وقت سفارت اسلوونی

کشور اسلوونی در نزدیکی کوه های آلپ و در جنوب اروپای مرکزی واقع شده است . پایتخت این کشور، شهر لیوبلیانا می باشد . برای مهاجرت به اسلوونی باید ویزا دریافت کرد که اولین قدم برای دریافت ویزا، گرفتن وقت سفارت اسلوونی می باشد . آب و هوای کشور اسلوونی در قسمت های شمالی سرد و کوهستانی است و در برخی از نقاط آب و هوای معتدل است . کوه ها، جنگل ها و رودخانه های بسیاری در اسلوونی وجود دارد که زیبایی آنها سبب جذب گردشگران شده است .

هر فرد ممکن است هدف خاصی از سفر به کشور اسلوونی داشته باشد. برخی برای تفریح و بازدید از جاذبه های زیبای این کشور، برخی هم به دیدار خانواده و اقوام و برخی نیز برای تحصیل در دانشگاه های اسلوونی به این کشور مهاجرت می کنند. از آنجا که اسلوونی از اعضای پیمان شنگن می باشد و ورود به این کشور نیازمند دریافت ویزا است. اولین گامی که برای گرفتن ویزا باید بردارید تعیین وقت سفارت اسلوونی می باشد که می توانید از طریق آژانس ها برای این منظور اقدام کنید. در زمان وقت سفارت اسلوونی باید مدارکی که جهت صدور ویزا لازم است به همراه ببرید و از شما مصاحبه و انگشت نگاری انجام خواهد شد، به همین دلیل هر شخص که خواستار دریافت ویزا است باید شخصا برای این منظور اقدام به تعیین وقت کند و در زمان تعیین شده حضور پیدا کند. مدت ویزای اسلوونی در عرض ۶ ماه از سال نباید از ۹۰ روز بگذرد. توجه داشته باشید که قبل از ورود به سفارت، وقت را تعیین کرده باشید. بعد از مراجعه به سفارت در زمان وقت تعیین شده و تحویل مدارک، کارشناسان سفارت مدارک را در یک بازه زمانی بررسی می کنند و اگر مشکلی در پرونده تان نباشد ویزا صادر خواهد شد. با دریافت ویزا می توانید وارد کشور اسلوونی شوید و به هدفی که دارید دست پیدا کنید.

وقت سفارت اسلوونی  – دریافت وقت سفارت اسلوونی

جهت دریافت وقت سفارت اسلوونی به تاریخ دعوت نامه خود دقت کنید تا به موقع برای انجام آن اقدام کنید. مثلا اگر دعوت نامه برای ۴ هفته آینده تاریخ دارد ممکن است وقت سفارت اسلوونی ۲ ماه دیگر باشد که این موضوع سبب باطل شدن دعوت نامه خواهد شد. پس در مواقعی که دعوت نامه دریافت می کنید تاریخ سفر را ۲ ماه بعد از این که به دستتان می رسد تعیین کنید تا دچار مشکل نشوید.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسلوونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسلوونی ” است .

وقت سفارت اسلوونی  – دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ  ویزای توریستی

گاهی ممکن است هدف شخص از سفر به اسلوونی تفریح و یا دیدار اقوام باشد در این صورت باید ویزای توریستی که یک ماه اعتبار دارد دریافت کنید. دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ ویزای توریستی نیازمند تعیین وقت سفارت اسلوونی برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه می باشد. برای این منظور فرم درخواست ویزای پر شده خود را به همراه پرینت آن با مدارک در وقت سفارت اسلوونی تحویل دهید. شانس دریافت ویزای توریستی اسلوونی برای کسانی که از خانواده یا اقوام مقیم اسلوونی دعوت نامه دارند بیشتر خواهد شد و سفارت صدور ویزا را راحت تر انجام خواهد داد. البته داشتن دعوت نامه به عنوان تضمینی برای دریافت ویزا نیست بلکه روند رسیدگی به آن را سریع تر خواهد کرد.

وقت سفارت اسلوونی  – دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ ویزای کاری

دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ ویزای کاری به این صورت است که کشوراسلوونی به خاطر اینکه جزء کشورهای اتحادیه اروپا می باشد، جهت سفر به این کشور برای اشتغال فرصت سخت پیش می آید چون شغل مورد نظر که با تخصص شما هماهنگ باشد باید به مدت سه هفته در کشور اسلوونی آگهی شود و اگر داوطلبی نبود به مدت سه هفته دیگر در سایت کاریابی اتحادیه اروپا آگهی شود. اگر در این زمان نیز داوطلبی یافت نشد می توان شغل را از نیرویی خارج از اتحادیه پیشنهاد داد. کارفرما در این مواقع دعوت نامه ای به فرد ارسال می کند، در این صورت فرد مورد نظر باید دعوت نامه و مدارک را پس از تعیین وقت سفارت اسلوونی به سفارت تحویل دهد.

کارفرما در این مواقع باید فرد دعوت شده را از هر لحاظ تضمین کند که این مورد باعث می شود کارفرمایان کمتری این ریسک را بپذیرند. گاهی اوقات می توان برای دریافت ویزای کاری اسلوونی این درخواست را به سفارت اعلام کرد، سپس با توجه به شرایطی که دارید ویزای ۶ ماهه برای اینکه بتوانید در اسلوونی کار مناسب پیدا کنید صادر خواهد شد، در این صورت با پیدا کردن کاری که مطابق با رشته تحصیلی تان باشد، می توانید با پرداخت مالیات اقامت دائم برای اسلوونی داشته باشید.

وقت سفارت اسلوونی  – دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ  ویزای تحصیلی

دریافت وقت سفارت اسلوونی جهت اخذ  ویزای تحصیلی به این شکل است که برای آنکه بتوانید در دانشگاه های اسلوونی ادامه تحصیل دهید باید برای تحصیل در آن دانشگاه پذیرش شوید. برای این منظور دانشجو باید در رشته مورد نظر تحصیل کرده باشد و برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر ظرفیت خالی موجود باشد. دانشجو باید از دانشگاه خود یک گواهی و همین طور ریز نمرات را بگیرد و ارائه دهد. همچنین باید در این گواهی ذکر شده باشد که ادامه تحصیل شخص در دانشگاه منع نشده است. در این صورت شخص می تواند از دانشگاه اسلوونی دعوت نامه دریافت نماید و آن را همراه مدارک در وقت سفارت اسلوونی که تعیین شده تحویل دهد و ویزای تحصیلی اسلوونی را دریافت کند.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اسلوونی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه نمایید.

وقت سفارت اسلوونی

وقت سفارت اسلوونی

وقت سفارت اسلوونی  – مدارک مورد نیاز در زمان وقت سفارت اسلوونی جهت ویزای تجاری

مدارک مورد نیاز در زمان وقت سفارت اسلوونی جهت ویزای تجاری به شرح زیر می باشد :

  • ارائه فیش حقوقی
  • کپی از بیمه
  • گواهی از بانک جهت تمکن مالی
  • ارائه سند ملکی
  • ارائه دعوت نامه تجاری
  • ارائه گذرنامه معتبر یعنی گذرنامه ای که حداقل دو برگه خالی داشته باشد و از تاریخ اتمام ویزا ۳ ماه اعتبار داشته باشد.
  • ارائه پرینت حساب بانکی
  • گواهی از ثبت شرکت یا پروانه کسب یا پروانه مطب
  • گواهی اشتغال به کار
  • شناسنامه و ترجمه آن

وقت سفارت اسلوونی  – مدارک مورد نیاز جهت ارائه در وقت سفارت اسلوونی برای ویزای تحصیلی

مدارک مورد نیاز جهت ارائه در وقت سفارت اسلوونی برای ویزای تحصیلی عبارتند از :

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • داشتن گذرنامه با داشتن حداقل ۶ ماه اعتبار
  • کپی از کلیه صفحات گذرنامه
  • کپی از کلیه صفحات شناسنامه
  • ارائه ترجمه شناسنامه که به تایید وزارت امور خارجه و سفارت رسیده باشد
  • داشتن تعهد نامه مالی یعنی شخص حساب ریالی و یا ارزی در ایران باز کند و ۱۰ هزار یورو در آن ریخته باشد و یا اینکه دعوت کننده فرد متقاضی مخارج مالی را بر عهده بگیرد.
  • ارائه نامه پذیرش دانشگاه اسلوونی و کپی از آن
  • ارائه گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه و ترجمه آن
  • ارائه پرینتی از گردش مالی مربوط به سه ماه اخیر

شما می توانید برای مهاجرت به اسلوونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

وقت سفارت اسلوونی  – وقت سفارت اسلوونی به صورت اینترنتی

وقت سفارت اسلوونی به صورت اینترنتی از طریق آژانس ها یکی از راه های جدید برای این منظور می باشد. با این روش در زمان کمتری می توانید روز و زمان مراجعه به سفارت را مشخص کنید و در روز تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. برای این منظور می توانید به آژانس های مجری مستقیم مراجعه کنید. در تقویم سفارت روزها و نوبت های خالی جهت تعیین وقت سفارت اسلوونی مشخص شده است. با توجه به اینکه چه روزی برای این کار وقت دارید تاریخ مورد نظر خود را مشخص کنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button