مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج (Mexico)

چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف ، مهاجرت از طریق ازدواج (اخذ تابعیت از طریق ازدواج) بود. همانطور که گفته بودیم در مورد روش های اخذ تابعیت و اخذ اقامت از طریق ازدواج را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم. ( مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج )

در این مقاله قصد داریم درباره یکی از روش های مهاجرت به مکزیک که مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج و ازدواج در مکزیک است توضیح دهیم .

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج – اطلاعات عمومی مکزیک

در این بخش قصد داریم درباره اطلاعات عمومی مکزیک توضیح دهیم . کشور مکزیک واقع در آمریکای شمالی است ، پایتختش مکزیکوسیتی و واحد پولشان پزوی مکزیک میباشد. مردم مکزیک به زبانهای اسپانیایی (زبان اول) ، انگلیسی و فرانسوی سخن میگویند. مکزیک با کشورهای ایالات متحده آمریکا ، گواتمالا ، بلیز ، اقیانوس آرام ، خلیج مکزیک و دریای کارائیب هم مرز است. مکزیک به 31 ایالت و یک بخش فدرال تقسیم شده است. آب و هوای مکزیک در نقاط مختلف کشور متفاوت است در نواحی مرتفع کوهستانی ، مناطق شمالی غیر قابل کشت و نواحی کم ارتفاع و جنوبی گرم و مرطوب است. مکزیک از لحاظ اقتصادی در رده 11 قرار دارد و بخش عظیمی از اقتصادش از طریق صنایع نفت و گاز ، فرآورده های غذایی میگذرد و محصولاتی نظیر میوه ، قهوه ، پنبه و محصولات نفتی به کشورهای مختلف صادر میکند.

برای اقامت و تابعیت در مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مکزیک” را مطالعه فرمایید .

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج – روش های مهاجرت به مکزیک

برای اخذ ویزای مکزیک به دو صورت میتوان اقدام کرد ، اگر شما بخواهید به صورت توریستی  یا به هر علتی به مکزیک بروید و کمتر از 6 ماه آنجا بمانید باید برای ویزای غیر مهاجرتی مکزیک اقدام نمایید و اگر بخواهید طولانی مدت یا دائم در مکزیک اقامت داشته باشید باید برای ویزای دائم و مهاجرتی اقدام نمایید. برای مهاجرت به مکزیک روش های مختلفی وجود دارد که عبارتند از :

  • از طریق درآمد برای بازنشستگان
  • مهاجرت به مکزیک از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به مکزیک از طریق ازدواج
  • اخذ ویزای کار برای نیروی متخصص
  • اقامت برای هنرمندان ، ورزشکاران و دانشمندان
  • تمکن مالی

در این مقاله میخواهیم به موضوع مهاجرت به مکزیک از طریق ازدواج بپردازیم و بررسی کنیم که آیا روش مناسبی برای مهاجرت به مکزیک هست یا خیر.

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج – مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج

یکی از راه های اخذ اقامت ، ازدواج با تبعه کشور مقصد میباشد. در خصوص کشور مکزیک اگر شما بخواهید با ازدواج با تبعه مکزیک درخواست اقامت دهید با گذراندن مراحل مشخص و ارائه مدارک کامل میتوانید برای اقامت مکزیک و ایالات متحده درخواست دهید و گرین کارت (کارت شهروندی ایالات متحده) بگیرید.

 

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج

مهاجرت به مكزيك از طريق ازدواج – کنسوگری های ایالات متحده در مکزیک

در مکزیک چندین کنسولگری ایالات متحده وجود دارد اما همه آنها ویزا برای افراد خارجی از طریق ازدواج با تبعه مکزیکی صادر نمیکنند. از سال 2016 تنها کنسولگری شهر خوارز برای ازدواج ویزای مهاجرت صادر میکند. شما میتوانید با مراجعه به سایت کنسولگری ایالات متحده در مکزیک اطلاعات مهاجرت برای افراد خارجی را به دست آورید.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مکزیک ” را مطالعه فرمایید .

در صورتیکه تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور مکزیک اقدام نمایید ، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی مینماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان میتوانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی مکزیک ، تابعیت از طریق ازدواج را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت از طریق ازدواج میتوانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
مهرشاد

من الان در ترکیه زندگی می کنم و با فردی که در مکزیک قصد ازدواج دارم البته خانمم از مکزیک سندی از سفارت  برای ازدواج گرفته که قرار بیاد ترکیه  من رو ببره به مکزیک  . حالا سوال من اینه که وقتی وارد ترکیه شد و خواست من رو ببره  و من ویزا مکزیک رو ندارم مشکلی در فرودگاه ترکیه ایجاد نمیشه یا میشه. و اگه بشه راه حلش چیه؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز اطلاعی از شرایط سفارت مکزیک در ترکیه نداریم. لطفا با سفارت شخصا مکاتبه نمایید.

Arsalan

سلام من ۳ سال هستش که با یک دختر مکزیکی ازدواج کردم ولی هنوز پاسپورت مکزیکی دریافت نکردم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید که مراحل اخذ پاسپورت از طریق ازدواج پروسه ش چطوریه متشکرم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای ارسلان اطلاعات کلی در مقاله مهاجرت به مکزیک از طریق ازدواج درج شده است. برای اطلاعات تکمیلی باید حضورا به سفارت مکزیک مراجعه بفرمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button