شرایط و هزینه زندگی در ایسلند (Iceland)

قبل از تصمیم گیری و انتخاب مهاجرت به کشور ایسلند بهتر است شرایط و هزینه زندگی در ایسلند را بدانید و نسبت به موقعیت و شرایط خودتان مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمائید. با توجه به اینکه شرایط و هزینه زندگی در کشورها مختلف می باشد تصمیم گرفتیم تا بطور جداگانه به توضیح کامل شرایط و هزینه زندگی در کشورها بپردازیم.در این نوشته شرایط و هزینه زندگی در ایسلند را توضیح خواهیم داد.

شرایط و  هزینه زندگی در ایسلند :

بیش از نیمی از پهناوری جزیره ی اصلی ایسلند فلاتی است که ۴۰۰ متر از سطح دریا بلندی دارد و فاقد پوشش گیاهی چشمگیر است.۱۲ درصد پهنه ی ایسلند پوشیده از یخکوه هاست که انباشته ای از بارش های زمستانی برف در ایسلند هستند.یک دهم رویه ی ایسلند پوشیده از بقایای فوران های آتشفشانی است که در حدود ۱۰ هزار سال گذشته روی داده اند.

۲۵ آتشفشان فعال در ایسلند وجود دارند.درحدود ۳۰۰ چاه بخار در کشور ایسلندپراکنده هستند که منابع بالقوه ی زمین گرمایی به شمار می آیند و از آنها برای تولید برق و انرژی گرمایی استفاده می شود.ایسلند دارای نزدیک به ۱۸۰۰ دریاچه است که دریاچه ی پینگوالاواتن با پهناوری ۸۴ کیلومتر مربع و ژرفای ۱۱۴متر بزرگترین آنهاست و همچنین بیش از ۲۵۰ رودخانه در سطح جزیره جریان دارد که طولانی ترین آنها رودخانه پیورسا با ۲۳۷ کیلومتر مربع است.ایسلند دارای آب و هوای سرد و قطبی است اما تا حدی تحت تأثیر جبهه هایی از هوای معتدل قرار دارد.جریان های آب گرم گلف استریم در کرانه های جنوبی ایسلند سبب افزایش نسبی دما وجلوگیری از یخبندان های گسترده در زمستان می شود.

شرایط و  هزینه زندگی در ایسلند – هزینه زندگی در ایسلند و شهر ریکیاویک

اگر قصد تحصیل در ایسلند دارید باید بودجه خود را برای هزینه های زندگی و تحصیل در ایسلند در نظر بگیرید.حداقل بودجه لازم برای زندگی یک نفر در شهر ریکیاویک 180550 کرونا در هر ماه است.با این حال این پول لزوما تمام هزینه های زندگی را شامل نمی شود که تا حد زیادی بسته به عادات زندگی و هزینه های شخص متغیر است. در زیر هزینه های زندگی در ایسلند با توجه به حدود بالا و پایین آن و همچنین برخی از هزینه های دیگر که ممکن است بخواهید در بودجه خود اضافه کنید برآورده شده است.این برآورده ها براساس هزینه زندگی یک فرد است و ممکن است برای زوجها و خانواده ها متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تحصیل در کشور  ایسلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه نمایید.

شرایط و  هزینه زندگی در ایسلند – برآورد هزینه های زندگی در ایسلند در هر ماه

حدود پایین (کرونای ایسلند)حدود بالا (کرونای ایسلند)
اجاره خانه
منزل شخصی، یک خوابه۷۰۰۰۰-
خوراک۴۴۰۰۰-۸۸۰۰۰-
امکانات رفاهی (گرمایشی، برق و غیره)احتمالاً جزء اجاره است.۱۵۰۰۰-
اینترنت و تلفن همراه۳۰۰۰-۱۰۰۰۰-
حمل و نقل عمومی۶۳۰۰-۱۰۹۰۰-
مجموع۱۱۹۳۰۰۳۲۳۹۰۰

هزینه های پرداختی اولیه:

برآورد هزینه ها (کرونای ایسلند)
اجازه اقامت، مدارک و هزینه های ویزا۱۲۰۰۰- تا ۳۵۰۰۰-
اجاره بها۱ تا ۲ ماه پیش پرداخت اجاره
رفت و آمد از فرودگاه مبدأ به ریکیاویک۱۹۵۰-
یک شب اقامت در خوابگاه یا مهمانخانه۴۰۰۰- تا ۱۲۰۰۰-
اثاثیه منزل (ظروف، فنجان، ظروف، وسایل آشپزخانه، حوله، و غیره)۴۰۰۰- تا ۵۰۰۰۰-
کتاب درسی (هر ترم)۳۵۰۰۰- تا ۶۰۰۰۰-
مجموع۵۶۹۵۰تا ۱۵۸۹۵۰

سایر هزینه های زندگی در ایسلند:

برآورد هزینه ها (کرونای ایسلند)
یک فنجان قهوه۳۵۰- تا ۶۰۰-
یک لیوان آبجو (نیم لیتری)۸۰۰- تا ۱۲۰۰-
شام، رستوران۴۰۰۰- تا ۱۰۰۰۰-
بلیط سینما۱۲۰۰- تا ۱۴۰۰-
عضویت باشگاه (هر ماه)۸۹۰- تا ۱۲۹۰۰-
تاکسی (درون ریکیاویک)۱۵۰۰- تا ۵۰۰۰-
استخر شنا (یک جلسه)۹۰۰

شرایط و هزینه زندگی در ایسلند  آموزش عالی در ایسلند

برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به ایسلند را دارند اولین مرحله تصمیم گیری در مورد محل تحصیل است و سپس هزینه های تحصیل در ایسلند.با توجه به کم جمعیت بودن این کشور تعداد مراکز آموزش عالی محدود است.بزرگترین دانشگاه در حال حاضر دانشگاه ایسلند است و گزینه دوم آن دانشگاه ریکیاویک می باشد.هردو دانشگاه در پایتخت قرار دارند و رشته تحصیلی بسیاری از جمله هنر وعلوم انسانی، تجارت واقتصاد، علوم تجربی، مطالعات بهداشتی ارائه می دهند.یکی دیگر از گزینه ها دانشگاه آکوریری است که این دانشگاه در شهر آکرویری در شمال ایسلند واقع شده است.دانشگاه های شامل دانشگاه کشاورزی ایسلند و دانشگاه بیفروست می شود.حدود ۵ درصد از تمام دانشجویان این کشور بین المللی بوده و در رشته های مد نظر خود به زبان انگلیسی تحصیل می کنند.در مقایسه با کشورهای دیگر نظام آموزشی ایسلند با توجه به برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی در رتبه شانزدهم است.تحصیل در رشته های وایکینگ و اسکاندیناوی قرون وسطی رایگان است و این مسئله در مورد دانشجویان تمام ملیت ها اعمال می شود.

جهت مطلع شدن از شرایط تحصیل در ایسلند مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را نیز مطالعه نمائید.

 

شرایط و هزینه زندگی در ایسلند

شرایط و هزینه زندگی در ایسلند

پیشنهاد گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای مهاجرت به ایسلند مطالعه مقاله ” مهاجرت به ایسلند ” است .

در این مقاله به جزئیات هزینه زندگی در کشور ایسلند  پرداخته شد.برای عزیزانی که تمایل دارند تا در رابطه با تحصیل در ایسلند نیز اطلاعاتی کسب نمایند، پیشنهاد می گردد تا با مشاورین مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل نمایند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
شرایط و هزینه زندگی در صربستان شرایط و هزینه زندگی در صربستان

کشور صربستان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. شاید کمتر کسی ...

شرایط و هزینه زندگی در رومانی شرایط و هزینه زندگی در رومانی

شرایط و هزینه زندگی در رومانی کشور رومانی ، یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپا می باشد که مورد ت...

شرایط و هزینه زندگی در گرجستان شرایط و هزینه زندگی در گرجستان

شرایط و هزینه زندگی در گرجستان کشور گرجستان ، کشوری زیبا برای مهاجران می باشد که در بین دری...

نظرات کاربران
رضا قصابپور

من کارشناس کشاورزی هستم و بازنشسته ادارات کشاورزی میشه تو ایسلند اقامت بگیرم

آتیه آفرینان

با سلام. باید رزومتون به طور دقیق بررسی شه. چون بیشتر کشورها گپ تحصیلی براشون مهمه.

الی

سلام من 20 سال دارم و در رشته گردشگری در حال تحصیل هستم، آیا امکان گرفتن اقامت با ادامه تحصیل در این رشته در مقطع ارشد در ایسلند و بعد از آن گرفتن شغل امکان پذیر است؟

آتیه آفرینان

با سلام ابتدا باید به صورت تحصیلی وارد این کشور شوید و بعد از اتمام تحصیلتان ویزا را به ویزای کاری یا مجدد به ویزای تحصیلی تمدید کنید.

کیارش شادرام

سلام. من یک نویسنده رمان هستم. خواستم بدونم‌شرایط پناهندگی نویسندگی در ایسلند به چه شکل و چه هزینه ای است . ممنون

آتیه آفرینان

با سلام، دوست عزیز موسسه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.

نریمان

با سلام : من 41 سالم لیسانس صنایع چوب و کاغذ دارم یک سال تو رشته خودم کار کردم ولی بعدا" با گذراندن دوره های مربوط به صنعت خودرو  مانند ISO/TS , ...   سال13 سال در رشته قطعه سازی خودور بودم حدود یک سال ونیم هم هست در صنعت رادیاتور سازی  برای صنایع کمپرسور سازی  به عنوان مدیر واحد کنترل کیفیت مشغول هستم و داری گواهینامه لیفتراک میباشم و نیز جوشکاری آرگون مهارت دارم و نیز متاهل و داری یک فرزند میباشم  همسرم لیسانس حسابداری می باشد ایا امکان گرفتن اقامت رو دارم در چه کشورهای شانس بیشتر دارم - با سپاس

سارا جوادی

با سلام کشورهایی مثل اتریش و آلمان شانس بیشتری دارید. البته برای تمکن مالی یونان هم می توانید اقدام نمایید.

نریمان

با سلام : من 41 سالم لیسانس صنایع چوب و کاغذ دارم یک سال تو رشته خودم کار کردم ولی بعدا" با گذراندن دوره های مربوط به صنعت خودرو  مانند ISO/TS , ...   سال13 سال در رشته قطعه سازی خودور بودم حدود یک سال ونیم هم هست در صنعت رادیاتور سازی  برای صنایع کمپرسور سازی مشغول هستم و داری گواهینامه لیفتراک میباشم و نیز جوشکاری آرگون مهارت دارم و نیز متاهل و داری یک فرزند میباشم ایا امکان امکان گرفتن اقامت رو دارم در چه کشورهای شانس بیشتر دارم - با سپاس

سارا جوادی

با سلام کشورهایی مثل اتریش و آلمان شانس بیشتری دارید. البته برای تمکن مالی یونان هم می توانید اقدام نمایید.

نریمان

با سلام : من 41 سالم لیسانس صنایع چوب و کاغذ دارم یک سال تو رشته خودم کار کردم ولی بعدا" با گذراندن دوره های مربوط به صنعت خودرو مانن ISO/TS , ... PN,N 13 سال در رشته قطعه سازی خودور بودم حدود یک سال ونیم هم هست در صنعت رادیاتور سازی  برای صنایع کمپرسور سازی مشغول هستم و داری گواهینامه لیفتراک میباشم و نیز جوشکاری آرگون مهارت دارم و نیز متاهل و داری یک فرزند میباشم ایا امکان امکان گرفتن اقامت رو دارم در چه کشورهای شانس بیشتر دارم - با سپاس

سارا جوادی

با سلام کشورهایی مثل اتریش و آلمان شانس بیشتری دارید. البته برای تمکن مالی یونان هم می توانید اقدام نمایید.

حميد امين

با سلام.من تو اين سايت خوندم كه تو ايسلند تحصیل در رشته های وایکینگ و اسکاندیناوی قرون وسطی رایگان است.ميخواستم بدونم تو چه مقطعي و ايكه تدريسشون به زبان انگليسيه يا نه؟ با تشكر

سارا جوادی

با سلام بله تحصیل در رشته های مرتبط به وایکینگ ها در تمامی مقاطع رایگان است و به زبان ایسلندی می باشد.

saeid salari

سلام. بنده 27 ساله هستم. دارای مدرک کاردانی حسابداری از دانشگاه آزاد و مدرک آرایشگری درجه 1 و 2 از سازمان فنی حرفه ای. دارای کارت پایان خدمت. با سابقه 1 سال آرایشگری. برای مهاجرت به ایسلند میتونم اقدام کنم؟ حتی پناهندگی

سارا جوادی

باسلام با توجه به شرایطی که فرمودید کشور ایسلند گزینه مناسبی برای مهاجرت شما نمی باشد. برای ویزای کاری ایسلند نیاز به تحصیلات کارشناسی دارید و برای ویزای تحصیلی نیز تحصیل در مقطع کارشناسی به زبان ایسلندی می باشد. باتوجه به اینکه گروه آتیه آفرینان مهاجرت از طریق پناهندگی را به هیچ وجه توصیه نمی کند ، پیشنهاد میکنیم برای سایر کشور ها مثل سوئد ، مجارستان ، قبرس و.. اقدام نمایید.

رضا

با سلام کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستم و همسرم کارشناس ارشد فیزیک ودارای دو فرزند دختر ۶و ۲ساله از لطفا بفرمائید بهترین راه اقامت در یکی از کشورهای اروپایی کدام است و چه کشوری پیشنهاد میکنید.

سارا جوادی

با سلام جناب آقای رحیمی زاده، اگر قصد اقدام برای یکی از کشورهای اروپایی را دارید پیشنهاد کشور آلمان رو داریم . همچنین اقامت از طریق اکسپری اینتری کانادا را نیز خدمتتان توصیه میکنیم. برای اطلاعات تکمیلی میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید تا مشاوران گروه آتیه آفرینان شما را بر حسب شرایط راهنمایی کنند.

سهراب

سلام وخسته نباشید، من میخوام برای ادامه زندگی برم ایسلند؛هیچ مدرک تحصیلی ندارم حتی دیپلم،شغلمم خیاطی آیا امکانش هست؟؟ 

سارا جوادی

با سلام ، جناب آقای سهراب ، رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور ایسلند نمی باشد. پیشنهاد ما به شما اقدام از طریق راه های دیگر مهاجرت مثل تمکن مالی اتریش می باشد. پیشنهاد میکنم مقاله تمکن مالی اتریش موجود بر وبسایت آتیه آفرینان را مطالعه بفرماییدو در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سهراب

سلام وخسته نباشید، من میخوام برای ادامه زندگی برم ایسلند؛شغلمم خیاطی آیا امکانش هست؟؟ 

سارا جوادی

با سلام ، جناب آقای سهراب ، رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور ایسلند نمی باشد. پیشنهاد ما به شما اقدام از طریق راه های دیگر مهاجرت مثل تمکن مالی اتریش می باشد. پیشنهاد میکنم مقاله تمکن مالی اتریش موجود بر وبسایت آتیه آفرینان را مطالعه بفرماییدو در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره ۰۲۱۷۲۲۰۷ تماس بگیرید.

علیرضا

سلام . من دوبار درخواست ویزای کانادا کردم باتوجه به اینکه مادرم و یکی از خواهرام تورنتو زنگی میکنن هر دوبار جواب منفی گرفتم البته درخواست ویزای من به همراه همسر و پسر 10 ساله من بود که میگن چون خوانوادگی درخواست دادین جواب منفی گرفتی. من لیسانس مکانیک دارم گرایش سیالات 22 سال سابقه کار در شرکت صنعتی تولید موتورسیکلت دارم در حال حاضر مدیر تولید هستم .میخوام بدونم میتونم واسه رفتن به ایسلند اقدام کنم با توجه به اینکه یکی از خواهرام سوئد زندگی میکنه و راحت ویزای شنگن میتونم بگیرم لطفا راهنمایی کنید .من 46 سال سن دارم و ویزای تحصیلی هم نمیخوام. ممنون

سارا جوادی

با سلام جناب آقای علیرضا با توجه به درخواست شما مبنی بر تاینکه قصد اقدام از طریق ویزای تحصیلی را ندارید ، گزینه ایسلند مناسب شرایط شما نمی باشد. علت هم این میباشد که رشته تحصیلی و سوابق کاری شما در لیست مشاغل ایسلند نمی باشد. درصورتی که دارای ویزای شنگن هستید و دسترسی شما به کشورهای اسکاندیناوی راحت می باشد بهترین اقدام از طریق ثبت شرکت در سوئد می باشد. موفق باشید

شهرام

با سلام و خسته نباشید من سابقه کار در شرکت قطعات پلاستیکی در حد تخصصی دارم مدرکم فوق دیپلم برق و قدرت هستش در برق تاسیسات و کارهای فنی دیگه هم سر رشته دارم بنظر شما میتونم اقدام کنم واسه اقامت در ایسلند چند درصد جای امیدواری داره

سارا جوادی

با سلام جناب آقای شهرام ، در حال حاضر برای ویزای کاری ایسلند تنها از طریق قرارداد کاری می توانید اقدام کنید که بسیار پروسه سختی می باشد . پیشنهاد میکنم مقاله ویزای کار ایسلند رو مطالعه کنید . توصیه گروه آتیه آفرینان با توجه به رشته تحصیلی شما اقدام از طریق اقامت های دائم استرالیا می باشد . لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم اریابی آنلاین اقدام کنید.

آرش

سلام ایا برای ادامه تحصیل در ایسلند شرایط سنی وجود دارد؟مدارک همگی دانشگاه های ایران مانند پیام نور و ازاد و علمی کاربردی مورد قبول کشور ایسلند هست؟با تشکر

سارا جوادی

با سلام جناب آقای آرش هیچ دانشگاهی در ایسلند شرط سنی ندارد . دانشگاه های ایسلند مدارک صادر شده از دانشگاه های ایران را قبول دارند. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

علیرضا کلیایی

سلام در ایسلند رشته عکاسی هست و اگه هست جذب دانشجو به صورت بورسیه و یا ازاد چطور من هنوز اقدام نکردم اما میخوام ببینم اگه داره کارشناسی رو عکاسی بگیرم و برای ارشد اقدام کنم 21 سالمه و دارم زبانم رو ادامه میدم طی 2 3 سال اینده که کارشناسی رو بگیرم زبانم هم اماده میشه اگه میشه پاسخ رو برام ایمیل کنید ممنون 

سارا جوادی

با سلام جناب آقای کلیایی بله رشته عکاسی در دانشگاه های هنر این کشور برگزار می شود .شرایط پذیرش و ویزای ایسلند ثابت نیست و هر سال برحسب دانشگاه تغییر میکند.در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

حمید

سلام خسته نباشیم من هیچ مدرکی ندارم دیپلم دارم یه راهنمایی بکنین چجور میتونم شرمو از این مملکت داغون بکنم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای حمید ، شما میتوانید از طریق کورس های زبان اقدام کنید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی6 باشماره 02172207 تماس بگیرید.

mehdi

خوب ولي رشته الكترونيك كامپيوتر هم داره اگرداره راه نمائي كنيد خيلي خوب 🌺🌺

سارا جوادی

با سلام جناب آقای مهدی ، درصورتی که برای ویزای تحصیلی کشور ایسلند مدنظرتون هست ، بله رشته الکترونیک هم ارائه می شود. درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

عباس برناک

باسلام دوستان گرامی چگونه میتوان به ایسلند مهاجرت کرد ،

سارا جوادی

با سلام. جناب آقای برناک ، برای بررسی امکان مهاجرت شما به ایسلند باید اطلاعات بیشتری از تحصیلات ، سن و سابقه کار شما بدونیم .پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق تر رزومتون همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

حیرانی

با سلام همسر من نانوا سنگگ هستند و همچنین کشاورز یک دختر ۳ساله هم داریم چطوری میتونیم مهاجرت کنیم؟برای کار؟در ابتدا چقدر هزینه لازمه؟

سارا جوادی

سلام. سرکار خانم حیرانی برای اقدام از طریق شغل کشاورزی تا اپریل 2018 برای ویزای خوداشتغالی کانادا اقدام میشد. اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد .پیشنهاد میکنم برای سایر پروسه های مهاجرتی مانند دوره های زبان برای خودتان و یا همسر اقدام کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق تر رزومتون همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

منصوره

سلام.من ارشد هوافضا دارم و همسرمم نیز ارشد نقشه برداری میخواستم ببینم میتونیم برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری یا کار به کشور ایسلند یا ایرلند مهاجرت کنیم و چجوری و از کجا برای مهاجرت اقدام کنیم؟

سارا جوادی

با سلام برای بررسی پرونده شما و تخمین شانس شما به منظور مهاجرت به ایسلند ما به اطلاعات بیشتری از شما نیاز داریم.درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید.

دانیال

باسلام، رشته تحصیلی من حقوقه، آیا میشه به راحتی به ایسلند مهاجرت کنم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، برای اقدام از طریق اقامت دائم ایسلند دو راه تحصیلی و کاری را دارید .خوشبختانه برای مهاجرت از لحاظ رشته هیچ محدودیتی وجود ندارد.پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید و از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

عباس برناک

باسلام بنده ۳۲سالمه ولیسانس آموزش وروانشناسی کودکان استثنایی رو دارم وآموزگار رسمی آموزش وپرورش هستم ودارای ۱۳سال سابقه می باشم . آیا با این مدرک تحصیلی امکان گرفتن اقامت در کشور ایسلند وجود دارد 

سارا جوادی

با سلام جناب برناک برای اقدام از طریق اقامت دائم ایسلند از دو راه تحصیلی و کاری را میتوانید اقدام کنید.شرایطی که فرمودید برای اقدام مناسب می باشد پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

رضا

با سلام رضا هستم 43 ساله دارای مدرک کاردانی تکنسین هواپیمائی هستم با 12 سال سابقه کار میتونم کار پیدا کنم ممنون میشم راهنمائی کنید

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، باتوجه به سابقه کار عالی شما در زمینه فنی امکان کاریابی شما در اکثر کشورها وجود دارد. اقدامی که دفتر برای شما انجام می دهد ورود قانونی شما به کشور های حوزه شنگن خواهد بود. شما امکان کاریابی در تمامی کشورهای شنگن با توجه به سابقه کارتون خواهید داشت پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس حاصل فرمایید.

بهروز

سلام شرایط ویزای هنری سراجی سنتی چرم دست دوز برای ایسلند را می فرمایید. 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، اقدامی که دفتر برای شما انجام می دهد ورود قانونی شما به کشور های حوزه شنگن خواهد بود. شما امکان کاریابی در تمامی کشورهای شنگن با توجه به سابقه کارتون خواهید داشت پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس حاصل فرمایید.

محمد جعفری

سلام وقت بخیر من دیپلم مکانیک و برق خودرو دارم برای ادامه تحصیلات میتونم برای ورود به دانشگاه در کشور ایسلند اقدام کنم در این صورت امکان ارایه شغل از کشور ایسلند به من هست ممنونم

سارا جوادی

با سلام جناب جعفری، بله شما در صورتی که فارغ التحصیل همان کشور باشید شانس کاریابی بسیار بالاتری خواهید داشت.شما میتوانید برای دوره کارشناسی رشته فنی برای ایسلند اقدام کنید.درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 باشماره 22226777 تماس بگیرید.

nima

با سلام من توی کشور اتریش درخواست پناهندگی دادم و درخواستم رد شد تصمیم دارم برم ایسلند آیا در کشور ایسلند میتونم دوباره درخواست بدم یا اثر انگشتم بالا میاد?

تحصیل و زندگی در اروپا

با عرض سلام و ادب. دوست عزیز برای اقامت و مهاجرت به کشور اتریش و یا ایسلند از راه های دیگری نیز میتوانید اقدام کنید. موسسه اتیه افرینان در زمینه پناهندگی فعالیت نمیکند. برای مشاوره رایگان می توانید با دفتر موسسه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما بهترین راه ممکن برای مهاجرت شما دوست عزیز را اعلام کنند.

سعید

باسلاممتاهل و دارای فرزند۱۲ساله هستم.سوالم اینه که با سرمایه گذاری حدود ۱/۵میلیارد تومان و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی در مدارس ایسلند،امکان اخذ اقامت داریم یا نه؟

سارا جوادی

سلام جناب عسکری با شرایطی که فرمودید گزینه های بهتری مثل اتریش و استرالیا هم دارید . پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی با گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید. برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

عباس برناک

باسلام بنده آموزگار هستم وخواهان مهاجرت به ایسلند هستم می توانید راهنمای کنید 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز همان طور که در سایر مقالات وب سایت هم اشاره شد راه های مختلفی برای مهاجرت به سوئد وجود دارد . تحصیلی، کاری و.... . رزومه و سوابق شما باید به صورت دقیق تر بررسی شود تا پروسه مطابق شرایط شما مشخص شود . پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفتر آتیه آفرینان مراجعه کنید و یا فرم های ارزیابی آنلاین را پر کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با دفتر تماس بگیرید.

احسان حسام

سلام. من ۴۳ سالمه دارای همسر و دو فرزند دختر ۱۲ ساله و پسر ۱۰ ساله هستم. حسابداری خوندم و بصورت حرفه ای برنامه نویسی کامپیوتر می کنم و در طراحی سایت و همچنین برنامه های کاربردی و حرفه ای تخصص دارم. می خواستم ببینم می تونم امیدوار به مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی مثل دانمارک یا ایسلند باشم. در ضمن سرمایه ی زیادی ندارم

سارا جوادی

با سلام راحت ترین راه شما برای مهاجرت خانوادگی به حوزه اسکاندیناوی اقدام از طریق کورس های زبان انگلیسی در سوئد می باشد . دفتر برای پروسه پذیرش و ویزای شما اقدام می کند و تمامی مراحل به صورت تضمینی قابل اجراست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با دفتر تماس بگیرید.

مهدی

چرا جواب منو نمیدین؟

حیدر عبدالی

سلام من 29 سالمه مجرد هستم لیسانس مکانیک دارم (تأسیسات حرارتی و تهویه مطبوع) 1500 ساعتم مدرک فنی حرفه ای جوشکاری دارم شغل اصلیمم آزاده تأسیسات ساختمان بصورت کاملا حرفه ای میخواستم برای اقامت دائم کشور ایسلند چه راهایی دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

تحصیل و زندگی در اروپا

با عرض پوزش از شما دوست عزیز سوال شما پاسخ داده شد. تاخیر در پاسخ ها بدلیل شلوغ بودن پشتیبانان و مشاورین می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن  02122226777 تماس حاصل فرمائید و یا از طریق فرم
ثبت نام آنلاین و ارزیابی رایگان اقدام نمائید. موفق باشید

مهدی

با سلاممن ۹ ساله کارمند بانک هستم و کارشناس ارشد بازاریابی همسرم هم کارشناس ارشد ادبیاتاگه ممکنه راهنمایی بفرمایید آیا شرایط استخدام داریم یا نه؟لازم ب ذکره ۱ دختره ۶ ساله هم دارم

سارا جوادی

با سلام


شما امتیاز مربوط ب سابقه کار رو میگیرید اما درمورد سایر فاکتور ها مثل مدرک زبان ، سابقه بیمه ،سابقه کار و.... هیچ اطلاعاتی رو در اختیار ما قرار ندادید.پیشنهاد میکنم برای بررسی دقیق تر رزومتون با وقت قبلی همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۶ به دفتر گروه مهاجرتی آتیه آفرینان مراجعه کنید.




محمد

سلام شرایط اقامت دائم در ایسلند و میفرمایید ممنون میشم پاسخگو باشید.سپاس

سارا جوادی

سلام. برای دریافت اقامت دائم سوئد راه های مختلفی وجود دارد که راحت ترین آن اقدام از طریق تحصیل می باشد. افرادی که رزومه های کاری خیلی خوبی هم داشته باشند میتوانند با ویزای کاری اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 22226777 تماس بگیرید.

فرهاد

سلام میخواستم اقامت دائم کشور ایسلند را بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس

تحصیل و زندگی در اروپا

سلام وقتتون بخیر. دوست عزیز لطفا از طریق فرم ثبت نام و ارزیابی آنلاین وب سایت و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر موسسه آتیه آفرینان ایرانیان اقدام نمائید و یا با شماره تماس 02122226777 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما بطور رایگان شما را راهنمایی کنند و در صورت تمایل نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده و فرایند کارتونو به ما بسپارید. ساعت تماس و مراجعه حضوری ساعت 10 الی 18 موفق باشید

اميرحسين

با عرض سلام و خسته نباشيد. بنده در زمينه برنامه نويسي گوشي موبايل پلتفرم iOS مشغول به كار هستم و رشته تحصيليم علوم كامپيوتر نيست. ٢٦ سال سن دارم و آخرين مدرك تحصيليم كارشناسي ارشد مديريت MBA از دانشگاه خوارزمي هست. شما چه روش اقامتي رو به چه كشوري توصيه ميكنيد؟ ممنونم

شیوا ساریخانی

با سلام در صورتی که شرایط سنی و همچنین مدرک زبان داشته باشید برای تحصیل در مقطع دکتری می توانید اقدام کنید.اما در صورتی که بخوهید برای اقامت کاری اقدام نمایید باید در کشور مورد نظر برای شما کارفرما پیدا شود و یا با اخذ ویزای جستجوی کار کشور مد نظر خود، به آن کشور سفر نموده و به دنبال کارفرما باشید.جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید با موسسه تماس بگیرید. شماره تماس 02122226777 موفق باشید

zizi

با سلامو تشکر از اطلاع رسانیتونبنده کارشناس مدارک پزشکی از دانشگاه تهران و دارای 7 سال سابقه کار و 31 سال سن دارم. همسرم هم کارشناس ارشد برق و پیمانکار شبکه های توزیع برق می باشد. می خواستم بدونم به چه طریقی میشه برای مهاجرت  به ایسلند اقدام کرد ؟ ممنون میشم پاسخ بدید

تحصیل و زندگی در اروپا

 با سلام شما می توانید برای اخذ اقامت کاری در کشورهای اروپایی و یا اخذ اقامت از طریق تحصیل در اروپا اقدام نمایید.با توجه به شرایطی که فرمودید هم برای شما و هم برای همسرتون می توانیم از راه های مختلف اقدام نماییم.پیشنهاد میکنم تا با مشاورین موسسه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

zizi

با سلامو تشکر از اطلاع رسانیتونبنده کارشناس مدارک پزشکی از دانشگاه تهران و دارای 7 سال سابقه کار و 31 سال سن دارم. همسرم هم کارشناس ارشد برق و پیمانکار شبکه های توزیع برق می باشد. می خواستم بدونم به چه طریقی میشه برای مهاجرت اقدام کرد ؟ ممنون میشم پاسخ بدید

شیوا ساریخانی

با سلام شما می توانید برای اخذ اقامت کاری در کشورهای اروپایی و یا اخذ اقامت از طریق تحصیل در اروپا اقدام نمایید.با توجه به شرایطی که فرمودید هم برای شما و هم برای همسرتون می توانیم از راه های مختلف اقدام نماییم.پیشنهاد میکنم تا با مشاورین موسسه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

محمد امین

سلام من راننده هستم امکان گرفتن اقامت دائمی وجود دارد در ایسلند؟

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ اقامت کشور ایسلند ی تانید از راه های متعددی اقدم نمایید.امکان اخذ اقامت از طریق تحصیل و یا امکان اخذ اقامت از طریق کار برای شما وجود دارد.بر اساستحصیلات و یا توانمندی های شما باید یکی از این دو راه را انتخاب نمایید.پیشنهاد میکنم تا با موسسه تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاورین موسسه بهرمند شوید تا بر اساس رزومه شما بهترین راه را به شما نشان دهند. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

برومند

با عرض سلام من چند روزه آلمان هستم هنوز خودم رو تحویل ندادم . برای رسیدن به ایسلند چه راهی هست و هرینه چقدر میباشد . و روال پناهجویی چه زمانی و چه درصد قبولی با یه کیس مناسب رو اگر بفرماییید ممنون میشوم

هادی رئیسی

محمد جان عزیز شما کی رفتی؟

شیوا ساریخانی

با سلام دوست عزیز اقدام برای پناهندگی جزو فعالیت های موسسه نیست و به شما هم پیشنهاد می شود تا از راه های دیگری اقدام به اخذ اقامت کشور آلمان و یا ایسلند نمایید.در صورت تمایل می توانید با مشاورین موسسه صحبت نموده تا شرایط شما را برای اخذ اقامت تحصیلی و یا اخذ اقامت کاری بررسی نمایند. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

آرش

سلام من رشته دامپزشکی خوندم و حدود ۱۵ سال است که از فارغ التحصیلیم می گذره رشته تم دکتری دامپزشکی بوده ایا موقعیتی برای مهاجرت به ایسلند می تونم متصور باشم. ممنونم

شیوا ساریخانی

با سلام با توجه به رشته تحصیلی شما، نیاز است تا مدارکتان را برای ارزشیابی بفرستید.با توجه به سیستم آموزشی کشور ایسلند مدارک شما ارزشیابی شده و پس از آن می توانید برای اخذ ویزای کاری و یا اخذ ویزای تحصیلی کشور ایسلند اقدام نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

یوسف

سلام من 32 سالمه مجرد  من شغلم نجاری فرنگیه هم طراحی میکنم هم اجرا ازمبل صندلی بگیر تا کارهای ساختمانی تو کارم خیلی واردم. خواستم ببینم  آیا شغلم بکار ایسلند میاد و درآمد ماهانش چه قدره  که برای پناهندگی اقدام کنم ممنون میشم کمکم کنید 

شیوا ساریخانی

با سلام متاسفانه موسسه آتیه آفرنان در خصوص پناهندگی هیچگونه فعالیتی انجام نمی دهد.در صورتی که تمایل داشته باشید می توانیم برای اخذ اقامت کشور ایسلند از طریق ویزای کار برای شما اقدام نماییم.در صورتی که تمایل دارید می توانید با موسسه تماس حاصل نموده و از راهنمایی های مشاورین مجرب موسسه استفاده نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

اصغر عرشی

با سلام و احترام. اینجانب 32ساله مجرد لیسانس اویونیک هواپیما دارای گواهینامه استاندارد(b2)   از سازمان هواپیمایی کشوری و دارای 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی میباشم و مدرک زبان ندارم. در خصوص گرفتن ویزای کار کشور ایسلند میتوانم اقدام کنم؟ در صورت امکان راهنمایی بفرمایید به تشکر

شیوا ساریخانی

با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای کاری کشور ایسلند مدرک زبان مورد نیاز است.در رشته شما نیز دانش زبان برای کار کردن در هر کشوری اولین آیتم مورد نیاز است.در صورتی که بتوانید مدرک زبان مورد نظر را اخذ نمایید می توانیم برای اخذ ویزای کاری کشور ایسلند برای شما اقدام نماییم.در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را کسب نمایید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

بیستون

سلام خسته نباشید .ببخشید من در ترکیه زندگی می کنم میخوام به کشور ایسلند پناهنده بشم آیا امکان داره قبولم کنن یا راهکار شما چی هست؟ممنون

شیوا ساریخانی

با سلام دوست عزیز راه های بهتری از پناهندگی هم برای اخذ اقامت کشور ایسلند وجود دارد.شرایط شما باد بررسی شود تا تمام راه کارهای موجود برای ورود شما به کشور ایسلند و اخذ اقامت دائم کشور ایسلند مشخص گردد.پیشنهاد دارم تا به صورت تلفنی با موسسه تماس بگیرید تا به صورت رایگان شرایط شما را بررسی نموده و بهترین راهکار ها را به شما ارائه نمایند. شماره تماس:02122226777موفق باشید

كوروش

با درودمن 43 سال دارم و درصددم تا بتونم در اونجا شركتي تاسيس كنم البته در ايران من شركتي رو ثبت نكردم آيا نياز هست كه در ايران هم شركتي رو ثبت كرده باشيد تا بتونيد اونجا هم شركتي رو ثبت كنيد؟همچنين در سايتهاي ديگه خوندم كه بايد شركتي كه شما ميخواهيد در ايسلند ثبت كنيد بايد مجوز كشور ايسلند رو بگيره درسته؟

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ اقامت کشور ایسلند از طریق ثبت شرکت نیاز است تا یک شرکت جدید را در کشور ایسلند راه اندازی نمایید.این شرکت باید مورد تایید دولت باشد و اجازه دولت برای ثبت شرکت ضروری است.راه دیگری نیز وجود دارد تا شرکتی که در کشور ایسلند ثبت شده است و فعالیت می نماید، در صورتی که تخلفی نداشته باشد و مالیات های خود را به صورت مرتب پرداخت کرده باشد را حداقل 51 درصد از سهامش را خریداری نمایید و از این طریق اقامت کشور ایسلند را دریافت نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

داریوش

با سلام من چهل و سه سال سن دارم تکنسین تاسیسات هستم و بیست و دو سال سابقه کار و عضو هیت مدیره سه تا شرکت هستم میتونم از طرق کار برای دانمارک یا ایسلند اقدام کنم

شیوا ساریخانی

با سلام بله می توانید برای اخذ اقامت کاری کشور ایسلند و یا اخذ اقامت کاری کشور دانمارک اقدام نمایید.در ابتدا نیاز است تا در کشور ایسلند یا در کشور دانمارک کارفرما پیدا نموده و بعد برای دریافت ویزای کاری درخواست دهید.در صورتی که تمایل دارید می توانید با دفتر موسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید. شماره تماس 02122226777 موفق باشید

اذین

درود برشمامن نقاشی کار می کنم و رشته تحصیلیم صنایع دستی گرایش چوبه می تونم از این طریق اقدام کنم؟

شیوا ساریخانی

با سلام بله امکان داره که با توجه به تخصص شما و رشته تحصیلی شما برای اخذ ویزای کاری کشور ایسلند و یا اخذ ویزای تحصیلی کشور ایسلند اقدام نماییم.شرایط شما و رزومه کاری و تحصیلی شما باید توسط مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان بررسی شود تا با توجه به شرایط شما بهترین پیشنهادات را دریافت نمایید. شماره تماس: 02122226777 موفق باشید

مولود

با سلام. من پزشک عمومی هستم. حدود دو سال و نیم از فارغ التحصیلیم میگذره. درخصوص ادامه تحصیل و خوندن تخصص ممنون میشم راهنمایی کنید.

شیوا ساریخانی

با سلام برای ادامه تحصیل و اخذ تخصص از بهترین کشورهای اروپایی می توانید با ما در ارتباط باشید.همچنین می توانید به صورت کاملا رایگان و یا حتی به صورت فول فاند تخصص خود را در بهترین کشورهای اروپایی اخذ نمایید.در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

امیرحسین

با سلام.ببخشید من سابقه کار در پالایشگاه رو دارم میخواستم ببینم به تخصص من ویزای کار داده میشه؟؟

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ ویزای کاری کشور ایسلند و یا اخذ ویزای کاری کشورهای اروپایی رزومه شما باید توسط مشاورین موسسه آتیه آفرینان بررسی شود.با توجه به سابقه کاری که اعلام فرمودید امکان اخذ ویزای کاری و یا اخذ ویزای جستجوی کار در کشورهای اروپایی امکان پذیر است.لطفا با موسسه تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی در اختیارتان قرار گیرد. شماره تماس 02122226777 موفق باشید

یلدا

کسی ک هیچ تخصصی نداره چقد هزینه لازم هست برای مهاجرت؟ همجی صفر تا صد 

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ اقامت کشور ایسلند راه های بسیار متفاوتی وجود خواهد داشت.برخی از این راهکار ها را برای شما نام میبرم.اخذ اقامت دائم کشور ایسلند از طریق ویزای کار ، اخذ اقامت کشور ایسلند از طریق تحصیل ، اخذ اقامت دائم ایسلند از طریق سرمایه گذاری ، اخذ اقامت ایسلند از طریق ثبت شرکت ، اخذ اقامت ایسلند از طریق ازدواج و ... برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ اقامت کشور ایسلند و همچنین هزینه ها می توانید با مشاورین مجرب موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل نمایید. شماره تماس: 02122226777 موفق باشید

یلدا

یعنی ی شب مهمان خانه میشه یک ملیون و ششصد ب پول ایران؟ 

شیوا ساریخانی

با سلام دوست عزیز شرایط و هزینه زندگی در کشور ایسلند بسته به شرایط زندگی شما متفاوت است.مبالغ گفته شده برای هزینه زندگی ماهانه است.البته اگر سوئیت های دانشجویی و یا خوابگاه رزرو نمایید هزینه های زندگی می تواند به صورت چشم گیری کاهش پیدا نماید.در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل نمایید. شماره تماس: 02122226777 موفق باشید

مهری قاسمی پیربلوطی

سلام و احترام برای اقامت در کشور ایسلند یا سوئد وبطور کلی کشورهای اسکاندیناوی شرایط به چگونه است؟ ممنون

شیوا ساریخانی

با سلام برای اخذ اقامت کشورهای حوزه اسکاندیناوی همانند سوئد، نروز و ... می توانید از راه کارهای مختلفی اقدام نمایید.این راهکارها می تواند در حوزه اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم از طریق کار، اخذ اقامت تحصیلی و ... باشد.پیشنهاد میکنم در جلسات مشاوره موسسه آتیه آفرینان شرکت کرده و تمامی راهکارهای اخذ اقامت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را بسته به رزومه و شرایط خود دریافت نمایید. شماره تماس:02122226777 موفق باشید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button