قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارید؟ اگر اینطور است باید خیلی چیزها را بدانید. مثلا اینکه باید روش مناسب برای مهاجرت خود را از میان ده ها روش موجود انتخاب کنید. باید اطلاعات کاملی درباره کشور مقصد و قوانین مهاجرتی آن داشته باشید. انواع بسیاری از ویزاها صادر می‌ شوند که روند اخذ هر کدام با توجه به روش انتخابی ‌تان فرق دارد.
از طرفی نیاز دارید که سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت را همراه با اسناد و مدارک لازم، متناسب با روش مهاجرتی خود فراهم کنید. قوانین مهاجرتی کشورها هر ساله تغییر می‌کنند و شرایط مهاجرت دستخوش این تغییرات می ‌شود. بنابراین شما برای موفقیت در مسیر مهاجرت خود، نیازمند مشاوره از سوی کارشناسان و افراد با تجربه در این زمینه دارید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

پاسخ تمامی سوالات مهاجرتی خود را از مشاوران نامی و با تجربه بگیرید.
 72207 -021

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان چه خدماتی در زمینه مشاوره دارد؟

بسیاری از موسسات مهاجرتی بابت ارائه مشاوره از متقاضیان هزینه دریافت می‎ کنند، اما در این میان موسسات معتبر و خوشنامی همچون موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان هم هستند که به صورت کاملا رایگان مشاوره رایگان تلفنی به متقاضیان ارائه می کنند.
مشاوره این موسسه برای مهاجرت به کشورهای بسیاری از جمله کانادا، آلمان، ترکیه، استرالیا، سوئد، انگلستان و… می‌‌باشد. به عنوان مثال اگر برای دریافت اجازه اقامت انگلیس نیاز به کمک دارید، می توانید از مشاور مهاجرت رایگان استفاده نموده و بهترین راه حل ها را برای پیشبرد پرونده خود داشته باشید.

مشاوران خبره در امور مهاجرت، می توانند در همه امور مربوطه شما را یاری کنند تا بتوانید بدون کمترین دردسر در حداقل زمان به خواسته تان برسید. در پر کردن فرم های مهاجرتی و یا سفارت مشکل دارید؟ نمی دانید راه های قانونی برای مهاجرت چیست؟ در پاسخ به سوالات آفیسر احساس ضعف می کنید؟ نگران نباشید. تنها با دریافت چند جلسه مشاوره مهاجرتی از صفر تا صد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت کلیک کنید.

چرا نیاز به مشاوره مهاجرتی داریم؟

اغلب مهاجران با روش های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و… به سوی کشورهای دیگر رهسپار می شوند. هر یک از روش های مهاجرتی فراز و نشیب های مخصوص به خودشان را دارند. مطمئنا می خواهید خانواده تان را نیز در کنارتان داشته باشید و با اخذ اقامت دائم کشور مقصد، طعم یک زندگی رویایی را بچشید.
مشاوران موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان با سال ها تجربه، زیر و بم امور مهاجرتی را می دانند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان می گذارند.
از طرفی با مراجعه به مشاوران می توانید با وکلای زبده آشنا شوید و پروسه مهاجرت را بدون نگرانی و کوچکترین مشکلی پشت سر بگذارید. اگر بی گدار به آب بزنید و بدون آگاهی وارد مسیر مهاجرت شوید، ممکن است پرونده تان ریجکت شود و تا سال ها از ورود به کشور مورد نظرتان محروم شوید.

اخذ اقامت و ویزای 27 کشور از جمله کشورهای کانادا و استرالیا، آلمان و انگلستان، ترکیه و سوئد و… تخصص وکلا و مشاوران مجرب است. نداشتن مشاور یعنی تنها بودن و نداشتن هیچ راهنمایی در مسیر پر پیچ و خم مهاجرت.
متاسفانه بسیاری از افراد سود جو نیز ممکن است در راه مهاجرت شما را گمراه کنند و سرمایه ها و زمان تان را از بین ببرند. بنابراین به حرف افراد متفرقه و موسسات نامعتبر اکتفا نکنید و به دنبال بهترین کیفیت و خدمات مهاجرتی باشید.
مشاروان می توانند شما را با کمترین هزینه ممکن و بهترین شیوه های موجود راهنمایی کنند. در حالی که با انتخاب روش مهاجرتی نادرست شاید هرگز موفق به مهاجرت نشوید یا شرایط نامناسبی برای شما در خارج از کشور به وجود بیاید.

مشاوره مهاجرتی در چه زمینه هایی است؟

خوب است بدانید که خدمات مشاوره شامل موارد بسیاری از جمله شرایط و قوانین کشورها، سنجش میزان پذیرش مهاجران، اخبار و اطلاعات به روز، اسناد و مدارک، بررسی تمکن مالی، انواع ویزاها، هزینه های مهاجرت، استخدام و کاریابی، اخذ پذیرش های تحصیلی و دانشگاهی، ویژگی ها و مهارت های فردی، اقامت و شهروندی و هزاران مورد دیگر می شود.
بهتر است برای تشخیص راه از بیراهه بهترین کارشناسان و مشاوران مهاجرتی را در اختیار بگیرید؛ زیرا همان اندازه که یک مشاوره عالی و هوشمندانه می تواند راهگشا و کارساز باشد و متقاضیان مهاجرتی را به مقصودشان برساند، یک مشاوره غلط نیز می تواند همه چیز را خراب کند و مسیرتان را دشوارتر کند.

اعتبار 19 ساله موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به شما نوید موفقیت در همه روش های مهاجرتی را می دهد و می توانید با خیال راحت همین امروز تماس گرفته و از این موسسه مشاوره رایگان تلفنی خود را دریافت نمایید.

سوالات متداول مشاوره رایگان مهاجرتی

✳️ موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان در چه زمینه ای مشاوره میدهد؟

خدمات مشاوره شامل موارد بسیاری از جمله شرایط و قوانین کشورها، سنجش میزان پذیرش مهاجران، اخبار و اطلاعات به روز، اسناد و مدارک، بررسی تمکن مالی، انواع ویزاها، هزینه های مهاجرت، استخدام و کاریابی، اخذ پذیرش های تحصیلی و دانشگاهی، ویژگی ها و مهارت های فردی، اقامت و شهروندی و هزاران مورد دیگر می شود.

✳️ مهاجران با چه روش هایی به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند؟

اغلب مهاجران با روش های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… به سوی کشورهای دیگر رهسپار می شوند.

✳️ موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای چه کشورهایی اقدام میکند؟

برای 27 کشور دنیا مشاوره تخصصی توسط مشاوران مجرب و اقدام داریم. نداشتن مشاور یعنی تنها بودن و نداشتن هیچ راهنمایی در مسیر پر پیچ و خم مهاجرت.

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
نظرات کاربران
مهشید میردار

سلام من 18 سالمه و رشته ام انسانی میخواستم بدونم اگه رشته مدیریت مالی در دانشکاه بخونم شانس مهاجرت در این رشته را به امریکا دارم؟ و دانشکاهی که بهش میرم هم مهم است؟ مثلا اگه مدرک کارشناسی مدیریت مالی از دانشگاه ازاد بگیرم میتونم مهاجرت کنم با این مدرک؟

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button