برای مهاجرت به مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند با یکی از این روش ها به کشور مکزیک مهاجرت کند.
همچنین این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تهیه شده است، در صورت هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به مکزیک و سایر کشورهای دیگر با موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

انواع روش های مهاجرت به مکزیک

مهاجرت به مکزیک از طریق کار

یکی از روش های مهاجرت به مکزیک، مهاجرت به مکزیک از طریق کار  می باشد. هزینه های زندگی در کشور مکزیک ارزان نمی باشد اما زندگی در این کشور نسبت به بعضی از کشور ها ارزان تر است. طبق بررسی های انجام شده هزینه ی زندگی برای هر نفر در کشور مکزیک سالانه بین 25 تا 30 هزار دلار می شود.
در حالت کلی مردم کشور مکزیک بسیار مهمان نواز، صمیمی و خونگرم هستند. برای این که شما بتوانید در کشور مکزیک مشغول به کار شوید و مهاجرت به مکزیک داشته باشید باید کارفرمایی که می خواهید برای او کار کنید ابتدا درخواست اجازه کار را به مقامات مربوطه کشور مکزیک ارائه کند.

پس از ارسال درخواست فرد ، بررسی های لازم انجام می شود و در مدت زمان 30 تا 45 روز نتیجه ی آن اعلام می شود. بعد از تایید وزارت مربوطه کارمند بین 90 روز تا 6 ماه برای انجام درخواست ویزای کار مکزیک فرصت دارد.
پس از ثبت درخواست متقاضی در کنسولگری طی 3 یا 4 روز ویزا صادر خواهد شد.  لازم به ذکر است که برای کار در مکزیک متقاضی باید به زبان اسپانیایی یا مکزیکی آشنایی داشته باشد.

مهاجرت به مکزیک از طریق کار
مهاجرت به مکزیک از طریق کار

مهاجرت به مکزیک از طریق ازدواج

یکی از راه های دریافت اقامت در مکزیک مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. با این روش اگر شما بخواهید با شخصی که تبعه کشور مکزیک است ازدواج کنید می توانید با ارائه مدارک لازم برای دریافت گرین کارت کشور مکزیک اقدام کنید.
البته باید توجه داشته باشید که همسر شما باید توانایی مالی برای تأمین زندگی هر دوی شما را به صورت کامل را داشته باشد و همچنین ازدواج شما و همسرتان به صورت کاملاً قانونی انجام شود.

در صورتی که شما در کشور مکزیک نامزد داشته باشید می توانید با دریافت اقامت موقت به کشور مکزیک بروید و مراسم عروسی خود را در کشور مکزیک برگزار نمایید.

مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل

مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل یکی دیگر از روش های دریافت اقامت و مهاجرت به مکزیک است. این مکان وجود دارد که افراد خارجی برای تحصیل به کشور مکزیک مراجعه نمایند. شما نیز در صورتی که دارای معدل خوبی هستید می توانید برای تحصیل در مکزیک اقدام نمایید.

مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل
مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button