اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی و گروه های دیگر پزشکی مانند دندانپزشکی و … را داشته باشید می توانید در دانشگاه های معتبری این رشته ها برگزینید . یکی از کشور های محبوب برای تحصیل در انواع رشته های پزشکی ایسلند است . افرادی که این کشور را انتخاب می کنند باید به هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند نیز توجه نمایند . برای تحصیل لازم است مدرک 12 ساله تحصیلات خود را ارائه نمایید .

برای ورود به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند دانشجویان باید در آزمون ورودی نمره قبولی را کسب نماید . ضمنا لازم است مدرک زبان متناسب با شرایط دانشگاه خود ارائه نمایند . طول دوره پزشکی 6 سال است . برای دندانپزشکی نیز حدود 4 تا ۶ سال باید تحصیل نمایید .

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند

برای اطلاع از هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند باید بگوییم این هزینه های شامل هزینه های ثبت نام به مبلغ 75 هزار کرونای ایسلند می شوند که دانشجویان باید بپردازند . علاوه بر این می بایست در حدود 8 هزار کرونای دیگر برای درخواست و فرآیند های آن بپردازند . بعد از پرداخت این هزینه می تواند مراحل درخواست آنها پیگیری شود . تحصیل در دانشگاه های خصوصی هم بسته به رشته و دانشگاه شما هزینه مشخصی خواهد داشت . اما به صورت کلی می توان گفت این هزینه های در حدود 4500 تا ۸ هزار خواهد بود .

آتیه آفرینان ایرانیان شما را به خواندن مقاله تحصیل در ایسلند دعوت می نماید .

علاوه بر این مبالغ هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند شامل هزینه های زندگی و خوراک و مسکن در این کشور نیز می شود . برای خانه و لوازم مربوطه چیزی در حدود ۱۰۰ هزار کرونا باید بپردازید و در ماه برای خوراک حدود ۵۰ هزار کرونا هزینه نمایید . ضمنا برای حمل و نقل حدود ۶ هزار کرونا در ماه نیاز خواهید داشت و لوازم دانشگاه در هر ترم ۴۰ هزار کرونا برای شما هزینه به همراه خواهند داشت . البته این هزینه ها بیشتر با توجه به سبک زندگی افراد تعیین می شوند .

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند از رشته های موردعلاقه دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کش...

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند تحصیل در رشته پرستاری ایسلند

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند متقاضیان زیادی دارد. تحصیل پرستاری در ایسلند نیز در همین خصوص ...

تحصیل در ایسلند تحصیل در ایسلند

تحصیل در ایسلند در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. افرادی که میخواهند به ایسلند مهاجرت...

نظرات کاربران
Call Now Button