مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ویزای کار (Mexico)

 

مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ویزای کار یکی از راه های ورود به کشور مکزیک و اخذ اقامت این کشور است. همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد، توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری کشور مکزیک نیز مقاله قرار دهیم، یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم. (آشنایی با کشور مکزیک)

در این بخش سعی داریم که درباره موضوع مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ویزای کار اطلاعاتی را مختصراً شرح دهیم، همچنین مطالبی درباره اقتصاد، نیروی کار، اخذ ویزای کار و کاریابی کشور مکزیک مورد بررسی واقع می شود.

مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ویزای کار – اقتصاد کشور مکزیک و نیروی کار

جمهوری فدرال مکزیک کشوری در بخش جنوبی در منطقه آمریکای شمالی با جمعیت در حدود 120 میلیون نفر می باشد. پایتخت کشور مکزیک شهر مکزیکوسیتی است و این کشور در مجموع از 31 ایالت تشکیل شده است. کشور مکزیک یازدهمین ایالت پرجمعیت، پرجمعیت ترین ایالت اسپانیایی زبان و همچنین چهاردهمین کشور وسیع جهان است.

کشور مکزیک دارای آمار اقتصادی پانزدهمین کشور از لحاظ تولید ناخالص داخلی (GDP) و یازدهمین کشور از لحاظ شاخص برابری قدرت خرید (Purchasing power parity) در جهان است. اقتصاد کشور مکزیک به شدت با شرکای خود در قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA)، به ویژه ایالات متحده آمریکا در ارتباط است. کشور مکزیک اولین عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD ) از آمریکای لاتین بود که در سال 1994 به این سازمان ملحق شد و طبق آمار این سازمان، آمار 21.5 درصد از مردم کشور مکزیک در فقر و تنگدستی مالی بسر می برند.

کشور مکزیک ششمین صنعت الکترونیک بزرگ در جهان است. از سال 2016، کشور مکزیک هشتمین کشور پرجمعیت جهان بشمار آمده و دارای رتبه چهاردهم از لحاظ درآمدزایی از صنعت گردشگری و توریسم در جهان است.

کشور مکزیک یکی از کشورهای ثروتمند از لحاظ منابع و ذخایر نفتی و گاز طبیعی در جهان است، همچنین در خصوص صنایع مهم پتروشیمی، غذایی، نساجی، الکترونیک و وسایل نقلیه با رشد اقتصادی مطلوبی همراه است.

محصولات صادراتی کشور مکزیک شامل تجهیزات الکترونیکی، ماشین آلات صنعتی، محصولات نفتی و گازی، محصولات کارخانه‌ای، محصولات غذایی و کشاورزی، میوه جات، سبزیجات، تجهیزات مخابراتی و رایانه ای و غیره … ‌است که عمدتاً به کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان و چین صادر می‌شوند. محصولات وارداتی کشور مکزیک نیز شامل محصولات و مواد نفتی، ماشین‌آلات فلزکاری، ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی، تجهیزات الکترونیک، قطعات ماشین و هواپیما و غیره … است که عمدتاً از کشورهای آمریکا، چین، ژاپن، آلمان و کره جنوبی وارد می شوند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/08/مهاجرت-كاري-به-مكزيك.mp3″]

مهاجرت به کشور مکزیک از طریق ویزای کار  – اخذ ویزای کاری کشور مکزیک

یکی از راه های اصلی برای مهاجرت به کشور مکزیک، اخذ ویزای کاری کشور مکزیک می باشد.

شهروندان کشورهایی غیر از آمریکا و انگلستان که مایل به مهاجرت به کشور مکزیک از طریق اخذ ویزای کار برای مدت طولانی هستند، باید درخواست ویزای خود را از طریق کارفرمایی معتبر در کشور مکزیک به اداره مهاجرت و سپس به کنسولگری و سفارت کشور مکزیک در کشور خود ارائه دهند.

امکان ارسال درخواست برای استخدام کاری از طریق سایت های کاریابی کشور مکزیک وجود دارد، که متقاضی خارجی رزومه کامل خود را برای کارفرمای معتبر فرستاده و در خواست خود را ارائه می دهد.

بعضی از سایتهای کاریابی کشور مکزیک عبارتند از:

www.opcionempleo.com

www.bumeran.com.mx

www.occ.com.mx

www.indeed.com.mx

www.learn4good.com

www.tesall.com

www.eslemployment.com

www.totalesl.com

آشنایی به زبان های اسپانیایی و انگلیسی برای کار در شرکت ها و موسسات معتبر در کشور مکزیک مورد نیاز می باشد.

ویزای کار برای کشور مکزیک به دو نوع است:

الف) ویزای FM-2 : برای متقاضیان خارجی که بیش از 5 سال کار قانونی در کشور مکزیک داشته اند و همچنین ارتباط خانوادگی با این کشور دارند.

ب) ویزای FM-3 برای متقاضیان خارجی شاغل در کشور مکزیک که همراه با اعضای خانواده خود به این کشور رفت و آمد دارند.

برای این دو نوع ویزای کاری، کارفرمای معتبر متقاضی خارجی باید از طرف او به موسسه ملی مهاجرت کشور مکزیک درخواست صدور مجوز کار را ارائه دهد. این فرآیند می تواند تا 30 روز طول بکشد. پس از تأیید این موسسه، یک درخواست به کنسولگری کشور مکزیک در کشور شخص متقاضی منتقل می شود و متقاضی بایستی شخصاً به کنسولگری مراجعه کرده تا اسناد خود را ارائه دهد و برای اخذ ویزای کاری کشور مکزیک اقدام داشته باشد.

ویزای کار در شرکت مکزیک

ویزای کار در شرکت مکزیک

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کشور مکزیک از سفارت یا کنسولگری کشور مکزیک:

گذرنامه متقاضی با اعتبار حداقل شش ماهه- چهار قطعه عکس پرسنلی از متقاضی مربوط به ماه آخر- فرم درخواست ویزای کار که تکمیل شده باشد- نامه تأییدیه موسسه ملی مهاجرت کشور مکزیک برای اجازه کار در سمت شغلی معرفی شده توسط کارفرمای معتبر در کشور مکزیک– گواهی شرح سمت شغلی مربوطه و ساعات کاری متقاضی خارجی و درآمد توافق شده- هزینه های درخواست ویزا

 

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی، تابعیت و اقامت کاری در کشور مکزیک را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور مکزیک از طریق اخذ ویزای کار می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

سرمایه گذاری در ترکیه سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری ترکیه در این مطلب به طور کامل بررسی می شود. همچنین سعی می کنیم اطلاعات کاملی در...

مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

نظرات کاربران
امیرحسین

سلام خسته نباشید من برای کار اگر بخوام اقدام کنم باید از کجا اول شروع کنم؟؟من برای کار ماساژ میخوام اقدام کنم!!!

سارا جوادی

با سلام اولین قدم انتخاب کشور مقصد و کسب اطلاعات است . که میتوانید با کمک مشاورین گروه آتیه آفرینان اطلاعات لازم را کسب نمایید. پیشنهاد میکنم با دپارتمان مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید. 02172207

مریم

سلام من برای مکزیک پیشنهاد کار دارم باید چیکار کنم و ایا هنوزم باید ویزای شینگن و ترانزیت رو تهیه کنم ؟ 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، برای دریافت ویزای کاری کشور مکزیک ، باید مدارک مورد درخواست را به همراه قرارداد کاری به سفارت مکزیک تحویل دهید. راه دیگر ورود به مکزیک نیز از طریق روسیه است که هزینه بالاتری دارد اما دریافت ویزای راحت تر.

رز

با سلاممن كه تا حالا مكزيك نرفتم ميتونم ويزاي كار بگيرم؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم رز، برای اقدام از طریق ویزای کار مکزیک شما نیاز به یک قرارداد کاری دارید. به دلیل اینکه شما تا به حال به مکزیک سفر نکرده اید دلیل ریجکتی شما نخواهد بود. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button