید اقدام به پر کردن فرم درخواست ویزا به صورت آنلاین کنید و سپس به صورت همزمان هزینه سفارت را هم بپردازید و بعد از انجام این اقدامات وقت سفارت را دریافت می کنید ، این که وقت سفارت به صورت آنلاین گرفته شود و از ۱ آگوست سال ۲۰۱۶ متداول شده است. برای گرفتن این فرم باید به سایت اداره مهاجرت بروید فرم را کامل، هزینه را پرداخت و وقت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید برای چند نفر وقت بگیرید باید هر کدام از شما به طور جداگانه وقت رفتن به سفارت را دریافت کند. لازم به ذکر است که قبل از اینکه وقت مورد نظرتان را انتخاب کنید حواستان باشد که این زمان از هر نظر برایتان مناسب باشد چون بعد از تایید نهایی وقت را نمی توانید تغییر دهید و حتی اگر نتوانستید در روز مشخص به سفارت بروید باید دوباره همه این مراحل را از اول انجام دهید و وقت بگیرید.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سوئد” را مطالعه فرمایید.

وقت سفارت سوئد

سفارت سوئد قبل از دادن ویزا به مسافران مصاحبه و انگشت نگاری انجام می دهد و بعد از مراحل مختلف درباره دادن ویزا تصمیم گیری می کند. این تصمیم گیری توسط کارشناسان مربوطه صورت می پذیرد و در نهایت با توجه به درخواست متقاضی و پیگیری های سفارت سوئد با دادن ویزای او موافقت و یا مخالفت می شود.

وقت سفارت سوئد  – راه های گرفتن وقت سفارت سوئد

سفارت سوئد در ایران این امکان را برای متقاضیان خود فراهم کرده است تا بتوانند علاوه بر مراجعه حضوری به صورت اینترنتی نیز به گرفتن وقت سفارت سوئد اقدام کنند. در این روش شما پس از پرکردن تقاضانامه خود به صورت اینترنتی و در دست داشتن پرینت آن می توانید با کلیه مدارک لازم به سفارت سوئد در تهران مراجعه کرده و پیگیری های لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است که اگر مدارک شما کامل نباشد تقاضای ویزای شما رد می شود از این رو حتما توصیه می کنیم با تمامی مدارک لازم برای درخواست خود و نوع ویزایی که می خواهید و به همراه ترجمه انگلیسی و کپی از آن ها به سفارت مراجعه کنید. گرفتن عکس و اثرانگشت یکی دیگر از الزامات به هنگام مصاحبه در وقت سفارت سوئد در تهران می باشد که در این صورت حضور فرد متقاضی الزامی می باشد. در زمینه گرفتن وقت سفارت سوئد این نکته مهم را حتما به خاطر داشته باشید که اگر پس از مشخص شدن وقت سفارت سوئد برای شما، در موعد مقرر شده به سفارت سوئد در تهران مراجعه نکنید تقاضای شما رد شده و باید دوباره درخواست ویزای سوئد را بدهید که قطعا پروسه ای طولانی را دوباره باید از سر بگیرید. از این رو توصیه می شود حتما در زمان مشخص شده با مدارک کامل شخصا به سفارت سوئد مراجعه کنید.

وقت سفارت سوئدهزینه وقت سفارت سوئد

هزینه وقت سفارت سوئد به این شکل است که یکی از شرایطی که سفارت کشور سوئد بسیار روی آن تاکید دارد بضاعت مالی افراد متقاضی برای اخذ ویزای سوئد می باشد؛ یعنی باید فردی که می خواهد به کشور سوئد سفر کند مدارکی را در راستای اموال و دارایی های خود ارائه دهد تا ثابت شود که می تواند در سوئد اقامت داشته باشد یا خیر . در حقیقت همین شرایط مالی که از سوی سفارت سوئد تعیین شده است باعث می شود که کشور سوئد کمتر کسی را در شرایط مالی بد در کشورش داشته باشد. هزینه ها براساس نوع سفر و شرایط سنی دسته بندی می شود. شاید افرادی برای تجارت و افرادی دیگر برای تحصیل و یا برای زندگی و اقامت دائم بخواهند به سوئد سفر کنند که هرکدام شرایط خاص و مربوط به خود را در سفارت سوئد دنبال می کنند. جالب است بدانید که با توجه به شرایط کشور سوئد برای دسترسی آسان به دیگر کشورهای اروپایی بازرگانان و تجار زیادی این کشور را برای تجارت خود انتخاب می کنند و همین امر یکی از دلایل بالا رفتن درجه اقتصادی سوئد می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئد شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سوئد” بیاندازید.

با توجه به اینکه گرفتن وقت سفارت سوئد به صورت حضوری برای برخی از افراد سخت و زمان بر می باشد از این رو می توانند از طریق مراکز معتبر برای خرید وقت سفارت سوئد اقدام کنند. خرید از طریق مراکز معتبر از سریع ترین روش ها می باشد و شما می توانید به صورت تلفنی برای خرید وقت ویزای سوئد اقدام کنید و با پرکردن تقاضانامه که آژانس برای شما ارسال  می نمایند و پرداخت هزینه در کم ترین زمان کار خود را انجام دهید. هزینه های پرداختی از طرف مسافر برای تعیین وقت به سفارت کشور سوئد واریز می شود و فرد در ازای پرداخت خود رسید دریافت می کند. این رسید را حتما سعی کنید به خوبی نگه داری کنید چرا که باید آن را به سفارت سوئد در ایران تحویل دهید و جزء مدارک شما به حساب می آید.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سوئد، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در سوئد” است.

وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد – رزرو تلفنی وقت سفارت سوئد

رزرو تلفنی وقت سفارت سوئد راحت ترین و سریع ترین روش برای گرفتن ویزای سوئد می باشد. اگر قصد مهاجرت به سوئد را دارید می توانید به صورت تماس تلفنی و دریافت تقاضای ویزای مسافرتی به سوئد را داشته باشید. وقت سفارت سوئد به صورت تلفنی و از طریق آژانس بسیار روش راحت و سریعی می باشد. از این رو می توانید مراحل زیر را جهت وقت سفارت سوئد انجام دهید:

  • مرحله اول آماده سازی است که شامل تهیه مدارک لازم می باشد. این مدارک شامل(گذرنامه، بیمه درمانی سفر، فرم دعوت نامه، بلیط و..) می باشد.اکثرا توسط آژانس صورت میگیرد.
  • مرحله دوم در خواست از آژانس که روشی بسیار خوب و سریع می باشد و شما می توانید کارهایی مثل(ارسال تقاضانامه، پرداخت هزینه،گرفتن وقت مصاحبه و…) را در این وب سایت انجام دهید.

حتما در پرکردن فرم ها دقت لازم را به عمل آورید تا بعدا در مراحل دیگر دچار مشکل نشوید و زمان ارائه درخواست شما برای اخذ ویزا خیلی طولانی نباشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button