وقت سفارت اسپانیا

جهت دریافت ویزاهای مختلف اسپانیا از جمله ویزای توریستی اسپانیا، ویزای تحصیلی اسپانیا و ویزای تجاری اسپانیا، تعیین وقت سفارت اسپانیا لازم و ضروری می باشد . وقت سفارت اسپانیا به منظور مصاحبه و ارائه مدارک تعیین می شود . وقت سفارت اسپانیا جهت مصاحبه کردن با افراد متقاضی و انجام امور ویزا صورت می گیرد . برای اینکه به کشور اسپانیا سفر کنید پس از ارائه پاسپورت ، گرفتن ویزا امری لازم و ضروری می باشد ، بنابراین جهت اخذ ویزای اسپانیا هر فردی باید مراحلی را سپری کند که یکی از مهمترین این مراحل تعیین موقت سفارت اسپانیا می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسپانیا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسپانیا ” بیاندازید.

پس از این که مدارک تکمیل شده و به سفارت اسپانیا تحویل دادید از سوی این سفارت زمانی برای انجام امور وقت سفارت اسپانیا به متاقضی داده می شود که به آن وقت سفارت اسپانیا گفته می شود . به عبارتی زمان ارائه شده توسط سفارت اسپانیا به متقاضیان به منظور مصاحبه و ارائه تمامی مدارک وقت سفارت اسپانیا می گویند . هدف از این امر مشخص شدن نوع سفر و مراحل مربوط به کارهای امنیتی می باشد .

وقت سفارت اسپانیا – مراحل اخذ وقت سفارت اسپانیا

مراحل اخذ وقت سفارت اسپانیا به شرح زیر می باشد :

  1. ارسال مدارک : ارسال مشخصات فردی، تصویر پاسپورت، تاریخ وقت سفارت اسپانیا ، تاریخ زمان پرواز
  2. تکمیل فرم ها : تکمیل فرم درخواست وقت سفارت اسپانیا با جزئیات کامل توسط کارشناسان و ارسال به سفارت
  3. دریافت جواب : دریافت زمان وقت سفارت اسپانیا و اعمال آن بر روی فرم های وقت سفارت و ویزا
  4. ثبت و ارسال: ارسال فرم ها و مدارک تکمیل شده توسط کارشناسان
  5. مشاوره و پشتیبانی: ارائه پشتیبانی و مشاوره تا روز پرواز

در مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اسپانیا اطلاعات کسب کنید .

وقت سفارت اسپانیا مدارک مور نیاز جهت تعیین وقت سفارت اسپانیا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اسپانیا و سپری کردن وقت سفارت اسپانیا با توجه به نوع ویزا متفاوت می باشد . به عنوان مثال جهت ارائه مدارک برای ویزای تجاری اسپانیا باید فیش بانکی 3 ماه اخیر متقاضی که با گردش 3 میلیون تومان به تایید بانک رسیده باشد، ارائه کرد . علاوه بر این کپی از مجوز تجارت یا اطلاعیه روزنامه که به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشد نیاز خواهد بود . برای اینکه ویزا صادر گردد و افراد به مرحله تعیین وقت سفارت اسپانیا برسند تکمیل مراحل و مدارک مور نیاز جهت تعیین وقت سفارت اسپانیا به شرح زیر می باشد :

  1. تکمیل فرم مربوطه به درخواست ویزا که می توان آن را به صورت آنلاین و اینترنتی دریافت کرد و پس از کارهای مربوط به آن، این فرم را به سفارت خانه اسپانیا تحویل داد .
  2. ارائه 3 قطعه عکس رنگی با پشت زمینه سفید که به تازگی گرفته شده باشد .
  3. ارائه گذرنامه ای که اعتبار آن کافی بوده و حداقل 3 ماه باشد و در آن دو صفحه خالی وجود داشته باشد . این صفحات به منظور تایید کردن مهر ویزا و جای خالی دیگر برای مهر خوردن ورودی و خروجی می باشد
  4. کپی کامل از کل پاسپورت و کپی ویزای قبلی
  5. ارائه ی اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی از تمام صفحات
  6. نامه اصلی برای اینکه مخالفتی از سمت کارفرما و یا حامی وجود نداشته باشد و به عبارتی تایید نامه ای که برای ارائه به سفارت خانه اسپانیا می باشد .

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اسپانیا مقاله ” اقامت در اسپانیا ” را مطالعه بفرمایید .

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا نکات مربوط به وقت سفارت اسپانیا

نکات مربوط به وقت سفارت اسپانیا شامل موارد زیر می باشد :

در هنگام مراجعه سفارت جهت اخذ وقت سفارت اسپانیا اگر تمایل دارید کار شما به سرعت پیش برود توصیه می کنیم به این مورد توجه بسیار داشته باشید . اول اینکه بلیط رزرو شده رفت و برگشت را در زمان مصاحبه همراه داشته باشید . عدم ارائه بلیط رزرو شده موجب می شود که در زمان تعیین وقت سفارت کار شما به زمان دیگری موکول شود و مراحل انگشت نگاری و مصاحبه انجام نپذیرد . نکته مربوط به وقت سفارت اسپانیا، رزرو هتل و محل اقامت نیز در زمان تعیین وقت مصاحبه یکی از کارهای لازم و ضروری است که توسط کارشناسان و مسئولین مربوط به تعیین وقت از شما درخواست می شود که عدم ارائه آن نیز سبب عقب افتادگی در اخذ ویزای اسپانیا می شود . البته نکته را بدانید که در زمان مراجعه جهت مصاحبه باید تمامی مدارک را  به صورت کامل و شفاف تحویل دهید .

 

 

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button