همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در جمهوری چک روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در جمهوری چک،  تحصیل در چک، اخذ ویزای کاری جمهوری چک یا سرمایه گذاری در جمهوری چک، اخذ اقامت در جمهوری چک از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در جمهوری چک می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت جمهوری چک از طریق ازدواج

برای مهاجرت و اقامت جمهوری چک روش های مختلف و فراوانی وجود دارد. در این مقاله به بررسی روند اخذ اقامت جمهوری چک از طریق ازدواج خواهیم پرداخت و سایر روش ها را بطور کامل در مقاله های بعدی سایت شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توضیح خواهیم داد.

اخذ تابعیت جمهوری چک از طریق ازدواج

کسب تابعیت جمهوری چک راههایی متعددی دارد که یکی از این راهها ازدواج است. مقررات تابعیت و اقامت در جمهوری چک ، مبتنی بر قانونی است که در اول ژانویه 1993 توسط مجلس شورای ملی تصویب شده است و پس از اصلاحات, نهایتا در سال 1996 علنی شد. اگر شما به عنوان یک خارجی با شخصی که تابعیت کشور جمهوری چک را دارد، ازدواج نمایید، می توانید به اقامت این کشور دست پیدا کنید. ازدواج در جمهوری چک از دو طریق مدنی یا مذهبی صورت میگیرد. برای ازدواج مدنی باید از دفتر اسناد رسمی ازدواج میتوانید اقدام کنید و برای ازدواج مذهبی شما میبایست از کلیسا مبادرت به انجام شرایط ازدواج نمایید . در قوانین چک مشخص شده که کسی نمیتواند به صورت قانونی ۲ و یا بیشتر همسر داشته باشد .

اخذ تابعیت جمهوری چک از طریق ازدواج
اخذ تابعیت جمهوری چک از طریق ازدواج

شرایط مهاجرت به جمهوری چک از طریق ازدواج

  • پاسپورت
  • هر ۲ نفر یزرگتر از ۲۱ سال باشند
  • گواهی نامه بانکی مبنی بر اثبات تامین یک سال هزینه زندگی شخص و همسر
  • زمان آشنایی با همسرتان و مدارکی جهت اثبات دوران نامزدی و ازدواج و آشنایی با یکدیگر

اخذ اقامت جمهوری چک از طریق ازدواج

  • کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در جمهوری چک را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در جمهوری چک و چگونگی مهاجرت به جمهوری چک از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج جمهوری چک می توانید با ما در ارتباط باشید.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Eli

سلام وقت بخیر،نامزد من در پراگ زندگی میکند و مقیم کشور چک است.بنا به دلایل کاری امکان ازدواج ما در ایران وجود ندارد و ایشان برای من دعوت نامه خواهد فرستاد تا در پراگ باهم زندگی کنیم.میخواستم بدانم۱)مدت زمان permanent residency برای من با توجه به اینکه دارای ملیت ایرانی هستم در کشور چک چقدر خواهد بود؟۲) با توجه به اینکه قرار است به طور رسمی و با پر کردن فرم های مربوط به ازدواج در این کشور بمانم،آیا باید مدت ۵ ساله اخذ کارت permanent residency را در چک بمانم یا اینکه این زمان با ازدواج ام با ایشان کاهش میابد؟۳)و اینکه می توانم در این مدت گاهی به ایران سفر کنم یا اینکه مجبورم در خاک کشور چک بمانم؟

سارا جوادی

باسلام سوالاتی که فرمودید را باید از یک وکیل چکی بپرسید و در حوزه فعالیت ما نیتست.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button