مهاجرت و اقامت کاری سوئد و اخذ اقامت سوئد از راه های مختلف ممکن است. یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به سوئد دریافت مهاجرت و اقامت کاری سوئد است. در این مطلب شرایط اخذ ویزای کار در سوئد و قوانین مهاجرت به سوئد را بررسی می کنیم. همچنین وضعیت اقتصادی و نرخ مالیات در سوئد را به طور کامل به شما توضیح می دهیم، تا با توجه به شرایط مهاجرتی خود و میزان درآمد و هزینه زندگی در سوئد برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید.
همچنین قوانین مهاجرت از طریق کار و دریافت ویزا برای خانواده را شرح می دهیم تا بتوانید این پروسه را با موفقیت پشت سر بگذارید و از طریق اقامت کاری سوئد در نهایت اقامت دائم سوئد و پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

اگر قصد مهاجرت به سوئد را دارید، اقامت سوئد از طریق کار می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و کاریابی به افراد می دهد. این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تالیف شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و پاسخ سوالات خود را در رابطه با مهاجرت اقامت کار اسلواکی می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط کار در سوئد 🔊

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

🔰 شرایط عمومی مهاجرت اقامت کاری سوئد
🔰 قوانین اخذ مهاجرت اقامت کاری سوئد
🔰 شرایط اخذ مهاجرت اقامت کاری سوئد
🔰 مراحل درخواست کار در سوئد برای اقامت کاری سوئد
🔰 مدارک مورد نیاز برای اخذ مهاجرت اقامت کاری سوئد
🔰 هزینه اقامت کاری سوئد و درخواست کار
🔰 مهاجرت از طریق ویزای کار سوئد
🔰 اخذ ویزای کاری سوئد با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان
🔰 اقامت کاری سوئد و لیست مشاغل مورد نیاز
🔰 دریافت تابعیت و شهروندی سوئد
🔰 وضعیت اقتصادی سوئد
🔰 اقامت کاری سوئد و میزان حقوق و درآمد در سوئد
🔰 مهاجرت به سوئد و هزینه زندگی در سوئد

شرایط عمومی مهاجرت و اقامت کاری سوئد

مهاجرت و اقامت کاری سوئد، اخذ اقامت سوئد از طریق کار، اخذ ویزای کاری سوئد ، ویزای کار در سوئد، سرمایه گذاری در سوئد، کشور سوئد. کار در سوئد برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور سوئد)

شما برای دریافت اقامت کاری سوئد لازم است پیشنهاد شغلی دریافت کنید. به همین دلیل باید لیست مشاغل مورد نیاز سوئد را بررسی کنید تا مطمئن شوید شغل و تخصص شما مورد نیاز این کشور هست یا نه. برای اطلاع از وضعیت تخصص خود در کشور سوئد و شرایط اخذ اقامت کاری سوئد می توانید با مشاوران آتیه آفرینان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شرایط عمومی مهاجرت و اقامت کاری سوئد

مهاجرت از طریق کار در سوئد به عنوان یکی از راه های ورود به یک کشور محسوب می شود. در ادامه سعی می کنیم اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت به سوئد، شرایط اخذ اقامت کاری سوئد و وضعیت اقتصادی و نرخ مالیات در سوئد در اختیار شما قرار دهیم.

قوانین اخذ ویزای کار در سوئد

کاریابی در سوئد از بهترین و با اعتبارترین راه ها برای اخذ ویزای کار سوئد است. اخذ ویزای کاری نیازمند داشتن یک دعوت نامه کاری از یک شخص دارای شرایط، که شرکتی معتبر در سوئد دارد و یا کارفرما یک شرکت معتبر در کشور سوئد می باشد، که در این حالت فرد نیز باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد.
ویزای کار سوئد با توجه به این که این کشور مورد تقاضای بسیاری از ایرانی ها می باشد، مورد سوال واقع می شود. ویزای کار سوئد شبیه ویزای کار استرالیا، نیوزلند، کانادا، دانمارک دارای سیستم امتیاز بندی نمی باشد و اشخاص با داشتن دعوت نامه کاری از سوئد می توانند نسبت به اخذ ویزای کار سوئد اقدام نمایند.

قوانین پیشنهاد شغلی و دریافت ویزای جاب آفر سوئد برای شرکت هایی که از زمان تاسیس آن ها کمتر از یک سال می گذرد کمی متفاوت است. در مورد برخی مشاغل نیز ممکن است قوانین تغییر کند. اما به طور کلی شما برای دریافت مهاجرت اقامت کاری سوئد باید بالای 18 سال سن داشته باشید و مجوز کار از سوئد دریافت کنید. شهروندان عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزای کاری به کشور سوئد سفر کنند و بعد از پیدا کردن شغل مورد نظر مجوز کار دریافت کنند.
اما برای افراد خارج از اتحادیه اروپا به این شکل نیست و با داشتن مجوز کار می توانند اقامت کار در سوئد را بگیرند. شما باید بعد از پیدا کردن شغل خانه ای در سوئد اجاره کنید و آدرس و مشخصات آن را برای تکمیل پرونده ثبت کنید. شما باید بعد از دریافت اقامت کاری سوئد برای پر کردن اظهار نامه مالیاتی در سوئد اقدام کنید.

قوانین اخذ ویزای کار در سوئد

شرایط مهاجرت و اقامت کاری سوئد

از دیگر شرایط مورد نیاز پذیرفته شدن برای ویزای کار در سوئد این می باشد که در آگهی پذیرفته شوید، به این معنی که برای شغلی که نیازمند شاغل است شرایط زیر طی شود: نخست ۳ماه در داخل کشور بعد ۳ماه در اتحادیه اروپا برای شغل مد نظر آگهی داده شود و چنانچه فرد مد نظر پیدا نشد از ایران یا سایر کشورها نیرو برای آن شغل جذب گردد، زمانی که فرد در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید. یافتن کار فرما در اروپا شرایط خاصی دارد .
کارفرما بعد از آگهی شغل خود باید برای استخدام فرد علاقمند، حقوقی را معین نماید که تمامی هزینه های شخص متقاضی و خانواده آن را در بر گیرد. این حقوق باید بعد از کسر هزینه مالیات محاسبه شود که آیا برای مخارج فرد و خانواده کافی می باشد یا خیر؟ پایه حقوق مورد نیاز برای دریافت یک دعوتنامه شغلی معتبر در کشور سوئد معادل 13 هزار کرون سوئد پس از کسر مالیات می باشد.

شما برای دریافت مهاجرت و اقامت کاری سوئد و گرفتن ویزای کاری این کشور باید به طور کلی شرایط زیر را داشته باشید:
  • پاسپورت معتبر داشته باشید.
  • شرایط شغل پیشنهاد شده با شرایط تعیین شده در قراردادهای جمعی سوئد همخوانی داشته باشد.
  • حقوق پیشنهاد شده حداقل به اندازه حقوق تعیین شده در قراردادهای جمعی سوئد باشد.
  • شما باید بتوانید با حقوق تعیین شده از پس هزینه زندگی در سوئد بربیایید و حقوق ماهانه شما بدون احتساب مالیات باید حداقل 13000 کرون باشد.
  • کارفرمایی که به شما پیشنهاد کار داده است باید از همان شروع کار بیمه بهداشت، زندگی، شغل و حقوق بازنشستگی به شما ارائه دهد.

مراحل درخواست کار در سوئد

قوانین اخذ ویزای کار در سوئد به این صورت است که شما باید قبل از مهاجرت به سوئد برای مجوز کار اقدام کنید. این درخواست به صورت آنلاین انجام می شود و شما باید دستورالعمل ها و چگونگی پر کردن فرم ها را بدانید تا در انجام این پروسه با مشکل مواجه نشوید.

مراحل درخواست کار در سوئد
  • پیشنهاد شغلی برای اقامت کاری سوئد

برای اخذ مجوز کار در سوئد کارفرما باید ابتدا آگهی کار را حداقل ده روز در سوئد، سوئیس و اتحادیه اروپا ثبت کند.

  • تایید کارفرما

کارفرما با تایید درخواست شما، درخواست مجوز کار را صادر می کند. به همین دلیل به اطلاعات هویتی شما مثل نام، تاریخ تولد، تابعیت، تحصیلات و آدرس ایمیل شما نیاز دارد. حتما از آدرس ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید. زیرا پاسخ درخواست شما به این آدرس، ایمیل می شود و اداره مهاجرت سوئد از طریق این آدرس ایمیل با شما در ارتباط خواهد بود.

  • دریافت ایمیل

زمانی که درخواست کار در سوئد تایید شد ایمیلی دریافت می کنید که نحوه درخواست مجوز کار در آن توضیح داده شده است. شما باید اطلاعاتی در مورد خودتان ارائه دهید و اگر قرار است خانوادتان برای مهاجرت به سوئد همراه شما باشند، همزمان برای اقامت آن ها نیز اقدام کنید. همچنین دقت داشته باشید که اطلاعات مربوط به شرایط استخدام که در فرم پیشنهاد کار نوشته شده است، با چیزی که قبلا با کارفرما هماهنگ کردید یکسان باشد.

  • ارسال مدارک برای کار در سوئد

از مدارک خود اسکن بگیرید و همراه با فرم درخواست کار ارسال کنید. در ادامه مدارک را به طور کامل عنوان می کنیم.

  • پرداخت هزینه درخواست کار در سوئد

شما برای انجام پروسه مهاجرت اقامت کاری سوئد باید هزینه ای را پرداخت کنید. هزینه اقامت سوئد را می توانید با ویزا یا مسترکارت پرداخت کرده و سپس درخواست خود را ارسال کنید. بعد از پرداخت شما و کارفرما ایمیل تایید درخواست کار در سوئد را دریافت می کنید.

  • تایید درخواست توسط اداره مهاجرت سوئد

اگر شما از ابتدا تمام مدارک و اسناد مورد نیاز را به طور کامل ارائه داده باشید زمان این پروسه بسیار کوتاه می شود. اما گاهی ممکن است با وجود کامل بودن مدارک اداره مهاجرت سوئد بخواهد درخواست شما را بیشتر بررسی کند.

  • دریافت کارت اجازه اقامت سوئد

در صورتی که مجوز کار شما بیشتر از سه ماه باشد کارت اجازه اقامت دریافت می کنید. این کارت اطلاعاتی مثل اثر انگشت و عکس شما را دارا می باشد و نشان می دهد که شما اجازه اقامت در سوئد را دارید. افراد خارج از اتحادیه اروپا که به ویزا نیاز دارند باید از طریق سفارت سوئد در کشور خودشان برای دریافت کارت اقامت اقدام کنند.
دقت داشته باشید که حتی اگر قبلا این کارت را دریافت کرده باشید باید دوباره برای آن درخواست دهید. زیرا این اطلاعات در جایی ذخیره نمی شود. اگر اعضای خانودتان نیز قرار است برای مهاجرت به سوئد همراه شما باشند باید همراه شما به سفارت بیایند تا کارت اقامت دریافت کنند.

  • دریافت ایمیل نهایی و اخذ اقامت کاری سوئد

در نهایت شما ایمیلی از سفارت دریافت می کنید که تصمیم گیری نهایی را اعلام می کنند. ایمیلی شبیه به این ایمیل برای کارفرمای شما نیز ارسال می شود. شما ظرف 4 هفته بعد از عکس برداری و انگشت نگاری در سفارت کارت اقامت را دریافت می کنید و در همین زمان تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

مراحل اخذ ویزای کار سوئد | مراحل مهاجرت اقامت کاری سوئد | مراحل مهاجرت از طریق ویزای کار سوئد | مهاجرت اقامت کاری سوئد

در صورتی که نمی خواهید به صورت آنلاین درخواست کار در سوئد را ثبت کنید، می توانید با سفارت سوئد تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به طور حضوری پروسه درخواست کار و دریافت اقامت کاری سوئد را انجام دهید.

مدارک مهاجرت و اقامت کاری سوئد

شما برای دریافت مهاجرت و اقامت کاری سوئد و امکان مهاجرت به سوئد باید مدارکی را آماده کنید تا پروسه اخذ ویزای کار در سوئد انجام شود. این مدارک به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • کپی از صفحات پاسپورت شامل اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره گذرنامه و ….
  • وکالت نامه ( در صورتی که نماینده متقاضی هستید )
  • نامه رسمی از کارفرما
  • اجاره نامه خانه در سوئد
  • قید شدن حقوق حداقل 13000 کرون در قرارداد کاری
  • مدرک تحصیلی
  • بیمه مسافرتی
  • فرم های مربوطه
  • اسناد هویتی
  • ترجمه مدارک و اسناد به انگلیسی یا سوئدی

در صورتی که قرار است خانوادتان برای مهاجرت به سوئد همراه شما باشند لازم است آن ها نیز مدارکی را برای اقامت سوئد ارائه دهند که شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • کپی از تمام صفحات پاسپورت
  • سند ازدواج و کپی آن
  • اسناد هویتی همسر و فرزندان
  • برای فرزندان بالای 21 سال ارائه اسنادی که نشان دهد از نظر مالی به والدین وابسته هستند.
  • ترجمه تمام مدارک به انگلیسی یا سوئدی

هزینه اقامت کاری و درخواست کار در سوئد

برای انجام مراحل درخواست کار در سوئد شما باید هزینه هایی را متقبل شوید. در ابتدا برای درخواست کار مبلغ 2000 کرون از شما دریافت می شود. اگر برای مهاجرت به سوئد بخواهید خانواده خود را به همراه ببرید باید هزینه ای بدهید. هزینه اقامت سوئد برای خانواه به این صورت است که برای افراد بزرگسال 1500 کرون و برای کودکان زیر 18 سال 750 کرون باید پرداخت کنید. در صورتی که درخواست اقامت کاری سوئد رد شود مبالغی که پرداخت کرده اید بازگردانده نمی شود.

برای پرداخت این هزینه ها به دو صورت می توانید عمل کنید. اگر بخواهید درخواست کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید می توانید در همان زمان از طریق کارت اعتباری هزینه را پرداخت کنید و اگر درخواست خود را به طور حضوری در سفارت ثبت کرده باشید هزینه در همان سفارت باید پرداخت شود. بعد از پرداخت هزینه کارهای دریافت اقامت کاری سوئد انجام می شود.

هزینه اقامت کاری و درخواست کار در سوئد

مهاجرت از طریق ویزای کار در سوئد

در نهایت بدانید که اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر مشکل و دشوار است.
چنانچه تمایل دارید از طریق ویزای کار سوئد اقدام کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین 2 تا 9 ماه به طول می کشد که شخص متقاضی می تواند بعد از چند سال (معمولا 2 تا 5 سال) تقاضای اقامت دائم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور می باشد.
روش دیگر برای اخذ ویزای کار، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشورها مانند استرالیا، کانادا و دانمارک امکان پذیر است.

اخذ ویزای کاری سوئد با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

skilled worker این ویزا در کشور های مختلف فرق دارد و در مورد ویزای کار سوئد این امر در حال حاضر امکانپذیر نیست.
یکی از روشی که وجود دارد و توصیه می شود این است که که ما بتوانیم در کشور سوئد کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم در ان کشور مشغول به کار شویم برای دستیابی به این امر راهی که به نظر می رسد این است که به عنوان دانشجو وارد کشور سوئد شویم و چون در طول تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی تحصیلات مان تمام شد از کارفرما در کشور سوئد درخواست کار کنیم، در نتیجه ویزای خود را به ویزای کار سوئد تبدیل کنیم.

این راه از جمله راه های بسیار مناسب است زیرا پس از ورود به کشور سوئد شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و ان را تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت 3 تا 4 سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید. نرخ بیکاری در سوئد در سال 2020، 8.4 در صد می باشد که با وجود همه گیری کرونا و شرایط سخت برای همه کشورها عدد قابل قبولی می باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد

برخی از مشاغل در سوئد با کمبود مازاد نیرو مواجه هستند و دولت سوئد برای این مشاغل از افراد خارجی دعوت می کند. این کار همان طور که توضیح دادیم به صورت پیشنهاد شغل انجام می شود. اگر شما در این مشاغل مدرک تحصیلی و تخصص داشته باشید می توانید مهاجرت و اقامت کاری سوئد را دریافت کنید. یکی از مشاغلی که در سوئد نیاز آن حس می شود مهندسی رشته های مختلف است.
مثل مهندس ساختمان، مهندس شیمی و مهندس برق. آمار سوئد نشان می دهد که تا سال 2035 کاهش چشمگیری در تعداد مهندسان و افراد متخصص در صنعت اتفاق می افتد.

مشاغل مورد نیاز کشور سوئد

در حوزه بهداشت، درمان و پزشکی مشاغلی مثل دستیار دندان پزشکی، دندان پزشک، پزشک، ماما و پرستار با کمبود نیرو مواجه است. همچنین مشاغلی مثل تکنسین دارویی، داروساز، روانشناس و مراقبت های روانپزشکی کمبود نیروی مجرب وجود دارد.

گروه بعدی متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند که شانس دریافت اقامت کاری سوئد را دارند. در حوزه آموزش و پرورش نیز سوئد با کمبود نیرو مواجه است. با گذشت زمان و افزایش جمعیت به خصوص در گروه سنی دانش آموزان این کمبود نیرو بیشتر از قبل می شود.

در حال حاضر متخصصین رشته های IT (شبکه) و کامپیوتر (برنامه نویسی) درکوتاه ترین زمان ممکن می توانند برای کار در سوئد اقدام نمایند و احتمال اخذ ویزای کار سوئد برایشان مهیا و مناسب است. این گروه از متخصصین، با کسب شرایطی بسیار عالی با حقوق بسیار بالا می توانند اقامت دائم کشور سوئد را در زمان 4 سال دریافت نمایند و بعد از آن جهت اقامت دائم در سوئد اقدام نمایند.
از دیگر شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار سوئد بدین وسیله، داشتن مدرک IELTS با نمره ی 6 است.

مدت زمان دوره ی ویزای کار سوئد و اخذ اقامت کاری در کشور سوئد حدود 8 الی 10 ماه می باشد. لازم به ذکر است چنانچه مهاجری موفق به کسب ویزای کار سوئد شود، تحصیل برای او و خانواده ی او در سوئد رایگان می باشد.

مزایای اخذ اقامت سوئد (اقامت اروپا) به شرح ذیل است:

• شما می توانید به راحتی بدون ویزا به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن سفر کنید

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن ازمزایای تحصیل رایگان استفاده کنید

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن مشغول کار شوید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن و سراسر جهان نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کنید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن ودیگر کشورها بدون هیچ محدودیتی تجارت نمایید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن میتوانید از تسهیلات بانکی در همه کشورهای عضو استفاده کنید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن از امکانات رایگان پزشکی و رفاهی بهره من شوید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در هر کشور مورد نظر نسبت به خرید املاک اقدام نمایید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در واقع شهروند اتحادیه اروپا محسوب خواهید شد.

• با اخذ اقامت کشور سوئد (اقامت اروپا) در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن میتوانید از مارک تجاری اروپایی استفاده کنید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در اروپا قوانین تجاری و گمرکی آزاد اتحادیه اروپا بهره مند می شوید.

• در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن در اروپا امکان افتتاح حساب شرکتی و شخصی برای شما فراهم می شود.

• اخذ ویزا برای کشورهای آمریکا ؛ انگلستان و کانادا آسان تر خواهد بود.

• همه اعضای خانواده با اخذ اقامت اروپا در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن از مزایای اقامت اروپا بهره مند می شوند.

  • در کلیه کشورهای عضو شنگن و به بیش از 145 کشور دنیا بدون اخذ ویزا می توانید سفر نمایید.

هیچگونه محدودیت سنی جهت اخذ اقامت اروپا از طریق کشور سوئد وجود ندارد.
پس از سپری شدن 5 سال از طریق کشور سوئد می توانید در خواست تابعیت نموده و پاسپورت دوم خود را (پاسپورت اروپایی) دریافت نمایید.

دریافت تابعیت و شهروندی سوئد

شما با دریافت اقامت کاری سوئد می توانید برای اقامت دائم سوئد و در ادامه برای تابعیت و دریافت پاسپورت این کشور اقدام کنید. اگر به مدت 4 سال با اقامت کاری سوئد بتوانید در این کشور کار کنید و در این مدت پرونده قضایی نداشته باشید، می توانید اقامت دائم سوئد را دریافت کنید. با گذشت 5 سال از اقامت دائم پاسپورت این کشور را دریافت می کنید و به عنوان شهروند سوئد شناخته می شوید.

مزایای دریافت پاسپورت و تابعیت سوئد

شما با داشتن اقامت کاری سوئد می توانید تابعیت سوئد را دریافت کنید. تابعیت سوئد مزایای زیادی برای شما دارد از جمله:

  • حق رای در انتخابات پارلمان سوئد
  • حق مطلق زندگی و کار در سوئد
  • امکان کاندید شدن به عنوان نماینده پارلمان سوئد
  • امکان دستیابی به مشاغلی مثل پلیس و نیروهای مسلح
  • امکان کار در کشورهای اتحادیه اروپا
  • امکان تابعیت مضاعف

تابعیت مضاعف به این معنا است که شما می توانید شهروند بیش از یک کشور باشید. این مورد مزایای زیادی برای شما دارد. به عنوان مثال می توانید در چندین کشور کار کنید. از مزایای اجتماعی مثل حقوق بازنشستگی در بیش از یک کشور استفاده کنید و در بیش از یک کشور امکان اقامت و زندگی را داشته باشید.

مزایای دریافت پاسپورت و تابعیت سوئد

وضعیت اقتصادی سوئد

بخشی از بودجه عمومی سوئد هر ساله برای تقویت و رشد اقتصادی این کشور هزینه می شود. بعد از بحران مالی جهانی 2008 دولت سوئد اقداماتی را انجام داد تا عرضه و تقاضا در بازار مطابقت پیدا کنند. رونق اقتصادی در سوئد از سال 2016 شروع شد و تولید ناخالص داخلی سوئد هر ساله رشد خوبی داشته است. در کنار تولید ناخالص داخلی سوئد در قسمت فناوری اطلاعات و پزشکی در جهان جز بهترین ها محسوب می شود.

نرخ بیکاری در سوئد

نرخ بیکاری در سوئد از سال 2013 که 8 در صد بود، شروع به کاهش کرد و تا سال 2018 به 6.3 در صد رسید. بالاترین میزان نرخ بیکاری در سوئد مربوط به سال 2010 می باشد که در نتیجه بحران مالی سال 2008 اتفاق افتاد. متاسفانه نرخ بیکاری از سال 2018 باز افزایش پیدا کرد و در سال 2020 به 8.3 در صد رسید.

شما در سوئد می توانید از مزایا و بیمه بیکاری استفاده کنید. به این صورت که در اداره اشتغال عمومی سوئد ثبت نام کنید و شرط استفاده از این مزایا داشتن شغل به مدت حداقل 6 ماه در سال گذشته است. در سال 2020 بیش از 340 هزار نفر از مزایای بیکاری در سوئد استفاده کردند.

نرخ بیکاری در سوئد

نرخ اشتغال در سوئد

نرخ اشتغال در سوئد میزان مناسبی است و هر ساله رشد قابل قبولی دارد. به همین دلیل برای افرادی که دنبال اقامت کاری سوئد هستند این مورد به آن ها بسیار کمک می کند. نرخ اشتغال در سوئد در سال 2020 به 67.2 در صد رسید. در سال 2018 و 2019 این عدد 68.3 در صد بود و تا فوریه 2020 در حال افزایش بود. اما متاسفانه با همه گیری کرونا این مقدار کمی کاهش پیدا کرد. بخشی از این افزایش نرخ اشتغال به دلیل افزایش جمعیت در سن کار است.

نرخ اشتغال در سوئد برای زن و مرد کمی متفاوت است. به عنوان مثال در سال 2020 نرخ اشتغال برای آقایان 69.8 در صد و برای خانم ها 64.5 در صد بود.

نرخ مالیات در سوئد

نرخ مالیات در سوئد جز بالاترین مالیات ها حساب می شود. در سوئد با توجه به درآمد در صد مالیات نیز افزایش می یابد. شما با مهاجرت به سوئد نه تنها باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت کنید. بلکه باید برای مزایای بیمه و حقوق بازنشستگی، سود شرکت، سود حاصل از سهام، ویلا و آپارتمان خود نیز مالیات بدهید.
از سال 2005 مالیات بر ارث در سوئد لغو شد. سیستم مالیاتی سوئد بسیار دقیق است و جز دقیق ترین کشورها در دریافت مالیات است. در سوئد پرداخت نکردن مالیات و تخلف در پرداخت عواقب جدی برای شخص دارد.

میزان مالیات در بخش های مختلف سوئد متفاوت است و هر 29 در صد تا 35 در صد متغیر است. مالیات بر درآمد به دو بخش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود. کارمند یا کارگر باید مالیات مستقیم خود را بپردازد و کارفرما موظف است مالیات غیر مستقیم را پرداخت کند. این مالیات غیر مستقیم به اندازه 30 در صد از کل حقوق و مزایا است.

شما علاوه بر مالیات بر درآمد برای محصولات و کالاهایی که استفاده می کنید نیز باید مالیات پرداخت کنید که به این نوع مالیات در سوئد Moms می گویند. مالیات کالاها بر روی کالاهای درمانی اعمال نمی شود. در مورد غذا و رستوران شما باید 12 در صد مالیات پرداخت کنید و برای کالاهای دیگر 25 در صد مالیات لحاظ شده است.

نرخ مالیات اخذ ویزای کار سوئد | نرخ مالیات مهاجرت اقامت کاری سوئد | مهاجرت از طریق ویزای کار سوئد

مالیاتی که شما در سوئد پرداخت می کنید متعلق به شهرداری و شورای شهرستان است. در مورد درآمدهای خیلی بالا مقداری از مالیات به دولت پرداخت می شود. در صورتی که در آمد سالانه شما کمتر از 490700 کرون باشد فقط باید به شهرداری و شورای شهرستان مالیات بر درآمد پرداخت کنید.
اما اگر درآمد شما بین 49700 تا 689300 کرون باشد باید علاوه بر مالیات شهرداری 20 در صد مالیات هم به دولت پرداخت کنید. افرادی که درآمد سالانه آن ها بیشتر از 689300 کرون است موظف هستند 25 در صد مالیات به دولت پرداخت کنند.

میزان حقوق و درآمد در سوئد

بدون شک شما زمان اقدام برای دریافت اقامت کاری سوئد می خواهید بدانید شغل مورد نظر شما چه میزان درآمد دارد. متوسط درآمد در سوئد به صورت ماهانه 45100 کرون و سالانه 541000 کرون می باشد.
کم ترین میزان درآمد در این کشور حدود 11400 کرون می باشد. البته قبلا به این مورد اشاره کردیم که شما برای اخذ اقامت کاری سوئد باید شغلی با حداقل درآمد ماهانه 13000 کرون پیدا کنید تا مجوز کار شما صادر شود و بتوانید برای مهاجرت به سوئد اقدام کنید. به طور تقریبی بیشترین میزان حقوق دریافتی در سوئد 201000 کرون به صورت ماهانه می باشد.

میزان تجربه و سابقه کاری شما در تعیین سطح حقوق بسیار موثر است. به طور کلی می توان گفت افرادی که 2 تا 5 سال سابقه کار دارند نسبت به افراد تازه کار 32 در صد حقوق بیشتری دریافت می کنند. همچنین افرادی که بیش از 5 سال سابقه کار دارند نسبت به سابقه کاری 2 تا 5 سال 36 در صد درآمد بالاتری دارند.
مدرک تحصیلی نیز در میزان حقوق تاثیر دارد. البته میزان این تاثیر در مناطق و مشاغل مختلف متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که مدرک لیسانس دارند 24 در صد حقوق بیشتری نسبت به افرادی با مدرک دیپلم می گیرند و افراد با مدرک کارشناسی ارشد 29 در صد حقوق بیشتری نسبت به افراد با مدرک کارشناسی دارند.

در جدول زیر حقوق و درآمد برخی مشاغل در سوئد را بررسی می کنیم تا قبل از اقامت کاری سوئد بدانید قرار است در آینده شغلی خود به چه میزان حقوق و درآمد دسترسی داشته باشید. ( درآمدهای ذکر شده در جدول حقوق ماهانه مشاغل مختلف است.)

حسابدار33200 کرونمدیر مالی93600 کرون
عکاس24700 کرونطراح گرافیک30500 کرون
مدیر شعبه بانک85900 کرونمعلم34100 کرون
مترجم40600 کرونتحلیل گر کسب و کار59800 کرون
پرستار بچه19600 کرونمهندس عمران41400 کرون
مهندس برق44600 کرونمهندس مکانیک45600 کرون
دندان پزشک107000 کرونپرستار37700 کرون
مهندس شبکه40500 کرونوکیل88000 کرون

مهاجرت به سوئد و هزینه زندگی در سوئد

میزان درآمد افراد در سوئد نسبت به کشورهای دیگر بالا است اما در کنار این مورد هزینه زندگی در سوئد نیز بالا است. به طوری که حدود 10.91 در صد بیشتر از ایالات متحده آمریکا است. اما اجاره مسکن در سوئد نسبت به آمریکا 32.21 در صد کمتر است. در ادامه هزینه مسکن، غذا و حمل و نقل در سوئد را بررسی می کنیم تا قبل از اقدام برای اقامت کاری سوئد با هزینه های پیش رو آشنا شوید.

  • هزینه اجاره خانه در سوئد

در صورتی که شما بخواهید در مرکز شهر آپارتمانی یک خوابه اجاره کنید، باید مبلغی حدود 7707.60 کرون به صورت ماهانه هزینه کنید. برای اجاره آپارتمانی 3 خوابه در همان منطقه چیزی حدود 12812.42 کرون در ماه هزینه اجاره خانه در سوئد می شود. اما اگر بخواهید خانه ای خارج از مرکز شهر اجاره کنید، برای آپارتمان یک خوابه به صورت ماهانه 5680.94 کرون باید پرداخت کنید و برای آپارتمان 3 خوابه در همان منطقه حدود 9308.03 کرون در ماه نیاز است.

  • هزینه خرید خانه در سوئد

اگر قصد خرید خانه در سوئد را دارید باید بدانید می خواهید در مرکز شهر خانه داشته باشید یا نه. قیمت خرید آپارتمان در سوئد برای هر متر مربع در مرکز شهر 49641.40 کرون می باشد. اگر بخواهید خانه ای خارج از مرکز شهر خریداری کنید باید برای هر متر مربع حدود 31565.20 کرون پرداخت کنید.

  • هزینه غذا و خوراک در سوئد
غذا در رستوران ارزان100 کرونشیر یک لیتری11.41 کرون
قرص نان سفید22.21 کرونیک کیلو گرم برنج25.62 کرون
12 عدد تخم مرغ29 کرونیک کیلو گرم پنیر محلی85.38 کرون
یک کیلو گرم فیله مرغ88.95 کرونیک کیلو گرم گوشت گاو162.44 کرون
یک کیلو گرم گوجه فرنگی30.50 کرونیک کیلو گرم پیاز12.89 کرون
یک کیلو گرم سیب زمینی11.64 کرونیک کیلو گرم سیب26.87 کرون
  • هزینه حمل و نقل در سوئد

در سوئد هزینه بلیط یک طرفه حدود 30 کرون می باشد. شروع قیمت تاکسی ها از 50 کرون بوده و هر یک کیلو متری که توسط تاکسی طی شود مبلغ 17 کرون محاسبه می شود. در کشور سوئد هزینه بنزین برای هر لیتر 15.37 کرون می باشد.

سخن پایانی

شما می توانید با توجه به شرایط اخذ اقامت کاری سوئد و قوانین این کشور برای دریافت ویزای کاری سوئد اقدام کنید. بهتر است پیش از اقدام، شرایط زندگی و مهاجرت به سوئد را بررسی کنید و با نرخ مالیات در سوئد، هزینه های زندگی و درآمد مشاغل مختلف در سوئد آشنا شوید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.
کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی سوئد ، تابعیت و مهاجرت اقامت کاری سوئد را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری سوئد می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در سوئد تحصیل در سوئد

تحصیل در سوئد به دلیل در دسترس بودن امکانات رفاهی پیشرفته، رویای بسیاری از دانشجویان است. د...

کار در سوئد کار در سوئد

کار در سوئد برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مه...

مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد دقیقا چه مزایا و معایبی دارد؟ برای مهاجرت به کشور سوئد چه شرایطی باید داشته ...

نظرات کاربران
سحر

با سلام شرایط سرمایه گذاری در سوئد به چه صورت است؟

آتیه آفرینان

باسلام، مقاله "سرمایه گذاری در سوئد" را مطالعه بفرمایید.

نیوشا

سلام وقتتون بخیر شرایط تحصیل در انگلستان به چه صورت است؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر، دوست عزیز "مقاله ی تحصیل در انگلستان" را حتما مطالعه کنید.

سپهر

سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب و سایت خوبتون.

آتیه آفرینان

سلام وقتتون بخیر، سپاسگذارم.

سحر

سلام وقتتون بخیر ممنون از سایت خوبتون.

آتیه آفرینان

سلام. ممنون از نگاهتون

araaaam

سلام. ممنون از مطالب مفيد و كاملتون

حمید

سلام و سپاس فراوان حمید هستم دارای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی بانکدار با ۱۸سال سابقه و مدرک فنی و حرفه ای نوازندگی گیتار کلاسیک وهمسرم کارشناسی ارشد علوم تربیتی معاون مدرسه با ۸ سال سابقه دارای دو فرزند ۷و۱۲ساله خواستم بدونم امکان مهاجرت ما به کشور سوئد وجود داره ؟ با تشکر

آتیه آفرینان

سلام بله امکان اقدام وجود دارد بایستی رزومه ی تحصیلی شما و همسرتان بررسی شود تا بتوان تصیمیم گرفت از طریق چه کسی اقدام کنیم .

افشین صفرپور

سلام خسته نباشید من نصاب کاغذدیواری هستم متاهل ویک پسر ۸ساله هم دارم میخواستم ببینم شرایط مهاجرت رادارم

آتیه آفرینان

سلام . اطلاعات بیشتری جهت ارائه ی پیشنهاد راه های مهاجرتی، مناسب برای شما لازم است لطفا با شماره ی 02172207 جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

لیلا

سلام من 42 ساله ام دارای مدرک کارشناسی آموزش زبان انگلیسی و فنی حرفه ای طراحی مد و لباس و آشپزی می باشم. آیا می توانم برای کشور سوئد یا کشور دیگر اروپایی به صورت کاری اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر این رشته ها جز مشاغل مورد نیاز این کشورها نیستند. بهتر است از راه های دیگر مثل تمکن مالی ، ثبت شرکت و .. اقدام نمایید

احمد

سلام .من فوق لیسانس مکانیک گرایش تبدیل انرژی هستم.برای بنده کار هست تو سوئد؟

سارا جوادی

با سلام بله کار هست اما سوئد کلا کشور صنعتی نیست و بهتر است برای سایر گزینه ها مثل آلمان یا اتریش اقدام نمایید.

عباس

درود و عرض ادب.بنده 20 سال سابقه بیمه بعنوان بهداشتیار در یک شرکت خصوصی دارم و البته بیشتر کار بنده مربوط به دارو بوده.اکنون مدرک تکنسین داروخانه را اخذ کردم.ایا برای مهاجرت به سوید میتوانم اقدام کنم.با سپاس

سارا جوادی

با سلام بله درصورتی که دوره نسخه خوانی را گذرانده باشید بله می توانید برای ویزای کار سوئد اقدام کنید.

یاسر

با سلام من دارای مدرک مهندسی برق گرایش کنترل و ابزار دقیق هستم و در زمینه نصب تجهیزات پسیو مخابراتی سابقه دارم(تقریبا2سال) و مدرک بین المللی از شرکت هوواوی تو این زمینه دارم و 35 سال سنمه و همسرم دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت هستند ایا امکان مهاجرت به سوئد را داریم؟

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر آلمان و اتریش بهترین گزینه های مهاجرت کاری برای گروه مهندسی هستند

نعیمه

سلام. من مدرک لیسانس بهداشت عمومی و کارشناسی ارشد آموزش بهداشت دارم دانشجوی دکترای آموزش بهداشت و ارتقای سلامت هستم. شاغل هستم و 12 سال سابقه کار در مرکز بهداشت دارم سال همسرم لیسانس مهندسی مکانیک داره. آیا امکان دریافت ویزای کار کشور سوئد رو دارم؟ممنون 

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد نیست. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان برای شما اقدام برای سایر کشورها مثل آلمان یا کاناداست.

سورنا

با سلام من دارای دکتری حسابداری با 5 سال سابقه حسابرسی و 2 سال سابقه مدیر مالی و دارای مدرک آیلتس 6.5 هستم همسرم هم فوق لیسانس مدیریت صنعتی آیا امکان اخذ ویزای کار هست واینکه چقدر زمان میبره؟برای کشورهای دیگه چطور؟

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر رشته های تحصیلی شما در لیست کشور سوئد نیست. در صورتی که سن مناسبی داشته باشید و مدرک زبانتون را ارتقا دهید کانادا برای شما مناسب است. همچنین در اروپا اتریش و آلمان هم انتخاب هایی خوبی هستند

امین

با سلام خسته نباشید من کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی دارم خانمم هم کار شناسی ارشد ریاضی محض 39 و 37 سال سن مخاستم بدونم برا ویزا کار میشه اقدام کرد

سارا جوادی

با سلام رشته شما در حال حاضر در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد نمی باشد. برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

مهران

سلام خسته نباشید. من 25 ساله ساله هستم و مدرک فوق لیسانس سیستم اطلاعات مکانی(GIS) و لیسانس نقشه برداری دارم. آیا برای من امکان مهاجرت از طریق ویزای کار به کشور سوئد وجود دارد؟

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد نیست. بهتر برای کشورهایی مثل آلمان یا کانادا اقدام نمایید.

مهناز

با سلام من و همسرم هردو پزشك و متخصص پاتولوژي و ٣٣ و ٣٧ ساله هستيم آيا. امكان مهاجرت به سوئد. رو داريم؟

سارا جوادی

با سلام بله خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد است.

مهدی

سلام خانمبرای ویزای کار اروپا چطور باید اقدام کنم.مهندس عمران و 20سال سابقه کار دارم.آیا صدور ویزا کاری 5ساله از طریق خرید سهام امکان. پذیره؟؟؟؟ی شرکت مهاجرتی مدعی شده امکان پذیره ولی عقلانی نیست..

سارا جوادی

با سلام خیر باخرید سهام نمیتوان برای ویزای کاری سوئد اقدام کرد. تنها راه برای مهاجرت شما از طریق ویزای کاری سوئد پیدا کردن کارفرما و بستن قرارداد است.

اسماعیل عرفانی

سلام.من ۴۸ سالمه و ۲۲ سال سابقه کار در اورژانس ۱۱۵ رو دارم.مدرک کاردانیم تکنسین اتاق عمل و کارشناسیم امداد و نجات هست.همسرم ۴۰ ساله و دوتا مدرک فنی و حرفه ای در رشته خیاطی و آرایشگری داره.دو فرزند پسر ۱۵ و ۸ ساله دارم.امکان اخذ ویزای کاری برای سوئد رو دارم یا نه؟سپاس از لطف شما

سارا جوادی

با سلام بله رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد می باشد . همچنین با اقدام شما همسر و فرزندانتان نیز همراه شما به این کشور مهاجرت خواهند کرد.

یونس

سلاممن 27 سال سن دارم و  آرایشگر مردانه هستم و بصورت حرفه ایی 7 سال مشغول کار هستم و دارای پروانه کسب و مجوز کار از سازمان فنی و حرفه ایی را دارم. آیا می تونم برای اخذ ویزای کار به سوئد اقدام کنم.با تشکر

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد نمی باشد. پیشنهاد میکنیم از روش های دیگر مثل دوره های زبان انگلیسی وارد این کشور شوید تا ضمن تقویت زبان به کاریابی در این کشور نیز مشغول شوید.

اسماعیل عرفانی

سلام.من ۴۸ سالمه و ۲۲ سال سابقه کار در اورژانس ۱۱۵ رو دارم.مدرک کاردانیم تکنسین اتاق عمل و کارشناسیم مدیریت امدادو نجات هست.دو فرزند پسر ۱۵ و ۸ ساله دارم.همسرم ۴۰ ساله و دوتا مدرک فنی و حرفه ای در خیاطی و آرایشگری داره.امکان گرفتن ویزای کاری و اقامت در سوئد رو داریم؟سپاس از محبت شما

سارا جوادی

با سلام بله رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد می باشد . همچنین با اقدام شما همسر و فرزندانتان نیز همراه شما به این کشور مهاجرت خواهند کرد.

اسماعیل عرفانی

سلام.من ۴۸ سالمه و ۲۲ سال سابقه کار در اورژانس ۱۱۵ دارم.متاهلم و دو فرزند پسر ۱۴ و ۸ ساله دارم.همسرم هم دوتا مدرک فنی حرفه ای در رشته خیاطی و آرایشگری داره.امکان اخذ ویزای کاری برای سوئد رو دارم؟

سارا جوادی

با سلام اگر رشته تحصیلی شما در لیست مشاغل هست بله میتوانید اقدام کنید. تقریبا تمامی رشته های مرتبط با گروه درمانی شانس اقدام برای ویزای کاری سوئد را دارند. همسر شما هم میتواند همراه شما به صورت همزمان وارد شود.

حمید

سلام. من آقا 32 ساله فوق لیسانس زمین شناسی اقتصادی دارم با 6 سال سابقه کار و در حال حاضر هم هم شاغل در معدن و همسرم 31 ساله و فوق لیسانس زمین شناسی گرایش تکتونیک. یک پسر 21 ماهه داریم .آیا امکان مهاجرت کاری برای ما فراهم هست ؟

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز می توانید برای اقامت کانادا از طریق نیروی متخصص اقدام نمایید.

محمد بهرامی

سلام. من آقا 41 ساله لیسانس مهندسی عمران دارم با 11 سال سابقه کار شهرداری و همسرم فوق لیسانس زیست شناسی با 9 سال سابقه در مرکز تحقیقاتی .یک دختر 5 ساله داریم .آیا امکان مهاجرت کاری برای ما فراهم هست ؟

سارا جوادی

با سلام بله شما میتوانید برای ویزای کار کشور آلمان اقدام نمایید. رشته های شما و همسرتان در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد نمی باشد.

علی

با سلام علی هستم 45 ساله دارای لیسانس پرستاری ،فوق لیسانس روان شناسی و mphگرایش کنترل و پیشگیری از اعتیاد از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ مدیریت سلامت هستم .22 سال سابقه کار که 8 سال سابقه پرستاری و 14 سال مشاوره و رواندرمانی و سابقه سه سال مدیریت مرکز بهداشت را دارم دارای دو فرزند14 و 10 ساله لطفا بفرمایید برای مهاجرت به اروپا چه پیشنهادی دارین.با تشکر

سارا جوادی

با سلام با توجه به شرایطی که فرمودید ، رشته تحصیلی سوابق کاری و تاهل شما، بهترین اقدام برای شما از طریق ویزای کاری سوئد و دانمارک می باشد.

مجتبی امینی

درودامینی هستم و دارای مدرک کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار و ۳ سال سابقه کارشناسی فروش در پخش دارویی رو دارم و دارای ۳ فرزند آیا امکان دریافت ویزای کاری از کشور سوئد رو می تونم داشته باشم

سارا جوادی

با سلام برای اقدام از طریق ویزای کاری کشور سوئد رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد ، که در حال حاضر این رشته مورد درخواست این کشور نیست. میتوانید برای دوره های زبان در این کشور اقدام نمایید.

فرناز قدمی

با عرض سلاممن کارشناس علوم آزمایشگاهی 38 ساله با سابقه کاری 12 سال و همسرم 40 ساله با سابقه 14 سال میتوانیم برای سوئد یا نروژ اقدام کنیم؟

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز میتوانید برای گروه درمانی کشور دانمارک و سوئد اقدام کنید.

مهدی یوسفی

سلام کارشناسی ارشد معماری هستم 37ساله آیا امکان مهاجرت به اروپا وجود دارد.

سارا جوادی

با سلام بله سن و تحصیلات شما برای اقدام مناسب است. البته باید سایر شرایط شما مثل مدرک زبان و.. را نیز بررسی کنیم.

جابر

با سلام بنده فوق لیسانس نرم افزار از دانشگاه فردوسی را دارم.. همسرم دکتری عمومی از دانشگاه ازاد می باشد دارای یک سال سابقه کار..کدوم کشور برای هردوی ما مناسب می باشد؟ 

سارا جوادی

با سلام با توجه به شرایطی که فرمودید ، اقدام برای کشور کانادا را پیشنهاد میکنیم.

علی

سلام بنده 35 سال و متاهل و یک فرزند دارم،لیسانس برق فشار قوی و 10 سال سابقه کار در پست برق فشار قوی را دارم،آیا شانسی دارم؟

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز ، برای ویزای کار آلمان شانس زیادی دارید.

فرید

با سلام و عرض ادب. من کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دارم 42 سالمه. چندین ساله در بازار آزاد در واحد صنفی عکاسی مشغول به کارم. سوابق نویسندگی هم دارم. همسرم کارشناسی علوم تربیتی بدون سابقه کار هستند. بچه 10 ساله دارم. گرافیک وارد هستم. آیا امکان مهاجرت و اقامت در سوئد را دارم؟ با سپاس.

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز ، میتوانید به صورت خانوادگی به این کشور اقدام کنید. درصورتی که مدرک زبان داشته باشید میتوانید برای مقطع تحصیلی ارشد اقدام کنید در غیر این صورت برای دوره های زبان انگلیسی. در صورتی که قصد دارید شرایطتون برای مهاجرت به سوئد بررسی شود فرم ارزیابی گروه آتیه آفرینان را پر کرده تا همکاران پس از بررسی شرایط شما با شما تماس بگیرند.

Wsxe

سلام من ۲۳ سالمه مجردم و کارشناسی هوشبری هست مدرکم متاسفانه سابقه کار مرتبط ندارم ۳ سال در مرکز اکسیژن و ازون درمانی مشغول کار هستم امکان مهاجرت از طریق کار هست برای من؟

سارا جوادی

با سلام خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد می باشد. درصورتی که حداقل یک سال سابقه کار مرتبط فراهم کنید میتونید برای ویزای کار این کشور اقدام کنید.

حمید

با سلام و احترام. شعبانی هستم. من مدرک کارشناسی ارشد مهندسی معدن و همسرم مدرک کارشناسی مهندسی شهرسازی داریم. میخواستم بدونم جهت ویزای کاری و در ادامه اقامت میتونیم اقدام کنیم؟

سارا جوادی

با سلام با توجه به رشته های هر دو که دردسته رشته های فنی مهندسی قرار میگیرد پیشنهاد میکنیم برای ویزای کاری کشور آلمان ، اتریش و یا دانمارک اقدام نمایید. برای شروع مقاله ویزای کار آلمان را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 02172207 تماس حاصل فرمایید.

محمدرضا

باسلامبنده 43 سال سن و دارای مدرک مهندسی کامپیوتر(شبکه) هستم با بیش از 12 سال سابقه، و همسرم 39 سال سن و دارای مدرک کارشناس اتاق عمل، به نظر شما از طریق کدام رسته ی شغلی دریافت ویزای سوئد برای ما بیشترین احتمال را دارد؟ با تشکر

سارا جوادی

با سلام با توجه به اعلام نیاز دوبت سوئد برای رشته های گروه درمانی ، همسر شما شانس بیشتری دارد.

محسن

سلام. من ۳۶ سالمه و لیسانس مخابرات دارم و یک دختر ۵ ساله هم دارم میخواستم بدونم شرایط مهاجرت دارم.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، برای بررسی شرایط شما به منظور مهاجرت به سوئد از طریق ویزای کار ما به اطلاعات بیشتری از شرایط شما ، مانند سابقه کار ، سطح زبان ، میزان بودجه و .. داریم. پیشنهاد میکنم با شماره 02172207 واحد مشاوره تماس بگیرید تا همکارانم شما را راهنمایی کنند.

امیر

با سلام، من فوق لیسانس ریاضی کاربردی دارم و هم اکنون دانشجوی همین رشته در مقطع دکتری هستم که در حال تکمیل تز می باشم، مدرک زبان ندارم و 40 ساله هستم. می خواستم ببینم امکان مهاجرت به سوئد یا اروپا برای من وجود داره؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز باتوجه به شرایطی که فرمودید شانس بالایی برای مهاجرت به اروپا دارید. البته رزومه شما ، شامل مقالات بین المللی ، کنفرانس ها و سمینار ها باید بیشتر بررسی شود تا بهترین کشور با توجه به شرایط شما انتخاب شود.

رضا نوری

سلام.من لیسانس مکانیک خودرو ازدانشگاه آزاد با۱۵سال سابقه درشرکت خودروسازی هستم وهمسرم کاردانی مامایی دارند ودوتا بچه داریم.میخواستم بدونم شرایط مهاجرت برای سوئد یا کشوردیگری دارم.ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب نوری ، رشته همسر شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد می باشد اما حداقل مدرکی که ایشون برای ویزای کار گروه درمانی نیاز دارند کارشناسی می باشد. بنابراین توصیه میکنیم شما برای کشور آلمان اقدام نمایید .پیشنهاد میکنم مقاله ویزای کار آلمان را در وبسایت گروه آتیه آفرینان ملاحظه بفرمایید.

رضا نوری

سلام.من لیسانس مکانیک خودرو ازدانشگاه آزهد با۱۵سال سابقه درشکرکت خودروسازی هستم وهمسرم کاردانی مامایی دارند ودوتا بچه داریم.میخواستم بدونم شرایط مهاجرت برای سوئد یا کشوردیگری دارم.ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب نوری ، رشته همسر شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد می باشد اما حداقل مدرکی که ایشون برای ویزای کار گروه درمانی نیاز دارند کارشناسی می باشد. بنابراین توصیه میکنیم شما برای کشور آلمان اقدام نمایید .پیشنهاد میکنم مقاله ویزای کار آلمان را در وبسایت گروه آتیه آفرینان ملاحظه بفرمایید.

محمد

سلام .من کارشناسی ارشد الکترونیک دارم و ۵سال سابقه کار و همچنین مدرک تعمیرات موبایل از سازمان فنی حرفه ای هم دارم .میتونم برای ویزای کار اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، درحال حاضر رشته و سوابق کاری شما در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد نمی باشد. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان به شما اقدام از طریق ویزای کار آلمان ، اتریش و یا اقامت دائم کانادا می باشد.

فروغ

با سلام. فروغ هستم .مجرد. ۳۰ ساله. دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی آب از دانشگاه تربیت مدرس.و ۵ سال سابقه کار مرتبط. میخواستم ببینم امکان مهاجرت به کشور سوئد برای من هست. 

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر شما می توانید رای مقطع دکترا و یا دوره های زبان در کشور سوئد اقدام کنید. در صورتی که قصد اقدام برای ویزاهای کاری و یا اقامتی را دارید توصیه میکنیم برای کشور آلمان یا کانادا اقدام نمایید.

محسن اسماعیل زاده

باسلام.خانوم جوادی .من دیپلم نقشه کشی صنعتی دارم.شغلم رنگ کاری چوب.با مدرک فنی حرفی.از فنی حرفه ای اصفهان دارم.میحواستم بدونم باتوجه به شرایطم می تونم ویزای کاری بگیرم.سنم۲۹سالمه

سارا جوادی

با سلام جناب اقای اسماعیل زاده ، به منظور اقدام برای ویزای کاری شما باید حداقل لیسانس را داشته باشید. بنابراین پیشنهاد گروه آتیه آفرینان این است که برای ویزای تحصیلی و یا دوره های زبان اقدام نمایید.

پیروز

سلام من تعمیرکار کامیون و موتور های دیزلی  و تراشکار و ریخته گر هستم و دارای مدرک مهندسی مواد البته برای این مهارت ها مدرک فنی حرفه ای هم دارم می خواستم بدونم من امکان گرفتن ویزای کار دارم 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز رشته تحصیلی و سوابق کاری شما برای کشور آلمان و اتریش مناسب است و در حال حاضر سوئد تنها مشاغل گروه درمانی را جذب میکند.

ستاره

سلام من فوق لیسانس ادبیات دارم و کار همسرم کارهای ساختمانی دکوراسیون داخلی هست مثل کاغذ دیواری و کناف ...برای اقامت کاری میتونیم اقدام کنیم؟

سارا جوادی

با سلام در حال حاضر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد نمی باشد. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان به شما اکسپرس اینتری کانادا و یا دوره های زبان در کشور سوئده.

میلاد

با سلام من فوق لیسانس مهندسی معدن با 10 سال سابقه و مدارک فنی و حرفه ای هستم .همسرم هم لیسانس  حسابداری دارند که چندین بار ویزای سوئد را اخذ نموده و به آنجا سفر دداشته اند. حال بنده میخواهم از طریق ویزای کار اقدام نمایم.لطفا راهنمایی بفرمائید

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در حال حاضر رشته همسر شما در لیست مشاغل مورد نیاز دولت دانمارک میباشد اما کشور سوئد تنها رشته های گروه درمانی را نیاز دارد. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان برای شما اقدام از طریق ویزای کار دانمارک یا دوره های زبان سوئد می باشد.

بهنام

سلام میخواستم اگه ممکنه شرایط اقدام برای سوئد از طریق تخصص پرستاری رو توضیح بدید ممنون

سارا جوادی

با سلام شرایط کامل استخدام پرستار در کشور سوئد به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده است. درصورتی که اطلاعات برای شما کافی نبوده می توانید با شماره 02172207 واحد مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی کامل خدمتون ارائه شود.

امیرحسین

سلام و وقت بخیرداخل وویس فقط در مورد گروه پزشکی صحبت شد اما داخل متن در مورد گروه کامپیوتر و برنامه نویسی صحبت شده. من 8 سال سابقه برنامه نویسی دارم و 30 سال سن دارم و زبان انگلیسی رو تا سطح B2+ خوندم. خواستم بدونم در سوئد فرصتی برای من وجود داره یا خیر؟ ممنونم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در حال حاضر سوئد رشته های گروه درمانی را نیاز دارد. پیشنهاد ما برای شما اقدام برای کشورهای دانمارک ، آلمان و اتریش است.

فرهاد

سلام من لیسانس مکانیک دارم و مجرد میباشم میخواستم ببینم میتونم برای ویزای کار اقدام کنم

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز ، خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز بسیاری کشورها از جمله آلمان، کانادا ، استرالیا و دانمارک و ... می باشد.

حامد

سلام و‌خسته‌نباشید من‌مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت جهانگردی دارم ۲۹سالمه امکان مهاجرت کاری برای من فراهم هست؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حامد ، به منظور بررسی شرایط شما برای ویزای کاری ، ما به اطلاعات بیشتری از رزومه شما ماندد سابقه کار و مدرک زبان نیاز داریم. با توجه به اطلاعات محدودی که از شما داریم شاتس ورک اسکیل کانادا را برای شما بالا میدانیم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران شما رو برحسب شرایطتون بیشتر راهنمایی کنند.

مهدی

 سلام.من مدرک مهندسی مکانیک جامدات دارم و فوق دیپلم مکانیک خودرو ، آیا برای رشته من در کشور سوئد کار مناسب وجود دارد، و مخارج زندگی بنده را تامین میکند، با تشکر از شما

سارا جوادی

با سلام جناب مهدی در حال حاضر با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد امکان اقدام مستقیم برای ویزای کار رشته مکانیک وجود ندارد. اقدامی که میتوان برای شما انجام داد از طریق دوره های زبان انگلیسی و یا سوئدی خواهد بود که با تبدیل این ویزا میتوانید ویزای کار دریافت کنید. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد میکنم باشماره 02172207 تماس بگیرید.

عباس

سلام و وقت بخیرمن دارای فوق لیسانس زیست شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد هستم و دارای 10 سال سابقه کار در حوزه مدیریت پسماند در شهرداری هستم و همسرم دکتری فیزیک می باشند و دارای دختر 8 ساله می باشم خواستم بدونم امکان مهاجرت جهت کار برای بنده مهیا می باشد . ممنونم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای عباس ، با توجه به شرایطی که فرمودید امکان مهاجرت برای شما و خانواده وجود دارد. شما راه های متفاوتی مانند اقدام از طریق ورک اسکیل کانادا ، دوره های زبان سوئد و... برای مهاجرت دارید . پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات تکمیلی فرم اریابی رایگان را تکمیل نمایید ، تا کارشناسان و مشاوران ما بعد از بررسی شرایط شما با شما تماس بگیرند

عباس

سلام و وقت بخیرمن دارای فوق لیسانس زیست شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد هستم و دارای 10 سال سابقه کار در حوزه مدیریت پسماند در شهرداری هستم و همسرم دکتری فیزیک می باشند و دارای دختر 8 ساله می باشم خواستم امکان مهاجرت جهت کار برای بنده مهیا می باشد . ممنونم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای عباس ، با توجه به شرایطی که فرمودید امکان مهاجرت برای شما و خانواده وجود دارد. شما راه های متفاوتی مانند اقدام از طریق ورک اسکیل کانادا ، دوره های زبان سوئد و... برای مهاجرت دارید . پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات تکمیلی فرم اریابی رایگان را تکمیل نمایید ، تا کارشناسان و مشاوران ما بعد از بررسی شرایط شما با شما تماس بگیرند.

مجتبی

درود بر شما...بنده متولد ۱۳۶۱ و فوق لیسانس برق کنترل بوده و بالای ۶ سال سابقه ی کاری مرتبط دارم و نزدیک به دو ساله که یک شرکت فنی نیز تاسیس نموده ام البته ۵ دوره تخصصی رو نیز گذرونده ام میخواستم شرایط خودمو در خصوص مهاجرت بدونم (چه تحصیلی و چه کاری)با سپاس از شما و مجموعه ی محترمتان و وقتی که گذاشتید.

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مجتبی ، با توجه به شرایطی که فرمودید شما می توانید برای اقامت دائم کانادا از طریق ورک اسکل اقدام نمایید . برای بررسی بیشتر شرایط شما به اطلاعات بیشتری از رزومه شما نیامندیم. پیشنهاد میکنم با شماره 02172207 تماس بگیرید تا همکاران ما در گروه آتیه آفرینان ایرانیان شما را راهنمایی کنند.

احسان

با سلامبنده ۳۲ سال سن دارم و مدرک دیپلم ۵ سال سابقه کار تو شرکت کابلسازی دارم و حدود ۱۰ سال سوپر مارکت داشتم ایا امکان مهاجرت برای من هست لطفا راهنماییم کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای احسان با توجه به شرایطی که فرمودید پیشنهاد دوره های زبان انگلیسی را در کشور سوئد برای شما داریم . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02172207 تماس بگیرید.

محمد

با سلام  من 44 سال دارم دارای مدرک کارشناسی مدیریت استراتژیک و کارشناسی مدیریت هتلداری  بوده و سابقه کار و تدریس هتلداری دارم  ، همسرم دارای مدرک کاردانی امداد سوانح و کارشناسی مدیریت هتلداری می باشد .دارای دو فرزند هستم .آیا امکان مهاجرت ترجیحا به سوئد و یایکی از کشورهای اسکاندیناوی را دارم ؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای محمد ، با توجه به شرایطی که فرمودید و همراهی خانواده پیشنهاد میکنیم برای کشور سوئد اقدام کنید. لطفا برای اطلاعات تکمیلی فرم ارزیابی رایگان را پرکنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی دقیق تر شرایط شما با شما تماس بگیرند.

مهران

سلام وقت بخیر بنده مهندس عمران هستم و 36 ساله هستم و متاهل و دختر 4 ساله دارم آیا امکان مهاجرت برام فراهم هست تا سریع اقدام کنم 

سارا جوادی

با سلام جناب اقای مهران ، با توجه به رشته تحصیلی شما ،شانس اقدام برای ویزای کار اکثر کشورهای صنعتی را دارید .پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیریدو یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

حامد

سلام.من فوق لیسانس نرم افزار دارم و ۲۸سالمه. معدلم تقریبا خوبه و از دانشگاه ازاد فارق التحصیل شدم اما ن جایی کار کردم نه مهارت خاصی دارم.میخواستم بدونم بهترین شرایط برا من واسه رفتن چیه؟اینکه بخوام واسه دکترا اونجا درس بخونم هزینه هاش چقدر هستن و یا شرایط بورسیه شدن چی؟ببخشید اگه سوالام زیاد بودن.ممنون میشم پاسخ منو بدید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حامد ، برای اقدام از طریق مقطع دکتری رزومه شما شامل مدارک تحصیلی ،مقالات بین المللی و مدرک زبان باید توسط وکلا و مشاورین گروه آتیه آفرینان بررسی شود .پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

الهام روا

با سلام من 41 ساله دارای مدرک لیسانس گفتار  درمانی و ارشد روان سنجی با سابقه کار 25 سال در اموزش و پرورش استثنایی می باشم در حال یادگیری زبان برای ایلتس هستم ایا امکان مهاجرت کاری به سوئ همراه با خانواده ام وجود دارد یا خیر ممنونم از صبر و حوصله شما

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم روا ، رشته تحصیلی شما در لیست مشاغل مورد نیاز سوئد وجود دارد بنابراین می توانید از طریق ویزای کار به این کشور مهاجرت کنید. خوشبختانه امکان همراهی خانواده را نیز دارید. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی روزهای اداری از ساعت 10 الی 6 با شماره 021772207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

فرزین

سلام من فوق لیسانس کشاورزی صنایع غذایی دارم با 5 سال سابقه و مدرک آیلتس امکان اقامت سوئد را دارم.با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای فرزین ، باتوجه به شرایطی که فرمودید شانس اقدام برای ویزای تحصیلی سوئد را دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعت تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 0217207 تماس بگیرید.

امیرحسین

سلام من 16 سال دارم و گرافیک هم بلد هستم و مدرک گرافیکی جهاددانشگاهی دارم می خواستم بدونم می تونم چگونه مهاجرت کنم من دایم هم در استرالیا زندگی میکنه می خواستم بدونم چگونه می توانم مهاجرت کنم ممنون امیرحسین زنده دل

سارا جوادی

با سلام جناب آقای امیرحسین ، با توجه به شرایطی که فرمودید شما میتوانید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام کنید و بعد از تحصیل اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حسین

با سلام، من درارای فوق لیسانس بافت شناسی و همسرم فوق لیسانس مدیریت بازرگانی هستیم. من سابقه کار در آزمایشگاه بافت شناسی و پاتولوژی رو دارم. با شرایط من و همسرم آیا امکان مهاجرت کاری به کشور سوئد رو داریم؟

سارا جوادی

با سلام ، جناب آقای حسین برای اقدام از طریق ویزای کار سوئد ، رشته و سوابق کاری شما باید در لیست مشاغل سوئد باشد . همچنین به حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط نیاز دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

صادقي

باسلامدر ليست مشاغل مورد نياز سوئد روانشناسي نيز قيد شده است.آيا رشته روانشناسي تربيتي/آموزشي در مقطع كارشناسي ارشد نيز حائز شرايط ويزاي كار سوئد مي باشد؟اگر ليسانس متقاضي روانشناسي نباشد و فوق ليسانس روانشناسي باشد، چطور؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ،رشته روانشناسی در لیست مشاغل مورد نیاز دولت سوئد می باشد . پیشنهاد میکنم برای استعلام دقیق مدارک و سابقه کارتون با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری به دفتر آتیه آفرینان مراجعه کنید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

بابک

سلام من 49 سال سن دارم و فوق لیسانس IT هستم و همسرم هم دکتری ادبیات انگلیسی داره آیا امکان پیدا کردن کار برای ما وجود داره بیشتر برای خودم مد نظر هست که هزینه های زندگی مارا با دو بچه پوشش بده؟ با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای بابک با توجه به رشته و سوابق کاری شما پیشنهاد کشور کانادا و اقدام از طریق اقامت دائم را برای شما داریم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

فرزاد

با سلام،ممنون از سایت خوبتون،ببخشید من 34 سال سن دارم،کارشناس رادیولوژی،مجرد،آیا برای رشته های اینچنینی هم میشه درخواست کار داشت؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای کاظمی ، بله خوشبختانه رشته شما جز مشاغل مورد درخواست دولت سوئد می باشد. بنابراین میتوانید از طریق ویزای کار وارد کشور سوئد شوید. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره حضوری و یا تلفنی با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نادر

سلام من فوق لیسانس پرستاری دارم و 36 سالمه امکان مهاجرت کاری برای من فراهم هست؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای نادر ، بله خوشبختانه رشته شما جز مشاغل مورد درخواست سوئد می باشد. همچنین سن شما برای اقدام مناسب است. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

هدا

سلام من دارای فوق لیسانس الکترونیک و همسرم دکترای داروسازی هستن میخواستم بدونم آیا امکان مهاجرت به سوئد برای ما فراهم هستش و اگه هست باید چه روندی رو طی کنیم و برای طی این روند تا اخذ ویزای کار و اقامت چقدر زمان و هزینه لازم هست

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم هدی عزیز ، بله اقدام برای ویزای کاری سوئد برای همسر شما امکان پذیر است و شما هم امکان همراهی ایشون رو از بدو ورود دارید . همچین دولت سوئد به شما اجازه کار فول تایم را میدهد.پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق تر رزومتون همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

مينا

عالي

سارا جوادی

با سلام ، سپاس از همراهی شما

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button