ویزای کاری ایرلند(Ireland)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری ایرلند نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری ایرلند ، اخذ اقامت ایرلند از طریق کار ،اخذ ویزای کاری ایرلند ، ویزای کار در ایرلند ، سرمایه گذاری در ایرلند ، کشور ایرلند . کار در ایرلند برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور ایرلند)

 

ویزای کاری ایرلند – اخذ اقامت ایرلند از طریق ویزای کار

کشور ایرلند یکی از کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا است. اتحادیه اروپا شامل 28 کشور اروپایی که واحد پول یکسانی دارند و شرایط اقتصادی آنها از یکدیگر تبعیت می کنند.

اقتصاد اروپا از زمان تشکیل اتحادیه اروپا به صورت یکپارچه درآمده و حتی قوانین کار در کشورهای این اتحادیه تقریبا مشابه است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت دادن و تابعیت هم به صورت مشابه در اکثر اوقات عمل می کنند.

جمهوری ایرلند به عنوان یکی از کشورهای عضو سازمان ملل متّحد و اتحادیه اروپا، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان به شمار می رود که به لحاظ رشد تولید ناخالص داخلی رتبه ی پنجم را در میان کشورهای دنیا دارد. جمهوری ایرلند همچنین رتبه ی پنجم دنیا را به لحاظ شاخص توسعه ی انسانی دارا می باشد.

به منظور دریافت اجازه ی کار در ایرلند به عنوان یک کارگر و یا کارمند و نیز به منظور راه اندازی یک کسب و کار در جمهوری ایرلند، عوامل مهمی همچون تابعیت شخص متقاضی تأثیرگذار می باشد.

ویزای کاری ایرلندویزای کار ایرلند از طریق درخواست کارفرما:

ویزای کار در کشور ایرلند از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور ایرلند یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در ایرلند است، دریافت نمایند که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد. شرط لازم الاجرا دیگر این است که به مدت ۳ ماه شغل مورد نظر در خود کشور ایرلند و اتحادیه اروپا آگهی می شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو می گیرند. وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید. در کشور ایرلند اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری شود و اساسا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند متقاضی تقاضای ویزای کار باید مجوز داشته باشد و تقاضای ویزای کار کند.

در باب اخذ اقامت از طریق کار در ایرلند، کارفرماهایی که می خواهند افرادی را استخدام کنند نیاز به مجوز اشتغال دارند و باید الزامات خاصی را رعایت نمایند. کسب و کار آنها در ایرلند باید قانونی باشد که بدان معناست که در صورتی که کارفرمای شما یک شرکت است، باید در اداره ثبت شرکت ها (CRO) ثبت شده باشد. شما می توانید وضعیت ثبت شرکت در CRO را با مراجعه به سایت cro.ie بررسی کنید.

کارفرما باید شما را به طور مستقیم استخدام کند که بدان معناست که درخواست استخدام سازمان ها، آژانس ها، واسطه ها یا شرکت هایی که قصد معرفی شما به یک شرکت دیگر را دارند، مورد پذیرش نیست.

کارکنانی که مجوز اشتغال دارند موظف به رعایت قوانین مهاجرت هستند. این به این معنی است که شما به منظور ورود به ایرلند نیاز به ویزا دارید و باید در اداره مهاجرت ثبت نام کنید.

بدیهی است افرادی که مشغول به تحصیل در اروپا می باشند و یا مدارک تحصیلی خود را از اروپا اخذ کرده باشند شانس بیشتری در خصوص پیدا کردن شغل و اخذ اقامت کاری در ایرلند خواهند داشت.

گفتنی است، افرادی که موفق به اخذ ویزای کار در این کشور می شوند، پس از حدودا چهار سال کار در ایرلند و پرداخت مالیات به دولت ایرلند می توانند موفق به اخذ اقامت دائم ایرلند شوند.

مطابق با قوانین مهاجرتی کشور ایرلند، شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا به طور کلی دارندگان کارت اقامت شهروندی اتحادیه اروپا و شهروندان کشور سوئیس، اجازه ی کار، زندگی و راه اندازی یک بیزینس را در جمهوری ایرلند را دارند. در این صورت اگر شما تابعیت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و یا سوئیس را داشته باشید، حق زندگی و کار در ایرلند را داشته و نیازی به اخذ مجوز برای کار در ایرلند نخواهید داشت.  ضمن اینکه اجازه ی به همراه داشتن اعضای خانواده ی خود را نیز در ایرلند خواهید داشت.

[powerpress url=”[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/07/مهاجرت-کاری-به-ایرلند.mp3″]

با پیوستن جمهوری ایرلند به اتحادی اروپا، نیاز به اخذ ویزای کار ایرلند برای اشتغال به کار در ایرلند منتفی گردیده است. البته باید توجه داشته باشید که ایرلند شمالی مستقل از جمهوری ایرلند بوده و به عنوان یکی از مناطق تحت حاکمیت بریتانیا، قوانین مهاجرتی آن تابع قوانین و مقررات مهاجرتی انگلستان می باشد.

ویزای کاری ایرلند

ویزای کاری ایرلند

در صورتی که متقاضی کار در ایرلند، تبعه ی یکی از کشورهای حوزه ی اتحادیه اروپا و یا سوئیس نباشد، به منظور کار در ایرلند نیاز به اخذ ویزای کار ایرلند دارد، ضمن اینکه پیوستن اعضای خانواده ی متقاضی کار در ایرلند، بستگی بسیار زیادی در نوع مجوز اشتغال به کار در ایرلند و ویزای کار ایرلند دارد.

این قانون در راستای به کارگیری افراد مقیم و یا در حال تحصیل در اروپا در بازارهای کاری این کشورها تدوین شده است، بدیهی است که پیدا کردن شغل برای افراد خارج از اتحادیه اروپا بسیار سخت خواهد بود. باتوجه به رکود اقتصادی در کشورهایی نظیر اسپانیا و یونان، فقدان کار مناسب برای افراد متخصص در این کشورها تمایل این افراد به کار در دیگرکشورهای اروپایی افزایش یافته است.

ایرلند در طول سال های اخیر به عنوان یکی از مقاصد اولیه ی بسیاری از مهاجران تبدیل گردیده است، چرا که اقتصاد پویا و قوی و نیز سطح بالای رفاه و خدمات اجتماعی، کشور جمهوری ایرلند را به عنوان یک مقصد محبوب و مورد علاقه برای مهاجرت به اروپا مطرح نموده است.

 

اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشورها مانند استرالیا، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد. ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت یا (Skilled worker) نامیده می شود.

ویزای کار ایرلند در خصوص مهارت های حرفه ای، یک مجوّز کار متناسب با پیشنهاد کاری می باشد که مطابق با آن مهاجران متقاضی کار در ایرلند، امکان اخذ ویزای کار در ایرلند و اشتغال به کار در ایرلند را خواهند داشت. هر ساله فهرست مشاغل مورد نیاز ایرلند از سوی دولت این کشور اعلام می گردد.

شرایط زیر باید رعایت شود تا بتوان مهاجرت کاری به ایرلند اقدام کرد :

  1. سن افراد باید زیر ۴۰ سال باشند .
  2. آشنایی کامل با زبان انگلیسی داشته باشد و زمان ورود به سفارت باید مدرک زبان خود را ارائه دهد .
  3. کار در رشته‌های خاص ارائه خواهد شد و افراد متقاضی مهاجرت کاری به ایرلند باید در زمینه هایی از جمله هتلداری ، آشپزی و دوره‌های خاص توریسم دوره دیده باشد .
  4. اولویت با افراد مجرد است .

این افراد پس از ورود به لاین دوره‌های خاصی را می گذرانند و پس از آن می‌توانند در دوره‌هایی در زمینه های مذکور وارد بازار کار شوند. باید توجه داشته باشید تنها ظرفیت های محدودی برای ارائه ی مهاجرت کاری به ایرلند وجود دارد و به این صورت نیست که هر شخصی با شرایط است می تواند مهاجرت کاری به ایرلند داشته باشد. کشور ایران با پیوستن به انجمن CTTRT یکی از اعضای عضو اتحادیه کنوانسیون کار در جهان شده است که در این کشورها، کشورهایی از جمله آلمان و استرالیا نیز می باشند و باید منتظر امضای سند همکاری در این کشورها نیز بود. بطور کلی اتباع خارجی بجز اتباع اتحادیه اروپا جهت کار در ایرلند، نیاز به اجازه کار دارند.

فردی که مایل است در ایرلند کار کند می بایست از سوی یک کارفرما در ایرلند پیشنهاد استخدامی داشته باشد. برای دریافت اجازه همچنین می بایست:

  •  متقاضی دارای گذرنامه معتبر باشد.
  •  قادر به تامین زندگی خود از طریق درآمد حاصل از کار باشد.
  •  شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در ایرلند و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد.
  • سندیکای و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را پیرامون شرایط استخدامی اعلام کرده باشد.
  •  شغل مربوطه در اتحادیه اروپا و منطقه همکاریهای اقتصادی اروپا آگهی شده باشد.

متقاضی کار و کارفرما بصورت همزمان وظیفه دارند به اداره مهاجرت نشان بدهند که شرایط فوق برآورد شده است.

قانون کلی این است که متقاضی می بایست تقاضای کار و اقامت را قبل از ورود به ایرلند و از کشور موطن و یا کشوری خارج از ایرلند که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. اجازه می بایست قبل از ورود به ایرلند آماده شده و برچسب آن در گذرنامه متقاضی نصب شده باشد. متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل  ایرلند  تسلیم نماید.

این موارد عبارتند از:

  •  دانشجویان دارای اقامت دانشجویی در حال اتمام
  • متقاضیان کار که جهت ملاقات با کارفرما وارد ایرلند شده اند و از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نموده اند و بواسطه دلایل ویژه می بایست بدون درنگ کار خود را آغاز کنند.
  •  به صورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت تسلیم می کنید.
  • به یکی از نمایندگیهای ایرلند در محل زندگی خود تسلیم می کنید.

اگر در داخل مرزهای ایرلند هستید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت تسلیم می کنید.

– از طریق پست به اداره مهاجرت ارسال می کنید.

–به یکی از شعبه های صدور مجوز اداره مهاجرت تحویل می دهید.

ویزای کاری ایرلند – مدارک زیر جهت ویزای کاری ایرلند می بایست در همه موارد ضمیمه تقاضا باشد

  • کپی گذرنامه
  • پیشنهاد استخدامی از سوی کارفرما
  •  کپی از فیش پرداخت هزینه درخواست

کسانی که مجوز کار دارند و می خواهند برای اعضای خانواده اجازه اقامت بگیرند فقط برای مدتی که مجوز کار معتبر است میتوانند اقدام نمایند.

اما در کل نه کشور ایرلند و نه سایر کشورهای اروپایی به نیروی مهاجر خارجی برای کار از طریق اسپانسر نیازی ندارد، لیکن در زمانی که اشخاص بوسیله ی ویزای تحصیلی و یا طرق مختلف قانونی دیگر وارد کشور ایرلند می شوند در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که اشخاص می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، به عنوان مثال افراد متقاضی کار در ایرلند می توانند در شرکتی به صورت پاره وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند..

ویزای کاری ایرلند – مزایای اخذ اقامت ایرلند (اقامت اروپا) به شرح ذیل است:

  1. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) شما میتوانید به راحتی بدون ویزا به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن سفر کنید
  2. با اخذاقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن ازمزایای تحصیل رایگان استفاده کنید
  3. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن مشغول کار شوید.
  4. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن و سراسر جهان نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کنید.
  5. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن ودیگر کشورها بدون هیچ محدودیتی تجارت نمایید.
  6. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن میتوانید از تسهیلات بانکی در همه کشورهای عضو استفاده کنید.
  7. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن از امکانات رایگان پزشکی و رفاهی بهره مند شوید.
  8. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در هر کشور مورد نظر نسبت به خرید املاک اقدام نمایید.
  9. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در واقع شهروند اتحادیه اروپا محسوب خواهید شد
  10. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا)اقامت اروپا در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن میتوانید از مارک تجاری اروپایی استفاده کنید.
  11. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در اروپا قوانین تجاری و گمرکی آزاد اتحادیه اروپا بهره مند میشوید.
  12. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در اروپا امکان افتتاح حساب شرکتی و شخصی برای شما فراهم میشود.
  13. با اخذ اقامت کشور ایرلند (اقامت اروپا) اخذ ویزا برای کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا آسان تر خواهد بود.
  14. همه اعضای خانواده با اخذ اقامت اروپا در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن از مزایای اقامت اروپا بهره مند میشوند.
  15. در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن به بیش از ۱۴۵ کشور دنیا مسافرت نمایید.
  16. هیچگونه محدودیت سنی جهت اخذ اقامت اروپا از طریق کشور ایرلند وجود ندارد.
  17. پس از سپری شدن پنج سال از طریق کشور ایرلند می توانید در خواست تابعیت نموده و پاسپورت دوم خود را (پاسپورت اروپایی)دریافت نمایید.

دریافت ویزای کار ایرلند به طرق ذیل امکان پذیر می باشد

یکی از روش های قانونی جهت اخذ ویزای کار ایرلند، داشتن یک دعوتنامه کاری از یک شخص حقیقی که دارای یک شرکت تجاری معتبر ثبت شده واجد شرایط است می باشد. در این صورت کارفرمای ایرلندی ابتدائاً به مدت سه ماه نسبت به آگهی تأمین نیروی کار در جمهوری ایرلند اقدام می نماید، سپس به مدت سه ماه دیگر، نسبت به نشر آگهی به منظور تأمین نیروی کار مورد نظر مبادرت می ورزد، در صورتی که پس از مهلت های فوق الاشاره، شخصی با ویژگی هایی که کارفرما اعلام می دارد یافت نگردید، در این صورت کارفرمای ایرلندی می تواند نسبت به استخدام نیرو از اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپا همچون اتباع جمهوری اسلامی ایران اقدام نماید. علیهذا در این صورت شخص متقاضی کار در ایرلند پس از اخذ مجوز کار در ایرلند، می تواند جهت اخذ ویزای کار ایرلند اقدام نماید. بسیار بدیهی است که روش فوق، روشی بسیار سخت جهت دریافت ویزای کار ایرلند می باشد.

مطابق با مقررات مربوط به اجازه کار عمومی در ایرلند، مهاجران با داشتن یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ایرلندی با دستمزدی به میزان ۰۰۰/۳۰ یورو در سال، امکان اخذ مجوز اشتغال به کار در ایرلند را خواهند داشت.

مدت اقامت در ایرلند پس از اخد ویزای کار این کشور، ۲ سال تمام می باشد که در این صورت متقاضیان می توانند برای Stamp 4 اقدام نمایند. در این حالت به متقاضیان کار در ایرلند اجازه ی اقامت طولانی مدت داده می شود. این نوع ویزای کار ایرلند برای یک مدت ۳ ساله قابل تمدید می باشد.

انواع Stamp در جمهوری ایرلند عبارتند از :

  • Stamp 0 نشان دهنده ی اجازه ی اقامت برای یک دوره ی کوتاه مدت در ایرلند می باشد.
  • Stamp 1 نشان دهنده ی اجازه کار یا راه اندازی یک کسب و کار در ایرلند می باشد.
  • Stamp 2 اجازه ی مطالعه ی تمام وقت برای یک دوره مشخص است.
  • Stamp 3نشان دهنده ی اجازه اقامت در ایرلند برای یک دوره مشخص می باشد.
  • Stamp 4نشان دهنده ی اجازه اقامت در ایرلند برای یک دوره مشخص می باشد.
  • Stamp 5اجازه اقامت در ایرلند بدون محدودیت زمانی می باشد.
  • Stamp 6 نشان می دهد شما یک شهروند ایرلندی با دو تابعیت هستند.

متقاضیان اشتغال به حرف و مشاغل مورد نیاز جمهوری ایرلند که از طریق اجازه ی کار عمومی به استخدام در می آیند، می بایست سالانه حداقل حق الزحمه ای به میزان ۰۰۰/۳۰ یورو از کارفرما دریافت نمایند. البته در صورتی که متقاضی کار در ایرلند یک دانشجوی بین المللی است، دریافت سالانه ۰۰۰/۲۷ یورو از کارفرما کفایت می نماید.

با عنایت به طولانی بودن فرآیند اخذ ویزای کار ایرلند و مهاجرت کاری به ایرلند و سخت گیری هایی که در عمل توسط دولت ایرلند اعمال می گردد، بنابراین اقدام جهت اخذ ویزای کار ایرلند با ریسک بالایی مواجه می باشد، فلذا توصیه می گردد که برای دریافت ویزای کار کشورهایی همچون اتریش و آلمان اقدام نمایید. چرا که ریسک کمتری داشته و از لحاظ زمانی نیز به زمان کمتری نیاز می باشد. ضمن اینکه کشورهای مذکور به لحاظ کمبود نیروی کار ماهر و فراوانی کارگاه ها و کارخانجات کوچک و بزرگ، احتمال یافتن کار متناسب با رشته و رزومه ی شخص متقاضی بیشتر می باشد.

ویزای کاری ایرلندحق کار در ایرلند

شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس

اگر شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا یا دارای اقامت در سوئیس هستید، حق کار در ایرلند  و مهاجرت کاری به ایرلند را دارید و به مجوز کار نیاز ندارید. بستگان شما نیز می توانند با مهاجرت به ایرلند با شما زندگی کنند. اگر همسر شما اهل کشورهای منطقه اقتصادی اروپا نیست و قصد دارد با شما به اقامت در ایرلند زندگی بپردازد، باید برای اجازه اقامت و برخورداری از حقوق پیمان اتحادیه اروپا شامل زندگی و کار در ایرلند درخواست دهد.

اگر شما شهروند منطقه اقتصادی اروپا یا دارای اقامت در سوئیس می باشید، از همان حقوق شهروندان ایرلندی برای کار در ایرلند برخوردار می شوید. شما می توانید برای فرصت های شغلی در آگهی های استخدامی درخواست دهید. این شامل مشاغل موجود در بخش عمومی، خدمت در ارتش ایرلند و نیروی پلیس ایرلند می شود.

اگر شهروند کشور دیگری هستید به طور کلی نیاز به یک مجوز کار برای مهاجرت به ایرلند را  دارید. تعداد ۹ نوع مجوز اشتغال مختلف وجود دارد.

مصاحبه شغلی مهاجران بسیار متخصص:

اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا  که برای شرکت در مصاحبه برای مشاغل بسیار تخصصی دعوت شده اند، مجوز مصاحبه شغلی متخصص دریافت می کنند که به آنها امکان اقامت در ایرلند برای حداکثر ۹۰ روز را می دهد.

اگر شما در یکی از دسته بندی های زیر می باشید، از نظر قانونی برای کار در ایرلند به مجوز اشتغال نیاز ندارید:

  • شهروندان کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس، و همسران آنها، شریک زندگی و بستگان (صرف نظر از ملیت آنها)
  • افرادی که به آنها وضعیت پناهندگی در ایرلند اعطا شده است.
  • افرادی که وضعیت پناهندگی آنها رد شده است اما اجازه دارند تا در زمینه های بشر دوستانه فعالیت کنند.
  • افرادی که بر اساس اینکه همسر، شریک زندگی یا والدین آنها شهروند ایرلند است، اجازه اقامت گرفته اند.
  • دانشجویان کارشناسی ارشد که کار بخش جدایی ناپذیر دوره تحصیلی آنها است.
  • اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا که در حال انجام پژوهش های علمی برای سازمان های تحقیقاتی مورد تایید باشند.
  • طبق طرح استثنای کاری شهروندان غیر منطقه اقتصادی اروپا واجد می توانند قراردادهای کاری کوتاه مدت در ایرلند داشته باشند.

ویزای کاری ایرلندمجوز اشتغال در ایرلند

قوانین ایرلند و قوانین کلی در مورد تمام مجوزهای اشتغال اعمال می شود. از تاریخ ۱ اکتبر سال ۲۰۱۴، ۹ نوع مجوز اشتغال وجود دارد که شامل مجوز اشتغال مهارت های مهم برای کارکنان بسیار متخصص و مجوز اشتغال عمومی که به ترتیب جایگزین مجوز کار و کارت سبز شده اند.

ویزای کاری ایرلندعدم پذیرش مجوز اشتغال در ایرلند

اگر درخواست شما برای مجوز اشتغال پذیرفته نشود، می توانید تقاضای بررسی مجدد بدهید. شما باید طی ۲۱ روز پس از اطلاع از رد درخواست خود تقاضای بررسی مجدد دهید.

ویزای کاری ایرلندپیوستن به خانواده در ایرلند

اینکه خانواده شما حق داشته باشند به ایرلند آمده و با شما زندگی کنند بستگی به نوع مجوز مهارت کاری شما ایرلند دارد. شما می توانید در مورد حق اقامت اعضای خانواده خود اطلاعات کسب کنید.

ویزای کاری ایرلندحمایت از نیروی کار مهاجر در ایرلند

اتباع خارجی که به طور قانونی در ایرلند شاغل هستند، طبق قانون اشتغال دقیقاً از همان حقوق شهروندان ایرلندی مشغول به کار در این کشور برخوردارند.

مجوز اشتغال جدید به نیروی کار اعطا می شود. این مجوز شامل حقوق و اختیارات کارکنان می شود. این حقوق شامل اطلاعاتی در مورد زمان و نحوه تغییر شغل نیروی کار است. همچنین شامل جزئیات پرداخت دستمزد با توجه به قانون حداقل دستمزد و هر گونه کاهش دستمزد به عنوان مثال، برای اقامت است.

کارفرمایان مجاز به کسر هزینه های مرتبط با استخدام از حقوق کارکنان نیستند و نمی توانند مدارک شخصی کارکنان را نزد خود نگه دارند.

ویزای کاری ایرلندهزینه ها در ایرلند

برای اخذ اقامت در ایرلند به خصوص مهاجرت کاری به ایرلند هزینه درخواست مجوز اشتغال مهارت های برتر ۱۰۰۰ یورو است. هزینه درخواست مجوز عمومی اشتغال و انتقال درون شرکتی ۵۰۰ یورو برای یک دوره ۶ ماهه است و برای مدت ۶ ماه تا ۲ سال ۱۰۰۰ یورو است.

نحوه ارائه درخواست:

درخواست مجوز اشتغال و مهاجرت کاری به ایرلند باید توسط شما یا کارفرمای آینده شما به بخش مجوز اشتغال در وزارت کار، سرمایه گذاری و نوآوری با استفاده از سیستم آنلاین مجوز اشتغال (EPOS) ارسال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور ایرلند مقاله “تحصیل در ایرلند” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور ایرلند اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی ایرلند ، تابعیت و اقامت کاری در ایرلند  را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری ایرلند  می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
شهريار

سلام من قصد مهاجرت جهت كار به ايرلند رو دارم. ٢٩ ساله و مجرد هستم . مدرك دكتراي داروسازي دارم و حدود ٦ سال در داروخانه و حدود دو سال در صنعت داروسازي سابقه كار دارم.ميخواستم بپرسم شرايط براي مهاجرت به ايرلند به چه صورتي هست و آيا نياز به معتبر سازي مدرك در ايرلند داره؟

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ اقامت کشور ایرلند از طریق کار می توانید اقدام کنید.اما این نکته را در نظر داشته باشید که مدرک تحصیلی شما معادل سازی خواهد شد و نیاز است تا یک دوره تحصیلی را در کشور ایرلند بگذرانید.همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر موسسه تماس حاصل نمایید. شماره تماس : ۰۲۱۲۲۲۲۶۷۷۷ موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button