کشور لهستان یک مقصد محبوب برای دانشجویان بسیاری در سراسر دنیا است. دانشگاه های این کشور تحصیلات مطلوبی را در سطح اروپا ارائه می دهند. امکان تحصیل در رشته های گوناگون از پزشکی گرفته تا مهندسی و انسانی فراهم آمده است . پایتخت این کشور ورشو است و دانشگاه های مهم نیز در این شهر قرار دارند . نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان موردی است که برای دانشجویان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به لهستان مهم است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان نیز وجود دارد. لازم به ذکر است بیش از ۵۷،۰۰۰ دانشجوی بین المللی در این کشور در حال تحصیل هستند. این امر نشان دهنده موفق بودن این کشور در زمینه تحصیل است. هزینه های زندگی در لهستان نیز بالا نمی باشد و بین 300 تا 500 یورو خواهد بود. این هزینه ها شامل مسکن، غذا، رفت و آمد و هزینه های روزمره زندگی مانند هر کشور دیگری است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لهستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لهستان ” است .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان به این صورت است که دانشجویان درخواست های خود را مستقیما به دانشگاه و موسسه مورد نظر ارسال می نمایند و باید مدارک شما در لهستان شناخته شده و تایید شده باشد. باید بتوانید انگیزه نامه ای داشته باشید که اهمیت تحصیل در دانشگاه مورد درخواستی و رشته مورد نظر را نشان دهید. سایر مدارکی که دانشگاه از شما می خواهد را نیز باید حاضر کنید. بعد از ارائه مدارک نیز در حدود چند ماه زمان بررسی مدارک شما خواهد بود و دانشجویان غالبا از پایان ماه می می توانند اقدام به پذیرش نمایند. فراموش نکنید جزئیات کامل را در وب سایت های خود دانشگاه بررسی نمایید. ویزای تحصیلی لهستان نسبت به بسیاری از کشور های دیگر راحت تر است و دانشجویان حتی برای ساعات مشخصی اجازه کار نیز خواهند داشت.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لهستان ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان شرایط لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان شرایط مخصوصی دارد که افراد باید آنها را مد نظر قرار دهند. در لهستان نیز باید بعد از مشخص نمودن دانشگاه خود برای ادامه تحصیل بتوانید مطابق شرایط خواسته شده اقدام نمایید. برای درخواست پذیرش لازم است شما دوره های تحصیلی ایران را در مقطع دبیرستان و پیش دانشگاه با موفقیت پشت سر گذاشته باشید و تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید و حتی با زبان لهستانی نیز آشنایی داشته باشید. زیرا در برخی رشته ها مانند پزشکی نیاز دارید با مردم این کشور به زبان خودشان ارتباط برقرار نمایید.

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان

فراموش نکنید که برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان لازم است مدارکی را ارائه دهید. بدین منظور لیستی از مدارک عمومی را در اینجا مشاهده می نمایید که برای ویزا و پذیرش به آنها نیاز خواهید داشت :

  • پاسپورت معتبر فرد متقاضی
  • رزومه تحصیلی به زبان انگلیسی
  • 4 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • رسید پرداخت هزینه های پذیرش و هزینه ویزا
  • مدرک زبان برای نشان دادن تسلط کافی
  • اثبات تمکن مالی برای تحصیل در لهستان
  • مدارک تحصیلی و ریز نمرات که باید ترجمه و تایید شده باشند
  • ارائه نامه پذیرش از یک دانشگاه معتبر در لهستان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لهستان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لهستان ” بیاندازید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه Jagiellonian لهستان دانشگاه Jagiellonian لهستان

دانشگاه Jagiellonian لهستان دانشگاه Jagiellonian لهستان ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های لهستان و جهان ...

دانشگاه پزشکی ورشو (Medical University of Warsaw): دانشگاه پزشکی ورشو (Medical University of Warsaw):

دانشگاه پزشکی ورشو لهستان در ژانویه 1950 مجدداً افتتاح شد و در دانشکده پزشکی سابق دانشگاه ور...

دانشگاه پزشکی گدانسک لهستان دانشگاه پزشکی گدانسک لهستان

دانشگاه پزشکی گدانسک لهستان ، بزرگترین دانشگاه پزشکی در شمال کشور لهستان می باشد که در شهر ...

نظرات کاربران
Call Now Button