آن دسته از متقاضیانی که قصد سفر به انگلیس را دارند می بایست ابتدا در صدد اخذ ویزای انگلیس باشند از این رو باید با اخذ وقت سفارت انگلیس اقدام به سفر می کنند .لازم به ذکر است با توجه به زمان بر بودن اخذ وقت سفارت انگلیس می بایست 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر پیش نیازهای لازم جهت اخذ وقت سفارت انگلیس را انجام دهند . متقاضیانی که قصد اخذ ویزای انگلیس را دارند باید به این نکته توجه کنند که جهت سفر به انگلیس می بایست بسته به هدف خود از سفر درصدد اخذ یکی از ویزاهای توریستی، تجاری، اقامتی ، دانشجویی و … باشند بنابراین پس از مشخص شدن هدف از سفر بسته به نوع ویزای تقاضا شده می بایست اقدام به تکمیل کردن فرم ویزای مربوطه کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به انگلیس شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به انگلیس” بیاندازید.

با توجه به روال تکمیل کردن  فرم درخواست ویزای انگلیس به این نکته توجه کنید که بعد از تکمیل کردن فرم درخواست ویزا و ارسال کردن آن امکان تصحیح و ویرایش فرم وجود نخواهد داشت  همچنین بعد از مشخص شدن وقت سفارت و رزرو وقت مورد نظر متقاضیان می بایست در بازه زمانی ۳ ساعته اقدام به پرداخت وجه واریزی سفارت نمایند و از آن جایی که پرداخت وجه سفارت انگلیس تنها با روش های پرداختی همچون ویزاکارت، مستر کارت ، پی پال امکانپذیر می باشد . لازم به ذکر است وقت سفارت انگلیس تنها از وب‌سایت رسمی سفارت انگلیس قابل اخذ است، هر روشی غیر از آن انجام‎پذیر نیست.

وقت سفارت انگلیس – روش های اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران

دو روش جهت اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران وجود دارد :

روش اول اینکه ابتدا به به لینک www.visa4uk.fco.gov.uk/home/welcome مراجعه کنید. نوع درخواست را انتخاب کرده و فرم مربوطه را پر کنید. سپس آن را SUBMIT کنید. (دقت داشته باشید که پس از SUBMIT فرم دیگر امکان ایجاد تغییر در آن را ندارید.) سپس باید وقت مصاحبه خود را رزرو کنید (این در صورتی است که خوش‎شانس و پیگیر باشید زیرا؛ وقت‌ها معمولا بسته هستند و در هفته به‌صورت اتفاقی باز می‌شوند.) بعد از آن که موفق به رزرو وقت سفارت شدید ۳ ساعت وقت دارید تا هزینه اپلیکیشن را پرداخت کنید.

نکته دیگر این است که شما در ایران فقط می‌توانید مراحل انگشت‌ نگاری و تحویل مدارک به شرکت VFS را انجام دهید. اما این به شما کمک می‌کند تا سفر به یکی از کشورهای همسایه را به حداقل برسانید. اما باز هم ممکن است لازم شود برای دریافت پاسپورت خود دو بار یا بیشتر به کشوری که انتخاب کردید بروید اگر این مورد برایتان سخت است می‌توانید از روش دوم که دادن وکالت‌ نامه برای پیگیری کارها به شخصی حقیقی یا حقوقی است؛ استفاده کنید.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در انگلیس، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در انگلیس” است .

وقت سفارت انگلیس – هزینه گرفتن وقت سفارت انگلیس برای اخذ ویزا

هزینه گرفتن وقت سفارت انگلیس برای اخذ ویزا به شرح زیر می باشد :

  • ویزای توریستی ۶ ماهه انگلیس – ۲۸۰ دلار
  • ویزای توریستی ۲ ساله انگلیس – ۶۷۰ دلار
  • ویزای دوره زبان انگلیس – ۷۰۰ دلار
  • ویزای short term study یا تحصیل موقت انگلیس – ۴۵۰ دلار
  • ویزای دانشجویی انگلیس موسوم به Tier4 –   شصت و پنجاه دلار
  • ویزای توریستی ۵ ساله انگلیس – ۱۱۳۰ دلار
  • ویزای توریستی ۱۰ ساله انگلیس – ۱۴۷۰ دلار
 
وقت سفارت انگلیس
وقت سفارت انگلیس

پس از پایان مراحل تمام مراحل ثبت‌نام اینترنتی و ارسال مدارک کامل به سفارت انگلیس، می‌توانید وقت‌های موجود سفارت انگلیس برای مصاحبه اخذ ویزا را انتخاب کنید. در روز مصاحبه، بهتر است که با ظاهری مناسب و یک ساعت زودتر از وقت مصاحبه در سفارت انگلیس حضور داشته باشید. چرا که سفارت انگلیس پیش از مصاحبه به تجزیه ‌و تحلیل مدارک و همچنین انگشت‌ نگاری از شما خواهد پرداخت. درضمن برای همه انواع ویزای انگلیس در مرحله مصاحبه باید تمام مدارک را همراه داشته باشید.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در انگلیس” را مطالعه فرمایید .

لازم به ذکر است جهت اخذ وقت سفارت انگلیس نیازی به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه نیست و ترجمه‌ی رسمی کافی است. البته مهر دادگستری و وزارت امور خارجه اعتبار مدارک را افزایش می‌دهد. به طور کلی تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران، استانبول، آنکارا، دبی و ابوظبی امکان پذیر می باشد

وقت سفارت انگلیس – مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران عبارتند از :

  • تکمیل شده فرم فارسی درخواست وقت سفارت
  • اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه )
  • واچر یا تاییدیه هتل (در صورت نداشتن دعوتنامه)
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button