همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری اکراین نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت به اوکراین ، اخذ اقامت اوکراین از طریق کار ،اخذ ویزای کاری اوکراین ، ویزای کار در اوکراین، سرمایه گذاری در اوکراین ، کشور اوکراین. کار در اوکراین برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مهاجرت از طریق ویزای کار اوکراین
مهاجرت از طریق ویزای کار اوکراین


این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به اوکراین با موسسه آتیه افرینان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

ویزای کار اوکراین

کشور اوکراین در چند دهه اخیر به دلایل مزایای بسیار بالایی که برای شهروندان خود دارد، مورد استقبال و جذابیت بسیار زیادی از افراد قرار گرفته است.
سالانه متقاضیان زیادی درخواست اقامت کشور اکراین را می دهند. برای اخذ اقامت کشور اوکراین راه های مختلفی وجود دارد یکی از راه های دریافت ویزای کار اوکراین می باشد.
در خصوص ویزای کار اوکراین این طور می توانیم بگوییم که اخذ ویزای کار اوکراین برای متقاضی اقامت اوکراین می تواند مزایایی در بر داشته باشد از جمله محاسن ویزا کار اوکراین این است که شخص متقاضی می تواند حقوق مناسب و خوبی دریافت کند و همچنین اقامت و تابعیت کشور اوکراین را نیز به دست آورد.

ویزای کار اوکراین – شرایط اخذ ویزای کار اوکراین

شخص متقاضی ویزا کار اوکراین باید دعوت نامه به کار از جانب کارفرمایی داشته باشد تا بتوانند ویزای کار را اخذ نماید. کارفرما باید به مدت 90 روز کار مورد نظر خود را در اوکراین آگهی کند و در اوکراین فرد متقاضی برای آگهی درج شده یافت شود و سپس شخص متقاضی خارج از کشور اوکراین می تواند از این طریق آگهی ویزا کار اوکراین را دریافت کرده و مشغول به کار شود.

کشور اوکراین مانند سایر کشور ها دارای 3 نوع توافق و قرارداد کاری است:

  1. توافق کاری از نوع بلند مدت و ثابت: در این نوع از قرارداد باید همه ی موارد برای کارکنان ذکر شود.مواردی مانند تاریخ شروع کار ، وظایف کارکنان و…
  2. توافق کاری از نوع بلند مدتو ثابت: در این نوع از قرارداد باید همه ی مواد برای کارکنان ذکر شود. مواردی مانند تاریخ شروع کار ، وظایف کارکنان
  3. توافق کاری خاص برای پروژه: در این نوع از قرارداد کارکنان وظیفه دارند یک دوره کارآموزی را طی کنند و در صورتی که با شرایط کاری توافق نمایند قرارداد کاری را قبول و امضا نمایند و مشغول به کار شوند.

شرایط اخذ ویزای کار اوکراین
شرایط اخذ ویزای کار اوکراین

ویزای کار اوکراین – مدارک لازم برای اخذ ویزای کار اوکراین

  • پاسپورت متقاضی که 1 سال از زمان انقضا مانده باشد.
  • چند قطعه عکس متقاضی
  • فرم تقاضای کار در اوکراین از جانب یک کارفرمای اوکراینی
  • بیمه نامه سلامت متقاضی
  • ارائه نامه تمکن مالی از متقاضی

ویزای کار اوکراین – مزایای اخذ اقامت اوکراین از طریق کار اوکراین

  • اخذ ویزا برای کشورهای آمریکا ؛انگلستان و کانادا آسان تر خواهد بود.
  • هیچگونه محدودیت سنی جهت اخذ اقامت اروپا از طریق کشور اوکراین وجود ندارد.
  • پس از سپری شدن پنج سال از طریق کشور اوکراین می توانید در خواست تابعیت نموده و پاسپورت خود را دریافت نمایید.
  • امکان زندگی در اوکراین و کسب و کار آزادانه
  • فراهم بودن تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال
  • برخورداری از خدمات پزشکی رایگان
  • افتتاح حساب بانکی به نام خود

سخن پایانی مهاجرت از طریق ویزای کار اوکراین

همانطور که مشاهده کردید گرفتن ویزای کاری اکراین کار آسانی نیست و فرایند بسیار پیچیده ای دارد و شما نباید به افراد سودجو اعتماد کنید. ممکن است ضررهای جبران ناپذیری برای شما در بر داشته باشد. بهتر است با مشاورین حرفه ای گروه آتیه آفرینان ایرانیان در ارتباط باشید.

شرایط اخذ ویزای کار اوکراین
شرایط اخذ ویزای کار اوکراین


کارشناسان ما در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی اکراین ، تابعیت و اقامت کاری در اکراین را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری اکراین می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
شاهین

سلام بنده برقکارصنعتی هستم آیا کسی ویزای کاری میتواند بفرستد و من به اوکراین مهاجرت کنم 

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز، درصورتی که بتوانید از اوکراین قرارداد کاری بگیرید میتوانید درخواست ویزای کاری بدهید.

Saqar

سلام خسته نباشید من لیدر تور هستم و 21 سال سن دارم همچنین دوره هتلداری هم گذراندم، چقدر امکان مهاجرت کاری برای من وجود داره؟ به زبان های انگلیسی و آلمانی تسلط دارم. 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز تحصیلات شما چیه و اینکه در این زمینه چند سال سابقه کار دارید؟ اگر لیسانس مرتبط با رشته کاری رو به همراه حداقل یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشید میتوانید برای آلمان اقدام کنید.

نیما

باسلاممن یک راننده هستم دارای کارشناسی it و کاردانی نقشه کشی قصد مهاجرت به اوکراین رو دارم چطوری میتونم اقدام کنم .

سارا جوادی

با سلام جناب آقای نیما ، برای اقدام از طریق ویزای کار اوکراین نیاز به یک قرارداد کاری با کارفرمای اوکراینی و تسلط به زبان اوکراینی یا روسی دارید. در صورتی که شرایط ذکر شده برای شمامهیا نیست می توانید از طریق راه های دیگر به اروپا و حوزه شنگن مهاجرت کنید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

مهدی

سلام من آرایشگر هستم آیا می تونم ویزای کار اوکراین بگیرم لطفا راهنماییم کنید ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مهدی، برای اقدام از طریق ویزای کار کشور اوکراین نیاز به قرارداد کاری با یک کارفرمای اوکراینی و تسلط نسبی به زبان روسی دارید پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button