دانشجویان بسیاری هستند که مایل به تحصیل در رشته های پزشکی می باشند زیرا شرایط کاری این رشته ها خوب است. از این رو به کشور های مختلفی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود مهاجرت می کنند.
یکی از این کشورها اوکراین است که دانشجویان علاقمند به گروه های پزشکی باید از اعتبار دانشگاه خود برای تحصیل در هر یک از رشته های پزشکی مطمئن باشند و سپس اقدام کنند.
مورد دیگر هزینه های تحصیل در گروه پزشکی اوکراین است که می تواند دانشجویان را جذب کند. زیرا در اوکراین هزینه های تحصیل بسیار پایین است و برای افراد مناسب می باشد تا با پرداخت این هزینه بتوانند در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند.

هزینه های تحصیل گروه پزشکی اوکراین

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی اوکراین

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی اوکراین به صورت سالانه پرداخت می شود و مستقیم به حساب دانشگاه مستقیم واریز می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه های تحصیل در انواع رشته های پزشکی اوکراین می توانید بعد از انتخاب دانشگاه خود لیست هزینه را بخواهید اما به صورت میانگین این هزینه ها برای 6 سال تحصیل پزشکی حدود 20 تا 30 هزار دلار خواهد بود که بسیار مقرون به صرفه می باشد. هزینه دوره پاتفک به زبان انگلیسی 3300 دلار و به زبان روسی 2300 دلار خواهد بود.

مبلغ شهریه برای گرایش دندانپزشکی به زبان انگلیسی 3600 تا 5000 دلار و گرایش دندانپزشکی به زبان اوکراینی یا روسی 2500 تا 3400 دلار خواهد شد. برای رشته داروسازی نیز به زبان انگلیسی 2800 تا 3500 دلار و گرایش داروسازی به زبان اوکراینی یا روسی 2300 تا 3000 دلار باید بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در اوکراین می توانید مقاله آتیه آفرینان با عنوان تحصیل در اوکراین را بخوانید.

 هزینه های تحصیل در گروه پزشکی اوکراین

علاوه بر هزینه های دانشگاه شما باید بتوانید هزینه زندگی در اوکراین را نیز بپردازید. به عنوان مثال برای خوابگاه بین 70 تا 90 یورو در ماه هزینه لازم است و غالبا برای یکسال خوابگاه نیز بین 300 تا 1000 دلار در سال باید بپردازید. هزینه های ماهانه نیز برای مخارج روزمره حدود 250 دلار خواهد بود. در سال نیز مبلغ 100-200 دلار برای سرویس باید بپردازند .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور اوکراین خدمات موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در کشور اوکراین

موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به عنوان بزرگترین مرکز تجارت و اعزام دانشجو در ایران با داشتن ...

مهاجرت به اوکراین مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین و روش های مختلف اقامت در اوکراین در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اجاز...

تحصیل در رشته پرستاری اوکراین تحصیل در رشته پرستاری اوکراین

تحصیل در رشته پرستاری اوکراین به عنوان یک کشور اروپایی، انتخاب بیشتر دانشجویان است تا مدرک...

نظرات کاربران
Call Now Button