کشور صربستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد و پایتخت آن بلگراد است. همان طور که مستحضر هستید، مدتی است که میان ایران و صربستان قانون ویزا اجرا شده است و بسیاری از افراد تلاش می کنند که خود را از صربستان به اروپا برسانند. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند فاصله آن مقصد تا ایران بسیار برایشان مهم می باشد که کشور صربستان از این نظر با فاصله 1.5 ساعتی پرواز گزینه مناسبی می باشد.

از طرفی این کشور فاصله و دسترسی بی نظیری نسبت به سایر کشورهای اروپایی را دارد. قدرت پاسپورت کشور صربستان یکی دیگر از دلایل مهاجرت به صربستان می باشد . برای مهاجرت به صربستان راه های مختلفی از قبیل تحصیل ، ازدواج، کار، سرمایه گذاری و غیره وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت تا ببینیم چه راهی برای چه افرادی مناسب است.

مهاجرت به صربستان

بررسی شرایط مهاجرت به صربستان

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

روش های مهاجرت به صربستان

از جمله روش های مهاجرت به صربستان به شرح زیر می باشد :

  • مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل

دانشگاه‌ های صربستان از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و برخی از آن‌ ها نیز دارای رنکینگ جهانی هستند که با سایر دانشگاه‌ های برتر دنیا در تعامل می‌ باشند. پس از تحصیل در صربستان به شرط تسلط بر زبان صربی و کار در این کشور می ‌توان به اقامت صربستان برسید.

  • مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه‌ گذاری در صربستان از سوی اتباع خارجی به شدت در حال رشد می باشد و بسیاری برای اخذ اقامت صربستان هم که شده سرمایه ‌های خود را به این کشور منتقل می‌کنند. دولت کشور صربستان بسیار تلاش دارد تا کارآفرینان و مدیران را به صربستان برای مهاجرت بکشاند تا علاوه بر سرمایه‌گذاری سودآور، به رشد اقتصادی این کشور کمک کنند. افرادی که قصد سرمایه گذاری در صربستان را دارند می ‌توانند برای همسر، فرزندان تا ۲۵ سال و والدین بالای ۶۵ سال نیز اقامت دریافت کنند و معمولا میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز در صربستان ۱۳۲ هزار یورو می باشد. البته این در حالی است که طرح اقتصادی فرد تایید شود و اگر طرح توجیه اقتصادی نداشته باشد نمی ‌توان به این کشور سفر کرد.

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی معمولا نیاز است تا ۵ سال در این کشور زندگی و در این مدت، اقامت موقت خود را تمدید کنید. پس از ۵ سال به فرد اقامت دائم خواهند داد که اگر مشکلی نداشته باشید در نهایت به پاسپورت صربستان خواهید رسید. برای آنکه ۵ سال در کشور صربستان به صورت قانونی حضور داشته باشید می‌ توان کار پیدا کرد. داشتن یک پیشنهاد شغلی از کشور صربستان سخت ‌ترین کار ممکن است زیرا اقتصاد در قسمت‌های غربی اروپا پویاتر از شرق اروپا می ‌باشد.

  • مهاجرت به صربستان از طریق خرید ملک

یکی از روش های مهاجرت به صربستان ، خرید ملک در این کشور می باشد. ارزش ملک خریداری شده نباید کمتر از ۲۵۰ هزار یورو باشد و فرد متقاضی تا ۵ سال حق فروش آن را نخواهد داشت.

مهاجرت به صربستان از طریق خرید ملک
3.3/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در صربستان تحصیل پزشکی در صربستان

کشور صربستان در جنوب اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی می باشد که با وجود امکانات مناسب ...

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری در حال رشد است، به این دلیل که به زودی صربستان عضو ات...

تحصیل دندانپزشکی در صربستان تحصیل دندانپزشکی در صربستان

کشور صربستان، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر بلگراد است. همان طور که می د...

نظرات کاربران
Call Now Button