ویزای کاری اسلوونی(Slovenia)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری اسلوونی نیز مقاله قرار دهیم و یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری اسلوونی ، اخذ اقامت اسلوونی از طریق کار ،اخذ ویزای کاری اسلوونی ، ویزای کار در اسلوونی ، سرمایه گذاری در اسلوونی ، کشور اسلوونی . کار در اسلوونی با توجه برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور اسلوونی)

ویزای کاری اسلوونی – اخذ اقامت اسلوونی از طریق ویزای کار

بهتر است بدانید افراد که از طرق گفته شده ویزای کار گرفتند و به مدت یک سال اجازه ی اقامت به افراد می دهد که این اقامت یک ساله اجازه ی بردن همراه که اعم از همسر و فرزند می باشد را نیز دارا است البته در این مورد نیز استثنایی وجود دارد که اگر فرد اجازه ی موقت کار فصلی گرفته باشد دیگر نمی تواند همسر و فرزند خود را نیز همراه خود ببرد .

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/07/مهاجرت-کاری-به-کشور-اسلوونی.mp3″]

لازم به ذکر می باشد که افراد می توانند کار آبی یا همان blue card را نیز بدست بیاورند که افراد را قادر به اخذ اقامت موقت برای بستگان خود می نماید .

بهتر است بدانید افراد برای مهاجرت به اسلوونی به منظور ( اقامت یا شروع کسب و کار ) نیازمند بدست آوردن اطلاعات قابل اعتماد و با کیفیت در مورد روش لازم برای شروع زندگی و کسب و کار ، روشی برای راه اندازی یک شرکت ، تعهدات قانونی و محدودیت در انجام کسب و کار می باشند

لازم به توضیح می باشد که گرفتن اجازه ی اقامت و کار نیازمند زمان معقولی به مدت یک ماه می باشد . و نیازمند مصاحبه و مشاوره ( از طریق تلفن ، اسکایپ ، تماس شخصی ،ایمیل و یا دیگر ارتباطات ) و افراد باید یک شماره شناسایی و یک شماره ی ثبت اقامت نیز داشته باشند .

ویزای کاری اسلوونی

ویزای کاری اسلوونی

ویزای کاری اسلوونیانواع اجازۀ کاری در اسلوونی

به طور کلی تبعۀ خارجی زمانی می تواند برای کار در کشور اسلوونی اقدام نماید که بتواند اجازۀ کاری را از سوی کارفرمائی از دولت اسلوونی ارائه نماید. و به طور کلی سه نوع اجازۀ کاری در اسلوونی وجود دارد که عبارتند از:

حالت اول: زمانی که اجازۀ کار از سوی کارفرمائی از دولت اسلوونی  را دارا باشید: که این حالت تنها زمانی مصداق پیدا می کند که شخص بتواند اجازۀ کاری را از سوی کارفرمائی از سوی دولت اسلوونی ارائه نماید. و اجازه تنها زمانی اعطا می شود که هیچ شخص دیگری در اسلوونی نتواند پوزیشن خالی را پر نماید. این ویزا معمولاً برای مدت زمان یک ساله صادر خواهد شد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

حالت دوم: اجازۀ کاری شخصی: این نوع از ویزا برای مدت ۳ سال و با توجه به قوانین و مقررات اسلوونی صادر می شود. این امر هچنین در مورد کار با حالت خود اشتغالی، یا برای پیوستن به خانواده و یا برای پناهجویان و همینطور برای زمانی که تبعۀ خارجی خانواده ای را در اسلوونی دارد که به عنوان شهروند اسلوونی محسوب می شوند دارا می باشد.

حالت سوم: اجازه برای کارمند: این اجازه برای مدیران و یا کارمندان تبعۀ خارجی و کمپانی های خارجی که در اسلوونی دارای شعبه می باشند صادر خواهد شد.

ویزای کاری اسلوونیمزایای مجوز اقامت اسلوونی

مزایای مجوز اقامت اسلوونی به شرح زیر می باشد :

  •  امکان سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون ویزا
  • شروع کسب و کار در کل قلمرو اتحادیه اروپا
  •  امکان داشتن حساب بانکی در بانک های اروپایی
  •  دریافت وام با نرخ های کاهش یافته
  •  فرصت خرید و فروش املاک و مستغلات
  •  امکان واردات وسیله نقلیه در کشور محل اقامت در شرایط گمرکی مطلوب
  •  آموزش رایگان کودکان خود را در بهترین مدارس و دانشگاه های اروپا
  •  امکان استفاده از خدمات پزشکی رایگان برای شما و خانواده تان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور اسلوونی مقاله “تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور اسلوونی اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی اسلوونی ، تابعیت و اقامت کاری در اسلوونی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری اسلوونی  می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
Call Now Button