نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی

کشور لتونی به عنوان یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت تحصیلی شناخته شده است .  هزینه های تحصیل در لتونی نیز که یکی از مهم ترین نکات مورد توجه دانشجویان است در این کشور پایین است . در این مقاله به نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی می پردازیم تا نکات مهمی را به دانشجویان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به کشور لتونی بگوییم . کشور لتونی دارای موسسات آموزش عالی و دانشگاه های پیشرفته و مدرن در سطح اروپا است . دانشگاه های لتونی امکانات آموزشی بسیار پیشرفته ای را با هزینه ای بسیار کم در اختیار دانشجویان قرار می دهد . مراکز آموزش عالی در لتونی شامل دانشگاه ها ، دانشکده های هنر ، مدارس فنی و کالج ها می شود . در لتونی امکان تحصیل در مقاطع مختلف نیز وجود دارد . اما فراموش نکتید که باید برای هر دانشگاه شرایط مهم جهت پذیرش را مورد بررسی قرار دهید تا شانس بیشتری برای اخذ ویزای تحصیلی داشته باشید . تحصیل در لیسانس ۳ تا 4 سال است و در فوق لیسانس نیز 2 سال و برای دکترا بین ۴ تا ۶ سال زمان نیاز خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لتونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لتونی ” بیاندازید.

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی – شرایط پذیرش دانشگاه های لتونی

شرایط پذیرش در دانشگاه های لتونی بسته به دانشگاه و سطح تحصیل شما می تواند متفاوت باشد اما روند پذیرش به این صورت است که باید دانشگاه مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل بیابید و فرم درخواست دانشگاه را نیز پر کنید . مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی را نیز آماده کنید و سپس لازم است در آزمون ورودی نیز قبول شوید و ثبت نام نهایی را انجام دهید . باید تحصیلات شما با استاندارد های لتونی مطابقت داشته باشد و مدارک شما مورد ارزیابی باشد زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر را بررسی کنید تا تسلط کافی به آن داشته باشید . این میزان تسلط بر اساس مصاحبه با دانشگاه مشخص خواهد شد .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی – مدارک لازم برای پذیرش دانشگاه های لتونی

برای تحصیل باید مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لتونی را آماده نمایید شما نیاز به پاسپورت معتبر ، عکس جدید و ترجمه مدارک تحصیلی دبیرستان و پیش دانشگاهی خواهید داشت و باید ریز نمرات دبیرستان را داشته باشید . مدارکی برای اثبات توانایی مالی نیز باید نشان دهید . داشتن مقاله های علمی و سوابق برجسته می تواند شانس شما را بالا ببرد . برای دریافت ویزای تحصیلی نیز باید از قبل روزی را برای مراجعه حضوری مشخص نمایید . شما برای مراجعه به سفارت این کشور باید در کشور های همسایه مراجعه کنید زیرا در تهران لتونی سفارت ندارد. برای ویزای تحصیلی باید کپی به همراه اصل مدرک پذیرش شما از طرف دانشگاه مقصد را تحویل نمایید . در واقع اگر شما بتوانید پذیرش دانشگاهی در لتونی را کسب کنید از طرف دانشگاه برای شما فرم پذیرش ارسال می شود که باید برای اخذ ویزای تحصیلی لتونی آن را تحویل دهید.

در مقاله ” اقامت در لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در لتونی اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

دانشگاه توریبا لتونی دانشگاه توریبا لتونی

دانشگاه توریبا لتونی دانشگاه توریبا لتونی که با نام مدرسه مدیریت بازرگانی نیز معرفی می شود...

دانشگاه لتونی (University of Latvia) دانشگاه لتونی (University of Latvia)

دانشگاه لتونی ، یکی از دانشگاه های کشور لتونی می باشد که در سال 1919 میلادی در شهر ریگا تاسیس ...

نظرات کاربران
Call Now Button