کشور نروژ، یکی از برترین کشورهای دنیا می باشد که در منطقه اسکاندیناوی واقع شده است و افرادی که قصد مهاجرت به نروژ را دارند می توانند با شناخت کامل از شهرهای مهم کشور نروژ و بررسی تمام روش های ممکن شانس خود را افزایش دهند. از مشخصه های برتر این کشور می توان به کارآمدترین و با ثبات ترین کشورجهان با بالاترین نرخ عدالت اجتماعی اشاره کرد. متقاضیان زیادی سالیانه برای مهاجرت به نروژ اقدام می کنند که با اطلاع از شرایط زندگی در نروژ می توانند شرایط مناسب تری را برای خود مهیا کنند. از همین رو مشاوران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در این مقاله قصد دارند به معرفی برخی از شهرهای مهم کشور نروژ بپردازند.

شهرهای مهم کشور نروژ
شهرهای مهم کشور نروژ

یکی از روش های مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نروژ ” اطلاعات کسب کنید.

تعدادی از شهرهای مهم کشور نروژ عبارتند از:

  • شهر اسلو در کشور نروژ

شهر اسلو بزرگترین و مهمترین شهرهای نروژ و پایتخت کشور نروژ می باشد. این شهر به عنوان بهترین شهر نروژ برای زندگی شناخته می شود. شهر اسلو مرکز علمی، اقتصادی و فرهنگی نروژ و کانون های مهم بازرگانی دریایی و صنایع دریایی اروپا به شمار می رود. کشور ایران جزو ۱۰ کشور اول در زمینه فرستادن مهاجر به شهر اسلو است . این شهر دارای آب و هوای قاره ای با تابستان های گرم و زمستان های سرد است . با توجه به تاثیرات اقلیمی، زمستان سردتر از مناطق قاره ای دیگر در همان عرض جغرافیایی می باشد و شهر اسلو در طول سال به میزان قابل توجهی بارندگی دارد.

  • شهر تروندهایم در کشور نروژ

شهر تروندهایم، از مهم ترین شهرهای کشور نروژ می باشد که دانشگاه NTNU در این شهر واقع شده است. این شهر سومین شهر علمی کشور نروژ است که نیمی از سال زمستان و نیمه دیگر سال تابستان می باشد. شهر تروندهایم دارای آب و هوای اقیانوسی می باشد. بخشی از شهرداری دورتر از فورج، زمستان های سردتر می باشد و قسمت نزدیک به فورج، مانند مرکز شهر، زمستان خفیف تر است.

شهر تروندهایم در کشور نروژ
شهر تروندهایم در کشور نروژ

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در نروژ ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نروژ توضیح دادیم.

  • شهر برگن در کشور نروژ

شهر برگن، دومین شهر بزرگ نروژ می باشد که از شهرهای مهم کشور نروژ است. این شهر یک مرکز فرهنگی مهم در منطقه می باشد که به عنوان یکی از پایتخت های فرهنگی اروپا به حساب می آید. شهر برگن دومین شهر بزرگ در نروژ است. این شهر به عنوان شهر هفت کوه شناخته می شود و بسیاری از حومه های اضافی شهری در جزایر هستند. شهر برگن دارای آب و هوای معتدل اقلیمی، با بارش بارانی فراوان در تمام فصل ها است. شهر برگن یک مرکز بین المللی برای آبزی پروری، حمل و نقل، صنعت نفت و نفت زیرزمینی و مرکز ملی آموزش عالی، رسانه، گردشگری و امور مالی می باشد و بندر برگن در مقایسه با حمل و نقل مسافر و مسافران بیش از ۳۰۰ کشتی نروژ است که سالانه بیش از ۳۰۰ کشتی کروز را به خود اختصاص می دهد و تقریبا نیم میلیون مسافر به برگن می رساند.

  • شهر استاونگر در کشور نروژ

شهر استاونگر، چهارمین شهر بزرگ نروژ پس از اسلو، برگن و تورنهام می باشد که در جنوب غربی نروژ واقع شده است. این شهر به شهر ماهی و محصولات دریایی معروف می باشد و صادرات ماهی و محصولات دریایی از این شهر بندری به سایر نقاط دنیا بسیار پررونق است و امروز بزرگترین شرکت نفتی نروژ به عنوان stateoil در نزدیکی این شهر واقع شده است.

شهر استاونگر در کشور نروژ
شهر استاونگر در کشور نروژ

برای اقامت و تابعیت در نروژ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در نروژ ” را مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
شهرهای مهم کشور گرجستان شهرهای مهم کشور گرجستان

کشور گرجستان از نظر موقعیت جغرافیایی در هر دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است و این روزها برا...

شهرهای مهم کشور بلژیک شهرهای مهم کشور بلژیک

کشور بلژیک، کشوری در غرب اروپا و یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد که پایتخت آن شهر بروکسل ...

شهرهای مهم کشور بلغارستان شهرهای مهم کشور بلغارستان

کشور بلغارستان، در جنوب شرقی اروپا و در سواحل دریای سیاه واقع شده است که پایتخت آن شهر صوفی...

نظرات کاربران
Call Now Button