کشور صربستان دارای اقتصاد مبتنی بر خدمات است و در بخش های مختلف مانند صنعت خودرو، ماشین آلات، انرژی، معدن و کشاورزی فعال است. البته در بخش صادرات نیز در بخش های پوشاک،میوه، سلاح، لاستیک و … نیز فعالیت می نماید. از این رو افراد بسیاری هم هستند که علاقمند به مهاجرت به صربستان می باشند و البته مهاجرت کاری به صربستان از راه های محبوب به حساب می آید. زبان رسمی صربستان صربی است و بهتر است افرادی که می خواهند در این جامعه مشغول به کار شوند بتوانند زبان مردم را بدانند و ارتباط خود را با افراد این کشور برقرار نموده و حتی کار بهتری بیابند. بدین منظور لازم است متقاضیان کار در صربستان بدانند که در این کشور به چه مشاغلی نیاز است و آیا مهارت و تخصص لازم برای انجام یک رده شغلی را دارند یا خیر بعد می توانند اقدامات لازم را برای مهاجرت به این کشور اتخاذ نمایند. در اینجا لیست مشاغل مورد نیاز در کشور صربستان را می توانید مشاهده نمایید . خوب است بدانید افرادی که دارای مهارت های فناوری اطلاعات هستند در این کشور بی کار نمی مانند. برای کار در صربستان به طور معمول 5 روز در هفته باید کار کنید و مجموعا 40 ساعت خواهد شد و در سال ۴ هفته مرخصی خواهید داشت.

یکی از روش های مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر “مهاجرت به صربستان ” اطلاعات کسب کنید .

لیست مشاغل مورد نیاز در کشور صربستان

لیست مشاغل مورد نیاز در کشور صربستان

  • مهندسان برق در کشور صربستان
  • مهندسان محاسبات
  • مهندسان نرم افزار در صربستان

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “تحصیل در صربستان” را مطالعه فرمایید .

  • مهندسان فناوری اطلاعات
  • تحلیلگران آماری در کشور صربستان
  • اپراتورهای کامپیوتر
  • برق کار در صربستان

البته مشاغل ذکر شده در این لیست از مشاغل پرکاربرد و مهم این کشور محسوب می گردند و در کنار این ها، سایر مشاغل نیز وجود دارند که دولت صربستان در آنها اقدام به جذب نیروی خارجی می نماید.

برای اقامت و تابعیت در صربستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در صربستان تحصیل پزشکی در صربستان

کشور صربستان در جنوب اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی می باشد که با وجود امکانات مناسب ...

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به صربستان از طریق سرمایه گذاری در حال رشد است، به این دلیل که به زودی صربستان عضو ات...

مهاجرت به صربستان مهاجرت به صربستان

کشور صربستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد و پایتخت آن بلگراد است. همان طور که مستحض...

نظرات کاربران
Call Now Button