نحوه یافتن کار در ایسلند

از آنجایی که ایسلند مقصد جذابی برای مهاجران بسیاری است یکی از مهمترین مسائل در این کشور یافتن کار خواهد بود . در ایسلند شما نیاز به یک کارفرما خواهید داشت . اغلب کارفرمایان بزرگ با استفاده از فرم های درخواست آنلاین کارمندان و کارگران خود را استخدام می نمایند . در ایسلند کارفرمایان زمانی می توانند درخواست کار در خارج از اتحادیه کنند که فردی برای شغل درخواست شده در این محدوده پیدا نشود . در این صورت یک کارفرما در ایسلند شما را بعنوان نیروی کار می پذیرد در صورتی که شرایط لازم از سوی وی را داشته باشید و باید یک قرارداد کاری برای شما ارسال کند و شما از طریق آن و تهیه دیگر مدارک لازم برای دریافت ویزای کار ایسلند از طریق سفارت اقدام کنید . اجازه اقامت ممکن است برای یک یا دوسال خواهد بود که این زمان قابل تمدید خواهد بود . نحوه یافتن کار در ایسلند برای شما آورده شده است تا بتوانید از این روش ها بهره ببرید و شغل مورد نظر را بیابید . حتما زبان این کشور را بیاموزید و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشید. تا شانس بالاتری برای کار داشته باشید. بدین منظور رزومه شما بسیار مهم خواهد بود و می بایست یک رزومه استاندارد باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش های مهاجرت به ایسلند مقاله ای با عنوان مهاجرت به ایسلند را آماده نموده است .

نحوه یافتن کار در ایسلند

نحوه یافتن کار در ایسلند

نحوه یافتن کار در ایسلند موسسات کاریابی در ایسلند

روش آسانتری نیز وجود دارد و آن مراجعه به موسسات و آژانس های کاریابی می باشد . این موسسات برای شما کار را آسان تر نموده اند به این صورت که شما رزومه خود را به آنها تحویل می دهید و آنها با توجه به سوابق و کار درخواستی شما شغل مورد نظر را برای شما پیدا می کنند . در واقع این موسسات کار و راه را برای شما کوتاه تر می نمایند . این موسسات با کارفرمایان و شرکت های کاری در ارتباطند و زمینه کاری را بهتر از شما می دانند و شما می توانید به آنها اطمینان کنید. برخی ازین موسسات را برای شما معرفی می کنیم.

  • europa.eu جستجوی شغلی برای اروپا
  • radning.is آژانس کاریابی
  • alfred.is
  • job.is
  • Iceland Job Market
  • internations.org کاریابی در ایسلند
  • com

همینطور روزنامه های محلی و همچنین اتحادیه های کارگری می توانند روش های مناسبی برای شغل مناسب و متناسب با تخصص و رشته تحصیلی شما  باشند که می توانید از کمک و تجربه آنها استفاده کنید .

اگر علاقمند به تحصیل در ایسلند باشید می توانید مقاله تحصیل در ایسلند را مطالعه نمایید .

نحوه یافتن کار در ایسلند سایت های کاریابی در ایسلند

یکی از روش هایی که افراد برای کار در ایسلند از آن بهره می گیرند استفاده از سایت های کاریابی است . با این سایت ها می توانید با توجه به شغل و حرفه ای که داشته اید و سوابق تحصیلی خود کاری بیابید که مناسب شرایط شما باشد. یکی از رایج ترین روش ها استفاده از سایت لینکدین است چون می تواند به راحتی از شرکت های مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایید و درخواست خود را ارسال کنید  . Jobs.isو Eurojobsاز سایت های کاریابی در ایسلند می باشند همینطور سایت ec.europa.eu/eures/public/en/homepage نیز از سایت های مفید در زمینه کاریابی است که متقاضیان می توانند به آن مراجعه نمایند و اطلاعات لازم را دریافت نمایند .

برای آگاهی از شرایط اقامت و تابعیت ایسلند می توانید مقاله اقامت در ایسلند را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند از رشته های موردعلاقه دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کش...

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند تحصیل در رشته پرستاری ایسلند

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند متقاضیان زیادی دارد. تحصیل پرستاری در ایسلند نیز در همین خصوص ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند

اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی و گروه های دیگر پزشکی مانند دندانپزشکی و … را داشته باشید می ...

نظرات کاربران
sina

سلام . چطوری از یک کارفرمای ایسلندی از ایران درخواست بگیریم و اقدام کنیم لطفا هزینه ها و شرایط رو بگین

سارا جوادی

با سلام از طریق سایت های کاریابی ایسلند و سایر سایت ها مثل LinkedIn . هزینه ها نیز شامل ترجمه مدارک ، بلیط پرواز و هزینه سفارت خواهد بود.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button