سایت های کاریابی ترکیه و موسسات کاریابی در این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افرادی که قصد دارند در کشور ترکیه شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، باید از طریق سایت های کاریابی ترکیه اقدام نمایند.
در این مسیر ممکن است جزئیاتی داشته باشد که قصد داریم در این مقاله به بررسی آنها بپردازیم. متقاضیان ممکن است سوالاتی از این قبیل برایشان پیش آید. چگونه می شود از طریق سایت های کاریابی ترکیه اقدام به دریافت شغل نمود؟ آیا می توان از طریق سایت های کاریابی در ترکیه شغل مورد نظر خود را پیدا کرد؟

پاسخ تمام سوالات در این مقاله توضیح داده می شود. این مطلب توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد.
همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با سایت های کاریابی ترکیه می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

سایت های کاریابی ترکیه

سایت های و موسسات کاریابی ترکیه

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط کار و کاریابی در ترکیه

در سال های اخیر با توسعه کسب و کار در ترکیه متقاضیان زیادی نیز در پی پیدا کردن شغل مناسب خود در این کشور بوده اند. زیرا مهاجرت به ترکیه از طریق کار یکی از بهترین روش های دریافت اقامت است. به منظور اخذ مجوز کار، ابتدا نیاز به یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه ای است.

متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک است و مشاغلی که به زبان انگلیسی باشند بسیار محدود هستند.

کاریابی از طریق سایت های ترکیه، فرصت های شغلی بین المللی در ترکیه را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای شهروندان ایرانی به دلیل امکان سفر بدون‌ ویزا به ترکیه تا 90 روز می توانند به صورت حضوری اقدام به جست وجوی کار و سپس دریافت پیشنهاد شغلی کنند.

نحوه کاریابی در ترکیه

برای اخذ ویزای کار کشور ترکیه، دانستن راه های جستجوی کار و نحوه کاریابی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تسلط به زبان ترکی یکی از مسائل مهم در پیدا کردن شغل مورد نظر و مناسب برای افراد متقاضی است. داشتن رزومه قوی می تواند شانس افراد را برای دریافت شغل بیشتر کند.

بهترین و سریع ترین حالت برای کاریابی در ترکیه، استفاده از وب سایت های کاریابی معتبر و حضور در کشور ترکیه و به صورت مستقیم شغل یافتن است. افرادی که دارای شرایط لازم برای کار در ترکیه را باشند شانس بیشتری برای هماهنگ شدن با لیست مشاغل مورد نیاز این کشور دارند. وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی پل ارتباطی میان فرد متقاضی کار و کارفرمای ترکیه ای هستند و راه رسیدن به یک پیشنهاد کاری را آسان می کنند.

نحوه کاریابی در ترکیه

بررسی سایت های کاریابی ترکیه

افراد متقاضی معمولا برای پیدا کردن کار در ترکیه به سایت های کاریابی ترکیه مراجعه می کنند و یا به اداره کار ترکیه سر می زنند تا لیست کارهای موجود را بررسی نمایند. همه مشاغل در این لیست ها دیده می شود و برای اتباع خارجی و دانشجویان نیز کارهای پاره وقت یا نیمه وقت نیز وجود دارد.

بطور مداوم این سایت ها بروزرسانی می شوند و به عبارتی اغلب مشاغل را می توان از طریق جستجوی آنلاین پیدا نمود. راه های دیگری هم جهت یافتن شغل وجود دارد که شامل تبلیغات روزنامه ها بصورت هفتگی و ماهیانه است. اما سایت های معتبر کاریابی یکی از بهترین و آسان ترین راه های بررسی مشاغل و شغل مورد نظر فرد متقاضی می باشد.

معرفی برخی از سایت های کاریابی ترکیه

بیشتر خدمات کاریابی و آگهی های استخدام در حال حاضر، از طریق اینترنت انجام می شود. سایت های کاریابی ترکیه که در آن ها می توان انواع آگهی ها، از استخدام راننده گرفته تا منشی و یا تخصصی ترین حرفه ها را پیدا کرد:

معرفی سایت های کاریابی ترکیه
  • سایت کاریابی Elemanonline

المان آنلاین از آن دسته سایت ‌های کاریابی ترکیه می باشد که بیشتر مورد توجه نسل جوان قرار گرفته است. این سایت یکی از به‌ روزترین‌ ها می باشد که جدید ترین مشاغل و نیازمندی ‌ها را منتشر می کند.

استفاده از این سایت بسیار آسان است و به‌ راحتی می توان آگهی ها را بررسی نمود. همچنین این سایت در حال توسعه می باشد که بیشتر، اصناف و کسب و کارهای کوچک مانند تامین نیروی کار ساده برای کسب و کارهای کوچک، کارگاه ها و اصناف را مورد هدف قرار داده است. www.elemanonline.com.tr

  • سایت کاریابی Kariyer

کارییر یکی از بهترین سایت ‌های کاریابی در ترکیه می باشد. این سایت علاوه بر اینکه به افراد جویای کار کمک می‌کند تا شغل مناسب خود را پیدا کنند، به کارفرمایان نیز کمک می‌کند تا کارمندان مناسب خود را پیدا نمایند. در این سایت، علاوه بر آگهی های کاری، می توان نظرات افراد متخصص را نیز پیدا کرد.

همچنین برای افرادی که برای اولین بار وارد دنیای کسب و کار می شوند مقالات مختلفی در این سایت وجود دارد.. این سایت آموزش ‌های حرفه ‌ای کاریابی را نیز در برمی‌گیرد و به افراد کمک می ‌نماید تا یک رزومه خوب برای خود تهیه کنند. آدرس سایت  Kariyerzirvesi.com

سایت کاریابی Kariyer
  • سایت کاریابی Iskur

ایشکور سایت کاریابی دولتی در ترکیه می باشد. افرادی که برای اولین بار دنبال کار می گردند، اولین محلی که به ذهنشان می رسد،  سایت ایش کور می باشد.

اما باید در نظر داشت که این سایت به اندازه رقبای خود فرصت های کاری به متقاضی ارائه نمی دهد. ولی هر شهروند ترک جویای کار، قطعا به این سایت سر می زند و در آن عضو می شود. آدرس سایت www.iskur.gov.tr

  • سایت کاریابی Linkedin

لینکدین معروف ‌ترین سایت کاریابی در سراسر دنیا و یکی از قدرتمندترین سایت های کاریابی ترکیه، شناخته شده است. این سایت از تمامی رقیبان خود، ساماندهی شده تر عمل می‌ نماید و مزایای بیشتری را پوشش می‌ دهد. پروفایل کارفرما و کارجو و رزومه و اطلاعات شخصی و کاری آنها دائما به ‌روز می ‌شود.

افراد می توانند آنچه برای همکاری با کاربران نیاز دارند را در این سایت پیدا می‌ نمایند. رزومه افراد در این سایت به صورت آنلاین، همیشه و در همه حال در دسترس اعضای سایت قرار می گیرد و کارفرمایان با مراجعه به صفحه فرد از تخصص شخص آگاه شوند.
از این رو سایت کاریابی لینکدین، یکی از بهترین مکان هایی می باشد که می توان در آن توانایی ها و تخصص های خود را به اشتراک گذاشت تا بتوان فرصت های شغلی مناسب را پیدا نمود. آدرس سایت در ترکیه  Linkedin.com/tr

  • سایت کاریابی Secretcv

این سایت یکی از قدیمی ترین سایت های کاریابی ترکیه در این زمینه می باشد که می توان برای پیدا کردن شغل در ترکیه به آن اطمینان داشت. به همین سبب این سایت برای افرادی مناسب است که بخواهند از کار مطمئن باشند. زیرا این سایت به شکل جدی به بحث امنیت و اعتماد بها می دهد.

در حقیقت بزرگ ‌ترین کاری که این سایت انجام می ‌دهد دست یافتن به این اطمینان می باشد که شرکت و شغل قابل ‌اعتماد باشند. از این رو افراد متقاضی کار می توانند با آرامش خاطر به آگهی دهندگان این سایت اعتماد نمایند. آدرس سایت www.secretcv.com

  • سایت کاریابی Xing

این سایت بیشتر از آنکه به دیگر سایت ‌های کاریابی شبیه باشد، به شبکه ‌های اجتماعی شبیه می باشد. به راحتی توانسته است از شلوغی های شبکه اجتماعی استفاده نماید.

همچنین این سایت به فیس‌ بوک افراد جویای کار، نیز مشهور می باشد. بعد از عضویت در این سایت، افراد به جای افزایش فالور، برای کسب و کار خود استراتژی چیده و تلاش می نمایند تا در این زمینه پیشرفت کنند.

محور اصلی فعالیت در این سایت ساخت استراتژی شغلی می باشد. در این سایت می توان اعضای شرکت مورد علاقه خود را نیز به  لیست دوستان اضافه نمود تا از توصیه ‌نامه آنها برای پیدا کردن شغل مورد نظر بهره مند شد. آدرس سایت www.xing.com

سایت کاریابی Xing
  • سایت کاریابی Yenibiris

ینی بیریس یکی از قدیمی‌ترین سایت ‌های کاریابی ترکیه می باشد. این سایت امکان پیدا کردن شغل تخصصی را به افراد می دهد. در واقع افرادی که به دنبال شغل جدید در زمینه رشته و کار تخصصی خود هستند، این سایت از بهترین سایت هایی می باشد که می تواند به افراد کمک نماید.

علاوه بر این، سایت از فیلتر های بسیار کارآمدی برای پیشنهاد آگهی مناسب به افراد استفاده می‌ نماید و افراد می‌توانند با بهره بردن از آنها با جست‌ و جوی کمتری شغل بهتری پیدا نمایند. به طوری که می توان بر اساس شهر، بر اساس رشته تحصیلی و سایر فیلدها هم کارفرما و هم کارجو به راحتی به آگهی مورد نظر خود دست پیدا نماید. آدرس سایت www.yenibiris.com

لیست سایت های کاریابی ترکیه

دیگر سایت های معتبری که می توان در ترکیه به جستجوی شغل مورد نظر پرداخت شامل موارد زیر می شوند:

  • Turkey Talent
  • Glassdoor
  • Learn4Good
  • Jobs in Ankara
  • Yenibiris.com
  • Kariyer.net
  • Iskur
  • Xing
  • Career Jet
  • Indeed
  • Craigslist
  • Secret CV
  • UN Jobs
  • Teach away
  • Randstad
  • English Jobs Turkey
  • Jobs 77
  • Astrazeneca
  • Engineering.com
  • Upwork
  • Atos
  • L’oreal Turkey
  • Ebay
  • Vmware careers
  • Jooble
  • Eleman.net
  • Aviation job search
لیست سایت های کاریابی ترکیه

سخن پایانی

سایت های کاریابی ترکیه در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اشتغال متقاضیان ایرانی در کشور ترکیه افزایش یافته است. از این رو بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع شرایط و نحوه کاریابی در ترکیه و سایت های معتبر و مهم کاریابی در ترکیه مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش های مناسب برای اخذ مجوز و اقامت کاری در کشور ترکیه را ارائه خواهند داد.

سوالات متداول

سایت های کاریابی چه تاثیری در یافتن شغل دارند؟

وب سایت های کاریابی و موسسات کاریابی پل ارتباطی میان فرد متقاضی کار و کارفرمای ترکیه ای هستند و راه رسیدن به یک پیشنهاد کاری را آسان می کنند.

معروف ترین سایت کاریابی در سراسر دنیا کدم است؟

لینکدین

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در ترکیه کار در ترکیه

کار در ترکیه همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به ترکیه ...

تحصیل در ترکیه تحصیل در ترکیه

دانشگاه های کشور ترکیه اعتبار علمی بالایی در مجامع بین المللی و مدرک علمی معتبری در تمام کش...

مهاجرت کاری به ترکیه مهاجرت کاری به ترکیه

مهاجرت کاری به ترکیه یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نم...

نظرات کاربران
Call Now Button