مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کشور نیوزلند نام برد.در کشور نیوزلند به 4 روش امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری وجود دارد

ویزای سرمایه گذاری مهاجرتی نوع اول کشور نیوزلند

در این نوع ویزا متقاضی باید مبلغی در حدود 1.5 میلیون دلار به کشور نیوزلند تزریق نماید.این مبلغ را باید در حدود 4 سال در کشور نیوزلند نگه دارد.در کنار این 1.5 میلیون دلار، متقاضی موظف است برای زندگی خود در کشور نیوزلند مبلغی در حدود 1 میلیون دلار دارا باشد.در کنار این موارد، شرایط سنی متقاضی نیز مطرح بوده و متقاضی می بایست حداکثر 65 سال سن داشته باشد.

از شرایط مورد نیاز دیگر نیز می توان به داشتن نمره آیلتس حداقل 3 اشاره نمود.این شرط برای همراهان فرد متقاضی نیز نیاز است.نداشتن سوء سابقه کیفری نیز یکی از شروط لازم است.برای کسب اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری نیاز است تا 146 روز از سال را در کشور نیوزلند زندگی نمایند.داشتن سابقه کاری 3 ساله نیز برای متقاضیان اجباری است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری مهاجرتی نوع دوم کشور نیوزلند

در این مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری تعدادی از قوانین کسر شده است و برای سرمایه گذاران محدودیت کمتری اعمال شده است.اما سرمایه مورد نیاز افزایش چشمگیری داشته است.در مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری نیاز است تا مبلغ 10 میلیون دلار سرمایه وارد کشور نیوزلند شود.این سرمایه گذاری در نیوزلند باید 3 سال در کشور نیوزلند باقی بماند.

از شرایط خوب این سرمایه گذاری می توان به نداشتن محدودیت سنی و سابقه کار اشاره نمود.همچنین دیگر نیاز نیست تا یک میلیون دلار به صورت جداگانه برای زندگی به همراه خود داشته باشید.داشتن مدرک زبان نیز برای متقاضی و خانواده وی نیز نیازی نخواهد بود.اما در هر شرایطی داشتن سلامتی و نداشتن سوء سابقه نیز مورد نیاز است.

ویزای سرمایه گذاری موقت بازنشستگی کشور نیوزلند

این اقدام برای افرادی است که حداقل 66 سال سن دارند.همچنین متقاضیان اگر به همراه خانواده تصمیم دارند که اقدام نمایند، همسران آنها نیز نیاز است تا حداقل همین سن را داشته باشند.سرمایه مورد نیاز برای این اقدام در حدود 75 هزار دلار می باشد.برای کسب اقامت نیوزیلند از طریق ویزای سرمایه گذاری موقت بازنشستگی 2 سال زمان نیاز است تا سرمایه در کشور نیوزلند باقی بماند.

همچنین برای هزینه های جاری نیز نیاز است تا ۵۰۰ هزار دلار به صورت سرمایه ثابت، متقاضی دارا باشد.برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری بازنشستگی کشور نیوزلند باید سلامت کامل و نداشتن سابقه کیفری را هم در نظر داشته باشید.همچنین در زمان درخواست نیاز است تا متقاضی مبلغ ۶۰ هزار دلار درآمد داشته باشد.

ویزای سرمایه گذاری موقت بازنشستگی کشور نیوزلند

ویزای کارآفرین یا کارآفرینی کشور نیوزلند

در این نوع اقدام نیاز است تا متقاضی کارآفرینی داشته باشد.متقاضی می تواند کسب و کار خود را راه اندازی نموده و در کشور نیوزلند شغل ایجاد نماید.

برای اخذ اقامت از طریق کارآفرینی کشور نیوزلند می توان به دو شکل اقدام نمود.در نوع اول متقاضی طرح پیشنهادی خود را به دولت نیوزلند ارائه می دهد.شرایطی که این نوع اقدام دارد نوآوری و سودآوری است.سودآوری بدین معنا که طرح متقاضی برای دولت نیوزلند منفعتی به همراه داشته باشد.با توجه به موارد گفته شده مشخص است که سرمایه متقاضی در این نوع مد نظر نیست.

اما در نوع دوم شما در کشور خود باید به مدت 2 سال خود اشتغالی داشته باشید.یعنی قبل از اینکه درخواست خود را برای دولت نیوزلند ارسال نمایید، نیاز است تا 2 سال به صورت مستقل کسب و کاری را با درآمدی قابل قبول داشته باشید.مدت زمان درخواست متقاضی تا درست شدن پروژه زمانی در حدود 2 الی 3 سال نیاز دارد.

با توجه به موارد مطرح شده در این مقاله به این نتیجه میرسیم که برای اخذ اقامت دائم کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری راه های بسیاری وجود دارد که سرمایه گذاری در کشور نیوزلند یکی از راه های معقول و به صرفه است.در صورتی که در این خصوص سوالات بیشتری دارید می توانید با مشاورین مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نمایید.

ویزای کارآفرین یا کارآفرینی کشور نیوزلند
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

تحصیل در نیوزلند تحصیل در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند و دانشگاه های آن یکی از بالاترین سطوح کیفی را در خصوص ارائه آموزش دارند و ب...

نظرات کاربران
جاوید

سلام امادگی سرمایه گذاری در نیوزلند تا سقف 10 میلیون یورو در بروژه های که توجیح اقتصادی داشته باشد و نیاز به اقامت برای 3 خانواده هستیم و هزینه وکلا را نقدا برداخت می کنیم منتظر بیشنهاد شما خواهیم ماند جاوید

سارا جوادی

با سلام . جناب آقای جاوید ، برای سرمایه گذاری در نیوزلند نیاز به حداقل 5 میلیون یورو و ارائه یک بیزینس پلن قوی خواهید داشت . در صورتی که شرایط اعلام شده در مقاله را دارا هستید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران گروه آتیه آفرینان شما را بر حسب شرایط راهنمایی کنند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button