نحوه یافتن کار در فرانسه

کشور فرانسه ازجمله کشور های توسعه یافته اروپایی است که علاقمندان زیادی برای مهاجرت به آن سالانه داوطلب می شوند . اما یکی از روش های مهاجرتی برای این افراد از طریق کار است ولی باید گفت پیدا کردن کار در فرانسه خیلی آسان نمی باشد . افراد باید فرصت های شغلی این کشور را بشناسند و البته از نحوه یافتن کار در فرانسه نیز آگاه باشند . ابتدا لازم است رزومه استانداری تهیه نمایید زیرا نحوه نگارش رزومه بسیار مهم است . صنایع عمده در فرانسه عبارتند از هوا فضا و صنعت خودرو و ماشین آلات صنعتی و پارچه و داروسازی و فناوری اطلاعات و البته در بخش های غذا و نوشیدنی و گردشگری نیز حرف های زیادی دارد پس در این بخش ها فرصت های شغلی بیشتر خواهد بود . تسلط به زبان فرانسوی نیز برای کار در این کشور بسیار مهم است . در ضمن ساعات کار قانونی فرانسه 40 ساعت در هفته است. هر مقدار بیش از این اضافه کاری محسوب می شود. مرخصی با حقوق در سال ۵ هفته است و فرانسه ۱۱ تعطیل رسمی دارد.

اگر علاقمند به مهاجرت به فرانسه از روش های دیگر هستید می توانید در مقاله مهاجرت به فرانسه اطلاعات جامع از راه های مهاجرتی به این کشور را بدست آورید.

نحوه یافتن کار در فرانسه موسسات کاریابی در فرانسه

برای کار در فرانسه همانطور که گفتیم روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها بهره گیری از موسسات کاریابی در این کشور است . بعضی از این موسسات علاوه بر فرانسه در کشور های دیگری نیز امکان کار را فراهم می آورند . برخی از سایت های این موسسات را در زیر می توانید مشاهده نمایید :

  • Indeed France
  • Monster
  • XpatJobs
  • EURES سرویس استخدام در اروپا
  • The Local Franceبرای مشاغل به زبان انگلیسی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای شما مقاله ای تحت عنوان تحصیل در فرانسه را آماده نموده است تا اگر علاقمند به ادامه تحصیل در این کشور هستد با آگاهی از این امر اقدام نمایید .

نحوه یافتن کار در فرانسه

نحوه یافتن کار در فرانسه

نحوه یافتن کار در فرانسه ارسال رزومه به شرکت های فرانسوی

یکی از راه های یافتن کار در فرانسه را می توان ارسال رزومه برای شرکت های این کشور دانست . در زیر می توانید چند شرکت مهم و بزرگ در فرانسه را مشاهده نمایید و رزومه خود را برای این شرکت ها ارسال نمایید تا در صورت نیاز به نیروی کار با شرایط شما بتوانید رده شغلی مناسبی را بیابید .

  • Citroën
  • Danone
  • L’Oréal
  • Michelin
  • Airbus
  • AXA Group
  • Ubisoft

برای اطلاع از شرایط اقامت و تابعیت در فرانسه می توانید مقاله اقامت در فرانسه را نیز بخوانید .

لازم به ذکر است داشتن ارتباطات مجازی می تواند به شما در یافتن شغل کمک کند بسیاری از شغل ها در سال های اخیر با توجه به شبکه های اجتماعی موجود در دسترس تر شده اند . تنها لازم است توانایی کافی برای شغل مورد نظر را داشته باشید و رزومه خود را آماده کنید .

نحوه یافتن کار در فرانسه – استفاده از روزنامه های فرانسه برای یافتن کار

روزنامه های کشوری و محلی، آگهی هایی برای درخواست شغل چاپ می نمایند که لینک های مربوط به شغل ها یا صفحات خودشان را نیز درج نموده اند. روزنامه های اصلی در فرانسه برای پیدا کردن کار شامل Le Monde, Libération وLe Point  هستند . FUSAC مجله پاریسی به زبان انگلیسی و دارای وب سایت می باشد که آگهی های شغلی فراوانی دارد و مطمئن باشید اگر آنها را مدام بررسی کنید شانس پیدا کردن کار خوبی را خواهید داشت و باید همه شانس های خود را برای یافتن کار در این کشور بیازمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در فرانسه تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه در سال 2024 برای ایرانیان چه شرایطی دارد؟ کشور فرانسه هر سال بیش از 23% بودجه م...

کار در فرانسه کار در فرانسه

کار در فرانسه یکی از روش های گرفتن اجازه زندگی در فرانسه است که با خیالی آسوده این فرآیند را...

تحصیل در رشته پرستاری فرانسه تحصیل در رشته پرستاری فرانسه

شغل پرستاری یکی از پر کاربردترین رشته ها بین کل مشاغل دنیاست، تحصیل در رشته پرستاری فرانسه ...

نظرات کاربران
Call Now Button