نحوه یافتن کار در هلند

کشور هلند با داشتن شرکت های بین المللی متعدد مورد توجه مهاجران بسیاری برای کار قرار گرفته است . پس نحوه پیدا کردن کار در هلند موردی بسیار مهم است و این امر به روش های مختلفی امکان پذیر است . این کشور به عنوان یکی از بهترین کشور های اروپایی شناخته شده است و تعادل خوبی بین کار و زندگی مردم دارد . توصیه ما این است که تمام روش های جستجوی شغلی را امتحان کنید ، زیرا بازار کار در هلند بسیار رقابتی است . لازم است بتوانید رزومه حرفه ای آماده کنید تا برای شرکت ها و یا مشاغل گوناگون این رزومه را ارسال نمایید . حتی می توانید از طریق LinkedIn نیز برای کار اقدام کنید . اما یکی از بهترین روش ها در نحوه یافتن کار در هلند مراجعه به موسسات کاریابی می باشد چون این مراکز با کارفرما در ارتباط هستند یافتن کار برای آنها آسان تر خواهد بود . در واقع افرادی که از این روش اقدام به یافتن کار کنند سریعتر به نتیجه می رسند . میانگین ساعات کاری کارمندان هلندی در سال 2017 حدود 1،430 ساعت در سال می باشد ، که معادل 27.5 ساعت در هفته است . با این وجود، کارمندان تمام وقت معمولا از دوشنبه تا جمعه بین 36 تا 40 ساعت کار می کنند . مرخصی سالانه در هلند نیز حداقل 20 روز می باشد .

علاقمندان به تحصیل در هلند می توانند از مقاله تحصیل در هلند استفاده نمایند و از جزییات لازم برای این کار مطلع شوند.

نحوه پیدا کردن کار در هلند- موسسات کاریابی در هلند

برای یافتن کار در هلند می توانید از موسسات کاریابی استفاده کنید . شما با مراجعه به سایت IND می توانید اعتبار این موسسات را مشاهده کنید . همچنین می توانید از وبسایت هایی برای کار یابی کمک بگیرید. همچنین سایت دولتی stepstone می تواند به شما در این امر کمک کند . افراد اروپایی می توانند در سایت EURES کار مورد ننظر را بیابند . همچنین یک سازمان دولتی به اسم UWV برای این کار نیز وجود دارد . سایت های دیگری نیز هستند که می توانید از همه این ها بهره ببرید . مثل سایت دولتی WERK که از بانک اطلاعاتی EURES و UWV استفاده می کند مسلما بهره گیری از همه این موارد برای شما شانس یافتن کار را بالا خواهد برد .

نحوه یافتن کار در هلند

نحوه یافتن کار در هلند

مؤسسات کاريابي هلند عبارتند از :

  • مؤسسه کاريابي abroad-experience
  • مؤسسه کاريابي projob
  • مؤسسه کاريابي Undutchables
  • مؤسسه کاريابي Madison parker
  • مؤسسه کاريابي Resourcing people

آتیه آفرینان ایرانیان در مقاله اقامت و تابعیت در هلند بررسی جامعی از این موضوع ارائه نموده است .

نحوه یافتن کار در هلند- روزنامه های موجود در هلند

یکی از راههای پیدا کردن کار در هلند استفاده از روزنامه های این کشور می باشد. مشاغل بسیاری وجود دارند که نام آنان در روزنامه های کشور هلند آورده شده است، موقعیت های شغلی که با شرکت های بین المللی در ارتباط خواهند بود. اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن می باشید شما می توانید با مشاهده مشاغل مورد نظر در روزنامه ها کار خود را جستجو کنید  . اسامی این روزنامه ها را در زیر می توانید مشاهده نمایید :

Volkskrant (vacatures)

Ad آگهی

Metro مترو

تلگراف

NRC (carrières)

Telegraaf (vacatures)

 

حتی اگر از روش اینترنتی و روش های گفته شده نتوانستید کار مورد نظر را پیدا کنید می توانید برای شرکت مورد نظر رزومه خود را بفرستید اگر شما در بخش هایی که نیاز به ارتباطات دارد ، مانند بازاریابی یا همکاری نزدیک با دولت هلند علاقه مند به کار هستید ، مهارت به زبان هلندی ضروری است . اداره مالیات محلی شما می تواند به شما دوره های زبان هلندی را با هزینه های کم ارائه دهد .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش های دیگر مهاجرت به هلند می توانید مقاله مهاجرت به هلند را مطالعه نمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که ...

نظرات کاربران
Call Now Button