لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا از جمله مسائلی است که آگاهی از آنها می توانند در روند اخذ ویزای کار و پیشنهاد کاری، بسیار موثر و مفید باشد. زیرا متقاضیان می توانند با اطلاعات کافی، سطح دانش و مهارت خود را در شغل مورد نظر ارتقا دهند. در این مقاله می خواهیم شرایط کار در کانادا را بررسی کنیم و به مدارک اخذ ویزای کار کانادا اشاره کنیم.

در صورتی که قصد دارید مشاغل مورد نیاز در کانادا را بررسی کنید و برای کار در کانادا اقدام کنید، احتمالا سوالاتی از این قبیل برای شما ایجاد می شود. شرایط کار و بازار کار کانادا چگونه است؟ نحوه یافتن کار و روش های کاریابی در کانادا چیست؟
میانگین درآمد کانادایی ها چه مقدار است؟ شرایط دریافت ویزای کاری کانادا به چه نحوی است؟ و سوالات دیگری که پاسخ تمام آنها را می توانید در این مقاله مطالعه فرمایید.

این مطلب توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بتواند در روند بررسی مشاغل، کمک بسزایی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مهاجرت و اقامت کاری کانادا کلیک کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا

کشور کانادا در قاره آمریکا و شمال کشور آمریکا واقع شده که از 10 استان تشکیل شده است و هرکدام از این استان‌ها دارای بخش‌های متفاوتی هستند. کشور کانادا با آمریکا یک مرز مشترک طولانی دارند.
این کشور با جمعیتی در حدود 37 میلیون نفر، دومین کشور بزرگ دنیا به حساب می آید. با توجه به مساحت بزرگی که دارد اما بیشتر مساحت این کشور از جنگل ها تشکیل شده است.

پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. قسمت های شمالی کشور کانادا بسیار سرد است و اکثر ساکنان این کشور در قسمت های جنوبی و در نزدیکی ایالت متحده آمریکا که آب و هوای بهتری دارد، سکونت دارند.
زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی است و پول رایج آن دلار کانادا است. کشور کانادا در سال های اخیر، با توجه به رضایت بیش از 80 درصد مردم از وضعیت زندگی و معیشت خود، به یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر شناخته شده است.

همچنین به دلیل وجود مهاجران فراوان از سراسر دنیا، به کشور چند فرهنگی تبدیل شده است. کشور کانادا دارای منابع طبیعی ارزشمندی است که آن را به یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.
یکی از منابع طبیعی که در دنیا بسیار حائز اهمیت است، منابع نفتی و گاز است. کانادا از ذخیره نفتی با ارزشی برخوردار است و به عنوان چهارمین صادر کننده نفت در جهان شناخته شده است.

در زمینه صادرات گاز نیز در همین جایگاه قرار دارد، به همین سبب است که کشور کانادا را به عنوان یک ابر قدرت انرژی در سطح جهان می شناسند. با توجه به این که کشور کانادا جزو 10 کشور تولید کننده در سطح جهان قرار گرفته است، از اقتصاد متنوع و قدرتمندی نیز برخوردار است.
برخی از تولیدات این کشور شامل مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت می شود که بیشترین شرکت های تولیدی در 2 استان بزرگ انتاریو و کبک قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری کانادا کلیک کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا و شرایط عمومی آن

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا و ویزای کاری آن

کشور کانادا برای افراد ماهر و متخصص روشی به نام اسکیل ورکر تبیین نموده است که بر پایه امتیاز بندی در مهارت ها و رشته های مختلف استوار است. یکی از مسائل مهم در روند اخذ ویزای کاری کانادا، لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا است.
زیرا افراد متقاضی می توانند بر اساس این لیست مشاغل، امتیاز دریافت کنند. چنانچه افراد بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، کشور کانادا اقامت دائم را برای آنها صادر می کند. در این روش رشته تحصیلی فرد باید در لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا باشد و از 100 امتیاز، حداقل بتوانند 67 امتیاز را کسب نمایند.
امتیازات بر اساس سن فرد متقاضی، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی وی و مهارت زبان تعیین می شود. در مهارت زبان، فرد باید حداقل نمره آیلتس جنرال CLB7 کسب کند و در تمام مهارت ها نمره کمتر از 6 نداشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر تحصیل در کانادا کلیک کنید.

دریافت امتیاز از طرق دیگری نیز قابل ارتقا است و متقاضی در صورتی که پیشنهاد شغلی از کانادا را داشته باشد می تواند امتیاز بیشتری کسب کند. اگر فردی در کشور کانادا نیز تحصیل کرده باشد، امتیاز این بخش را نیز دریافت می کند. چنانچه فرد متقاضی متاهل باشد، سطح تحصیلات و زبان همسر او نیز می تواند امتیاز فرد را بالاتر ببرد.
افرادی که بتوانند حداقل 67 امتیاز را کسب نمایند به مرحله دوم راه پیدا می کنند. مرحله دوم 1200 امتیاز دارد و خود به دو بخش با سقف 600 امتیاز تقسیم می شود.
معیارهای دریافت امتیاز در این بخش نیز به سن متقاضی، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط با لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، مدرک مهارت زبان شخص و همسر او، داشتن خویشاوند نزدیک در کانادا و پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای در کانادایی، بستگی دارد.

فردی که بتواند امتیاز لازم در هر بخش را کسب کند می تواند وارد pool شود. در این مرحله اگر فردی توسط دولت و کارفرمای کانادایی انتخاب شود، یک دعوتنامه برای او ارسال می شود که در این صورت فرد باید مدارکی که توسط آنها امتیاز دریافت کرده بود را به دولت ارائه دهد.
اگر مدارک وی مورد تایید دولت کانادا قرار گرفت، برای تکمیل پرونده نیاز به مدارک دیگری نظیر گواهی عدم سوء پیشینه و مدارک پزشکی است تا ارسال شود. در صورتی که تمام مدارک مورد تایید قرار گرفت، دولت کانادا برای فرد متقاضی ویزا صادر می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مهاجرت و اقامت ثبت شرکت کانادا کلیک کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا و ویزای کاری آن

مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا

پس از بررسی شرایط کار و اطلاع کافی از مشاغل مورد نیاز در کانادا، برای اخذ مجوز کار و دریافت ویزای کار کانادا، مدارکی مورد نیاز این کشور است که نحوه ارائه آنها نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک شناسایی متقاضی
  • مدارک تحصیلی (حداقل مدرک مورد نیاز کارشناسی است)
  • رزومه کاری مرتبط با شغل مورد نظر و حداقل داشتن سه تا پنج سال سابقه کاری
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • مدارک مهارت زبان
  • 2 قطعه عکس جدید پاسپورتی
  • تمکن مالی
  • تکمیل فرم ویزای اقامت موقت
  • مدرک D’Acceptation du Quebec در صورت نیاز (فرایند درخواست و الحاق Quebec LMIA در مجوزهای کاری کبک)
  • اثبات قانونی بودن همسر و شناسنامه فرزندان
  • فرم درخواست اجازه کار IMM 1295 (اگر از خارج از کانادا اقدام شده است)
  • فهرست بررسی مدارک تکمیل شده IMM 5488
  • فرم پر شده اطلاعات خانوادگی IMM 5645

تمام مدارک علاوه بر نسخه اصلی باید یک نسخه به صورت ترجمه رسمی نیز برای سفارت ارسال می شود. همچنین کارشناسان خبره ما می توانند در صورت نیاز در کنار شما باشند تا در ارسال مدارک خود دچار مشکل نشوید و مرحله به مرحله شما را همراهی می کنند تا به مقصد مورد نظرتان برسید زیرا ارسال مدارک از مهمترین مراحل کار محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا

نرخ بیکاری در کانادا

بررسی نرخ بیکاری در روند مهاجرت کاری به کشور کانادا بسیار اساسی و مهم است. نرخ بیکاری یکی از مهم ترین و اساسی ترین شاخص هایی است که با بررسی آن می توان به نتایج خوبی در رابطه با وضعیت اقتصادی یک کشور دست یافت.

در حقیقت از طریق نرخ بیکاری یک کشور می توان متوجه شد که از تعداد جمعیت ساکن در این کشور، چه مقدار نیروی کار آزاد در این کشور وجود دارد و چه مقدار شرکت ها و موسسات در این کشور موفق هستند.
نرخ بیکاری مناسب و پایین می تواند رونق اقتصادی، توسعه صنایع، پویایی تجارت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک را نشان دهد هرچه این نرخ پایین تر باشد رشد اقتصادی بالاتر است و شانس پیدا کردن و دریافت مجوز کار را برای افراد بالا می برد.

نرخ بیکاری در کشور کانادا در سال جاری به میزان 8% برآورد شده است. این نرخ نشان می دهد که وضعیت پیدا کردن کار در کانادا شرایط مطلوبی دارد.

نرخ بیکاری در کانادا

نرخ مالیات و تورم و تولید ناخالص داخلی در کانادا

متقاضیانی که در پی بررسی مشاغل مورد نیاز کشور کانادا هستند، با اطلاع و آگاهی از شاخص های دیگر اقتصادی همچون نرخ مالیات، نرخ تورم و تولید ناخالص داخلی، می توانند جنبه های متفاوتی از بازار کار و توسعه اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

نرخ مالیات و تورم و تولید ناخالص داخلی در کانادا

نرخ مالیات در کانادا

نرخ مالیات در واقع درصدی است که بر درآمد شخصی و همین طور درآمد شرکت اعمال می شود. در سال های اخیر نرخ مالیات بر درآمد شخصی به 33% رسیده است.

نرخ تورم در کانادا

از دیگر شاخص های تأثیرگذار در اقتصاد و بازار کار در هر کشوری نرخ تورم آن کشور است. این نرخ بیانگر ارزش پول در این کشور در سال های اخیر می باشد و همچنین توان مالی افراد با هزینه های معیشتی در یک جامعه را در این کشور نشان می دهد.
نوسان یا ثبات قیمت خدمات و کالاها از دیگر مواردی است که بر روی نرخ تورم تاثیر مستقیم می گذارد. در طول 10 سال اخیر نرخ تورم در کانادا به کمتر از 2 درصد رسیده است که نشان از تدبیر دولت در این زمینه است.

نرخ تولید ناخالص داخلی کانادا

مهمترین نشانه سلامت اقتصادی یک کشور تولید ناخالص داخلی آن است. به معنای بهای کالاهای تولید شده و خدمات ارائه شده در داخل کشور در یک زمان مشخص است. این نرخ پیشرفت و رشد اقتصادی کانادا را نشان می دهد، با توجه به آن و تحلیل کاهش و افزایش این نرخ می توان برای سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه ممکن اقدام کرد.
نرخ رشد اقتصادی کانادا با توجه به آمار در حدود 1.76 درصد است. نرخ تولید ناخالص داخلی کانادا در چند سال اخیر افزایش داشته و سیر صعودی را در پیش گرفته است و به رقمی در حدود 582.49 رسیده است.

نرخ مالیات و تورم و تولید ناخالص داخلی در کانادا

لیست مشاغل مورد نیاز 2022 در کانادا

دولت فدرال کانادا هر سال، لیستی از مشاغل مورد نیاز کانادا (NOC) را منتشر می کند که شامل مشاغلی است که نیاز به مهارت و تجربه و همچنین تحصیلات آکادمیک دارد.

متقاضیان می توانند با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و تطبیق تخصص خود با کد این مشاغل و هم چنین توجه به نرخ بیکاری این کشور، شرایط کاری کشور کانادا را بسنجند تا شانس خود را برای اخذ مجوز کار ارزیابی کنند.
در صورتی که تخصص متقاضیان در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا وجود داشته باشد و فرد دارای سابقه کار حداقل به مدت 3 سال در همان رشته داشته باشد، می تواند امتیاز لازم را کسب نماید.

لیست مشاغل مورد نیاز هر کشوری می تواند در این زمینه اطلاعات کافی را به متقاضی کار بدهد و فرد متقاضی بتواند مهارت و تخصص خود را بررسی و ارتقا دهد. برخی از مشاغلی که کشور کانادا در سال 2021 با کمبود نیرو با آن مواجه است شامل موارد زیر می شود:

مشاغل مورد نیاز در حوزه فناوری اطلاعات IT در کانادا

  • برنامه نویس کامپیوتر
  • طراح و توسعه دهنده وب
  • مدیر فناوری اطلاعات و کامپیوتر
  • مشاور و تحلیلگر فناوری اطلاعات
  • تحلیلگر و کارشناس پایگاه داده
  • تکنسین شبکه های کامپیوتری
  • توسعه دهنده نرم افزار

مشاغل مورد نیاز در حوزه منابع انسانی و طبیعی در کانادا

  • مدیر منابع انسانی 
  • استخدام کننده      
  • کارشناس منابع انسانی       
  • هماهنگ کننده نیروی انسانی           
  • کارشناس آموزش و توسعه
  • زمین شناس و اقیانوس شناس
  • هواشناس و اقلیم شناس
  • زیست شناس و دانشمندان مرتبط
  • متخصص جنگلداری
  • وکالت
  • آرایشگر
  • عکاس
لیست مشاغل مورد نیاز 2021 در کانادا

مشاغل مورد نیاز در حوزه تولیدی و فنی در کانادا

  • جوشکار و اپراتور تجهیزات مربوطه
  • تکنسین دستگاه های تولیدی
  • اپراتور دستگاه های تولیدی
  • مونتاژ کار
  • سوپروایزر تولید
  • مکانیک دستگاه های سنگین
  • مکانیک خودرو

مشاغل مورد نیاز در حوزه مهندسی در کانادا

  • مهندس عمران
  • مهندس شیمی
  • کارشناس کنترل کیفیت
  • مدیریت مهندسی
  • مهندسی مکانیک
  • معمار
  • نقشه بردار
  • معمار منظر
  • مهندسی برق و الکترونیک
  • مهندس صنایع
  • مهندس پروژه
  • مهندس کشاورزی
  • مدیریت مهندسی کشاورزی
  • سوپروایزر نفت، گاز و پتروشیمی    
  • تکنسین حفاری های نفتی و گازی    
  • کارگر و اپراتور حفاری    
  • مهندس حفاری نفتی
  • مهندس صنعت و تولید
  • مهندس معدن
  • مهندس متالوژی و مواد
  • مهندس هوافضا

مشاغل مورد نیاز در حوزه پزشکی در کانادا

  • کمک پرستار
  • پرستار
  • عینک ساز
  • دستیار کادر درمان
  • فیزیوتراپیست
  • روانشناس بالینی
  • داروساز
  • اپتومتریست
  • متخصص تغذیه
  • شنوایی سنجی و آسیب شناس گفتار درمانی
  • متخصصین کاردرمانی
  • متخصص آزمایشگاه پزشکی
  • متخصص آزمایشگاه پزشکی و دستیاران آسیب شناس
  • کارشناس سلامت حیوانات و کارشناس دامپزشکی
  • تکنسین‌های پرتودرمانی پزشکی
  • سونوگرافر
  • دامپزشک
  • دندان پزشک
  • پزشک عمومی و پزشک خانواده
  • مشاغل پیراپزشکی
  • ماساژ درمانگر
  • بینایی سنج
مشاغل مورد نیاز در حوزه پزشکی در کانادا

مشاغل مورد نیاز تدارکاتی در کانادا

  • راننده کامیون
  • راننده سرویس
  • سوپروایزر تولید
  • مونتاژ کار
  • راننده لیفتراک
  • کارگر انبار
  • کارگر خدماتی
  • مسئول خرید
  • هماهنگ کننده تدارکات تولید
  • کارگران خرید و انبارداری
  • توزیع کننده

مشاغل مورد نیاز اداری در کانادا

  • دستیار امور اداری
  • کارمندان اداری
  • تکنسین مدیریت بایگانی و سوابق
  • کارمند دفتری
  • نماینده خدمات مشتریان
  • مأمورین دادگاه و دادگستری
  • ناظران بیمه اشتغال، مهاجرت، خدمات مرزی و عملکردی
  • کارمند ورود اطلاعات
  • دستیار حقوقی
  • ناظر، کارمندان اداری مالی و بیمه
  • ناظر، مشاغل مربوط به پست و توزیع
  • مامورین نیروی انسانی و استخدام
  • منشی دادگاه
  • تحصیلدار
  • مدیر املاک
مشاغل مورد نیاز اداری در کانادا

مشاغل مورد نیاز در حوزه فروش و بازاریابی در کانادا

  • کارشناس فروش  
  • مدیر بازاریابی    
  • اکانت منیجر       
  • اکانت منیجر تبلیغات         
  • مدیر دیجیتال مارکتینگ     
  • مدیر تجارت الکترونیک
  • فروشنده فروشگاه های بزرگ

مشاغل مورد نیاز در حوزه مالی و حسابداری در کانادا

  • تحلیلگر کسب و کار
  • کنترل کننده حسابداری
  • مشاور ارشد مالی
  • مدیر مالی
  • حسابدار 
  • کارمند حقوق و دستمزد     
  • حسابدار مالیاتی
  • کارگزاران اوراق بهادار، سرمایه گذاران بورس و واسطه های معاملات بازرگانی
  • کارشناسان بیمه

مشاغل مورد نیاز در حوزه ارتباط با مشتری و پشتیبانی در کانادا

  • نماینده خدمات مشتریان      
  • کارشناس چت آنلاین         
  • رهبر تیم فروش و خدمات  
  • کارشناس مشتریان تلفنی

بهتر است در خصوص کد رشته مورد نظر خود با وکلای مجرب ما مشورت کنید تا اطلاعات دقیق تری در اختیارتان قرار دهند.

مشاغل مورد نیاز در حوزه ارتباط با مشتری و پشتیبانی در کانادا

میزان حقوق در کانادا

حقوق و دستمزد در هر کشور به عنوان مقصدی برای کار، از اهمیت فراوانی برخوردار است. میزان حقوق و دستمزد در کشور کانادا در هر شهر متفاوت است اما به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها می تواند بر روی حقوق ماهیانه هر فرد تاثیر بسزایی داشته باشد.

میزان تحصیلات، جنسیت، سابقه کاری و نیز محل کار از عواملی هستند که مستقیما روی میزان حقوق دریافتی می تواند موثر باشد. افرادی که سابقه کاری بالاتر دارند حقوق دریافتی آنها نیز به میزان سابقه آنها افزایش می یابد. متوسط درآمد سالیانه در کشور کانادا در سال 2021، در حدود 51 هزار دلار تعریف شده است.

نحوه کاریابی در کانادا

برای اخذ ویزای کار کشور کانادا، دانستن راه های جستجوی کار و نحوه کاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است. کاریابی در کشور کانادا به طرق مختلفی صورت می گیرد. افرادی که در این کشور فارغ التحصیل شده باشند می توانند پس از اخذ مدرک تحصیلی خود به دنبال کار بگردند. داشتن رزومه قوی می تواند شانس افراد را برای دریافت شغل بیشتر کند. بهترین و سریع ترین حالت برای کاریابی در کانادا استفاده از وب سایت های کاریابی معتبر است.

زیرا لیست گسترده ای از شغل ها و شرکت ها را در اختیار افراد می گذارند. متقاضیان پس از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و دریافت امتیاز در رشته ای که مورد نظرشان است، می توانند برای مشاغل مورد نیاز کاندید شوند و کارفرمایان نیز پس از بررسی رزومه فرد اقدام به دعوت برای مصاحبه برای وی می کنند.

افرادی که دارای شرایط لازم برای کار در کانادا باشند شانس بیشتری برای هماهنگ شدن با لیست مشاغل مورد نیاز را دارند. در صورتی که انجام این روند برای شما مشکل است و نمی توانید انجام دهید نگران نباشید.
کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان با آگاهی کامل از شرایط و قوانین کشور کانادا راهنمایی ها و اقدامات لازم برای اخذ ویزای کاری کانادا را برای شما انجام خواهند داد.

نحوه کاریابی در کانادا

بررسی ویزای همراه در کانادا

ویزای همراه از مهم ترین مسائلی است که اغلب متقاضیان متاهل نگران آن هستند که می توانند همسر و فرزندانشان را همراه با خود به کشور کانادا بیاورند یا نه؟
از آنجایی که اخذ اقامت و ویزای کار در کانادا به صورت امتیاز بندی است، نه تنها افراد می توانند برای همسر و فرزندان زیر 22 سال خود، درخواست ویزای همراه دهند، بلکه همسر فرد متقاضی می تواند با داشتن مدارک تحصیلی که در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا باشد امتیاز نیز کسب نماید و به پیشبرد پرونده کمک بسزایی کند.

از مدارک دیگری که همسر فرد متقاضی می تواند کسب کننده امتیاز باشد، شامل سابقه کار مرتبط با لیست مشاغل و نمره و سطح زبان است. چنانچه فرد بتواند امتیاز لازم را کسب نماید می تواند به همراه خانواده خود اقامت دائم کشور کانادا را دریافت نماید و از تمام امکانات رفاهی و تحصیلی این کشور برای خود و فرزندان خود بهره مند شود.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا

یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا از طریق جذب نیروی کار متخصص دولت فدرال کانادا است. این روش نسبت به روش هایی نظیر سرمایه گذاری و تمکن مالی بسیار کم هزینه است و در صورتی که متقاضی بتواند امتیاز لازم را کسب نماید، از راحت ترین راه های مهاجرت محسوب می شود.

به طور کلی افراد بعد از دریافت اقامت دائم از طریق روش اسکیل ورکر (داشتن مهارت و تخصص لازم در رشته ای خاص)، پس از زندگی و کار به مدت 3 سال از 5 سال می توانند برای اخذ پاسپورت کانادا اقدام نمایند. پاسپورت کانادا از معتبرترین پاسپورت های دنیا به حساب می آید که امکانات و استانداردهای خوبی برای یک زندگی آرام را در پی دارد.

در این راه دشوار یک وکیل حرفه ای با توجه به اینکه نسبت به قوانین مهاجرتی آشنایی کامل دارد می تواند فرآیند های مربوط به مهاجرت را به راحتی برای متقاضیان انجام دهد زیرا وکلای مهاجرتی در این زمینه مطالعات به روز دارند و می توانند سریع ترین و کم هزینه ترین و در عین حال امن ترین و مطمئن ترین راه برای مهاجرت افراد به کشور کانادا را برایشان رقم بزنند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا | لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا

سخن پایانی

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا، در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اقامت کانادا به سبب استانداردهای بالای زندگی در این کشور، افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است به همین جهت، بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به ویزای کار کانادا و لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
نرخ بیکاری، مشاغل مورد نیاز 2021  کانادا، میزان دستمزد و نکات مربوط به قوانین و شرایط کاری  کانادا و اخذ ویزای کار  کانادا از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت.

سوالات متداول

✳️ لیست مشاغل مورد نیاز در حوزه فناوری اطلاعات IT چیست؟

1. برنامه نویس کامپیوتر
2. طراح و توسعه دهنده وب
3. مدیر فناوری اطلاعات و کامپیوتر
4. مشاور و تحلیلگر فناوری اطلاعات
5. تحلیلگر و کارشناس پایگاه داده

✳️ شرایط ویزای همراه در کشور کانادا چیست؟

از آنجایی که اخذ اقامت و ویزای کار در کانادا به صورت امتیاز بندی است، نه تنها افراد می توانند برای همسر و فرزندان زیر 22 سال خود، درخواست ویزای همراه دهند، بلکه همسر فرد متقاضی می تواند با داشتن مدارک تحصیلی که در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا باشد امتیاز نیز کسب نماید و به پیشبرد پرونده کمک بسزایی کند.

✳️ یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا چیست؟

یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا از طریق جذب نیروی کار متخصص دولت فدرال کانادا است. این روش نسبت به روش هایی نظیر سرمایه گذاری و تمکن مالی بسیار کم هزینه است و در صورتی که متقاضی بتواند امتیاز لازم را کسب نماید، از راحت ترین راه های مهاجرت محسوب می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا

مهاجرت به ایالت کبک کانادا ،یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران زیادی دارد ....

نظرات کاربران
Call Now Button