نحوه یافتن کار در چک

جمهوری چک یکی از مقاصد ارزشمند برای مسافران بسیاری است حتی برخی این کشور را نیز برای مهاجرت کاری انتخاب می کنند . در چک نیز ابتدا کار برای مدت 3 ماه آگهی می شود تا بتوانند از نیروهایی که در کشور می باشد استفاده کنند و سپس اگر فردی پیدا نشد تا آن شغل را بپذیرد از خارج این نیرو را می گیرند. پس باید رزومه قوی داشته باشید تا بتوانید در این سمت ها استخدام شوید در واقع نحوه یافتن کار در چک برای افراد جویای کار بسیار مهم می باشد . در ابتدا رزومه خود را با توجه به سوابق و مهارت های خود تنظیم کنید و فراموش نکنید تسلط به زبان هر کشوری یک امتیاز برای یافتن کار محسوب می شود. نحوه پیدا کردن کار در چک در اینجا مورد بررسی قرار گرفته است و شما می توانید هر یک را بیازمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای علاقمندان به مهاجرت به جمهوری چک در مقاله مهاجرت به چک روش های این امر را آورده است .

نحوه یافتن کار در چک

نحوه یافتن کار در چک

نحوه یافتن کار در چک آژانس های کاریابی عمومی در چک

یکی از راه هایی که می توانید برای یافتن کار در چک اقدام نمایید استفاده از آژانس های عمومی رایگان می باشد که توسط وزارت کار و امور اجتماعی ارائه شده اند . در این آژانس ها لیست مشاغل مورد نیاز و موجود در کشور آورده شده و به شما در راه یافتن یک شغل مناسب کمک می نمایند. اگر شما از جویندگان کار هستید و اقامت دائم این کشور را می خواهید می توانید در ریجستری جویندگان کار ثبت نام نموده و نه تنها پیشنهاد کار دریافت کنید بلکه از بیمه سلامت و مشارکت تامین اجتماعی دولت بهره مند شوید . ولی اینکه چه شغلی به شما ارائه می دهند کاملا بستگی به شرایط و تجارب قبلی شما خواد داشت . همچنین وضعیت سلامت شما بسیار مهم می باشد.

اگر بخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت و تابعیت چک بدست آورید می توانید مقاله اقامت در چک را بخوانید .

نحوه یافتن کار در چک سایت های کاریابی در چک

یکی از بهترین ها برای یافتن کار استفاده از سایت های کاریابی در چک است . شما با مراجعه به این سایت ها و رزومه خود و ردیف شغلی مورد نظر می توانید کار مورد نظر را بیابید. برخی ازین سایت ها را برای شما معرفی می کنیم:

www.cvonline.cz
www.jobdnes.cz
www.jobs.cz
www.joblist.cz

نحوه یافتن کار در چک شرکت های کاریابی در چک

در اینجا برخی از موسسات را برای شما آورده ایم تا با ارسال رزومه برای آنها بتوانید کار مورد نظر را بیابید . این موسسات راحترین راه را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید شغل متناسب با سابقه حرفه ای خود بیابید این موسسات درواقع پل بین شما و کارفرمایان هستند.

  • Bohemia Jobstart
  • Reed Personnel Services Czech Republic
  • R4U
  • Eurojobs CZ
  • Kaufmann & Kaufmann
  • Casting Miroslava Hyžíková
  • ACE Consulting
  • Manpower Spálená
  • Pedersen & Partners
  • شرکت گراندتورنتوت

این شرکت پیشرفت بسیاری در سالیان اخیر داشته و در حال تغییر به سمت یک مدل سرویس گرا و از بهترین شرکت های کسب و کار در شرق اروپاست. گرانت تورنتون ارائه دهنده مشاوره مالی و از ارائه دهندگان مشاوره در کار است کا با متخصصین مجرب و با تجربه شما را در یافتن انواع کسب و کار راهنمایی می کند.

آدرس: گرانت تورنتون بین المللی با مسئولیت محدود در میدان جنگ شماره ۱۸ ، پراگ ۱۲۰۰۰۰CZ

تلفن: ۴۲۰ ۲۹۶۱۵۲۱ ۱۱

وب سایت: www.ib-grantthornton.com

  • شرکت Horton international

این شرکت هم با رائه مشاوره برجسته به شما کمک می کند تا در سازمان ها برای یافتن کار و دستیابی یه یک موقعیت مناسب شغلی  هدایت شوید.

  • شرکت اگون سنج

اکون سنج یک شرکت است که دارای ارائه قوی پیشنهاد کاری  به شرکت هایی است که نیاز دارید در آن ها تمرکز کنید و پس از ارزیابی هوشمند و قاطعانه مشاورین شما را مطمئن می سازند که این کار کاملا مناسب خواهد بود. آن ها نه تنها در طول فرآیند انتخاب، بلکه پس از فرآیند انتخاب هم یک نقش نظارتی بر شما و شغل شما خواهد داشت.

آدرس: اگون سنج بین المللی، پراگ، جمهوری چک

تلفن: ۴۲۰ ۲۲۱ ۱۱۱ ۷۳۴

وب سایت: www.egonzehnder.com

نحوه یافتن کار در چک روزنامه های چک برای جستجوی کار

در روزنامه های چک نیز می توانید برخی مشاغلی که آگهی شده اند مشاهده نموده و روزنامه ای مانند پراگ پست به زبان انگلیسی آگهی را برای مهاجران آورده اند. در هر حال بهتر است هر راهی را برای یافتن شغل امتحان نمایید و شانس خود را از دست ندهید .

اگر علاقمند به مهاجرت از طریق تحصیل به جمهوری چک باشید می توانید مقاله تحصیل در چک را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به چک مهاجرت به چک

مهاجرت به چک و روش های اقامت در چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به چک از طریق ر...

انواع بورسیه های تحصیلی در چک انواع بورسیه های تحصیلی در چک

امروزه بسیاری از افراد قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های معتبر اروپا و دریافت بورسیه تحصیلی ...

تحصیل پزشکی در چک تحصیل پزشکی در چک

هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی دانشگاه های چک را برای آموزش پزشکی به زبان انگلیسی انتخا...

نظرات کاربران
Call Now Button