نحوه یافتن کار در استرالیا

با توجه به اینکه کشور استرالیا دارای اقتصاد قدرتمندی است افراد بسیاری علاقمند به مهاجرت از طریق کار به استرالیا شده اند . از این رو لازم است بتوانند کار مناسبی را برای ادامه زندگی در این کشور بیابند . برای یافتن کار در استرالیا باید از روش های محتلفی استفاده کنید . اما نکته مهم این است که باید رزومه خوب , مدرک زبان داشته باشید، به علاوه رزومه شما مطابق با استاندارد های این کشور باید باشد. در این مقاله شما می توانید نحوه یافتن کار در استرالیا را مشاهده نمایید . اما به این نکته توجه داشته باشید که داشتن فردی در استرالیا می تواند به شما در یافتن کار کمک شایانی نماید . دولت استرالیا تقریبا در همه زمینه ها کمبود نیروی متخصص دارد . از این رو مهاجران می توانند در زمینه های مختلفی مشغول به کار شوند . اما روش های یافتن کار در این کشور به شرح زیر است :

نحوه یافتن کار در استرالیا-سایت های کاریابی در استرالیا

از روش های برای یافتن کار در کشور استرالیا استفاده از وب سایت هایی است که برای این منظور می باشد. نکته‌ ای که نباید از یاد ببرید این است که توان فنی و مهارتی خود را در این حوزه ‌ها، همگام با پیشرفت فنی و تکنیکی روز دنیا افزایش داده باشید . واقعیت این است که به موازات افزایش نیاز در این مشاغل، توان تکنولوژی و تخصصی در استرالیا رو به افزایش است . پس شما وقتی میخواهید یک شغل را در استرالیا از آن خودتان کنید باید آگاهی و تخصصتان را نیز گسترش دهید . وب سایت های محبوب در استرالیا شامل موارد زیر هستند :

نحوه یافتن کار در استرالیا

نحوه یافتن کار در استرالیا

• seek.com.au
• adzuna.com.au
• bluecollar.com.au
• jobnet.com.au
• careerone.com.au

نحوه یافتن کار در استرالیا –  مراکز کاریابی در استرالیا

روش دیگر که البته از بهترین روش های پیدا کردن کار در استرالیا نیز می باشد استفاده از مراکز کاریابی است . این موسسات پلی بین شما و کارفرما خواهند بود زیرا از شرایط و درخواست های استرالیا اطلاع دارند و می توانند کار مورد نظر شمارا بیابند . این موسسات بعد از پیدا کردن کار درصدی از حقوق شما را با توافق قبلی بر می دارند. اما مسلما برای شما که خارج از استرالیا هستید و اطلاعات دقیقی از این مشاغل ندارید این روش بسیار مفید خواهد بود .

نحوه یافتن کار در استرالیا نحوه کاریابی در استرالیا از طریق روزنامه ها

آخرین روشی که در این جا به آن اشاره می کنیم و می توانید از طریق آن اقدام به یافتن کار در استرالیا نمایید استفاده از روزنامه ها است. روزنامه های ملی و محلی می توانند به شما در این امر کمک نمایند . در همه روزنامه های استرالیا معمولاً بخشی به نام position vacant وجود دارد. نسخه روز شنبه برای جستجوی کار بهترین مورد است. برای جستجو لازم نیست این روزنامه ها را بخرید، معمولا بسیاری از کتابخانه های ملی، روزنامه های معتبر را برای بازدیدکنندگان در محلی مخصوص قرار داده اند تا از آنها استفاده کنند . با رفتن به کتابخانه نزدیک محل سکونت خود می توانید از این روزنامه ها و همچنین خدمات اینترنتی آنها به صورت رایگان استفاده نمایید .برخی از روزنامه های شناخته شده در استرالیا که در اینجا آورده شده اند . عبارتند از :

  •  “Financial Review”
  •  “Sydney Morning Herald”
  • the “Telegraph”

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در استرالیا تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا رویای بسیاری از جوانان در سال 2023؛ دانشگاه های استرالیا با دارا بودن امتی...

کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

تحصیل در رشته پرستاری استرالیا تحصیل در رشته پرستاری استرالیا

تحصیل در رشته پرستاری استرالیا که از رشته های پر درآمد به شمار می رود می توانند سبب موفقیت ف...

نظرات کاربران
Call Now Button