وقت سفارت دانمارک

برای  سفر و مهاجرت به هر کشوری حضور فرد در سفارت آن کشور جهت اخذ ویزا و انجام سایر مراحل الزامی می باشد .البته هر کشوری قوانین خاصی را برای اخذ ویزا و سفر به آن کشور دارد . جهت سفر به کشور دانمارک انجام برخی از اقدامات ضروری است که در ابتدا برای گرفتن ویزای دانمارک به منظور سفر و مهاجرت به دانمارک لازم است به سفارت دانمارک مراجعه کنید و وقت بگیرید . گرفتن وقت سفارت دانمارک جهت مصاحبه و همچنین ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای دانمارک ضروری است . در تعیین وقت سفارت دانمارک مدت زمان تعیین وقت مصاحبه مشخص نیست ولی در اکثر مواقع برای مراجعه کندگان، وقت تعیین می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دانمارک شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دانمارک” بیاندازید.

وقت سفارت دانمارک  – مدارک لازم در وقت سفارت دانمارک

هنگامی که با تعیین وقت سفارت دانمارک موافقت شد فرد متقاضی باید یک سری مدارک را به همراه داشته باشد که این مدارک لازم در وقت سفارت دانمارک به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت اصلی با داشتن حداقل ۱ سال اعتبار به همراه کپی از صفحات عکس دار آن همچنین به همراه داشتن ویزاهای قبلی الزامی می باشد. داشتن اصل شناسنامه با کپی از کلیه صفحات آن و ترجمه انگلیسی این صفحات که دارای مهر معتبر باشد.
  • فرم درخواست ویزا باید به طور کامل و صحیح باشد. داشتن یک قطعه عکس رنگی و جدید که به صورت تمام رخ باشد با زمینه ای روشن که نشان دهنده ۸۰ درصد از چهره است، الزامی می باشد. این عکس باید دارای سایز ۵* ۵ باشد.
  • بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک، افراد متقاضی ویزا باید گردش مالی ۳ ماه اخیر با مهر بانک را همراه داشته باشند. همچنین افرادی که قبلا نسبت به سفر به دانمارک اقدام کرده و دارای ویزای قبلی دانمارک می باشند برای گرفتن مجدد ویزای دانمارک بعد از تعیین وقت سفارت دانمارک باید اصل گذرنامه قبلی به همراه ویزای قبلی و نامه سفارت را با خود داشته باشند. متقاضیان باید اصل بیمه مسافرتی پزشکی همراه با مدت زمان اقامت خود را در دانمارک داشته باشند.
  • پس از تعیین وقت سفارت دانمارک، داشتن یک کپی مشخص از کارت اقامت یا گذرنامه دانمارکی فرد معرف که دارای شماره پرسنلی یا شماره خارجی باشد الزامی می باشد. پس از تعیین وقت سفارت دانمارک با حضور در سفارت دانمارک به همراه داشتن هزینه های ویزا برای اخذ آن الزامی می باشد. معمولا ویزای کشور دانمارک برای کودکانی که کمتر از ۶ سال هستند رایگان است و برای کودکان ۶ تا ۱۱ ساله نسبت به افراد بزرگ سال کمتر می باشد.

در مقاله ” تحصیل در دانمارک” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در دانمارک اطلاعات کسب کنید .

متقاضیان سفر به دانمارک، چنانچه که در کشور دانمارک مدارک خود را تحویل داده و یا به صورت Online درخواست داده‌اند، می‌بایست حداکثر ظرف ۱۰ روز برای انجام انگشت  ‌نگاری به سفارت دانمارک در ایران مراجعه کنند . البته باید توجه گردد که برای انجام انگشت‌نگاری، داشتن وقت سفارت دانمارک از قبل، الزامی‌ است .

وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک  – نکات الزامی در مورد وقت سفارت دانمارک

نکات الزامی در مورد وقت سفارت دانمارک عبارتند از :

  • پس از تعیین وقت سفارت دانمارک ، در تاریخ مقرر می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم به سفارت دانمارک (IVS Global) مراجعه نمایند. علاوه بر مدارک لازم، سفارت ممکن است بسته به مورد، مدارک بیشتری نیز درخواست نماید.
  • عدم حضور در تاریخ و ساعت مقرر باعث ابطال نوبت می‌گردد، بنابراین باید به وقت سفارت دانمارک جهت مصاحبه توجه شود.
  • هنگام حضور در وقت سفارت دانمارک  جهت مصاحبه، ارائه کپی‌ها باید روی کاغذ A4 صورت گیرد.

برای اقامت و تابعیت در دانمارک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دانمارک” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

وقت سفارت لهستان وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان به دلیل این که کشور لهستان یکی از اعضای پیمان نامه شینگن است ، برای ورود به...

نظرات کاربران
Call Now Button