مهاجرت به هند از طریق ویزای کار (India)

مهاجرت به هند از طریق ویزای کار – اطلاعات عمومی هند

کشور پهناور هند واقع در آسیای جنوبی است و با کشورهای پاکستان ، چین ، یونان ، نپال ، تبت ، برمه و بنگلادش همسایه است. پایتخت هند شهر دهلی نو ، بزرگترین شهرش بمبئی ، واحد پولشان روپیه هند است. مردم هند به زبانهای هندی و انگلیسی صحبت میکنند. آب و هوای هند  نسبتا معتدل است البته در نواحی کوهستانی پوشیده از برف است و در بخشهای جنوبی پربارش و سرسبز میباشد و زمینهای حاصلخیز بسیار دارد. هند بعد از چین دومین کشور پر جمعیت دنیا است. در هند میتوانید انواع نژادها ، آیین ها ، گویش ها و فرهنگهای گوناگون را ببینید. هند از 28 ایالت و 7 ناحیه تشکیل شده است. هند چهارمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و سرمایه گذاری های بین المللی زیادی در هند انجام میشود و کالاهای هندی زیادی را به کشورهای دیگر صادر میکند.

مهاجرت به هند از طریق ویزای کار – روش های مهاجرت به هند

کشور هند با توجه به شرایط اقلیمی جغرافیایی ، حقوقی یکی از کشورهایی است که مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است.برای مهاجرت به هند روش های گوناگونی وجود دارد که عبارتند از:

در این مقاله میخواهیم به موضوع مهاجرت به هند از طریق ویزای کار بپردازیم.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/08/مهاجرت-کاری-به-هند.mp3″]

 مهاجرت به هند از طریق ویزای کار – مهاجرت به هند از طریق ویزای کار

کشور هند هر ساله درخواست نیروی کار برای مشاغل مختلف میدهد البته این نکته قابل ذکر است که موقعیت های اعلام شده از سوی هند محدود میباشد زیرا هند از نظر نیروی کار در رتبه دوم در جهان قرار دارد.

اتباع خارجی که قصد اخذ ویزای کار هند را دارند باید به این نکتته توجه کنند که استانداردهای کاری هند در سطح بین المللی نیست و فرهنگشان با دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی متفاوت است البته نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی هزینه های زندگی در هند کمتر میباشد.

اگر شما با ویزای کار در هند وارد شوید و تمام وقت مشغول به کار شوید با پرداخت مالیات میتوانید برای اقامت هند درخواست دهید. شما بسته به درآمدتان باید مبلغ مشخصی را به عنوان مالیات به دولت هند بپردازید اما اگر درآمدتان 250000 روپیه باشد از پرداخت مالیات معاف هستید و اگر درآمدتان 500000 روپیه باشد باید 20% حقوقتان را به عنوان مالیات به دولت هند بپردازید.

شما برای اخذ مجوز کار هند باید رزومه تحصیلی و کاری قابل قبولی از خود ارائه دهید که مواردی نظیر تحصیلات ، سابقه کاری ، دانش زبان انگلیسی یا هندی تاثیرگذار است.

ویزای کار هند 4 ماهه میباشد که شما بعد از تکمیل مدارک خود و داشتن دعوتنامه کاری ، میتوانید با مراجعه به سفارت هند در کشور خود برای اخذ ویزای هند اقدام نمایید.

ویزای کار هند

ویزای کار هند

طبق آمار در سال های گذشته اقامت از طریق ویزای کار نسبت به سایر روش های مهاجرت به هند کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بیشتر مهاجرت به هند از طریق ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری در هند انجام میشود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
پریا

من کارشناس پرستاری  و ۷ سال سابقه معدل ۱۶ و ۸۰ و گارشناسی ارشد روانشناسی بالینی معدل ۱۷ و یه ثبت اختراع هستم

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر کشورهای آلمان،دانمارک و سوئد به نیروی کار پرستار نیاز دارند.

پریا

من پرستارم و ۷ سال سابقه کار دارم و کارشناس پرستاری و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارم و یه ثبت اختراع دارم چه جوری میتونم مهاجرت کنم و در حال گذراندن ایلسم

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر کشورهای آلمان،دانمارک و سوئد به نیروی کار پرستار نیاز دارند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button