وقت سفارت اوکراین

کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۱۹۹۱ استقلال اوکراین را به رسمیت شناخت و سفارت اوکراین فعالیت خود را در ایران در اکتبر سال ۱۹۹۲ شروع کرد . برای گرفتن وقت سفارت اوکراین لازم است که در ابتدای کار در این سایت ثبت نام کرده و وقت سفارت اوکراین را بگیرید و پس از تعیین وقت سفارت اوکراین می توانید برای ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اوکراین به بخش کنسولی اوکراین مراجعه کنید . پذیرش کنسولی در روزهای دوشنبه، از یکشنبه تا پنجشنبه  ساعت ۹ تا ۱۳ صورت میگیرد برای تحویل دادن مدارک  در ساعت 9 الی 12 و برای تحویل گرفتن مدارک در ساعت 11 الی 12 می توانید به بخش کنسولی سفارت مراجعه کنید .روزهای کاری از یکشنبه تا پنجشنبه و برای پذیرش درخواست ویزا از ساعت 8 الی 15  و برای دریافت گذرنامه از ساعت 15 الی 17 و ثبت نام درخواست ویزا در سایت visa.mfa.gov.ua انجام می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اوکراین شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اوکراین” بیاندازید.

وقت سفارت اوکراینتعرفه کنسولی پس از وقت سفارت اوکراین

در صورتی که در معاهدات بین المللی اوکراین به گونه دیگری لحاظ نشده باشد، در ازای صدور ویزا از سوی نمایندگی دیپلماتیک یا دایره کنسولی اوکراین، بر اساس تعرفه کنسولی موجود، هزینه کنسولی دریافت خواهد شد. تعرفه کنسولی پس از وقت سفارت اوکراین برای صدور ویزا دریافت می شوند بر اساس اصل توافق دوجانبه تعیین می شوند.

  1. هزینه دریافت ویزای یکباره ۸۵ دلار آمریکا؛
  2. هزینه دریافت ویزای دو باره ۱۳۰ دلار آمریکا؛
  3. و هزینه دریافت ویزای چند باره۲۰۰ دلار امریکا است.
  4. در ازای صدور ویزای فوری خارج از ساعت کاری، هزینه کنسولی دو برابر خواهد بود.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اوکراین مقاله ” اقامت در اوکراین” را مطالعه فرمایید .

در صورتی که یک کشور خارجی در ازای صدور ویزا برای اتباع اوکراینی، تعرفه کنسولی بیش تری نسبت به آن چه که در بندهای جدول آمده است دریافت نماید، نمایندگی دیپلماتیک یا دایره کنسولی اوکراین در مورد صدور ویزا برای اتباع کشور مزبور بر اساس اصل مقابله به مثل هزینه کنسولی دریافت خواهد کرد. صدور ویزا بدون پرداخت هزینه کنسولی در موارد زیر انجام می شود:

  • برای کودکان 6 سال و زیر 6 سال
  • برای کارکنان نمایندگی های کشورها همچنین برای اعضای خانواده شان که در نهاد های بین المللی که در اوکراین دفاتر نمایندگی دارند. مطابق اسناد مربوطه این نهادها و موافقت نامه های مربوطه بین المللی از گذرنامه دیپلماتیک یا سازمانی استفاده می کنند
  • برای اشخاصی که به قصد انجام وظایف اداری سازمانی خود به اوکراین سفر می نمایند و از گذرنامه دیپلماتیک یا سازمانی استفاده می نمایند.
  • برای اوکراینی‌های خارجی در صورت ارائه گواهی اوکراینی خارجی، همسران اوکراینی های خارجی و فرزندان‌شان در صورت سفر و اقامت جمعی در خاک اوکراین.
  • برای سران و اعضای هیات های رسمی کشورهای خارجی و همراهان شان که به دعوت رئیس جمهور اوکراین، کابینه وزرای اوکراین، پارلمان اوکراین و وزارت امور خارجه اوکراین به این کشور سفر می کنند .
وقت سفارت اوکراین

وقت سفارت اوکراین

  • برای کارکنان نهاد های بین المللی و نمایندگی های شان و همچنین برای اعضای خانواده شان که در اوکراین مستقر هستند.
  • برای افرادی که به منظور شرکت در اجرای طرح های مساعدت فنی بین المللی ثبت شده به صورت رسمی و قانونی، بنا به دعوت نهاد های دولتی و یا سازمان هایی که دریافت کننده چنین طرح هایی هستند به اوکراین سفر مهاجرت می کنند .

در مقاله ” تحصیل در اوکراین” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اوکراین اطلاعات کسب کنید .

  • برای کارکنان سازمان های امداد رسانی که بنا به دعوت وزارت حوادث غیر مترقبه با هدف از بین بردن اثرات حوادث غیر مترقبه اوکراین به این کشور مهاجرت می کنند .
  • برای افرادی که به منظور شرکت در اجرای طرح های مساعدت فنی بین المللی ثبت شده به صورت رسمی و قانونی، بنا به دعوت نهاد های دولتی و یا سازمان هایی که دریافت کننده چنین طرح هایی هستند به اوکراین سفر مهاجرت می کنند .
  • برای افرادی که وظایف کنسول افتخاری اوکراین را انجام می دهند.
  • برای نمایندگان نظامی که به دلایل کاری بنا به دعوت وزارت مربوطه اوکراین یا دیگر نهاد های مرکزی اجرایی دولتی به اوکراین سفر می نمایند.
  • برای اعضای خانواده افرادی که از عنوان پناهندگی به اوکراین برخوردارند.
  • برای کارکنان نمایندگی های دیپلماتیک و دوایر کنسولی و هم چنین برای اعضای خانواده‌شان که مستقر در اوکراین هستند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button