ثبت شرکت در آمریکا یکی از پر طرفدارترین راه ها در بین افرادی است که می خواهند یک زندگی با استاندارد بالا داشته باشند. ما در این مقاله به بررسی مراحل و قوانین لازم برای ثبت شرکت در آمریکا می پردازیم و همچنین به بررسی سئوالاتی مانند این که آیا با ثبت شرکت در آمریکا اقامت این کشور را می توان دریافت کرد؟

هزینه زندگی و ثبت شرکت در آمریکا چگونه است؟ مدارک لازم برای ثبت شرکت آمریکا به چه صورت است؟ می پردازیم. انواع روش ها برای اخذ اقامت در کشور آمریکا وجود دارد مانند اخذ اقامت از طریق تحصیل، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت از طریق ازدواج، اخذ اقامت از طریق پناهندگی، اخذ اقامت از طریق کار و اخذ اقامت از طریق تولد است.

🔊 پادکست شرایط ثبت شرکت در آمریکا 🔊

ثبت شرکت در آمریکا

 برای ثبت شرکت در آمریکا نیاز به شناخت بیشتر از این کشور است. ایالات متحده آمریکا یک کشور مستقل در آمریکای شمالی است که از جنوب با  کشور مکزیک و از شمال با کشور کانادا هم مرز است و از شرق و جنوب شرقی به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام  منتهی می شود.

کشور آمریکا از 50 ایالت و 5 سرزمین خود مختار و 1 حوزه فدرال و مجموعه ای از جزایر پراکنده تشکیل شده است. مساحت کشور آمریکا 9.8 میلیون کیلومتر مربع است که چهارمین کشور پهناور دنیا حساب می شود.
جمعیت کشور آمریکا بیش از 330 میلیون نفر است که باعث شده که سومین کشور پر جمعیت دنیا محسوب شود. پایتخت کشور آمریکا واشینگتن است و پرجمعیت ترین شهر آمریکا نیویورک است.

کشور آمریکا از مهاجران بسیاری از سراسر دنیا تشکیل شده است. زبان کشور آمریکا انگلیسی است. واحد پول کشور آمریکا دلار است که یکی از با ارزش ترین واحد پول در دنیا می باشد.
کشور آمریکا از برترین اقتصادهای دنیا است که اولین کشور وارد کننده و همچنین دومین کشور صادر کننده در دنیا می باشد. آمریکا یک ابر قدرت نظامی جهان به حساب می آید.

شرایط ثبت شرکت در آمریکا

شرایط ثبت شرکت آمریکا

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا با ثبت شرکت در آمریکا اقامت این کشور را می توانند اخذ نمایند. باید در جواب به این پرسش بگوییم که اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور آمریکا امکان پذیر نیست و فقط با ثبت شرکت در این کشور می توانید کسب و کار راه اندازی کنید و می توانید به سود برسید ولی اقامت به شما داده نمی شود.

از طریق این ویزاها می توانید اقدام کنید. E-2 , EB-5
به عبارتی با ویزاهای گفته شده می توانید در کشور آمریکا کار آفرینی کنید و می توانید اخذ اقامت خود و خانواده خود را بدست آورید.

انواع ثبت شرکت در آمریکا

برای ثبت شرکت در آمریکا باید انواع شرکت در این کشور را بشناسید تا بتوانید شرکتی که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید. انواع شرکت در کشور آمریکا به شرح زیر است:

انواع ثبت شرکت در آمریکا

1. شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود به این صورت است که در کشور آمریکا این شرکت مختلط با ماهیت تجاری می باشد که به افراد اجازه می دهد که تجارت بدون ریسکی داشته باشند.
این موضوع از این طریق که مسئولیت ها را محدود می کند و تعاریف از اساسنامه شرکت امکان پذیر است. این شرکت در میان سرمایه گذاران بسیار محبوب است و همچنین مناسب ترین انتخاب در زمینه تجارت بین المللی است. خیلی از سرمایه گذاران علاقه دارند در کشوری ثبت شرکت کنند که بتوانند از مالیات معاف باشند. با ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود می توانند به هدفشان برسند.

مزایایی که این شرکت دارد به این صورت است که کسانی که اقامت کشور آمریکا را ندارند می توانند به راحتی این شرکت را افتتاح کنند و هم چنین این شرکت روند اداری کوتاه تری نسبت به باقی شرکت ها دارد. در برخی از ایالات آمریکا نیازی به سرمایه اولیه شرکت نیست و همچنین مالیات بر درآمدی هم وجود ندارد.

2. شرکت انحصاری

ثبت شرکت به صورت انحصاری به این صورت است که یک نفر بدون شراکت و بدون همکاری با شرکت دیگری به صورت تنهایی و انحصاری تجارت می کند. مالیات را باید خود شخص پرداخت کند و تمام بدهی ها و ضررات و تمام مسئولیت ها به عهده خود فرد است.

3. شرکت مشارکتی

شرکت مشارکتی به این صورت است که به دو نوع عمومی و محدود به ثبت میرسد. این شرکت به این صورت است که توسط 2 یا چند نفر تشکیل می شود که باهم می خواهند به تجارت بپردازند.
یک توافق نامه کتبی توصیه می شود که داشته باشید. هر شریک نسبت به مقدار سودی که از سهم  دارد مسئولیت پرداخت مالیات را دارد.

4. شرکت مشارکت محدود

شرکت مشارکت محدود خیلی شبیه ثبت شرکت به صورت مشارکت عمومی است. شرکا در این شرکت در مقابل بدهی ها مسئولیت ندارند. فقط در صورتی که سرمایه آن ها در خطر باشد. پرداخت مالیات شرکت مشارکت محدود بر اساس درآمد شرکت است. حداکثر تعداد عضوها در این شرکت 35 نفر هستند.

5. شرکت سهامی

شرکت سهامی به این صورت است که محدود به سهم است. برای همین مصونیت برای سهامداران خود دارد و شرکت مالیات را پرداخت می کند. پرداخت مالیات این شرکت به این صورت است که از سود حاصل از فروش پرداخت می شود. حداکثر سهامدارن این شرکت 75 نفر می باشد.
کنترل شرکت به واسطه هیئت رئیسه انجام می شود. اشخاصی که اقامت کشور آمریکا را ندارند نمی توانند این شرکت را به ثبت برسانند زیرا لازم است که مدیر و سهامداران اقامت آمریکا را داشته باشند.

ویزای ثبت شرکت در آمریکا

برای اینکه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت آمریکا  انجام شود باید اول ویزای این کشور را داشته باشید. انواع ویزا در این کشور وجود دارد که برای ثبت شرکت در آمریکا نیاز به ویزای مخصوص به خود است.

ویزای E2:

این نوع ویزا برای کسانی که می خواهند ثبت شرکت در آمریکا را انجام دهند واجب است. کشور آمریکا به شما اجازه می دهد که اقامت خانواده خود را هم اخذ نمایید. یکی از مهم ترین فاکتورهای این ویزا ارائه یک طرح تجاری خوب است که مورد تأیید دولت آمریکا قرار بگیرد.

مدت زمانی که شما  در خواست می دهید برای اقامت کشور آمریکا تا زمانی که وارد این کشور بشوید تقریباً 6 ماه طول می کشد. که یکی از سریعترین برنامه های اقامتی است.

ویزای ثبت شرکت در آمریکا

قوانین ثبت شرکت در آمریکا

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در آمریکا نیازمند این موضوع است که شما قوانین این کشور را نادیده نگیرید و به این قوانین عمل کنید. در کشور آمریکا قوانین ثبتی در ایالت های مختلف متفاوت است. یعنی قوانین و شرایط ثبت یک شرکت در یک ایالت با ایالت دیگر فرق دارد. به طور مثال شرایط ثبت شرکت در کالیفرنیا این گونه است:

فقط 1 نفر به عنوان سرپرست شرکت نیاز است. نیازی نیست که اسم سرپرست شرکت در اساسنامه باشد. نیازی نیست برای ثبت شرکت در این ایالت سرپرست اقامت آمریکا را داشته باشد.
برای هر کارفرما کد شناسایی مالیاتی الزامی است. ظرف مدت 3 ماه از تعیین صورت حساب مالیاتی باید تسویه صورت گیرد که این صورت حساب حدود 800 دلار است.

طبق قوانین آمریکا اگر شخصی اقامت کشور آمریکا را نداشته باشد نمی تواند هر شرکتی را که می خواهد انتخاب کند و به ثبت برساند. فقط افراد خارجی که اقامت ندارند می توانند شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی را ثبت کنند.

مالیات ثبت شرکت در آمریکا

پرداخت مالیات یکی از مهم ترین عوامل برای ثبت شرکت در آمریکا است. باید طبق قوانین یک کشور مالیات پرداخت شود تا بتوانید که کسب و کار خود را در آن کشور ادامه دهید. در کشور آمریکا مالیات انواع مختلفی دارد. مالیات های موجود در کشور آمریکا موارد زیر است:

1. مالیات بر درآمد

 از وقتی که شما در کشور آمریکا مشغول به کار می شوید باید مالیات بردرآمد را پرداخت کنید. مالیات بر درآمد در کشور آمریکا کم ترین آن 10 درصد و بیشترین آن 37 درصد است که هرچقدر فرد درآمد بیشتری داشته باشد باید مالیات بیشتری بپردازد. البته لازم به ذکر است که مالیات بر درآمدی که در زیر توضیح می دهیم برای افراد متأهل است و برای افراد دیگر متفاوت است.

  • درآمد تا 19050 دلار باید 10 درصد مالیات بپردازد.
  • درآمد از 19050 تا  77400  دلار باید 12 درصد مالیات بپردازد.
  • درآمد از 77400 تا 165000 دلار باید 22 درصد مالیات بپردازد.
  • درآمد از 165000 تا 315000 دلار باید 24 درصد مالیات بپردازد.
  • درآمد از 315000 تا 400000 دلار  باید 32 دلار مالیات بپردازد.
  • درآمد از 400000 تا 600000 دلار باید 35 دلار مالیات بپردازد.
  • درآمد بالای 600000 دلار باید 37 درصد مالیات بپردازد.

2. مالیات بر ارزش افزوده

نوع دیگر مالیات برارزش افزوده است که بر فروش کالاها و خدمات اعمال می شود. این مالیات به این صورت است که در ازای استفاده از خدمات یا کالا باید مالیاتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنید. این مالیات بستگی به ایالت دارد.
قوانین هر ایالت متفات است. در بعضی ایالت های آمریکا این مالیات اصلا گرفته نمی شود و در 12 ایالت دیگر آمریکا این مالیات به میزان 8 درصد است.

3. مالیات غیر مستقیم

یک سری کالاهای خاص در کشور آمریکا مالیات دارند مانند بنزین، سیگارو مشروبات الکلی است. این مالیات هم برای جمع آوری پول گرفته می شود و هم برای اینکه جلوگیری از رفتارهای ناسالم شود اخذ می شود.

4. مالیات بر درآمد شرکت

این مالیات توسط دولت فدرال و ایالتی آمریکا بر سودی که از شرکت و تجارت بدست می آید است. این مالیات هم به این صورت است که هرچقدر درآمد بیشتری از شرکت داشته باشید باید مالیات بیشتری پرداخت کنید.

مالیات بر درآمد شرکت 21 درصد است که برخی از شرکت ها کم تر پرداخت می کنند و در حدود 18 درصد پرداخت می کنند.

مالیات ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا و وکیل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در آمریکا شما نیاز دارید که سرمایه داشته باشید اما فقط داشتن سرمایه کافی نمی باشد. اگر کوچکترین خطایی در رابطه با کارهای مربوط به ثبت شرکت در آمریکا انجام دهید امکان دارد که درخواست شما رد شود و مورد تأیید کشور آمریکا قرار نگیرد.

پس بهتر است که شما برای اخذ اقامت خود وکیلی اختیار کنید که در تمام مراحل، شما را راهنمایی و یاری کند و تمام مدارک و شرایط و قوانین این کشور را بداند و شرکت شما را به ثبت برساند.

وکلای موسسه ما با 18 سال تجربه در امور مهاجرتی و مجوز از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی می توانند شما هموطنان عزیز را به هدفتان که ثبت شرکت در آمریکا است برسانند.
همچنین زمانی که شما وکیل اختیار می کنید می توانید به صورت غیر حضوری شرکت خود را ثبت کنید یعنی وکیل تمام امور را برایتان انجام می دهد.

مراحل ثبت شرکت در آمریکا

برای ثبت شرکت در آمریکا باید مراحلی را گذراند و بسیار مهم است که این مراحل را به درستی انجام دهید.

  • برای ثبت شرکت باید نامی برای شرکت انتخاب کنید که تکراری نباشد و همچنین مورد استفاده باشد و مشکل ساز نباشد. تا زمانی که نام شرکت مناسب نباشد مرحله بعدی انجام نمی شود.
  • انتخاب وکیل از مراحل بعدی می باشد. برای ارسال یک سری از مدارک نیاز به وکیل دارید. وکیل می تواند تمام مراحل امضاء اسناد و مدارک شرکت را انجام بدهد و شرکت را به ثبت برساند.
  • ارائه اساسنامه شرکت از مراحل بعدی است. برای ثبت شرکت باید اساسنامه را تکمیل کنید. در اساسنامه باید نام شرکت، آدرس شرکت، اسامی اعضای هیئت مدیره ذکر شود.
  • ارائه طرح تجاری بسیار واجب است. باید برای ثبت شرکت طرح تجاری (بیزنس پلن) ارائه دهید که بسیار مهم است. زیرا ارتباط مستقیمی با اقتصاد کشور آمریکا دارد یعنی هر چقدر طرح تجاری شما قوی تر باشد باعث می شود شما به سود بیشتری برسید.
  • مرحله بعدی باید از شماره شناسایی شرکت را دریافت کنید که برای مالیات است. همچنین باید حساب بانکی خود را در این کشور افتتاح کنید.
  • از مراحل بعدی ثبت شرکت در آمریکا این است که باید شماره تلفن ایالات متحده را دریافت کنید.
  • پس از اتمام مراحل  گفته شده می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

ثبت شرکت در آمریکا و طرح تجاری (بیزنس پلن)

یکی از مهم ترین مراحلی که در ارتباط با ثبت شرکت در آمریکا مهم است ارائه طرح تجاری یا همان بیزنس پلن است. ارائه یک بیزنس پلن خوب می تواند اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت را برای شما رقم بزند. این طرح باید برای کشور آمریکا سودآور باشد و کمکی برای رشد اقتصادی این کشور باشد.

طرح تجاری باید توسط دولت آمریکا تأیید شود. بهتر است برای ارائه طرح تجاری مناسب از افرادی که در موضوع اقتصاد مهارت کافی دارند مشورت بگیرید.
طرح تجاری در اصل نقشه و برنامه شما برای شرکت است و روش هایی که قرار است به این هدف برسید. مواردی که باید در بیزنس پلن ذکر شود:

1. دیدگاه کلی از شغل سرمایه گذار

2. توضیح در ارتباط با خدماتی که می خواهید ارائه دهید.

3. محصولات و مدلی که در بازار آنها را ارائه می کنید.

4. توضیح در ارتباط با سرمایه گذار مانند مهارت ها و مدارک تحصیلی و..

5. استراتژی فردی مانند برنامه بازاریابی و سیاست قیمت گذاری

6. ارائه سرمایه اولیه و تأمین اعتبار اضافی و سود کافی

 7. تمام مدارک و اسناد مرتبط با ثبت شرکت و همچنین تأییدیه کتبی حمایت مالی و مجوزها و توصیه نامه ها باید ضمیمه شود.

ثبت شرکت در آمریکا و طرح تجاری (بیزنس پلن)

مدارک مهاجرت ثبت شرکت در آمریکا

کشور آمریکا مانند تمام کشورهای دیگر دنیا نیاز دارد که مدارکی از شما را دریافت کند که هم برای ثبت شرکت نیاز است و هم برای اینکه هویت شما را بشناسد. مدارکی که برای ثبت شرکت در آمریکا لازم است که ارائه دهید موارد زیر است:

1. ارائه فرم درخواست ثبت شرکت

2. ارائه کپی پاسپورت تمام سهامداران و اعضای شرکت

3. پرداخت تمام هزینه های ثبت شرکت

4. مدارک تشخیص هویتی شما

5. پرداخت 50 درصد از هزینه های سرمایه گذاری

6. ارائه نام شرکت

7. ارائه آیین نامه و مهر شرکت

8. دریافت موافقت نامه از طرف ایالتی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است

9. ارائه کد شناسایی برای پرداخت مالیات

10. ارائه مدرک تعهد پرداخت هزینه سالیانه نگهداری شرکت

11. افتتاح حساب بانکی

12. نوع شرکت

13. اثبات توانایی مالی

هزینه ثبت شرکت در آمریکا

برای ثبت شرکت آمریکا نیاز به پرداخت هزینه دارد. هزینه های مختلفی در کشور آمریکا وجود دارد که به غیر از هزینه ثبت شرکت باید پرداخت کنید.
هزینه ثبت شرکت در هر ایالت متفاوت است. همچنین هزینه زندگی هر فرد به آن ایالتی که می خواهید در آن زندگی کنید و همچنین سبک زندگی شما بستگی دارد.

هزینه ثبت شرکت

اگر بخواهید در کشور آمریکا از نام دیگری به غیر از نام خود تجارت کنید باید هزینه ای که کمتر از 100 دلار است را بپردازید. که این هزینه بستگی به ایالت دارد.
اگر شما بخواهید کاری را که به عنوان شخصیت حقوقی فعالیت می کند را در این کشور ثبت نام کنید باید هزینه ای را بپردازید که باز هم بستگی به ایالت دارد. در ایالت واشینگتن این هزینه 180 دلار است ولی در تگزاس 300 دلار است.

  • ثبت علامت تجاری در این کشور 375 دلار می باشد.
  • هزینه اولیه راه اندازی شرکت در هر ایالت فرق دارد که این هزینه حدود 40 تا 500 دلار است.
  • هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود 1590 دلار است و هزینه ثبت شرکت سهامی 1750 دلار است.
  • هزینه ثبت نام مالیات شرکت مسئولیت محدود 950 دلار است و هزینه ثبت نام مالیات شرکت سهامی 750 دلار است.
  • هزینه دولتی شرکت مسئولیت محدود 310 دلار و هزینه دولتی شرکت سهامی 310 دلار است.
  • هزینه افتتاح حساب بانکی  برای شرکت مسئولیت محدود 4950 دلار است و هزینه افتتاح حساب بانکی برای شرکت سهامی 4950 دلار است.

هزینه ملک

هزینه ملک بستگی به شهری که می خواهید در آن زندگی کنید دارد. به طور مثال نیویورک و سن فرانسیسکو از گران ترین شهرهای آمریکا هستند.

  • اجاره آپارتمان 1 خوابه در نیویورک حدود 1600 دلار است.
  • در شهرهای کوچک اجاره 1 فلت 1 خوابه  حدود 800 دلار است.
  • اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر نیویورک ماهیانه 5800 دلار است.

هزینه خوراک

  • 1 کیلوگرم گوشت گوساله 10 دلار است.
  • 1 کیلو برنج سفید 4 دلار است.
  • غذا در رستوران معمولی برای 1 نفر 15 دلار است.
  • 1 لیتر شیر 0.85 دلار است.

هزینه درمان

  • هزینه چک آپ معمولی 110 دلار است.
  • هر نسخه آنتی بیوتیک 23 دلار است.
  • هزینه دارو سرما خوردگی ساده 7 دلار است.

هزینه حمل و نقل

  • هر لیتر بنزین 0.7 دلار است.
  • بلیط اتوبوس 2.75 دلار است.
  • اشتراک نا محدود اتوبوس و دیگر خدمات حمل و نقل 119 دلار است.
هزینه مهاجرت و اقامت ثبت شرکت آمریکا | شرایط ثبت شرکت در آمریکا

مزایای ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا مزایا بسیاری دارد که این مزایا موارد زیر است:

  1. دسترسی به بازار کار و نیروهای متخصص در کشور آمریکا
  2. ثبات سیاسی
  3. دارا بودن اقتصاد پیشرفته
  4. بهترین دانشگاه های دنیا
  5. در برخی از ایالت ها از مالیات بر درآمد معاف هستید.

ثبت شرکت در آمریکا و اقتصاد آن

برای اخذ اقامت ثبت شرکت آمریکا باید اقتصاد این کشور را بررسی کنید. کشور آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان است. تولید ناخالصی داخلی کشور آمریکا 21.5 تریلیون دلار است. این کشور از بزرگترین وارد کنندگان کالا است. شریک های اصلی این کشور شامل کانادا، چین، ژاپن، مکزیک و آلمان است.

  • بزرگترین صادرات کشور آمریکا تجهیزات صنعتی با 29.8 درصد و ماشین آلات با 29.5 درصد می باشد و کالاهای بعدی کالاهای مصرفی غیر اتومبیل، خودرو و تولیدات وابسته، تولیدات صنایع غذایی و تولیدات صنایع هوایی می باشد.
  • کالاهای وارداتی کشور آمریکا به ترتیبب شامل کالاهای مصرفی به غیر از اتومبیل، سوخت، ماشین آلات، تجهیزات صنعتی، تولیدات خودرو، صنایع غذایی و صنایع هوایی است.
  • بزرگترین تولیدات کشور آمریکا مواد شیمیایی، فولاد، تولیدات نفتی، صنایع هوایی، خودرو، ارتباطات، مواد غذایی و مصرفی، الکترونیک  و صنایع معدن و چوب می باشد.
  • کشور آمریکا رتبه اول در دنیا را در تولید برق، پالایش نفت، تولید انرژی بادی و هسته ای دارد.

شاخص های تأثیر گذار اقتصادی در آمریکا

از موارد دیگری که باید توجه داشت برای ثبت شرکت در آمریکا شاخص های اقتصادی است. این شاخص ها در کسب و کار تأثیر بسیاری دارند. شاخص هایی که برای ثبت شرکت باید به آن ها توجه شود موارد زیر هستند:

شاخص های تأثیر گذار اقتصادی در آمریکا

1. نرخ مالیات در آمریکا

نرخ مالیات را باید بررسی کنید تا بدانید چه مقدار از درآمد شرکت شما به مالیات تعلق دارد و از شاخص های مهم است. نرخ مالیات بردرآمد شرکت در آمریکا در سال 2020 پایین ترین میزان آن 10 درصد و بیشترین 37 درصد بوده است. این مالیات زیاد نمی باشد به همین دلیل است که برای ثبت شرکت این کشور مناسب است.

نرخ مالیات در آمریکا

2. نرخ بیکاری در آمریکا

یکی از مهم ترین شاخص های اقتصادی است زیرا نشان از بازار کار یک کشور و بیکاری که در آن کشور وجود دارد. هرچقدر این نرخ کمتر باشد نشانده این موضوع است که آن کشور برای ثبت شرکت مناسب تر است.

نرخ بیکاری در آمریکا

3. نرخ تورم در آمریکا

نرخ تورم بدین گونه است که اگر کشوری دچار نوسانات شدید و یا سرمایه گذاری در آن کشور زیاد باشد یعنی آن کشور دارای نوسان اقتصادی است و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آن کشور مناسب نیست. در واقع نشان از ثبات اقتصادی یک کشور است.

نرخ تورم در آمریکا

4. نرخ تولید ناخالصی داخلی

با افزایش تولید ناخالصی رشد اقتصادی هم افزایش پیدا می کند و با افزایش این دو سود سرمایه گذارهم بیشتر می شود.
پس برای ثبت شرکت یکی از شرایط  دیگری که باید مورد بررسی قرار بگیرد رشد اقتصادی است زیرا با سودهی شرکت شما ارتباط دارد و می تواند شما را به سود بالاتری برساند. این نرخ در کشور آمریکا نشان می دهد این کشور برای ثبت شرکت گزینه مناسبی است.

تولید ناخالصی در آمریکا

معایب ثبت شرکت در آمریکا

کشور آمریکا بسیار مکان مناسبی برای مهاجرت است و مزایای بسیاری دارد که برای خیلی از افراد یکی از بهترین گزینه های مهاجرت است ولی مشکلات خود را هم دارد که مورد بررسی قرار می دهیم.

  • برای اینکه در کشور آمریکا بتوانید زندگی کنید باید کار کنید یعنی بدون کار کردن فقط شاید افرادی که پشتوانه مالی دارند بتوانند در این کشور دوام بیاورند. البته حتی برای این افراد هم مشکل است زیرا با وجود تحریم ها انتقال پول از ایران به آمریکا سخت شده است و روند قانونی اثبات منبع درآمد مشکل است که باید حتماً با وکیل مربوط به مهاجرت در مورد آن صحبت کنید.
  • از مشکلات دیگر این کشور قبض های ماهیانه مانند آب و برق، گاز، تلفن، اینترنت، تلویزیون و قبض های مربوط به قسط های احتمالی شما است که این قبض ها گران است. اجاره خانه از مهم ترین این قبض ها است که بستگی به شهر یا ایالتی که در آن زندگی می کنید دارد.
  • مشکل دیگر اخراج از کار در آمریکا است. از نظر کاری در آمریکا اصلا امنیت ندارید حتی اگر سال ها در این کشور کار کرده باشید امکان دارد که اخراج شوید.
  • آمریکا از کشورهایی است که در حمل و نقل بسیار ضعیف است به غیر از شهرها بزرگ در شهرهای حومه وسیله نقلیه عمومی پیدا نمی شود و باید در این محله ها شما ماشین داشته باشید زیرا اگر نداشته باشید باید تا مکانی که می خواهید بروید پیاده روی کنید.
  •  بیمه درمانی در کشور آمریکا از مشکلات دیگر این کشور است که هزینه بالایی دارد.

سخن پایانی

ثبت شرکت آمریکا را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که کشور آمریکا با اقتصادی بسیار قوی و همچنین شرایط عالی که دارد برای ثبت شرکت بسیار گزینه مناسبی است. در این مقاله مطالبی در مورد مهاجرت و اقامت ثبت شرکت آمریکا، قوانین ثبت شرکت در آمریکا و مدارک مهاجرت اقامت از طریق ثبت شرکت در آمریکا را بیان کرده ایم.

سوالات متداول

مراحل ثبت شرکت در آمریکا چیست؟

برای ثبت شرکت باید نامی برای شرکت انتخاب کنید که تکراری نباشد و همچنین مورد استفاده باشد و مشکل ساز نباشد. تا زمانی که نام شرکت مناسب نباشد مرحله بعدی انجام نمی شود و…

مزایای مهاجرت و ثبت شرکت در آمریکا چیست؟

دسترسی به بازار کار و نیروهای متخصص در کشور آمریکا
ثبات سیاسی
دارا بودن اقتصاد پیشرفته
در برخی از ایالت ها از مالیات بر درآمد معاف هستید و…

هزینه ثبت شرکت در آمریکا چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در هر ایالت متفاوت است. همچنین هزینه زندگی هر فرد به آن ایالتی که می خواهید در آن زندگی کنید و همچنین سبک زندگی شما بستگی دارد و…

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button