ویزای کاری استونی(Estonia)

همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای کاری کانادا نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

مهاجرت کاری استونی ، اخذ اقامت استونی از طریق کار ،اخذ ویزای کاری استونی ، ویزای کار در استونی ، سرمایه گذاری در استونی ، کشور استونی . کار در استونی با توجه برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور استونی)

ویزای کاری استونی – مهاجرت کاری به استونی

کشور استونی با توجه به اینکه اقتصاد پیشرفته ای ندارد و از لحاظ کشاورزی و تولید ناخالص داخلی در وضعیت نامطلوبی است و بازار کار در استونی بسیار کم رونق می باشد، گزینه مناسبی برای ویزای کار نمی باشد. مهاجرت کاری به استونی مانند دیگر کشورهای اروپایی محدودیت های خاص خود را دارد بهتر است برای کاریابی در استونی کارفرمایی به شما پیشنهاد استخدام بدهد تا بتوانید وارد این کشور شوید. در نهایت مهاجرت کاری به استونی تنها از طریق کارآفرینی در استونی شانس بیشتری دارد. موسسات کاریابی در استونی با توجه به جمعیت استونی معمولا پیشنهاد کاری قابل ارائه ندارند و رونق کمتری دارد.

باتوجه به اینکه ویزای کار کشور استونی به صورت موقت است بعد از چند سال کار به اقامت دائم تبدیل می شود. نام ویزا D-VISA می باشد، و باید کارفرمای شما قبل از درخواست جهت این نوع ویزا پیشنهاد کاریتان را در اداره حفاظت از مرزها ثبت کند.

ویزای کاری استونی – خرید ملک در استونی و مهاجرت کاری به استونی

یکی از راه های مهاجرت به سایر کشورها  سرمایه گذاری از طریق خرید ملک است و خرید ملک در استونی برای افراد خارجی امکان پذیر است. خرید ملک در استونی این حق را به مالک می دهد ویزای چندبار ورود به اروپا را دریافت نماید. پس از خرید ملک در استونی شخص اقدام به کاریابی در استونی نماید و موفق به راضی نمودن کارفرما جهت استخدام شود، امکان مهاجرت کاری به استونی برای وی فراهم می شود.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/مهاجرت-کاری-به-استونی.mp3″]

ویزای کاری استونی – چگونگی انجام مهاجرت کاری به استونی

اگر کارفرمایی نیاز به نیروی کار داشته باشد ابتدا لازم است آگهی استخدام به مدت 3 ماه در استونی منتشر شود و در صورت عدم مراجعه متقاضی برای استخدام آگهی را به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا منتشر می شود. اگر در طول این مدت کارفرما نتواند نیرویی دریافت کند می بایست نیروی کار خارجی استخدام نماید و با ارسال رزومه کاری و سوابق تحصیلی و شغلی نسبت به اخذ ویزای کار استونی و مهاجرت کاری به استونی اقدام نمود.

ویزای کاری استونیمدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به استونی

  • داشتن گذرنامه معتبر حداقل شش ماه اعتبار
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • مدارک تحصیلی و شغلی متقاضی مهاجرت کاری به استونی
  • گواهی سلامت و شناسنامه متقاضی
  • گواهی و نامه تمکن مالی از بانک

تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شده و به تایید وزارت خارجه ایران و دادگستری می رسد.

ویزای کار در استونی

ویزای کار در استونی

ویزای کاری استونیاقامت دائم استونی از طریق کار

قانون این است که متقاضی باید تقاضای کار و اقامت قبل از ورود به استونی و از کشور وطن و یا کشوری خارج از استونی که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. باید قبل از ورود به استونی اجازه آماده شده و در گذرنامه برچسب آن متقاضی نصب شده باشد و متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل استونی تسلیم نماید.

زمانی که متقاضی ویزای کار در استونی با ویزای تحصیلی وارد کشور می شوند مانند دیگر کشورهای اروپایی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس 20 ساعت و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مشکلی برای انجام کار ندارند و حقوق آن از ساعتی 10 یورو شروع می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در کشور استونی مقاله “تحصیل در استونی” را مطالعه فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور استونی اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و دریافت مشاوره اولیه رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی ایرلند ، تابعیت و اقامت کاری در استونی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری استونی  می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button