برای افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیل در گروه های پزشکی به کشور صربستان بروند باید بگوییم این کشور دارای دانشگاه های معتبری است . با توجه به اینکه تحصیل در گروه های پزشکی بسیار پر طرفدار شده است می توانید به زبان انگلیسی نیز در این کشور ادامه تحصیل دهید . اما هزینه های تحصیل در گروه پزشکی در صربستان موردی است که دانشجویان باید به آن توجه نمایند . این هزینه ها نیز با توجه به دانشگاهی که انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود .

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی در صربستان

لازم به ذکر است موسسات آموزش عالی در صربستان لازم است توسط سازمان اعتبار سنجی در این کشور مورد تأیید قرار گیرند تا بتوانند به فعالیت بپردازند. اکثر دانشگاه های پزشکی در کشور صربستان دارای اعتبارهای جهانی بوده و مورد تأیید سازمان های WHO – MCI – یونسکو و شوراهای پزشکی اروپایی و جهانی هستند . تحصیل در دوره های پزشکی- دندانپزشکی- داروسازی و دامپزشکی در صربستان به مدت 6 سال می باشد .

می توانید مقاله اقامت و تابعیت در صربستان را برای اطلاع بیشتر در مورد شرایط اقامت این کشور مطالعه فرمایید .

مثلا برای پزشکی باید 6 هزار یورو در سال را برای دانشگاه بپردازید . علاوه بر این هزینه های زندگی و خوراک و مسکن و پوشاک و در کل هر هزینه ای که یک فرد در ماه دارد را باید در نظر بگیرید . هزینه های تحصیل در رشته دندانپزشکی نیز بین 5 تا 6 هزار یورو در سال خواهند بود و فرق چندانی با رشته پزشکی ندارند. در واقع این هزینه های بیشتر از 7 هزار دلار نمی شوند که برای تحصیل در گروه های پر درآمد پزشکی هزینه خوبی می باشد . لازم به ذکر است دانشگاه بلگراد یکی از معروف ترین دانشگاه های این کشور است که دانشجویان برای تحصیلات خود می توانند بر گزینند .

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کشور صربستان می توانید مقاله تحصیل در صربستان را مطالعه کنید .

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در صربستان تحصیل پزشکی در صربستان

کشور صربستان در جنوب اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی می باشد که با وجود امکانات مناسب ...

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری در حال رشد است، به این دلیل که به زودی صربستان عضو ات...

مهاجرت به صربستان مهاجرت به صربستان

کشور صربستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد و پایتخت آن بلگراد است. همان طور که مستحض...

نظرات کاربران
Call Now Button