اخذ اقامت ترکمنستان(Turkmenistan) از طریق ازدواج

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در ترکمنستان روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در ترکمنستان،  تحصیل در ترکمنستان، اخذ ویزای کاری ترکمنستان یا سرمایه گذاری در ترکمنستان ، اخذ اقامت ترکمنستان از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در ترکمنستان می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

برای اقامت و تابعیت در ترکمنستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ترکمنستان ” را مطالعه فرمایید .

اخذ اقامت ترکمنستان از طریق ازدواج – شرایط اخذ اقامت ترکمنستان از طریق ازدواج

راههایی که برای اخذ اقامت و سپس تابعیت کشور ترکمنستان وجود دارد متفاوت می باشد اما یکی از روش هایی که در بین مردم مرسوم شده ازدواج با فردی از تبعه ترکمنستان است که در این صورت می تواند منجر به اقامت برای فرد گردد.

مطابق قوانین این کشور اگر فردی که تبعه ترکمنستان است با فردی که غیر تبعه باشد ازدواج نماید می تواند اقامت و سپس تابعیت را از طریق ازدواج اخذ نماید.

اشخاصی که در اندیشه مهاجرت به ترکمنستان از طریق ازدواج هستند باید اثبات نمایند که درآمد کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و فرد مقابل را خواهند داشت تا بتوانند از این طریق درخواست ویزای ازدواج را نمایند. همچنین افرادی که قصد ازدواج با فردی از تبعه ترکمنستان را دارند باید قبل از ازدواج به مدت حدودا ۱ سال در ترکمنستان زندگی کرده باشند همچنین قبل از انجام عقد باید برای همسر خود منزل مناسب را تهیه کرده باشند تا بتوانند با فرد مورد نظر خود ازدواج نمایند.

نکته بسیار مهمی که در مورد مهاجرت از طریق ازدواج وجود دارد این است که افراد باید بتوانند اثبات نمایند که ازدواج آنها صوری نمی باشد و به صورت دائم قصد ازدواج و زندگی با یک دیگر را خواهند داشت که برای اثبات این موضوع باید بتوانند مسکن مناسب را تهیه نمایند و سپس در کنار یک دیگر زندگی نمایند. از جمله مواردی که می توان برای صادق بودن ازدواج در نظر داشت این است که افراد اثبات نمایند که چه مدتی با یک دیگر آشنا شده اند و چه مدت از زمان آشنایی آنها می گذرد که در صورت اثبات این موضوع اخذ ویزا به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

در مقاله ” مهاجرت به ترکمنستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به ترکمنستان  اطلاعات کسب کنید .

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به ترکمنستان از طریق ازدواج

۱: ارائه پاسپورت فرد متقاضی به همراه کپی آن

۲: ارائه شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی از آن

۳: ارائه گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی

۴: ارائه سند طلاق و یا گواهی فوت همسر سابق در صورت دارا بودن

۵: ارائه دو قطعه عکس از فرد متقاضی

در آخر باید بگوییم که اگر قصد مهاجرت به ترکمنستان از طریق ازدواج را دارید باید شرایط ازدواج با فرد تبعه مهیا شود تا بتوانید ویزای ازدواج را دریافت نمایید همچنین باید برای اخذ ویزا و همچنین برای ازدواج با فردی از تبعه این کشور اثبات نمایید که قصد شما از ازدواج با فرد تبعه تشکیل یک زندگی می باشد و ازدواج شما با فرد تبعه به هیچ عنوان صوری نخواهد بود. همچنین مطابق با قوانین کشور ترکمنستان فرد متقاضی ازدواج با یک تبعه باید قبل از ازدواج مسکن مناسب برای خود و همسر خود را تهیه نماید تا بتواند با فرد مورد نظر خود ازدواج نماید.

ازدواج در ترکمنستان

ازدواج در ترکمنستان

 اخذ اقامت ترکمنستان از طریق ازدواج

  • کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در ترکمنستان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در ترکمنستان و چگونگی مهاجرت به ترکمنستان از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج ترکمنستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ترکمنستان مقالهتحصیل در ترکمنستان ” را مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

4.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

سرمایه گذاری در ترکیه سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری ترکیه در این مطلب به طور کامل بررسی می شود. همچنین سعی می کنیم اطلاعات کاملی در...

مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

نظرات کاربران
نظری

Salam

مونا میرباقری

سلام. در خدمتم

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button