شما برای سفر به هر کشوری می بایست ویزای آن کشور را اخذ نمایید . برای کشورهای حوزه ی شینگن نیز باید ویزای شینگن آن کشور را تهیه نمود که جهت اخذ این نوع ویزا باید به سفارت مراجعه کرده و اقدام به دریافت ویزا کرد . اما به راحتی امکان پذیر نمی باشد و شما باید قبل از مراجعه به سفارت ایسلند ، وقت سفارت ایسلند بگیرید که شرایط و مراحل خاص خود را دارد . در وقت فوری سفارت ایسلند نیز پروسه ای باید طی شود تا روند کار صورت گیرد .

وقت سفارت ایسلند – مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت ایسلند

برای تعیین وقت سفارت کشورها خوشبختانه مدارک زیادی لازم نیست فقط کافی است اسکن پاسپورت به همراه اسکن تمام صفحات شناسنامه و آدرس و شماره تماس و اسکن دعوت نامه یا خود دعوت نامه (درصورت وجود) به سفارت ارسال شود . اگر دعوت نامه ای از طرف دوستان یا خانواده دریافت نکرده اید باید وضعیت اقامت خود و تامین هزینه های زندگی خود در ایسلند تعیین نمایید یعنی باید اسکن رسید رزرو اتاق در هتل یا مدرکی که نشان دهد شما از بابت محل اقامت تامین هستید و مشکلی از این جهت ندارید، تحویل دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایسلند ” بیاندازید.

علاوه بر این ها فرمی که برای درخواست سفارت پر کرده اید، نیز باید ارسال کنید . در بیش تر موارد با تعیین وقت سفارت ایسلند موافقت صورت می گیرد اما گاهی نیز ممکن است درخواست شما بنا به هر دلیلی از جمله ناقص بودن درخواست و مدرک، رد می شود . علاوه بر مدارکی که برای تعیین وقت سفارت تضمینی ایسلند نیاز دارید، شما مدارکی را نیز باید در وقت سفارت ایسلند با خود به همراه داشته باشید . این مدرک بسته به نوع کشور و سفارت آن می تواند متفاوت باشد ولی به طور کلی مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت ایسلند به شرح زیر می باشد :

  • اصل شناسنامه
  • اصل پاسپورت دارای حداقل 6 ماه اعتبار
  • سند ملک در ایران
  • در صورت لزوم سند ازدواج
  • فیش حقوقی 6 ماه اخیر
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه ی سفید
  • گواهی اشتغال به کار یا تحصیل

اگر در گذشته ویزای شینگن را دریافت کرده اید، یک کپی از آن را نیز به همراه داشته باشید . در صورت لزوم دعوت نامه نیز می تواند به شما کمک نماید و اگر در دعوت نامه ندارید یا فردی که برای شما دعوت نامه فرستاده است، مسئولیت تامین مسکن و محل اقامت شما را بر عهده نمی گیرد، باید مدرکی نشان دهید که شما در ایسلند مشکل محل اقامت ندارید را به همراه داشته باشید . این مدرک می تواند فیش رزرو هتل در ایسلند باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایسلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت ایسلند
وقت سفارت ایسلند

وقت سفارت ایسلند – مراحل تعیین وقت سفارت ایسلند

جهت اخذ تعیین وقت سفارت ایسلند و سایر کشورها باید مراحلی را طی کرد که معمولا برای همه ی کشورها تقریبا یکسان می باشد . مراحل تعیین وقت سفارت ایسلند به قرار زیر می باشد :

  1. درخواست اولیه ویزای ایسلند و وقت سفارت ایسلند
  2. پرداخت هزینه وقت سفارت ایسلند
  3. گرفتن تاییدیه وقت سفارت ایسلند

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایسلند مقاله ” اقامت در ایسلند ” را مطالعه بفرمایید .

این که شما می توانید به صورت غیر حضوری یعنی تلفنی یا اینترنتی اقدام به تعیین وقت سفارت ایسلند کنید به نوع سفارت و کشور مقصدتان بستگی دارد اما شما برای کشور ایسلند می توانید اقدام به تعیین وقت سفارت تضمینی ایسلند غیر حضوری کنید . همچنین شما می توانید این کار را بر عهده ی شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و مورد قبول سفارت کشور ایسلند می باشند، قرار دهید . در این صورت شما نیاز به انجام هیچ کار خاصی ندارید . شرکت مورد نظر برای شما وقت سفارت را دریافت کرده و شما در وقت فوری سفارت ایسلند به محل سفارت ایسلند در تهران مراجعه می کنید و کارهای لازم را انجام دهید .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

وقت سفارت لهستان وقت سفارت لهستان

وقت سفارت لهستان به دلیل این که کشور لهستان یکی از اعضای پیمان نامه شینگن است ، برای ورود به...

نظرات کاربران
Call Now Button