کشور رومانی با اقتصاد در حال رشد و پتانسیل های نوشکوفای خود در بخش های مختلف اقتصادیاست . دارای فرصت های کاری زیادی برای جویندگان کار خواهد بود.
از این رو برای این افراد نحوه یافتن کار در رومانی و اقدام به مهاجرت کاری بسیار مهم است. برای پیدا کردن کار در هر کشوری نیاز به معرفی خود از طریق رزومه خود دارید لازم است رزومه خود را مطابق با حرفه و مهارت ها و سوابق شغلی آماده کنید.

برای یافتن کار مناسب شرایط خود در رومانی باید در زمینه مشاغل مورد نیاز این کشور تسلط کافی داشته باشید. در رومانی اگر کاری که کارفرما آگهی نموده است تا مدت 3 ماه نیرویی پیدا نشود از نیروی خارجی استفاده می شود. یعنی شما برای کار در رومانی نیاز به دعوتنامه ای از سوی کارفرما خواهید داشت تا بتوانید به این کشور برای کار مهاجرت نمایید.

یکی از روش های مهم برای مهاجرت به رومانی از طریق تحصیل است که افراد می توانند مقاله تحصیل در رومانی را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایند.

نحوه یافتن کار در رومانی
نحوه یافتن کار در رومانی

نحوه یافتن کار در رومانی – سایت های کاریابی در رومانی

در این کشور می توانید از سایت های کاریابی برای یافتن شغل نیز بهره مند شوید و خود برای این امر دست به کار شوید . در این سایت ها رده شغلی خود را جستجو می کنید و در صورت یافتن موردی برای آن درخواست می دهید و رزومه خود را ارسال می کنید. برخی از این سایت ها را در زیر مشاهده می نمایید:

  • Ejobs
  • ro
  • Bestjobs
  • Bizoo
  • Career jet

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت و تابعیت رومانی می توانید مقاله اقامت در رومانی را مطالعه فرمایید.

نحوه یافتن کار در رومانی – موسسات کاریابی در رومانی

این موسسات می توانند با توجه به پایگاه داده ای که دارند شغلی متناسب با مهارت فرد را برایتان فراهم آوردند. زیرا این موسسات مستقیم با کارفرما یا شرکت درخواست کننده نیرو ارتباط دارند.
زمینه شغلی این موسسات می تواند گسترده باشد از خدمات تا کارهای سازمانی را پوشش دهد. اغلب این موسسات بعد از پیدا کردن کار برای متقاضی درصدی از حقوق را به عنوان دستمزد خود می گیرند.

موسسات کاریابی در رومانی
موسسات کاریابی در رومانی

این موسسات با استفاده از رزومه شما صلاحیت شما برای یک شغل را بررسی می کنند و با لیست درخواست کنندگان شغل ها تطبیق می دهند تا بهترین شغل را برای شما بیابند. برخی از این موسسات را برای شما معرفی خواهیم کرد:

  • ENJOY JOBS RECRUITMENT SRL: این موسسه، از زمان شروع فعالیت خود در سال 2011 در بخارست واقع شده است و تامین کننده کارگران ماهر و غیرماهر برای کارفرمایان در اروپا و آفریقا می باشد.
  • TJOBS : با پلاتفورم منحصر به فرد خود برای حرفه ای ها (موسسات کاریابی از رومانی)، متخصص در استخدام کارکنان از خارج برای مشاغل می باشد.
  • SC VALE PROV STAFF SRL: این موسسه آماده همکاری با شرکت ها در جهت شناسایی، سنجش، ارزیابی، و تماس با افراد با استعداد است.
  • ANTAL INTERNATIONAL ROMANIA: در اوایل دهه 1990 جهت ارائه خدمات برای پر کردن نیاز در بازار و روند جهانی سازی پایه گذاری شد.
  • NEXT RECRUITMENT: موسسه خدمات کاریابی که در مدیریت منابع انسانی مشاوره می دهد و دارای راه حل هایی برای آن دسته از استخدام هایی است که مد نظر شرکت ها قرار دارد .
  • AGRO RECRUITMENT ROMANIA: دارای شیوه مقرون به صرفه ای برای تامین کارکنان موقتی و فصلی جهت بیزینس، کشاورزی می باشد.
  • EVOLUTION HCC: یک موسسه مشاوره HR می باشد که طیف وسیعی خدمات منابع انسانی را با تمرکز بر روی دو جنبه بسیار مهم بیزینس ، افراد و فرآیندها را تهیه می نمایند.
  • AB ERSTE CONSULTING SRL: این شرکت یک شرکت رومانیایی برای استخدام و اسکان پرسنل در خارج می باشد.

استفاده از سفارت رومانی برای جستجوی کار

برای پیدا کردن کار می توانید به سفارت ها و کنسولگری ها نیز مراجعه کنید تا از شرایط و مدارک مورد نیاز نیز اطلاعات کافی داشته باشید. که ما در اینجا آدرس و راه های ارتباطی سفارت رومانی را برای شما آورده ایم:

سایت سفارت رومانی:  WWW.mae.ro/en

استفاده از سفارت رومانی برای جستجوی کار
استفاده از سفارت رومانی برای جستجوی کار

نحوه یافتن کار در رومانی – مراجعه به شرکت ها در رومانی

برای پیدا کردن کار در رومانی روش دیگری که وجود دارد مراجعه حضوری یا تلفنی به شرکت ها است تا بتوانید خود را به عنوان نیروی مورد نظر ارائه دهید پس اگر تسلط کافی در رده شغلی خاصی دارید می توانید از این روش نیز استفاده کنید و شانس خود را امتحان کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است و با دریای سیاه ، بلغارستان ، اوکراین ، مجارس...

تحصیل پزشکی در رومانی تحصیل پزشکی در رومانی

این روزها افراد زیادی به دنبال تحصیل در انواع رشته های پزشکی و دندانپزشکی می باشند و کشورها...

تحصیل دندانپزشکی در رومانی تحصیل دندانپزشکی در رومانی

تحصیل دندانپزشکی در رومانی حدود 6 سال به طول می انجامد و تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی، ...

نظرات کاربران
Call Now Button